Lambda sonda je tam nova. Jakymu dilu tam muze vadit vlhkost?
Muze to byt civka?
Muze to byt civka?
ano, civce vlhkost vadit muze. Taky muze byt problem na svickach. Praskly izolator udela sve. predpokladam ze benzin "jde". Pri neuspesnem startovani jsou vysroubovane svicky "mokre". Jako prvni doporucuju VN casti ocistit tech. benzinem a pote nastrikat (natrit) silikonovym izolacnim olejem (pastou). Dalsi krok by byl asi kontrola kostry spinace civky, napajeni civky a cistota konektoru a cidel souvisejicich se zapalovanim (snimace otacek, polohy).
I ja som mal podobný problém. Pol roka som sa trápil so štartovaním pri vlhkosti, alebo pri chladnejšom počasí. Prešiel som X servisov, vymenili a prečistili mi snáď všetko čo sa dalo rozobrať. Nakoniec na to prišiel kamarát - totálna banalita - bolo uvoľnené ukostrenie pólu.
Ukostreni polu? A to jako na baterce nebo kde? Zajimalo by me jak bych si to mohl opravit sam...Dik
Ano, bolo to ukostrenie na baterke. Ukostrenie bolo uvolnené a len sa zlahka dotýkalo kontaktu, čo stačilo na to, aby elektrika fungovala, ale nestačilo to na potrebnú teplotu zapaľovacej iskry na sviečke pri studenom motore.
Po dlouhem startovani a toceni se starterem nakonec sotva chytne...
Nekolikrat zasebou blafne a chytne...
Dela to jen kdyz je vlhko nebo po desti.
Delalo to taky kdyz sem to nechal stat tyden na horach, tak to taky pak nechtelo chytit.
Svicky, kabely, vicko rozdelovace a palec jsou tam uplne nove.
Nevite nekdo prosim co by to mohlo delat? Diky moc
Jedna se o Polo z 95 roku a motor 1.6 benzin.