Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus ES 300h – Mají se Němci bát?

Že prémiové vyšší střední třídě vládnou v Evropě i u nás Němci, je známá věc. Audi, BMW a Mercedesu by zákazníky, soukromé i firemní, rád „ukradl“ japonský Lexus, který do bitvy posílá nový sedan ES.
Zpět na článek
25. 2. 2019 13:26
25. 2. 2019 16:08
25. 2. 2019 13:38
25. 2. 2019 13:41
26. 2. 2019 10:08
27. 2. 2019 19:31
25. 2. 2019 13:49
25. 2. 2019 14:05
25. 2. 2019 18:19
25. 2. 2019 19:50
25. 2. 2019 20:19
25. 2. 2019 20:21
25. 2. 2019 20:23
25. 2. 2019 20:25
25. 2. 2019 20:29
25. 2. 2019 20:34
25. 2. 2019 20:36
27. 2. 2019 11:32
26. 2. 2019 08:58
26. 2. 2019 09:11
26. 2. 2019 09:28
26. 2. 2019 10:14
26. 2. 2019 10:38
26. 2. 2019 10:20
26. 2. 2019 10:39
26. 2. 2019 11:17
26. 2. 2019 11:30
26. 2. 2019 11:38
26. 2. 2019 17:00
26. 2. 2019 17:04
26. 2. 2019 17:06
26. 2. 2019 17:19
26. 2. 2019 17:44
26. 2. 2019 17:51
26. 2. 2019 18:01
27. 2. 2019 08:43
27. 2. 2019 20:11
26. 2. 2019 17:04
27. 2. 2019 08:46
27. 2. 2019 20:12
26. 2. 2019 09:44
26. 2. 2019 09:59
26. 2. 2019 08:27
26. 2. 2019 14:43
26. 2. 2019 14:51
26. 2. 2019 15:00
26. 2. 2019 15:02
26. 2. 2019 15:06
26. 2. 2019 15:22
26. 2. 2019 15:30
26. 2. 2019 15:47
26. 2. 2019 15:51
26. 2. 2019 15:58
26. 2. 2019 16:07
26. 2. 2019 16:23
26. 2. 2019 17:09
26. 2. 2019 21:53
27. 2. 2019 08:48
27. 2. 2019 09:21
27. 2. 2019 09:26
26. 2. 2019 18:50
25. 2. 2019 19:38
26. 2. 2019 09:01
27. 2. 2019 11:22
25. 2. 2019 13:14
Mají se Němci bát?
Mají se Němci bát?
Ne. :-!
Rozbalit vlákno
22
Avatar - fOE
25. 2. 2019 13:18
Re: Mají se Němci bát?
Mozna mas pravdu, ale ja si radeji pockam co na to Fostek.
25. 2. 2019 13:21
Re: Mají se Němci bát?
Nevim no s predokolkou, maximalkou 180kmh a s vysavacem, ktery zere vic nez diesel, asi diru do sveta neudelaji, byt mam Lexus rad.
Avatar - lamal
25. 2. 2019 15:40
Re: Mají se Němci bát?
od niekoho kto tomu nerozumie je to jedno..., podstatne je, ze to nerachta ako 4 valcovy diesel, nie je to desiel a je to spolahlive... vysavac je len pri plnej akceleracii, tj vtedy ked huci aj diesel 4valec na 4000 ot... parametrami tento system odpoveda R4 a nie 6valcom

na dialnici 180 staci pre vacsinu co pozera auto podobneho vykonu (520d)...uz vidim napr teba, ze s 4 valcovym chrochtakom brusis dialnice 220kmh, ak ano tak ti to nezavidim ... uprimne >:D
27. 2. 2019 10:48
Re: Mají se Němci bát?
Vite co ... nez udelat poradny auto, Lexus radsi udela pro svou reklamu (naprosto nepouzitelny) hoverboard ... no vsak se podivejte, stoji to za to [odkaz]
Avatar - Barrichello
25. 2. 2019 13:43
Re: Mají se Němci bát?
dneska sem ho viděl
Avatar - Dinar
25. 2. 2019 14:01
Re: Mají se Němci bát?
Jistěže ne, mám v areálu firmu na el. auta, jejíž el. zapálený majitel (sám má teslu) pořídil dvě ES svému managementu. Jel jsem jedno z těch aut, podle majitele stálo 1,3 mio, což není moc, jenže, to auto se dá srovnat max. s S90, je to stejný koncept, a to bych řekl, že T8 v S90 funguje násobně lépe. Toyotě ujel vlak v hybridech, potažmo Lexu v premiových sedanech, ES je opravdu skvěle odhlučněný, ale tím to hasne. Umělohmotné řízení, podvozek pohodlný za cenu kymácení karoserie při přenosu váhy, pohonný řetězec vhodný max. pro chalupáře, jenže ten zas do toho byť pětimetrového auta nic nedá, protože nemá kufr a dovnitř prostrčí max. smeták. Interier je opravdu pěkně zpracovaný, jenže ty stesky na infotainment jsou oprávněné, honění kurzoru myší v předchozích modelech ta dotyková ploška nevyřešila, pokud někdo přesedne, zvyklý na infotainment v D3, bude jen nadávat. Mě se nelíbil ani zde chválený přístrojový štít, je to malé, dobré možná tak do clia. Celkově, ES je velmi chytře vymyšlené šméčko, ale myslím, že kupci evropské D3 na něj tak snadno nenaletí. Na druhé straně, s dobrou cenovou politikou si umím představit, že si ES pořídí místo dýzlového superba nějaký klidnější jezdec, jako náhrada za střednětřídní mainstream to může fungovat, jako vyšší střední premie, ne.
Avatar - wakantanka
25. 2. 2019 14:27
Re: Mají se Němci bát?
no čo ja viem ? namiesto služobného Superba bude asi skôr Camry či?
25. 2. 2019 14:40
Re: Mají se Němci bát?
Je to auto pro německé penzisty unavené německou trojkou. U nás se toho prodá jako teplého čaje v létě.. Nic. Japonec zase nakonec
Avatar - Ozzman
25. 2. 2019 15:23
Re: Mají se Němci bát?
Takže takovej ideální hotelovej taxik po městě, nejdál na letiště? To je škoda...
Avatar - ZZ
25. 2. 2019 19:51
Re: Mají se Němci bát?
Na taxi bude stačit stejná ale levnější Camry.
Avatar - Hammunasakra
25. 2. 2019 20:16
Re: Mají se Němci bát?
V ES je vzadu víc místa
Avatar - Ozzman
26. 2. 2019 08:26
Re: Mají se Němci bát?
A přecijen pro hotelové hosty má Lex asi větší punc luxusu, než Camry, takže proč ne... doteď takhle jezdí A6tky a Eklasse...
Avatar - wakantanka
27. 2. 2019 19:29
Re: Mají se Němci bát?
Akurát mám pocit, že tie spomenuté taxíky boli viacmenej v holobyte a za úplne inú cenu.
Avatar - lamal
25. 2. 2019 16:03
Re: Mají se Němci bát?
´´ T8 v S90´´ je spotrebou niekde uplne inde, mal by si si uvedomit, ze toto je varianta miesto R4 diesla... vykonovo aj spotrebou +-... na zrovnavanie s S90 tu mas ES350...

´´nemá kufr a dovnitř prostrčí max. smeták´´ - je to sedan wtf co by si chcel ? ak je niekto tak tupy, ze chce praktickost SUV alebo combi ale kupi si ES tak by sa mal dat vysetrit... luxusny sedan je na zavazadla a max 4 osoby a nie na chaluparske dobrodruzstva v chrochtadle
co nalozis do 520d v sedane ? Paletu ?
Avatar - Dinar
25. 2. 2019 17:58
Re: Mají se Němci bát?
520d si můžeš koupit v kombíku, ES s chalupářským pohonem ne, v tom je pointa. A pokud bys ten kufr viděl v reálu, začneš pochybovat i o hotelovém taxíku. A nemít sklopná zadní sedadla je dnes čisté faux pas.

A pokud je tato motorizace variantou jen k nejslabším dýzlovým motorizacím modelů jiných značek ve vyšší střední, tak kde je střed nabídky a kde vrchol? Jinými slovy, čeho se má ta německá konkurence vlastně bát?
Avatar - lamal
25. 2. 2019 22:58
Re: Mají se Němci bát?
Nemecka konkurencia sa nemusi bat to je snad jasne kazdemu kto si ten nadpis precital, ani samotny autor tomu neveril ked to pisal.

Ide o to, ze kritizujes uzky segment trhu EU, kt. ES pokryva (tento lex je postaveny na ine sedan friendly trhy, asi ti netreba pripominat ktore), ale nedokazes pripustit, ze to nie je problem tejto konfiguracie v sedane, za tie prachy ako alternativa k 4 val dieselom ... vykonom, spotrebou a bez smradu (because of toyota)... A nezastierajme, ze hybrid s cvt je po meste beznou jazdou a na volnoveh omnoho kultivovanejsi a prijemnejsi nez R4 dieslaky, je to proste benál s plynulym automatom... toyota chce pokryt fleet a to co sa najviac predava v EU, vacsie ambicie s ES v EU nema.
Ci to dobre vplyva na meno znacky, ze nema aj varianty pre narocnejsich je vec druha, ale hlupaci nie su, maju to skalkulovane podla mna.
26. 2. 2019 02:27
Re: Mají se Němci bát?
Zdar,

ja to jako konkurenci dieselovym ctyrvalum nevidim, ty jsou totiz vykonem o tridu vyse (0-100 o 1 s rychlejsi, maximalka 220-230) a maji nizsi spotrebu.

Tohle auto k nicemu neni, proto si ho nikdo nekoupi.
25. 2. 2019 18:37
Re: Mají se Němci bát?
Věta "Toyotě ujel vlak v hybridech" mě zaujala. Jak jste na to přišel? Která jiná automobilka vyrábí hybridy po milionech s naprosto dokonalou spolehlivostí? Já o žádné nevi,m, která by byla v tom "ujetém vlaku"...
Snad jen BMW se trochu snaží, ale pořád prodá ani ne zlomek toho, co Toyota, a měl bych tam velkou obavu o spolehlivost.
25. 2. 2019 19:19
Re: Mají se Němci bát?
Ta tu naprosto dokonalou spolehlivost bych tak úplně nesázel. Ale stokrát opakovaná marketingová pravda se stává pravdou.
26. 2. 2019 07:45
Re: Mají se Němci bát?
Statistika nuda je, má však cenné údaje, stealthe.

Dlouhodobě ta jedna jedina úplně nejspolehlivější značka dle JDPower je ... Lexus.

Viz třeba:
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2019 09:37
Re: Mají se Němci bát?
To přece nemá co dělat s marketingem = různý přehledy a data sou dostupný = desetiletí nazpátky

Stejně jako neni marketing že Audi má od WLTP sakra problémy [odkaz]
Avatar - ZZ
25. 2. 2019 19:52
Re: Mají se Němci bát?
To by mě taky zajímalo, kde ujel Toyotě vlak v hybridech :-)
25. 2. 2019 13:26
Konkurencia
1. Nemecká konkurencia sa báť určite nemusí, ani keby bol ES najlepším autom galaxie. Lexus má úplne inú klientelu, ktorá nad drobnosťami iba mávne rukou.
2. To zadné krídlo si Lexus mohol naozaj odpustiť.
3. Čo máte všetci stále s tým infotaimentom? Nastavím si to raz a zabudnem, že tam vôbec nejaký je. Uznávam, že zadávanie dát do navigácie má Lexus silou mocou svojsky Japonské, cháp iné a nepraktické, ale....pri pohľade na frajerov, prípadne blondínky (tie šikovné odpustia) v nemeckej prémii, ktorí majú pri šoférovaní v ruke stále 5,5 palcový telefón, mám pocit, že ovládanie infotainmentu je to posledné, čo potencionálnych zákazníkov tejto triedy zaujíma.
4. Ak chce niekto v tejto triede skutočný a funkčný hybrid, moc možností nemá.
5. Predpokladám, že výkon motora bude najväčšia brzda predajov. Aj eko nadšenci by za túto cenu uvítali pár koní navyše, obzvlášť, ak inú voľbu nemajú a úprimne, spotreba výkonu rozhodne nezodpovedá.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - lamal
25. 2. 2019 16:08
Re: Konkurencia
myslim, ze ES dostane este nieco silnejsie v hybride... toto mi pride ako taky nutny start v dieselovej EU, aby mala nieco s nizkou cenou miesto 4 valcovych dieselov, kedze na diesle sa uz v Toyote a osobakoch nehraju...

inak vyborny komentar...
Avatar - KANKUNEN
25. 2. 2019 13:30
Jako vždy, špatně pro aktivní řidiče
Pokud jedeš pomaloučku, je v tom ticho, pokud rád šlapeš na plyn, tak je kulturnější i 4válec v naftě. Je to takový trochu lepší Avensis bez kombíku , ale za cenu o půl mega větší než by to mělo stát. Toyoto, kupuj aspoň do RAVky naftu od BMW, antidieselchaos už končí.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Hammunasakra
25. 2. 2019 13:40
Re: Jako vždy, špatně pro aktivní řidiče
Nesmíš číst jen ACZ [odkaz] ;-)
Avatar - WinDiesel
25. 2. 2019 14:50
Re: Jako vždy, špatně pro aktivní řidiče
A viděl jsi toho černě maskovaného ekobuzíka jak na internetu šíří informace jak "upravit" měřené emise? tak se koukni na Autoforum mudrlante.
Mimochodem jen Německo má měřící stanice přímo u silnic s nejvyšším provozem a stejně emise nejsou vysoko přes 50 jednotek, Kalifornie připouští 57 >:-[] >:-[] >:-[]
Rakousko měří cca 50 metrů od komunikací s poukazem že na silnicích opravdu ale opravdu nikdo nebydlí … >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - WinDiesel
25. 2. 2019 14:57
Re: Jako vždy, špatně pro aktivní řidiče
Toyota jako sponzor opustila slavné hnutí DUH, protože zjistila že jí to škodí. Dokud škodili jen dieselům bylo to OK jenže Toyota pochopila že DUH fandí jen elektromobilům a že půjde dříve nebo později po krku i Toyoťáckým hybridům a už v současnosti škodí oblíbeným Hiluxům a Lancruiserům, které jsou samozřejmě v dieselu. Proace se taky prodává dobře a DUH prostě škodí autobyznysu jako celku.
Ale to ty stejně nepochopíš >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
25. 2. 2019 15:44
Re: Jako vždy, špatně pro aktivní řidiče
Zajímavý jak ty největší trubky = mi furt řikaj že já nepochopim ;-)
Avatar - N6600
26. 2. 2019 08:12
Re: Jako vždy, špatně pro aktivní řidiče
Az na tu "DUH prostě škodí autobyznysu jako celku" je to je kravina... [odkaz]
Avatar - Barrichello
25. 2. 2019 13:40
Re: Jako vždy, špatně pro aktivní řidiče
nevypadá to, v německu se chystá zákaz dieslů pod euro 5 asi pro dalších 15 měst, v návrhu jich je dalších 120 >:D >:D
A v hodně utopistickém návrhu je zákaz pro celou EU >:D

A protože němci sou totální šílenci, tak je možný leccos.
Avatar - WinDiesel
25. 2. 2019 14:46
Re: Jako vždy, špatně pro aktivní řidiče
to máš hodně staré informace >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Barrichello
25. 2. 2019 15:43
Re: Jako vždy, špatně pro aktivní řidiče
mam dost dobrý.....zelená lobby je silná a zatím všechno prosadila :-)

Větrníky a soláry taky staví šílenci ostošest...až vypnou atom, bude brzy blackoutík :-)
25. 2. 2019 13:38
Premie?
2.5L atmosfera 131kW, s hybridom kombinovany vykon 160kW, maximalka 180km/h, 0-100 za 8.9s...

Som jediny komu tieto hodnoty pripadaju nedostojne auta vyssej strednej triedy, ktore chce byt premiou? O to viac, ze je to jedina mozna motorizacia...
Rozbalit vlákno
3
25. 2. 2019 13:41
Re: Premie?
to auto sa mi paci... ale aby to malo dynamiku jak moj Focus s 1.5ecoboost je naozaj slabe..
Avatar - CommonUser
26. 2. 2019 10:08
Re: Premie?
Keby len to, ale RAV4 ma lepsie zrychlenie. A za lepsie prachy mas priestranejsiu Camry.
Jeden motor, jedna varianta. Tiez nevidim, cim to chce zaujat.
Avatar - wakantanka
27. 2. 2019 19:31
Re: Premie?
Camry v plnke je podľa cenníka o cca 20 tis. € lacnejšia.
Avatar - Barrichello
25. 2. 2019 13:43
Alternativa
Cadillac CT6 3,0 TwinTurbo 467 HP , od pozimu pak i 4,2 V8 TwinTurbo o výkon 550 HP
Rozbalit vlákno
4
Avatar - netcar.xx
25. 2. 2019 13:48
Re: Alternativa
Alternativa k čemu? K 220d?
Avatar - Dinar
25. 2. 2019 13:49
Re: Alternativa
To není alternativa, ES není soupeřem pro vyšší střední D3 ani pro CT6, ta auta jsou premiovky, vč. pohonou, podvozku, ES je avesnsis s tlustšími skly.
Avatar - Barrichello
25. 2. 2019 14:02
Re: Alternativa
Alternativa k D3 a Lexusu popř. ještě ke Genesisu, Volvu a Jaguaru
Avatar - Dinar
25. 2. 2019 14:05
Re: Alternativa
5er, E, A6, XF, CT6 jsou vzájemnými reálnými alternativami, S90 a ES k nim nepatří.
Avatar - netcar.xx
25. 2. 2019 13:47
Majitelé německé prémie
se pohybují zásadně rychlostmi nad 180, mají zadní náhon který člověk okamžitě vycítí a když ne, tak mají Quattro které je sportovní jak ta nejsportovnější hra na PS. A co se ovládání navigace týče, tak drtivá většina používá zrovnatak ten mobilní telefon, popřípadě navigaci z Lídlu, protože si s tou zabudovanou neví rady. Navíc nikdy jsem si s pojmem prémiové auto nespojoval motor na naftu. To ostatně k žádnému osobáku. Možná i proto, že si ještě pamatuji vůni spáleného benzínu, kdežto ta spálená nafta je někde daleko za exkrementy.
Rozbalit vlákno
1
25. 2. 2019 14:44
Re: Majitelé německé prémie
Dal jsem ti paleček nahoru, ale spíš proto, že jsem se zasmál, než že bych s tím zcela bezvýhradně souhlasil)
Avatar - fOE
25. 2. 2019 14:13
Chce se napsat: vsechno spatne
Vykon - kombinovany vykon pouhe 2 lancery coby jedina dostupna motorizace proste nestaci. Vlastne, tohle je bida i na mainstreamovou stredni. Maximalka jen o 2kmph vyssi nez lancer s 1.8 jakbysmet.
Rodokmen, coz se do jiste miry vaze k prvnimu bodu. Tam kde se da argumentovat, ze i takova A6 je vlastne v zakladu FWD, tam takova argumentace konci kdyz se clovek mrkne na vycet variant ktere ona A6 nabizi a kolik z toho je pak klasika 4x4 s vicevalci. A premie nepremie debata muze rovnou skoncit, teda, u te audi. To 4x4, ktere mel treba i lancer, to nelze u limuziny vyssi stredni v dnesni evrope postradat. Vicevalec zde trestuhodne chybi taky (a stinger se tise smeje), o dalsich karosarskych verzich nemluve.
Cena - zakladni cena 3,5 lanceru a testovana dokonce 4,5 lanceru je neobhajitelna. Muzeme tu cist dnes a znovu jak kupec lexusu tohle nebo kupec lexusu tamto, ale faktem je ze vsichni resi co za sve penize dostanou a zvazuji alternativy. I ti nejlepsi v automotive jsou radi za zakaznickou vernost blizkou 50% a na tom co umim ja a co za stejne penize umi konkurence zkratka zalezi. A tady toho konkurence (i ta mainstreamova) umi mnohem vic. Dejme si nejaky vhodny priklad pro lepsi pochopeni problematiky: treba takovy lancer, ten ve verzi EVO koncil, koncil(!), o 100-150tis niz nez tenhle predokolkovy lex zacina! Lancer.
Je potreba psat vic? Nemyslim si.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - wakantanka
25. 2. 2019 14:40
Re: Chce se napsat: vsechno spatne
Ja sa skôr zamýšľam nad tým, kto zoberie ES s príplatkom cca 20 tis € a nie Camry? Naozaj bude Lexus svojim vybavením a spracovaním o tých 20 tis. € lepší ?
Avatar - Dinar
25. 2. 2019 18:04
Re: Chce se napsat: vsechno spatne
Dobrá otázka...
Avatar - _Karel_
25. 2. 2019 16:20
Re: Chce se napsat: vsechno spatne
Máš ode mě jeden bezvýznamný Lancer :yes:
Pobavilo. >:D
25. 2. 2019 14:35
ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
Lexus ES 300h (218k) [odkaz]
zrychlenie 0-100km/h: 9.1s
start 0-60km/h: 5.1s
pruznost 60-100km/h: 4.0s (!)
Zvuk je kultivovany, otacky rastu "linearne". Vysavacovy efekt je takmer nulovy.
Uvodny start 0-60km/h je 2x pomalsi ako A6 (5.1s vs 2.4s), ale pruznost 60-100km/h je porovnatelna (4.0s vs 3.3s, 218k vs 286k), co je dolezite v realnej prevadzke.

Audi A6 Avant 50 TDI 4x4 (286k) [odkaz]
zrychlenie 0-100km/h: 5.7s
start 0-60km/h: 2.4s (!)
pruznost 60-100km/h: 3.3s
Zvuk je "drsny", otacky rastu "skokmi". Pri malych zmenach rychlosti (predbiehani) otacky porastu linearne podobne ako pri ES.
Uvodny tah je "brutalny" (diesel s vysokym momentom 620Nm + 4x4). Pruznost je porovnatelna s ES, hybridu pomaha elektromotor.
Rozbalit vlákno
25
Avatar - WinDiesel
25. 2. 2019 14:53
Re: ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
A to nemluvíme om faktu že na dálnici silný diesel utáhne snadno auto, zatímco benzín se trápí a zvyšuje spotřebu.
Ale Japonci se jednou rozhodli pro hybrid tak budou v Evropě auta prodávat jiní.
25. 2. 2019 15:19
Re: ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
ES ma o pol litra nizsiu spotrebu na dialnici, ale samozrejme treba zobrat do uvahy vyssi vykon A6 V6 4x4:
140km/h GPS: ES (7.8 l) vs A6 (8.3 l)
mesto lahkou nohou: ES (5.9 l) vs A6 (8.6 l)
ES [odkaz] , A6 [odkaz]
Avatar - Barrichello
25. 2. 2019 15:41
Re: ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
Benzín se trápí....jo když je to zdechlej 4 válec na 2tunovou káru tak jo, jinak benzín umí točit 2500 otáček a lehounce se převalovat >:D
Ale musí v tom být trošku jinej motor :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 2. 2019 15:46
Re: ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
Ty máš fakt dar = netrefit stodolu :-)

Prodeje Toyoty případně hybridů v Evropě poslední roky co? V tvý hlavně klesaj? ;-)

A vypadá to že koncem tohohle roku bude zase = eště hůř >:-[]
25. 2. 2019 15:07
Re: ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
No já bych řekl, že rozdíl mezi 50TDI tímhle Lexem jsou asi tak dvě galaxie. Na 180 kde Lex končí je šestiválec o 9 sekund dříve a upaluje až do 250.
[odkaz]
Tenhle Lex totiž neuvisí ani obyčejné dvoulitrové tdičko
[odkaz]
A když se mu postaví stejně výkonný benal, tak ho rozdrbe na kousíčky
[odkaz]
Takže reálně hodně podprůměrně dynamická motorizace i na poměry běžného mainstreamu, na poměry prémie doslova žebrák.
25. 2. 2019 15:33
Re: ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
Na okruhu rozhoduje pruznost a podvozok. Len podla "time lap" by sme mohli hovorit o tom, ci je motorizacia na urovni "zobraka".
Podruhe, ES je predovsetkym "eco fighter". S malou NiMh bateriou bez lithia/kobaltu je schopny mat v meste vypnuty spalovak az 2/3 casu pri spotrebe 6 l.
25. 2. 2019 15:46
Re: ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
Ano, to máš pravdu a právě pružnost toho 300h je dost zoufalá, nestíhá ani to dvoulitrové tdičko. Jestliže nejsilnější hybrid Lexu, tedy 500h dostal na okruhu kotel zrovna od 50TDI (tedy úplně od toho nejzákladnějšího a nejméně výkonného motoru co se do A8 dává), tak 300h by se vůbec nemusela na okruh ani obtěžovat, ta by dopadla jako sedláci u Chlumce.
[odkaz]
A poslechni si to video do konce, spotřeba A8 na okruhu 29 litrů, Lexus 51 litrů. Tedy při zátěži je ten "eco-fighter" spíše money-eater, protože má spotřebu ruského tanku.
25. 2. 2019 20:27
Re: ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
Asi vela citas ACZ ... >:D
Link na "profi okruh" [odkaz]
VW Passat CC V6 4motion vs Lexus GS450h
Vykonovo porovnatelne (okolo 300k), ale GS je o 300kg(!) tazsi. Napriek tomu maju porovnatelny cas na okruhu. Vykon/vaha nie je vsetko, rozhoduje aj podvozok, atd.
Spotreba na spritmonitore? Passat 11.5 l vs GS450h 9.1 l
[odkaz] , [odkaz]
Hybridy by som nepodcenoval, daju sa urobit aj "eco" (ES300h), aj sportovo (GS450h). EU sa rozhodla pre radikalne nizke emisie, GS sa tu malo predaval, nahradil ho ES. GS zostava v ponuke v US.
25. 2. 2019 20:48
Re: ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
Porovnatelný čas na okruhu? O 46 koní slabší auto nasypalo výkonnějšímu autu přes dvě sekundy. Půl sekundy na okruhu je rozdíl, dvě sekundy jsou věčnost. A pokud ti jde o spotřebu, tak dvoulitrové tdičko tomu GS natrhne na okruhu gatě také a jezdí za 6,7 litru
[odkaz]
[odkaz]
Hybridy nepodceňuji, ale zrovna hybridy Toyoty jsou na tom dynamicky dost zoufale. Taková Panamera s osmiválcem v hybridu, proč ne, ES s dynamikou nestíhající dvoulitrové tdíčko, hm, nevím, nevím.
25. 2. 2019 22:08
Re: ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
Nuz, spravne si ma upozornil, ze GS by malo mat lepsi cas. Neriesim kde je problem, napr. BMW 740i (F01) s podobnym koeficientom vykon/vaha ako GS ma o 3s(!) lepsi cas.
BMW [odkaz] , GS [odkaz]
Uzavriem to s tym, ze vsetko suvisi s hodnotami. Kto preferuje skutocnu ekologiu a komfort, tomu ES bude vyhovovat. Dynamicka pruznost ES je tiez vyborna. Kazdy nech si vyberie :-)
Avatar - speedfred
25. 2. 2019 22:47
Re: ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
kto preferuje skutočnú ekologiu a komfort bude jazdiť vlakom :-!
26. 2. 2019 11:02
Re: ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
Na planete sa kazdych 20 rokov vyrobi priblizne 2 miliardy aut. Skus majitelom vysvetlit, aby jazdili vlakom >:D
ES je samonabijatelny hybrid, ktory je mozne vyrobit vo velkych seriach bez zasahu do ekosystemu (tazba lithia/kobaltu) a s minimalnymi emisiami v meste. To je urcite dolezitejsia vec ako zrychlenie +/- 2s.
25. 2. 2019 16:23
Re: ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
To je těžko. V USA a na jiných trzích mají i šestiválec s 300 hp. Nejspíš se jim nevyplatí řešit nějaký motor pro EU, obejdou se i bez něj.
25. 2. 2019 16:29
Re: ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
Tak v USA má samozřejmě šestiválec každý druhý mainstreamový sedan.
[odkaz]
25. 2. 2019 16:48
Re: ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
Dobře. A co by sis představoval jako motorizaci pro pohon předních kol? 400koňovou V8mu?
25. 2. 2019 16:56
Re: ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
Samozřejmě nikoliv, ES je celé postavené jako typický mainstream, počínaje motory a pohonem konče. Takže jak psal nahoře Dinar, ES konkuruje běžnému mainstreamu, se zavřenýma očima možná běžným motorizacím S90, ale třeba na vrcholnou S90 T8 už se nechytá.
25. 2. 2019 17:23
Re: ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
To je všechno hezké, ale pak se podíváš do prodejů a zjistíš, že S90tek se prodalo víc než A6 (2018) a XF, takže zdá se, ne všichni kupci se rozhodují tak jako já nebo ty nebo on podle vlastnostní, které my upřednostňujeme...
Avatar - Dinar
25. 2. 2019 18:07
Re: ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
Posledně jsme došli k tomu, že současná Volva prodává vzhled. Souhlas, a jsem si naprosto jistý, že zrovna ES při prodejích na pomoc vzhledu spoléhat nemůže.
25. 2. 2019 18:42
Re: ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
Když se podívám do prodejů, tak A6 celosvětově prodává čtyřikrát nebo pětkrát víc než S90. Samozřejmě, že existuje skupina kupců, které je zcela jedno jakou má auto techniku a zaměřují se pouze na vzhled. Pak se ovšem obávám, že právě ES má velkého smolíka, protože nemá ani techniku ani pěkný design (na rozdíl od S90).
[odkaz]
26. 2. 2019 08:55
Re: ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
To je jako říkat, že Mazda 6 nemá šanci proti Passatu. A zrovna já bych si vybral radši tu M6... Lexus ES se prodává na jiných trzích, tady nahradí GS a to nebyl taky zrovna žádný bestseller... jsou to prostě zajímavé alternativy a já bych mu dal přednost třeba před E-klasse (to je pro mě synonymum Passata ve vyšší střední).
Budu se opakovat, ale mně se Lexus líbí, a třeba Lexus LC je prostě umění, i když se ho určitě prodá míň než S-coupé nebo nové 8er...
26. 2. 2019 10:13
Re: ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
Ma6 a Passat jsou obojí mainstreamové produkty stavěné technicky velice podobně a zcela evidentně si konkurují.
ES a E-klasse jsou technicky postaveny zcela rozdílně a v mých očích si v podstatě vůbec nekonkurují. ES je daleko blíže k té Ma6 nebo Passatu než k E-klasse. Jediná věc, co všechna ta auta spojuje jsou podobně vnější rozměry. Konec konců když nechám techniku stranou, tak i cenově konkuruje ES daleko více Passatu než E-klasse. Nejdražší Passat je ze 1,2 mega a dá se do něj nacpat další výbava minimálně za dalšího čtvrt mega, nejdražší ES Luxury je za 1,3 mega s tím, že už do něj nic nepřidáš a nejdražší E-klasse je za 3,4 mega s tím, že za další mega není problém dovybavit. Tedy ani cenově není ES a E-klasse konkurence. Takže jistě někdo může dát přednost ES před E-klasse, ale v reálném světě se tak nejspíš moc často neděje, protože už cenově jsou to zcela jiné galaxie.
26. 2. 2019 10:24
Re: ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
To je jako říkat /opakuju se, já vím/ že XC90 není luxusní SUV, když nemá víc než čtyřválec, trapný Haldex a vůbec, nepoužívá mnoho pokrokové techniky. Některým lidem je to totiž úplně jedno, zdá se:)
26. 2. 2019 11:02
Re: ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
Ale to je v pořádku, fejky se vždy kupovaly a kupovat se budou, jak píšeš, řadě lidí je to jedno, resp. nevidí v propracovaném technickém řešení přidanou hodnotu a jdou jenom po ceně. Nicméně pokud je ES pro někoho luxusní velký sedan, tak pak je pro něj velký luxusní sedan i Mondeo Vignale nebo Superb L&K nebo Insi s nějakou slušnější motorizací. Cenově i technicky to nakonec vyjde úplně nastejno. Myslím, že první článek o ES byl uveden nějak ve smyslu "má se superb bát?" a to je přesné vystižení situace, ES konkuruje Superbu, E-klasse prostě nekonkuruje (skutečnost, že si někdo koupí ES nebo to Vignale a má pocit, že má špičkové auto vyšší střední, z toho ještě konkurenci E-klasse nedělá). E-klasse konkurovalo GS, resp. mimo EU ještě konkuruje.
26. 2. 2019 16:58
Re: ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
Problém je v tom, že "jdou jenom po ceně" u XC90 nefunguje, to je totiž velmi drahé auto.
Avatar - ZZ
26. 2. 2019 10:18
Re: ES 300h vs A6 V6 TDI (zvuk / zrychlenie)
GS není bestseller nikde a na stěžejním trhu ho drtí právě ES. Kvůli ceně. Mainstreamový zákazník neřeší pohon. Kdo chce lepší auto, koupí si GS. V Evropě už ne. Takže Lexus nemá alternativu k 5er nebo E-klasse. A to je :no:
Avatar - Well-being
25. 2. 2019 14:54
Je to hnus velebnosti
tak jako každý Lexus s odporným grilem od kapoty až po spojler ... ;-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ozzman
25. 2. 2019 15:27
Re: Je to hnus velebnosti
Ta stříbrná je k autu milosrdná, v tmavé ten grill vynikne daleko víc!
Avatar - Hammunasakra
25. 2. 2019 15:41
Re: Je to hnus velebnosti
Bacha je docela velkej rozdíl jestli je to tenhle což je asi Luxury nebo [odkaz]
Avatar - Ozzman
25. 2. 2019 15:45
Re: Je to hnus velebnosti
To v odkazu je trochu lepší, ale přecijen nic pro mne.
Avatar - Hammunasakra
25. 2. 2019 15:49
Re: Je to hnus velebnosti
Já určitě zkusim Camry = podle toho co sem zatim čet tak přes místní zoufalý klasický reakce = výbornej tichej pohon s reálně rozumnou spotřebou
Avatar - Ozzman
25. 2. 2019 15:52
Re: Je to hnus velebnosti
Já snad v sobotu toto ES, hele na co jsou tam ty tykadla, to mne na jinak hezkém interiéru hodně vadí >:D Proč to tam je ?

Tichý a úsporný pohon asi jo, ale moc nedává smysl v takto velkém sedanu.
Avatar - speedfred
25. 2. 2019 22:51
Re: Je to hnus velebnosti
Mám prisľúbený hybrid Camry,tak na to som hodne zvedavý, nie je nad to ako vlastný úsudok a test.
Avatar - ZZ
25. 2. 2019 20:37
Re: Je to hnus velebnosti
To auto to chce vidět naživo. Jako vše dnes to není fotogenicke. Naživo úplně jiný dojem.
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2019 17:13
volba vyvolenych
nic pre europana...

ale aj tak par zakaznikov si tu iste najde.. predpokladam ze vsetko ( 100 percent ) budu sukromne osoby ;-) ... zit ale v amerike... tak nie je o com... tam je to jasne.... lexus :yes:
Rozbalit vlákno
2
26. 2. 2019 14:42
Re: volba vyvolenych
V čem spočívá to být "vyvolený"?
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2019 14:57
Re: volba vyvolenych
Mít třeba [odkaz] ? ;-)

Nebo eště líp = mít nejlepší auto jaký kdy řídili, jak se shod Jeremy s Chrisem = Clarkson s Harrisem? :yes: :-)
25. 2. 2019 18:04
Proti gustu...
Osobne si teda sedan vyssi stredni kupovat nikdy nebudu, nejak mi to pro moje pouziti nedava smysl, ale... tady jeto uplne mimo. I kdyz je mi urcite sympatictejsi lexus nez treba audi, tak nemci s sestivalci jsou za podobny prachy uplne jinde. Toto je auto pro lidi, kteri nevi, jakej maji v aute motor. Ale i takovi jsou
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2019 18:19
LEX
GSka je velká škoda, ES není adekvátní náhrada.

Na druhou stranu, kdo chce velký sedan v hybridu, nemá moc z čeho vybírat.

Já osobně jsem zvědavý na nové IS. Podezírám Lexus, že bude mít sedanové portfolio překopané asi takto:

IS - sportovní sedan, důraz na jízdní vlastnosti, zadokolka, trochu povyroste;
ES - komfortní sedan pro klidné vyzrálé řidiče, nic pro tabulkové závodníky, důraz na komfort, ekologii, dokonalé hi-fi, předokolka kvůli vnitřnímu prostoru a nákladům;
LS - luxus třída, vrchol nabídky;

Tak uvidíme, až představí příští IS, jestli jsem se trefil.
Rozbalit vlákno
52
Avatar - ZZ
25. 2. 2019 19:50
Re: LEX
Tohle je naprostá pravda. Krok vydat se tímto směrem je úplná blbost. Do prémie nacpat předohrab s totálně podprůměrným motorem a mít to jako jedinou možnost... v Camry OK, ale ne v Lexusu. GS450h byla ve dvou generacích, zejména v té druhé, naprosto super volbou, protože 3.5 V6 s hybridem dávalo 0-100 za 5,9 a spotřeba se pohybovala od 7.5 pro defenzivní styl, přes 9 za dlouhodobý průměr, až k 12.5 při 200+. Na 350 koní super výkon. Reálně se jezdilo za spotřebu 4 válce, ale výkonem osmiválce, jak byl jeden z prvních reklamních claimů. Se starým GS300 V6, kde bylo o sto koní míň (cca 250), se jezdilo za o 30 % víc a dynamika byla o dalších 30 % horší.

GS450h ve verzi F-Sport nabídlo velmi jisté svezení a neutuchající akceleraci do rychlostí nad 200, kde celé německé 3.0d konkurenci docházel dech. V kombinaci se zadní řízenou nápravou to auto sedělo jak přikované.

Bohužel doba jde dál a ES je naprosto nedůstojná náhrada. Vždy to byl hnusnější, horší a levnější bráška GS. GS bylo samostatný model a v Evropě Lexus vždy nabízel plnohodnotné modely, ne rebrandy. To se nyní změnilo a přišlo podřadné ES. Tohle do prémie nepatří.

Takže stejně jako ty doufám, že IS bude dál zadokolka a snad i zase IS-F, jinak je ta motorová paleta taky o ničem. Upřímně si ale nedovedu představit, že si majitel GS koupí menší a slabší IS. To snad už radši RX.
Avatar - Hammunasakra
25. 2. 2019 20:19
Re: LEX
Audi prodává desetiletí hlavně předokolky

ES se generace prodává i s šestiválcema. Aktuálně s [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
25. 2. 2019 20:23
Re: LEX
A ES neni náhrada za GS = jak sám potvrzuješ ;-)

IS jakožto zmenšený GS = zřejmě taky skončí. Šušká se že příští IS bude další společnej projekt s BMW
Avatar - ZZ
25. 2. 2019 20:25
Re: LEX
V tom si zjevně rozumíme, ale pohledem do nabídky evropského zastoupení to tak bohužel je. Kdo chce prémii s klasickou koncepcí, tak u Lexe už nenajde.
Avatar - Hammunasakra
25. 2. 2019 20:29
Re: LEX
No v Polsku GS furt jako nabízej = nevim jestli fakt jo nebo stránky spravuje lempl :-)

Tohle do prémie patří = D3 nabízí mnohem větší * = tady je aspoň při jízdě prémiovej luxus. Respektive když tohle ne = čeká modely D3 drsná čistka ;-)

Klasickou koncepci furt nabízí většina Lexů = od toho IS přes RC a LC po LS = že se v Česku absurdně nabízí jen 4x4 s tim moc nesouvisí. Sme holt takoví :-)
Avatar - ZZ
25. 2. 2019 20:34
Re: LEX
Mluvím o středním sedanu samozřejmě. Nabídku L celkem zvládám ;-) At si D3 nabízí, co chce, resp nabízí to správně, kromě Audi. To je odjakživa jen lepší VW a marketing. Cokoliv, co je FF není žádná prémie. A je jedno, jak luxusní uvnitř to je, ale prostě jízdní vlastnosti jsou slupka :-)
25. 2. 2019 20:36
Re: LEX
F Sport sa bude u Lexa dalej rozvijat. Napr. momentalne sa uvazuje o ostrom UX F.
27. 2. 2019 11:32
Re: LEX
V polsku nabizeji doprodej skladovek :-) v CZ je stahli a nabizeji je jako bazarove, jinej kraj jiny mrav :-)
26. 2. 2019 08:58
Re: LEX
Ahoj ZZ, můžeš mi osvětlit tu myšlenku o neutuchající akceleraci v rychlostech nad 200? 290 koní z atmosférického šestiválce mi zrovna nevyráží dech... Nemluvě o tom, kde je taková rychlost využitelná...
Avatar - ZZ
26. 2. 2019 09:11
Re: LEX
Když ve 200 přidáš, tak jedeš až do omezovače v 256 bez ztráty dechu. Přesně tam, kde už trilitrova nafta nestíhá. Musíš počítat s kombinovaným výkonem a ten je necelých 350. Doporučuji se v tom svézt, abys to líp pochopil. ;-)
26. 2. 2019 09:28
Re: LEX
Když mi někdo řekne, že holýma rukama zardousil pumu, tak nějak přirozeně pochybuju o tom, že by to bylo možné, protože je to přinejmenším neobvyklé, ale potom proběhne v tisku tohle a začneš pochybovat, že to není nemožné
[odkaz]
No a teď k tomu GS:) Aby auto bez problémů zrychlovalo i nad 200 km v hodině musí mít nějakou výkonovou rezervu i rezervu v maximální rychlosti a tu bych u 3,5 V6 s 290 hp odhadoval při vší úctě někam maximálně k 260 km/h. O moc víc to nebude. Teď jsem dohledal, že IS350 F-sport dokáže 272 km/h tohle je o kousek větší auto. Takže, pokud auto jede nejvíc cca 260 km/h, jak může jet bez ztráty dechu k 250 km/h? Musím se v tom asi svézt, abych to líp pochopil:)
edit: jestli myslíš, že mám počítat s tím elektromotorem, vsadit na jeho kouzelné schopnosti, tak neříkám, že nedokáže pomoci, ale zázračný určitě není...
Avatar - ZZ
26. 2. 2019 10:14
Re: LEX
Vidím, že se v tom ztrácíš. IS350 je V6 a u nás se neprodávalo. IS-F bylo v minulé generaci a byl to V8 5.0. A mělo sice top speed 270, ale kvůli omezovači >:-[]

Najdi si videa na YouTube, kde zrychlení i nad 200 najdeš. To ti možná v prvním kole bude stačit, než se svezeš ;-)

S elektromotorem u hybridu počítat musíš, tak nějak z podstaty hybridu ;-) Zázračný je moc, přesně jak popisuju nahoře viz spotřeba vs. výkon a jeho rezerva.
26. 2. 2019 10:38
Re: LEX
V ničem se neztrácím. Hledal jsem údaj o maximální rychlosti toho motoru v podobném autě a vypadlo mi IS350 (F-sport jako F-sport, jako M-paket, ne jako IS-F, ne jako M3:)

Jinak k té tvojí spotřeba 12,5 při rychlosti přes 200 km/h
[odkaz]
Avatar - CommonUser
26. 2. 2019 10:20
Re: LEX
Nevnimas aspekt, ked pri stabilnych 200 taha V6 a len a len pri zrychleni do toho vpadne este elektromotor.
26. 2. 2019 10:39
Re: LEX
Nepochybně, dokud se mu nevypnou baterky a pokud jsou právě naplno dobité. To už se ukázalo nejednou v testech na okruhu, jak dynamický je hybrid po vybití baterií...
Avatar - ZZ
26. 2. 2019 11:17
Re: LEX
Jojo, GS450h je vysloveně určené na trackdays >:D
Avatar - CommonUser
26. 2. 2019 11:30
Re: LEX
Tak prave 450h pohon je najpodarenejsi z hybridov a vycitat mu, ze na okruhu zdochne ... je uz take polodiletantske. Na dialnici nema problem vyuzit baterky az do 250. Tak ho udrzi V6, ktory aj nabija v ustalenej rychlosti.
Aj tak si myslim, ze Lexus/Toyota to dost mrvi. Nakoniec si budes vyberat len farbu k danemu autu ... ? Camry 350 a ani ES 350 v EU nebude a kombi verziach je skoda recnit. Tak ako predtym odpalili Corollu/Auris kombi, tak si odpalili Avisa, Verso atd.
Fakt netusim z coho vychadzaju, asi z fake data generatora, alebo nechapu EU.
Avatar - ZZ
26. 2. 2019 11:38
Re: LEX
To nemá smysl vysvětlovat, když nechce chápat :-) Nebo tím nefunkčním hybridem na okruhy myslel 918 nebo P1? >:-[]
26. 2. 2019 17:00
Re: LEX
GS450h bude na okruhu asi tak stejně často, jako bude akcelerovat z 200 na 250. Ale budiž, základní třílitrové naftě to tvůj hybrid natře, 550d si zase vytře zadek s ním. I když při tom nebude mít spotřebu 12,5 jako GS450h:)
Avatar - ZZ
26. 2. 2019 17:04
Re: LEX
Jsi asi se silnou naftou 200+ nikdy nejel, jinak bys neplácal nesmysly o spotřebě. Ale že jsi mimo, jsi dal najevo už dříve v diskuzi :-(
26. 2. 2019 17:06
Re: LEX
Výše jsem ti dával tabulku spotřeby jednotlivých aut při 200 km/h. Za dvanáct to umí dvoulitrová nafta. Cokoliv ostatního je výš. ALe Lexus GS450h je za 12,5:)
Avatar - ZZ
26. 2. 2019 17:19
Re: LEX
Link nefunguje, ale i tak, nechápu tvoji pointu. Odcházející GS450h přišlo na trh v roce 2012. Jen aby sis to dal to reálií. A byla to konkurence klasickým 3.0 dieselům té doby. To že je atmosféra v rychlostech nad 200 dynamičtější než nafta je jasný každému, ale tobě to pořád nedá spát. Tak se v tom svez, udělej si názor sám a pak bude mít diskuze trochu smysl. Zjevně nevíš, o čem mluvíš. Měj se.
26. 2. 2019 17:44
Re: LEX
V tabulce byla spotřeba aut při 200 km/h. Nejnižší měl dvoulitrový naftový Golf a sice 12 litrů. A ty ses mi snažil tvrdit, že při rychlostech 250+ žere GS450h 12,5. To je pointa.
A když nejdou odkazy na a..forum tak tenhle by snad mohl
[odkaz]
"neutuchající zátah nad 200 km/h":)
Avatar - ZZ
26. 2. 2019 17:51
Re: LEX
Prosimtě už dost, fakt tomu nerozumíš. Tohle je GS450h třetí generace (2005-2011) a ne čtvrté, odcházející. Já se ti nic nesnažím tvrdit. Psal jsem, že v rychlostech nad 200 ta spotřeba byla kolem 12.5 (při delší cestě po dálnici, kdy ses s autem dostával nad dvě kila). Ty teď píšeš 250+. To auto má omezovač, který zasáhne při 256 dle head-upu. Srovnávej srovnatelné a neshazuj se svou nevědomostí ;-)
26. 2. 2019 18:01
Re: LEX
cituji tvůj výrok
"až k 12.5 při 200+"
ta nová generace má proti staré opravdu diametrálně odlišné čísla, prosím srovnat:)
[odkaz]
[odkaz]
na dvoustovce jí nadělila setinu sekundy, takže počítám, že od 200 se situace obrátí a nový model poletí jak vítr, má k tomu všechny předpoklady >:-[]
Avatar - CommonUser
27. 2. 2019 08:43
Re: LEX
Par rokov dozadu GOLF 2.0 TDI bral 13,4 a BMW 530i 20 ako ten Lexus.
[odkaz]
[odkaz]
27. 2. 2019 20:11
Re: LEX
úplně nerozumím, jestli mě rozporuješ, nebo se mnou souhlasíš, každopádně nevěřím tomu, že by dokázal do spotřeby významně mluvit elektromotor při takové rychlosti, resp. ušetřit nějakých 8-10 litrů na sto kilometrů...
26. 2. 2019 17:04
Re: LEX
Nejpodařenější z hybridů? BMW skloubilo hybridní pohon s klasickou hydroměničovou převodovkou a tím pádem už po té planetové ani pes neštěkne...
Avatar - CommonUser
27. 2. 2019 08:46
Re: LEX
Tak toto je odvazne tvrdenie. Uvidime ako sa s tym BMW popasuje, co sa tyka vyrobnych nakladov a potom samozrejme aj spolahlivosti ... Postavit zlozity mechanizmus s vysokymi nakladmi nie je problem.
27. 2. 2019 20:12
Re: LEX
Active hybrid technologie je tady tuším od roku 2011? Jinak aktuálně spolu Toyota a BMW spolupracují, Toyota dostává motory a BMW know-how právě z hybridní oblasti...
Avatar - Barrichello
26. 2. 2019 09:44
Re: LEX
290 HP z atmosférického V6 s objemem nad 3 litry je dost mizerný údaj, moderní ameriky maj z 3,6 kolem 340-350 Hp a furt jsou to atmosféry...
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2019 09:59
Re: LEX
Však je to taky letitej motor [odkaz]

Z nový generace motorů Dynamic Force Engines s účinností 40-41% sou zatim 1,8 teď v Corolle úplná novinka 2.0 a 2,5 ten novej je v Camry, ES nebo nový RAVce [odkaz]

Teď je na řadě V6 ale nejspíš ho eště předběhne novej V8 prosakuje že nějakejch 610-620 koní
Avatar - N6600
26. 2. 2019 08:27
Re: LEX
Lexus spravil z ES globalny model, ktory navyse uz pred tym kanibalizoval GS. Predaje v EU budu prijemny bonus do celkovych cisiel, ale nikto, ani v Lexuse neocakava, ze to bude v EU bestseller.

Z CT sa stalo UX, takze uz nic ine, nez IS/ES/LS nebude. A kedze tomu segmentu vseobecne klesaju predaje, tak sa viac Lexus zameria na SUV, prip. specialitky. Osobne som velmi zvedavy, ako dlho vydrzi RC.
26. 2. 2019 14:43
Re: LEX
Ještě tento rok A6 hybrid s V6, M-B E hybrid s R6, BMW 5er hybrid s R6.
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2019 14:51
Re: LEX
Jj s velkym zpožděnim = ale následujou Toyotu Lexus ;-)
26. 2. 2019 15:00
Re: LEX
Rovnou s plug-in, takže o následování se nedá hovořit. Navíc s více než čtyřválcovou koncepcí ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2019 15:02
Re: LEX
Hybridy Lexusu dávno byly V8 i V6 ;-)

Stejně tak plug-iny dávno před D3 = tam je ale otázka problematicky návratnejch nákladů = jinak technikou i realizací = opět Toyota dávno před..
26. 2. 2019 15:06
Re: LEX
A kde jsou dnes? ;-) Zatímco D3 pokračuje v progresi, Lex jde degresivní cestou.
Tohle se nedá okecat a musí z toho být většina fandů Lexusu smutná.

Není tu nouze o majitele GS...zkus se jich zeptat, jestli by utratili peníze za ES. Odpověď je zřejmá z diskuze.
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2019 15:22
Re: LEX
Viz ten odkaz o Audi = ono to může bejt mnohem hůř než si připouštíš = Lexus de svou cestou a to co vnímáš jako degresi = je že je zase jen napřed :-)

To špatně vyhodnocuješ = je fuk že stávající by si rád koupil další = je jich prostě málo. Takhle už skončilo mraky zajímavejch aut = a plívy se vesele prodávaj dál
26. 2. 2019 15:30
Re: LEX
Takže pro tebe jako motoristického fandu je náhrada V6 za R4, FWD za RWD a snižování výkonu progresivní cestou?
To je mi mnohem milejší cesta evropská.
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2019 15:47
Re: LEX
No je to realistická cesta = byť to většina diskutujících tady odmítá pochopit = snižování objemu je logický a hlavně trvalý. Tuhle výkon dnešních 4válců mělo famózní BMW 850i

Neni jiná cesta

Evropská cesta neni = dneska je svět dávno tak propojenej že sou maximálně trochu se lišící oblasti = ať z ekonomickejch nebo historickejch důvodů

Cesta MB a BMW mě dlouhodobě moc nebere = ale je evidentně správná a dělaj to dobře

Dneska už asi každýmu začíná bejt jasný že vyhazování šéfů technickýho vývoje Audi před lety = nebylo z rozmaru
26. 2. 2019 15:51
Re: LEX
Možná proto taky A6 neskončila jako rebrand Passatu, třeba právě přišel čas vyrazit někoho z Lexusu ;-)
Na jednu stranu přichází Toyota se Suprou, na druhou dehonestuje Lexus. Snad si alespoň IS udrží RWD platformu.
Avatar - Hammunasakra
26. 2. 2019 15:58
Re: LEX
IS vždycky bylo technicky GS. Uvidíme co to příští = jestli to fakt bude taky BMW

Otázkou je RC = jestli se na stávající technice dočká další generace nebo co bude
26. 2. 2019 16:07
Re: LEX
RC a IS na jedné platformě by dávalo smysl. Stejně tak GS a LC...o to víc to mrzí. V6 hybrid a atmo V8 tam jsou.