Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
7. 4. 2006 14:51
neregistrovaný "Sporťák1"
7. 4. 2006 22:00
neregistrovaný "Peto.Fiat1"
7. 4. 2006 22:52
8. 4. 2006 12:58
neregistrovaný "Peto.Fiat1"
8. 4. 2006 18:57
8. 4. 2006 19:05
neregistrovaný "NiceOne"
10. 4. 2006 12:30
neregistrovaný "R.Barrichello"
9. 4. 2006 21:17
13. 4. 2006 17:33
neregistrovaný "AHOSO_VIDAHO"
14. 4. 2006 09:29
neregistrovaný "R.Barrichello"
24. 4. 2006 16:17
neregistrovaný "petros"
25. 4. 2006 12:15
neregistrovaný "R.Barrichello"
25. 4. 2006 21:14
neregistrovaný "petros"
26. 4. 2006 09:19
neregistrovaný "R.Barrichello"
26. 4. 2006 14:58
neregistrovaný "petros"
30. 4. 2006 11:12
neregistrovaný "JTS1"
30. 4. 2006 12:24
7. 4. 2006 11:57
FIAT Cinquecento Sporting
Mam rezervovany FIAT Cinquecento Sporting. Mate niekto s takymto autom skusenosti. Napiste prosim.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Sporťák1"
7. 4. 2006 14:51
Re: FIAT Cinquecento Sporting
Mame, v pripade nehody je z Tebe jasna mrtvola :-( Crashtesty jasne ukazaly, jak spatne je tohle auto udelane. Nechapu lidi, ci si za stejne penize neporidi neco lepsiho.
7. 4. 2006 15:15
Re: FIAT Cinquecento Sporting
Kde si nasiel crash-test Cinquecenta?

Mimochodom, cital si, ze novy Matiz (Spark) dopadol v crash-teste horsie ako jeho 1. generacia?

Vies zohnat Swift so zrychlenim 13,8s na 100km/h, spotrebou 6,2, nabehanymi 55 000km,airbagom,r. 1996 za 999Euro?
neregistrovaný "Peto.Fiat1"
7. 4. 2006 22:00
Re: FIAT Cinquecento Sporting
1. sasi mal na mysli crash-test Seicenta.Cingue sa mi paci,ved akoby nie,som fiatak...a s akym motorom???900ccm?????skus [odkaz] urcite sa tam o nom docitas
7. 4. 2006 22:52
Bez nadpisu
Sporting byla 1,1 a je to pěkná mašinka... Jo pokud to uvažuješ jako student a nebo do města. Běž do toho. Nemusíš se bát. Celkem bezproblémové auto a díly za babku.

P.S. Ten swift, pokud to enní úplně novej na tom určiě nenlí líp než to Cinque
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Peto.Fiat1"
8. 4. 2006 12:58
Re: Re:
no tak s tou 1,1 to moze byt celkom delo.....
8. 4. 2006 16:22
Bez nadpisu
Povodne som chcel zlty, no ked som tak vyhodne nasiel cerveny, akosi zacinam byt rad, aj ked som nikdy nechcel cervene auto. Skoda len, ze to ma jednobodove vstrekovanie a tym okrem ineho vyssiu spotrebu. Da sa to prerobit na viacbodove z neskorsieho Seicenta MY2001? Ak ano, co to moze stat?
Rozbalit vlákno
0
8. 4. 2006 18:57
Bez nadpisu
Bo to nevím, jen vím, že s tím Seicem se dá jet v poho i za 4,5 (i po mstě,a le ne teda v hustým provozu) a to nepřeháním. Tak kdyby to Cinque mělo o litr víc, tak furt je to za hubičku :D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "NiceOne"
8. 4. 2006 19:05
Re: Re:
Jednoduchá konstrukce je dobrým výchozím předpokladem pro spolehlivost automobilu, ale když se zkombinuje s nekvalitními materiály a ledabylým zpracováním, dopadne to tak jako v případě Cinquecenta. První majitelé si automobil užívají, ale ti další by měli počítat s tím, že nízké pořizovací náklady a přiměřená spotřeba kolem 6 litrů benzínu v městském provozu, jsou vykoupeny poměrně nízkou životností řady dílů. Nadprůměrné opotřebení postihuje korodující výfukové potrubí, třecí obložení spojky, tlumiče, ložiska v kolech, brzdovou soustavu včetně službu u vypovídajícího posilovače brzd. Převodovky trpí nepřesným řazením, které jde těžko a mnohdy za nelibých zvuků, nejednomu majiteli dokonce zůstala řadící páka v ruce. Netěsnosti chladící soustavy nebo hnacího agregátu jsou proti tomu jen bezvýznamným nedostatkem. Téměř pravidlem je i porucha motorku zadního stěrače.

Příjemným faktem je nutnost měnit rozvodový řemen silnějšího motoru 1,1 (40 kW) až po 100 tisících kilometrech, na druhou stranu vás ještě před tímto stavem počítadla ujetých kilometrů může potkat závada na hydraulických zdvihátkách ventilů. Přehřátí motoru bývá výsledkem vypovězení služby vodního čerpadla v chladící soustavě.

Budoucí majitel by měl také vědět, že struktura karosérie velmi lehkého vozu není příliš tuhá, takže při nehodě hrozí vážné narušení prostoru pro posádku, a pak vám nemusí pomoci ani airbag řidiče, který byl v nabídce od modelového roku 1996. I při lehkých kolizích dochází k zásadnímu poškození nosného skeletu, takže se již havarované Cinquecento nevyplatí opravovat.

www.auto.cz
neregistrovaný "R.Barrichello"
10. 4. 2006 12:30
Re: Re:
Hihi, no krásný popis jen co je pravda. Lepší jak u Felicie. A řemen nám vydrží panečku sto táců, to je porce >:D >:D >:D >:D

A jezdí to za šest litrů po městě hm..1,1 jo...hmmm.

No jo no, to je super spotřeba, sice 2,5 V6 jezdí za 13,5 ale na to že tohle někde v Turíně během kompletace postrácelo několik válců a půlku a víc jak půlku objemu, tak je to vsktuku zázračná spotřeba >:D >:D >:D

No a když to kompletovali hoši makaronksý, tak to bude Qualitat zum besten Preis >:D :D
9. 4. 2006 21:17
clanok
Tak toto doslova som si uz precital na tejto stranke davno...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AHOSO_VIDAHO"
13. 4. 2006 17:33
Bez nadpisu
si cip ci co? co to tady meles o hosich makaronskych ...

cikita se delala v polsku

tys asi italske auto v zivote nemel a ridil jsi leda uno ...

takove lidi miluju
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "R.Barrichello"
14. 4. 2006 09:29
No
jestli to montily soudruzi Proše pána, já pána šukala a pán tan nebyl tak bude ta kvalita ještě lepší jak od špagetožroutů. Prože jejich výrobky, to je něco. Hlavně ty z Fabryky Samochod Osobowych :o)))

Lepší už jsou jen paprikáší z Madarska.

Ne jako italský auto z týhle doby fakt danke schon. Starý Alfy a Lancie z 80. let, to je hotovoj etalon spolehlivosti. Nic lepšího už fakt nejni. A starý fiaty zas krásně hnily, naprostá bomba. Oni taliáni uměj design, a sporotvní auta, to všechna čest, ani písmenko proti.

Ale kvalita zpracování a životnost dřív velmi výrazně pokulhávala a u těhle pidžvíků tuplem....

U novějších aut je to zas o něčem jiným, o tom žádná, ale 70-80. léta fakt nejsou tím, čím by se mohli chlubit.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petros"
24. 4. 2006 16:17
Bez nadpisu
naser si to huby baričelo >:D >:D :D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "R.Barrichello"
25. 4. 2006 12:15
Víš co mi akorát můžeš
a pozdravuj špagetožrouty >:D >:D >:D :D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petros"
25. 4. 2006 21:14
Bez nadpisu
buď rád žýe nejseš na blízku jinak bych ti asi jednu mlask (ne pusu ale přes pusu ) a mimochodem ktery lidi podle tebe auta uměj

Frantíci - * co uměj tak na*** starou babu

Němci- další * a ještě nafrněný a auta neuměj

španělé - kdyby nebyo Italů tak neexistuje Seat

tak mi pověz ktery lidi auta uměj ju
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "R.Barrichello"
26. 4. 2006 09:19
Uměj je všichni
rozdíl je v obdobích. Frantíci uměli starejch dobách, Citroen Trakce nebo DS patří k velmi zajímavým vozům, to samý 2CV atd. Z nových snad jen Venturi.

španělé - to je původně Fiat a to no comment.

Němci - starý piána, 180 a 190 (ne MB 190 z 90. let), W123 atd. to byla velmi dobrá auta, nebo i BMW 630 apod. Co mi nesedí je koncern VW.

Italové - to už sem psal.

Kdo další umí auta? Bezesporu britové, američani a taky japonci ( i když tam jde spíš o posledních 10-15 let)...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petros"
26. 4. 2006 14:58
Bez nadpisu
no amíci budiž auta maj sice dobry ale kdo by to živil , ale jel sem i Dodgem co žral jen 5,2 ale na 25 km. a co se týče japonců tak z těch jde strach ty nás ve všem jednou převálcujou a Britové těm to teď kazej němci protože teˇuž nenajdeš pořádnej motor do forda kdyby ses na hlavu stavěl a němci no dřív to byly káry ale teď už to sou pro mě nezajímavý kopky (co se týče tech novejch)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "JTS1"
30. 4. 2006 11:12
Re: Re:
Fiata ber ber a ber proste super stroj 1.1 super motor do mesta super odpich a k tomu co som pocul tak aj velmi spolahlivi ale to vsetko som pocul o Seicu neviem ako to je z Cinkem
30. 4. 2006 12:24
Bez nadpisu
pojízdná rakev :(
Rozbalit vlákno
0
2. 5. 2006 00:15
...ruším, tému, s Cinquecenta Sporting je Fabia SDI
Ide o to, ze na Cinquecento nedostanem COC, lebo boli vyrobene pred rokom 2000 a to je u FIATa problem. Ak sa to predajcovi podari vybavit, beriem ho. Ale uz mam rezervovanu Fabiu SDI (uz som si ju aj bol mrknut osobne), teda ina kategoria co sa tyka velkosti, hospodarnosti, bezpecnosti, komfortu, no bohuzial aj temperamentu a ceny. Ale je to celkovo lepsie auto, takze ma to nemrzi.

Ak teda chcete este poradit, piste na temu o Fabii SDI. Dakujem...
Rozbalit vlákno
0