Pratele, rad bych se povozil letos v kabrioletu, beru ho jako treti auto do domacnosti maximalne na 2 roky a pak prodat. Nejlepe co nejlevnejsi, tak asi do 70 tisic. Do uvahy v teto cene pripadaji Opel Kadet Cabrio, Ford Escort Cabrio, WV Golf, rocniky tak 88-90. Poradte pokud mate nejake zkusenosti s kabriolety! Jak je to se střechou, korozi, stav takovýchto temer veteranu.. atd. Za vsechny Vaše názory předem moc děkuji.
Chtel bych se zeptat na zkusenosti s materialy na strechu. Mam Escorta XR3i a nejaky dobrodej mi prorizl strechu v oblasti "zadniho sloupku." Soucasna strecha je vinyl a jelikoz je bila, pri stari auta, kyselych destich a smogu, je na aute tim nejhorsim, co se vzhledu tyce, ackoli do ni nikudy nezatyka. Chci vymenit jeji vrchni cast. Na trhu jsou k mani dva typy: levnejsi vynil a drahy sonnerland. Zajimalo by me, jestli se vyplati investovat do ctyrikrat drazsiho sonnerlandu nebo, jestli vynil poslouzi stejne? Jak se chova sonnerland v ohybech? Videl jsem na Golfu 1 sonnerlandovou strechu a po par letech nic moc. Nevim ale, jestli s tim majitel nejezdil do mycky. Diky za radu.
Jak dlouho trva natažení mechanické střechy u takovýchto vozů? Co provoz v zimě? Nelákají takovéto plátěné střechy různé vandaly a zloděje?
Nedají se kabriolety za rozumnou cenu (do 1000 kč na den) někde půjčit? Má takový kabriolet v našem chladnem podnebi vubec smysl, nebo se hodi spiš někam do Kalifornie? Zapojte se do diskuze ....
O cabriu jsem přemejšlel taky, ale dospěl jsem k názoru, že je to do našich končit nevhodný. Dá se s tím jezdit, jen když je pěkně, nemůžeš nikde v klidu zaparkovat, dá se s tím jezdit jen po městě, protože při vyšších rychlostech to fičí, protože to nemá střechu, tak na tebe praží sluníčko přímo na lebku.........
Dle mýho - auto na nic. Možná tak na předvádění se, ale to těžko s Kadettem, Golfem či Escortem. Jó, až budu jednou bohatej a pořídím si jako 4. auto do rodiny novýho Mercedesa v cabriu, budu spokojenej!
Jel jsem minuly rok s Ford Escort 1.6 16V cabrio a musim rici, ze me to naprosto uchvatilo.Mozna kdybych s nim jezdil nejaky ten tyden take bych zmenil nazor. Bylo to ale perfektni svezeni.Proto jsem si mozna take koupil na toto leto motorku..:-)))))))Uz se na me smeje doma v garazi.
Ja jsem měla možnost se kabrioletem svezt 2x. Poprvé to bylo Fiatem Barchettou a to z Prahy do Brna po dálnici, nebylo pekne takze efekt ze stažené střechy žádný.
Na dovolené v Turecku jsme si s přítelem vypůjčili na týden Renault Mégané kabrio, a to jsme litovali že jsme ho vzali. Většinou jsme cestovali po dálnici a v rychlosti větší než 120 se nedá vůbec poslouchat hudba a ten vítr kolem uší taky brzo omrzí.
Já bych raději volila kupé rozhodně než kabrio, vždycky mě fascinují v létě frajeři s kšiltovkou nazad, rozepnutou košilí a v Opelu Kadet, tvářící se jakoby řídili Z3.
Mít už dvě auta, rozhodně než třetí raději bych si koupila motorku :-)
Jo a automatické stahování střechy je otázkou chviličky, nevím jak je to ale u starších aut.
Já mám jako druhé auto mercedes SLK s pevnou sklápěcí střechou a jsem maximálně spokojený. Když je natažená, výborně izoluje a minimálně propouští hluk do vozidla. Složí se za 20 sekund a pokud jedete se stáhlou střehou a vytaženými postraními okny, tak žádný hluk a ani vítr vás neruší. Dokonce i při 230km/h je naprostá pohodička!A můžete jezdit bez střechy i 10 stupních Celsia, protože bezproblému vytopíte.
S MX-5 můžeš jet klidně do myčky, no chtěl jsem napsat, že tam můžeš jet s nataženou střechou, ale vlastně i se staženou i když to jsem nezkoušel. Jinak se staženou střechou a bočními okny se dá poslouchat rádio tak do 80km/hod. Největší maso je při 200 km/hod se zvednout ze sedačky nad rám předního okna a nechat si proudit vzduch do obličeje. Samozřejmě to musí udělat řidič, pak je to vzrůšo i pro spolujezdce.