Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
neregistrovaný "1.2HTP"
8. 11. 2003 23:41
Bezpečnost silničního provozu
Myslíte, že více záleží na době strávené v provozu a nebo na rychlosti přepravy?
neregistrovaný "ace211"
8. 11. 2003 20:03
Re: kryštof = vánoce policistů
popravdě jsem ani nezjistil, že nějaký byl. Jo vlastně asi jo, protože na D1 klasika uzavírky "policejní kontrola"
neregistrovaný "JPBelmondo"
7. 11. 2003 16:46
kryštof = vánoce policistů
podle mne akorát vybírali peníze na dárky pod stromeček, k ničemu jinému to nebylo. Mně nezastavili, naštěstí.
neregistrovaný "ace211"
23. 10. 2003 18:31
Re: to oddie
oddie: ale mám a nehádej se :)
neregistrovaný "ace211"
23. 10. 2003 18:29
Re: to oddie
udivuje mě, jaxi tady každej o mě všechno pamatuje... až z toho jde strach :-) No 58 mi je stále, jen pár plastik a držím dietu tak těch 120 kilo je už minulostí.
neregistrovaný "dabel"
23. 10. 2003 13:23
Re: to oddie
oddie: ale ejsicek robil onehda ramena, ze mu je 58 ci kolko a vazi 120 kilo ;)) Takze je skor on pedofil ;)))
neregistrovaný "oddie"
23. 10. 2003 12:21
Re: to oddie
Ale nemáš. Sebevědomí je dobrá věc, ale fakt nemáš...
neregistrovaný "ace211"
23. 10. 2003 11:59
Re: to oddie
do 26 let je to pro mě nazajímavé, si připadám jak pedofil. Pak už to jsou vesměs příjemně duševně vyrovnané objekty s jistou dávkou životních zkušeností. BTW k zajíčku fakt mám daleko..
neregistrovaný "oddie"
23. 10. 2003 11:52
Re: to oddie
Hmmm, tak dotyčná je na zajíčky...
neregistrovaný "ace211"
23. 10. 2003 11:44
Re: to oddie
volové... je jí 29, vystudovala práva, dělá v jedný nejmenovaný bance v Praze a je to jedna z mála s kterou můžu mluvit, aniž bych si před tím musel udělat lobotomii mozku...

BTW šefovi je 47 a je podruhé šťastně ženatý...

No jinak hořím láskou ke Cadillacům... ale tak to se snad všeobecně ví. A speciálně pro Rbarona, s tou čistotou jsem to myslím rozebíral v rubrice sex v autě... to bych vážně nesnesl. No to je zase plodná diskuze... Nemáte co na práci že píšete do fora... to takhle zvedat produktivitu práce co no ?
neregistrovaný "oddie"
23. 10. 2003 10:45
Re: to oddie
Ale houby, já ti ten sex přeju, spíš jsem se před rokem divil, když si psal něco v tom smyslu, žes tak úzkostlivě čistotný, že ženskou ani nechceš vidět, či tak nějak. No a pak jste s Baronem rozebírali nějaká te jména pornohereček či čo, v tom já se nevyznám... Z tohoto ohledu, tedy konstatuju dost kvalitativní posun vpřed ;))) Ještě, kdybys dostal aspoň trochu rozumu, a už z tebe bude skoro i dospělej chlap :))))
neregistrovaný "rbaron"
23. 10. 2003 00:00
Re: to oddie
ace2: Ále, Kobe Tai a tak podobně. Říkals přece že kromě ruky je to tvoje nejoblíbenější přítelkyně :o)
neregistrovaný "ace211"
23. 10. 2003 00:00
Re: to oddie
já jsem snad proboha nepsal přítelkyně, ale pornoherečka ne ? Jo Kobe Tai je fakt dobrá, to je vážně kus, tomu se nevzpírám.
neregistrovaný "biskupDětmar"
23. 10. 2003 00:00
Re: to oddie
Nějak jste hoši zamluvili, odkud to vlastně Ace2 jel. Možná ze soukromé vidoeprojekce pracháčů. Anebo za tím stál kluk? Je možné, třeba měl na mysli nějakého muže s pěkným zadkem? Vůbec bych se nedivil, kdyby to byl ten "nejlepší manažer v čechách", který mu tak imponuje. Jezdí s ním přece celý dny, oni sami dva v autě,.... to by bylo, aby mezi nepřeskočila ona pověstná jiskra. Je to jako vztah bodyguarda a krásný filmový herečky. Tak už to vybal Ace! Jsme všichni zvědaví, proč chodíš pozdě spát, ty nočnátko! Je v tom nějaký muž, nebo video nebo nějaké lechtivé obrázky (čeho?). Nebo snad vášeň do umění- obrazy, zlato, víno a další? Nebo snad americká auta? i pro ně můžeš hořet láskou!!!
neregistrovaný "ace211"
22. 10. 2003 23:55
Re: to oddie
no jo vtípky, ani sex mi už nepřejete... ...hele jaký videoklipy ? Teď vážně nevím o co jde.
neregistrovaný "oddie"
22. 10. 2003 18:11
Re: to oddie
Huf: že se zrovna ty ptáš, vždyť jsi to byl ty s ATX-em, kdo jste jej tehdy tak rozebírali. Nevím, třeba si z vás jen dělal * :)))
neregistrovaný "honič"
22. 10. 2003 17:57
Re: já se snad zbláznil a policajti jsouTU
No a ty snad vidíš v Ace-ho příspěvku něco o holce?? já tam čtu: "po kvalitním sexu..." takže to ty videoklipy nevylujčuje. Masturbace je přece sex s tím, koho máme nejraději. Ono takový ukájení je přece bezpečný (pokud to člověk nědělá za jízdy ve 226/hod) a člověk může uskutečnit cokoliv ho ve fantazii napadne!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "Hufnágl1"
22. 10. 2003 17:56
to oddie
Chudák ace2. Fakt videoklipy? :o)))
neregistrovaný "oddie"
22. 10. 2003 17:17
Re: já se snad zbláznil a policajti jsouTU
Ace: no nekecej, že sis našel holku? Ještě před rokem jsi psal, že tak maximálně videoklipy, a jinak nic, no tak to je tedy velký posun vpřed! :))))
neregistrovaný "ace211"
22. 10. 2003 17:06
Re: já se snad zbláznil a policajti jsouTU
ty překlepy si nějak vyfiltrujte... sorry.
neregistrovaný "ace211"
22. 10. 2003 17:05
Re: já se snad zbláznil a policajti jsouTU
No k tomu rekordu bych snad jenom podotknul že to bylo ve dvě ráno v sobotu když jsem se vracel domů po kvalitním sexu a v příjemné uvolněné náladě jsem to rozjel po 3 proudé dálnici od Pankráce ke Kačerovu, kde jsem v tu chvíli byl sám samotinký. Takže riziko 0, společenský prohřešek 0 a bylo to úplně v pohodě, pak už je zatáčka do kopce a to u6 zase nejsem bez mozek...

Co se týče radarů jak se podívat na strányk jako jsou www.antiradary.cz www.anti-radary.cz www.antiradar.cz atd... dočteš se však jen jedno, ber pouze Beltronicsy nebojaxejmenujou a poslední generace jsou už hodně kvalitně na úrovni a firmy prodávající je je vybavují a to POZOR speciálním českým firmware, který zajisti co nejlepší účinnost na české radary RAMER. Takže pokud si dotáhnete radar z ciziny či neupravený tak vám bude maximálně tak na okrasu... Jinak citlivost je už celkem smysluplná co jsem tam četl, záleží samozřejmě vždy na tom jakým způsobem se měří.
neregistrovaný "IngMatousek"
22. 10. 2003 15:20
Re: já se snad zbláznil a policajti jsouTU
Blahopřeji k rychlostnímu rekordu!! Jsi příkladný řidič, je vidět, že zvládáš jezdit i ve vysokých rychlostech!!

Sice jsem strašpitel a netroufám si na takovou rychlost, ale zaujaly mne antiradary. ale přece jen, vypláznout 14900 (třeba na e-pneumatiky.cz, nebo radary.cz)- nevím, jestli by se to vyplatilo vzhledem k pokutám a pravděpodobnosti potkání dupinožky permoníka v čapce modré (DPČR). četl jsem si v archivu zkušenosti s antiradary, je to pořád stejné, že ve stejném směru radar zjistí tak na 60m dopředu a v protisměru u cesty na 120metrů?? Je mi jasný, šlechta mezi kterou patří Ace2 se podobnými záležitosmi pro smrtelníky moc nezabývá, ale kdo něco víte, ozvěte se!
neregistrovaný "ace211"
21. 10. 2003 23:09
Re: já se snad zbláznil a policajti jsouTU
no já mám v Praze rekord 226 km/h, to bude zase keců....:-)

No hele no povídej, pokud jsi jel trochu přes kilo tedy řekněme 140 pak si ještě zrychlil takže na 160 a pak tě předjel policajt... s čím proboha ?
Avatar - kostey
21. 10. 2003 22:30
já se snad zbláznil a policajti jsouTU
Tak jsem to jednou rozjel o "trochu" víc než 100Km/h v Praze a najednou koukám, dohání mě auto, tak eště přidám, a najednoumě předjíždějí poliši... Zastavili, dali dejchnout zeptali se co mám pod kapotou, nakopli káru a zmizeli přes dvojitou čáru... A je to bez pokuty
neregistrovaný "ace211"
7. 10. 2003 19:52
Re: Ty řidiči se snad zbláznili a policajti nikde.
Matousek: Jenže to jsou kamery na sledování provozu do centrálního velitelství a ne pokutování.
neregistrovaný "IngMatousek"
7. 10. 2003 15:51
Re: Ty řidiči se snad zbláznili a policajti nikde.
tak treba na Smichove-krizovatka Radlicka-Ostrovskeho, tam na sloupu el. vedeni u prechodu pro chodce visi takovy UFO-polokoule o prumeru asi pul metru a na semaforech nad Radlickou na spici jsou umisteny kamery (jedna pro kazdej smer). Kamery jsou tam tak, ze jsou namireny do protismeru. Myslel jsem si, ze to vyblejskne toho, kdo projede na cervenou, jestli je to vubec funkcni.
neregistrovaný "ace211"
7. 10. 2003 15:07
Re: Ty řidiči se snad zbláznili a policajti nikde.
Kamery ? Povídej ? To mi uniklo. No v UK jsou kamery, tak že přejdeš sensory a když se zjistí, že jedeš rychle tak tě to vyblejskne. Podle mě méně technologicky náročný než stacionární radar za půl mega. Což mi připomíná, asi mají pacholci ty stacionáry chráněný, protože jsem tuhle viděl policejni auto jak přijelo k radaru a nějak starostlivě se na něj koukalo. Tedy posádka policeního auta a ne to auto pochopitelně.

No takže kde jsou ty kamery ?
neregistrovaný "kutil1"
7. 10. 2003 11:11
Ty řidiči se snad zbláznili a policajti nikde.
Hodně jezdím po republice a musím říct, že v poslední době jsou ty řidiči jak nadopovaný. Takových hovad jakop za poslední měsíc jsem neviděl. Včera jsem jel smíchovským tunelem a na křižovatce před ním byla fronta. Všichni v pohodě stály, ale nějakej * s Oktávkou je všechny předjel, přejel přes takový ty žlutočerný hrboly (pěkně si zaskákal :-) a doufám, že si aspoň vyrazil zuby) a v tunelu jel okolo 140km/h. Byl to *, ale nechápu ty policajty, že tam nemají radary. Protože si asi nikdo neuvědomuje, co způsobí srážka a požár v tunelu. Já tam teda nechci kvůli nějakýmu hovadu uhořet.

Dnes jsem jel z Prahy na Ústí a další * v Passatu se už od Štvanice cpal dopředu. Jezdil sem tam přes tři pruhy, brzda-plyn. Když nakonec předjel odstaným pruhem, tak zpomalil a odbočil.

A denně se setkávám s neskutečnou tupostí lidí.

Souhlasím s tím, že občas policajti vybírají na nesmyslných místech (tuhle v neděli dopoledne jsem na Černokostelecký u Charouze platil za to, že jsem jel 70km/h, přitom nikde nikdo, silnice i ulice prázdný) místo toho aby stály tam kde je to třeba. Osobně si ale myslím, že je jich stále moc a moc málo.

Koukal jsem, že na Smíchově teď zkouší měření rychlosti pomocí kamer. Znáte někdo princip?
Avatar - kostey
22. 9. 2003 15:09
Re: jednosměrka na kruháči
jo jo už si vzpomínám. Ta kritika byla na místě...
neregistrovaný "ace211"
20. 9. 2003 12:51
Re: jednosměrka na kruháči
jo psal a taky jsem tě za to zkritizoval...
Avatar - kostey
20. 9. 2003 04:14
jednosměrka na kruháči
v kutný hoře jsem z jednoho kruháče vyjel o jednu odbočku dříve (jen předníma kolama, bylo to špatně značeno a taky jsem byl unavenej) protože jsem si všiml, že to je protisměr. Byli 3 ráno. Chtěl jsem vycouvat a vyjet tu další. Nikde nic nejelo tak jsem zařadil zpátečku a jajednou z pozarohu policajti... Zablikali, zastavili... Byl jsem klidný, uznal jsem chybu, odůvodnil a oni že chtěj litr. Já na ně cože? a oni že litr. (teď mě napadá že jsem to sem už jednou do diskuze někam psal) Měl jsem u sebe 500kč a tak mi to dali na složenku...
neregistrovaný "Brázdič1"
19. 9. 2003 16:55
Re: Telefonovani
To beranek: Kámoše dnes také chytli za telefonování v autě, ale docela mě překvapilo, že po něm chtěli jen 200Kč. I když by tě chytli 2x do roka, tak je to furt levnější než HF sada :-)
neregistrovaný "ace211"
19. 9. 2003 16:49
Re: Jak much
hmm a to chci vyjet s cadddym... v zádu mám SPZ z Arizony... :)
neregistrovaný "rbaron"
19. 9. 2003 15:25
Jak much
Héérnajz, dneska je všude policajtů jak much.
neregistrovaný "bob_1"
30. 5. 2003 08:28
Re: Telefonovani
beranek: Problem ale je, že to Policie dělá buď jako

jednorázové akce, nebo na "něčí popud". Nevím co celé

dny dělají, ale přijde mi, že jednou za rok

udělají takovouhle jednorázovku, zapíšou počet

chycených do statistik a konec... Proč nejsou

na ulici celý rok? Já osobně je v zimě takřtka

nevidím, v létě občas vylezou, ale nic moc.

Asi za ty prachy nechtějí dělat pochůzkáře, ale raději dělají pány

v autech (když berou takové peníze).
neregistrovaný "beranek"
29. 5. 2003 15:48
Telefonovani
Ted to vypada, ze policie na nekterych mistech v Praze zacla viditelne chytat ridice, co telefonujou bez hands-free. Dneska jsem videl jednu hlidku na Klarove a druhou u Rudolfina - obe se soustredili jen na telefonujici ridice. Zda se, ze to policii konecne napadlo a zacla s tim neco delat...
30. 1. 2003 02:33
policajti su * aj tu
no tak mne sa teda vcera "vydaril" iny kusok. od zakaznika som dostal 50AUD.


falosnu.


dal mi ju v tme, zistil som to az po naozaj velmi blizkom pozreti. a potom sa zacali vynarat vsetky podrobnosti a myslim si ze ta kopia je naozaj velmi zla. lenze kontrolujete vy v obchode, ci vam niekto neda falosne peniaze? :(


no ale pointa - zavolali sme na policiu (bolo asi 10hod vecer) a ti povedali, ze oni take veci nerobia, ze to treba zobrat do banky, a potom sa toho ujmu vysetrovatelia.


takze namiesto toho aby hned isli k tomu zakaznikovi a zistovali odkial to dostal, sa na to vysrali. a pritom uz sa pisalo v novinach, ze sa mnozia 50tky natlacene.


proste banda debilov.

bankovku som nafotil. [odkaz]
neregistrovaný "Petr111"
29. 1. 2003 19:11
Re: Zážitek s policií
Tak to je velmi smutne chovani policistu a nejspise bych toto poslal s uvedenim konkretnich udaju s zadosti o vysvetleni na adresu policie@mvcr.cz formou dle zakona o svobodnem pristupu k informacim, vedle vyplaceni nalezneho dotycnemu nalezci.
neregistrovaný "ace211"
29. 1. 2003 11:03
Re: Zážitek s policií
No to vypadá, že tam pracují ještě mladí nezkažený a nedemotivovaný... kéž by to bylo tak vždy.
neregistrovaný "meda11"
29. 1. 2003 09:56
Re: Zážitek s policií
Hmm, myslim, ze ten pan muze byt rad, ze ho policajti nezacali vysetrovat, jestli nahodou tu kabelku neslohnul on ;-). Nicmene s policajty ma muj kamarad opacnou zkusenost - nekdo mu ukradl kocarek (ze zamceneho domu). Sel to nahlasit, policajti si nechali vysvetlit, kde to bylo a prohlasili - to je jasny, jedem do Uhrinevsi do cihelny. Nalozili ho do auta, jeli a cestou potkali zenskou s tim jeho kocarkem. Zastavili, vyndali ji dite z kocarku, kocarek dali do kufru, zenskou nalozili do auta i s miminem a pokracovali do cihelny. Tam vymlatili (obrazne receno) z mistnich Romu pet stovek za ktere prodali te pani kamaraduv kocarek, prolustrovali par ukrajincu co tam bydleli, dva sebrali, protoze se cukali dostali klepeta, nalozili je do auta, kamaradovi vratili kocarek, pani s miminem si vzala svoje petikilo a vsichni se spokojene rozesli (az na ty dva ilegaly). Zadny sepisovani, zadny vysetrovani - za dva dny si kamarada pozvali k podepsani protokolu. Tyhle policajti byli z Petrovic.
neregistrovaný "kdo"
29. 1. 2003 09:41
Zážitek s policií
Vím, že to sem moc nepatří, ale jsem řidič a měl jsem zážitek. Vezmu to od začátku. Ve čtvrtek 23.1. večer v Tescu v Letňanech manželce asi dvě ženský ukradly kabelku. Žena ji měla na vozíku na tom háčku před sebou a stačil pohled doprava do regálu a asi dvě vteřiny. Vzhledem k tomu, že tam měla všechny osobní doklady, ale i všechny od auta, včetně klíčů i od bytu, si umíte představit tu radost, co jsem měl. Ale to nic. Jeli jsme do Letňan na místně příslušné oddělení PČR, kde to s námi sepsali. V pátek, když jsme večer přijeli domů, jsme měli na záznamníku vzkaz z úřadu městské části Čakovice, že tam jeden pán odevzdal nalezenou kabelku a že si v pondělí máme přijet. V pondělí jsme tam byli a v kabelce naštěstí mimo telefonu a peněz bylo úplně vše. Zajeli jsme k tomu pánovi (věk 73 let) abychom mu poděkovali a cestou jsme chtěl zajet i na PČR do Letňan, abych jim řekl, že kabelka se našla. Co mně ale dostalo, bylo jeho popsání situace. Tu kabelku našel za čekárnou zastávky autobusu u čakovického Globusu (šel si tam odskočit) a tak ji vzal a nesl na oddělení PČR Čakovice odevzdat. Teď to hlavní. Tam mu řekli, že oni toto (převzetí) nedělají a že jí musí odnést na místní úřad. Tak ji odnesl tam. Dlužno podotknout, že v pátek tam pracují do 14ti hodin a on tam dorazil, když ta paní zamykala chvilku po 14té. Sepsala to s ním, zjistila naše číslo, zavolala vzkaz a šla. Chci se vás zeptat, jestli nevíte, jak je to s tou povinností poldů přebírat, či ne nalezené a odevzdané věci. Mně to tak nasralo, že jsem jim nevolal, že se našla, protože jsem si říkal, že ani nezvednou * a dají si to do kolonky odhalené a budou slavní. Stejně by jen po měsíci napsali, že PÁTRÁNÍ bylo neuspěšné a že to odkládají. Vemte si, že jste někde v cizím městě, v sobotu, něco takového najdete, budete to chtít odevzdat, ale kam??? Poldové to nevemou, úřad nevíte, kde je, navíc je zavřeno, vy musíte odjet a co s tím. Snad jedině zahodit, ať se stará někdo jinej. Jaké jsou vaše názory??
neregistrovaný "dabel"
29. 1. 2003 08:55
Re: Jablunkov
matuS: jasne, ale ten radar bol tak 2km PRED touto krizovatkou. Ak si pamatas, tak "koniec dialnice" bol tam, kde zacinali svetla a dialnica isla tak trosku dolu kopcom. Keby to dali az na koniec toho kopca, tak to beriem, to uz je ku krizovatke blizsie a tam by to bolo opravnene. Takto to bol humus.
28. 1. 2003 23:12
Re: Jablunkov
dabel> je to svinske, ale na druhu stranu - vies ze doteraz tam bola krizovatka na smer vajnory, a tam sa stalo strasne vela tazkych dopravnych nehod. cize toto je podla mna celkom opravnene. inak tych vodicov nespomalis.
neregistrovaný "dabel"
28. 1. 2003 14:19
Re: Jablunkov
Velmi drze od tych zelenych sviniek bolo, ked dali radar na uroven tabule "koniec dialnice" a hajzlici tam merali 90 (prijazd od Trnavy do BA, ked este dialnica koncila pred Zlatymi Pieskami).
neregistrovaný "-Peter-"
28. 1. 2003 13:50
Re: Jablunkov
Presne ako hovorí Bob.

Úplne ideálne miesto "na chytanie" je napríklad vjazd do mesta, najlepšie keď je dvojprúdová cesta (typický príklad - vjazd do BA, či už z diaľnice, ale i smerom z Jura).


Len málo áut má už na tachometri predpisovú šesdesiatku pri začiatku mesta či obce (v mieste, kde je značka); v lepšom prípade majú medzi 60 - 70 km/h, veľa áut bez problémov aj 70 - 80 km/h a nie je nič nezvyčajné, ak tam niekto ide ešte 90 km/h a viac.

Tam to však už dosť často očakávam, a tak sa snažím mať pri vjazde do mesta max. 70 km/h.
neregistrovaný "meda11"
28. 1. 2003 13:44
Re: Reserve parkoviste
Driv platilo, ze tam muzes zastavit na dobu nepresahujici tri (nebo pet - to uz si nepamatuji) minuty a pritom nesmis omezit toho, pro koho je parkoviste vyhrazeno. V novem zakone uz to neni - tedy tam zastavit vubec nesmis.
neregistrovaný "JirkaV1"
28. 1. 2003 13:41
Reserve parkoviste
Nevite nekdo, jak to je se stanim na vyhrazenym parkovisti? Kdyz je parkoviste volny, muzu tam stat a jakmile se zaplni a prijede ten, pro koho je urceny, musim odjet... tak to byvavalo, ne?
neregistrovaný "bob_1"
27. 1. 2003 11:07
Re: Jablunkov
orin: To nevis, ze se zasadne chyta tam, kde

je to nejprehlednejsi? Zase tak dlouho samostatni

nejste, abyste zapomeli, ze nejdulezitejsi

je vykazovat praci, ale hlavne se pri ni nepredrit.

(V praxi je to tedy tak, ze se pochyta co nejvice

aut tak, ze se postavime tam, kde vsichni musi jezdit

rychle (tedy na prehledny, rovny, ale omezeny usek)).
neregistrovaný "orin1"
27. 1. 2003 11:01
Jablunkov
Kua ma raz nasrali v Cechach. Za Jablunkovom je asi 3 km rovinka siroka tak pre pristavanie JumboJetu.

Na jednej strane pole, na druhej za 10m pasom zelene zadne ploty zahrad. Absolutne prehladne, s malou chybickou krasy. A tou bola znacka "obec"

Tam sa proste 50-kou "neda" ist. Namerali 71 a 1000-ka zmenila majitela.

Oproti tomu v Jablunkove pri namesti a trznici je 30-ka, ale tam * nemerali, pretoze vzhladom na prechody, trznicu a sikany tam vodici nechodia viac ako 25.
neregistrovaný "bob_1"
24. 1. 2003 12:02
Re: Re:
dabel: Na 10 let? Jsi se zblaznil... Tak dlouho

vas zivit... Rovnou vas za takhle spolecensky nebezpecne

jednani meli zastrelit... Jooo, kdybyste nekoho

znasilnili, zajeli ci zavrazdili, to byste dostali

tak 5 let... A mozna byste dostali i milost...

Ale za tohle jedine provaz (kdo nepoznal ironii,

tak je mi ho lito... Muj soucasny stav je ovlivnen

situaci v CR, konkretne volbou prezidenta...

Doufam, ze toho Hurvinka nezvoli :-(((().
neregistrovaný "dabel"
24. 1. 2003 11:14
Re: Re:
Bob_: mas pravdu. Cudujem sa, ze za to este nie sme s tatkom v lochu aspon na 10 rokov a vodicak zobrany dozivotne ;)))
neregistrovaný "ace211"
24. 1. 2003 09:51
Re: Spray na SPZ
no jenže tento reflexivní spray nefunguje na policejní foťáky. Když si to vyblejskneš normální fotákem tak to bude sice přesvícený že ti fotka nevyjde. Ale policejní foťák je (bohužel) na mnohem lepší technické úrovni a piš si že s tím nemá vůbec žádný problém. Testovalo se to.
neregistrovaný "turboleon"
24. 1. 2003 08:22
Spray na SPZ
Viděl jsem to prodávat, prý Vás pak nevyfotí. Pokud odchytávají, pak je to ale asi na nic.
neregistrovaný "bob_1"
24. 1. 2003 07:04
Re: Re:
dabel: ale vis jakou museli mit ti policajti

radost, ze pristihli takoveho grazla a spolecensky nebezpecneho cloveka a spravne ho pokutovali? :-\
neregistrovaný "dabel"
23. 1. 2003 15:22
Re: Re:
ace2: samozrejme, mas pravdu, ak je to spravene umyselne. Chcel som len povedat, ze ti cajti by mali tiez rozlisovat, kedy to bolo spravene ako umyselna prasarna a kedy skor ako nevyhnutnost (aj ked takychto pripadov je minimum).
neregistrovaný "ace211"
23. 1. 2003 15:20
Re: Re:
No jenže projetí na červenou je fakt prasárna, to že člověk projede žlutou, nebo lehkou červenou budiž, nakonec každá křižovatka má ochranou dobu.
neregistrovaný "-Peter-"
23. 1. 2003 15:13
Re: Re:
Červená - to je myslím kapitola sama o sebe.
Myslím, že jedny z najťažších rozhodnutí, ktoré bežne pri jazde robím, je či ešte stihnem oranžovú alebo už naskočí červená. Ale brzdiť zo 60 km/h na nulu na 20 - 30 metroch je dosť o hubu (najmä ak za mnou ide "niečo veľké" či staré), takže niekedy sa stane, že to potiahnem na červenú.


Už som zažil aj také individuá (najmä v BA, ako inak :))), čo na mňa začali trúbiť, keď som začal brzdiť, lebo už naskakovala oranžová a bolo celkom evidentné, že sa to nedá stihnúť.
neregistrovaný "dabel"
23. 1. 2003 14:41
Re: Re:
ace: no vies, "nekompromisne"... jeden prejazd na cervenu som zazil: pokazilo sa mi (o druhej v noci) auto a zavolal som tatkovi (nastastie este nespal), ci by ma prisiel odtiahnut. Vsetko v pohode, az na velkej krizovatke, kde bolo vtedy uplne prazdno, tesne pred nosom skocila cervena (su tam 2 hned za sebou, pre znalych: Bratislava, krizovatka pri Inchebe, prijazd z mesta a odbocovanie do Petrzalky). Brzdit by znamenalo fleky a ja vzadu by som to asi uz nedobrzdil. Takze tatko presiel na oranzovu a ja "tahany" na plnu cervenu. Co cert nechcel, boli tam * mestski, ktori striehli. Vyrazili za nami a pred nasim domom nas zastihli. Tatko ma dnu a mal problemy chodit, tak nanho hned, ze je ozraty... Ti ki nas tam hodinu drzali, stale do tatka dobiedzali, ze co pil atd. a potom, ked videli, ze naozaj nic, tak nas zacali drbat za tu cervenu... ako keby sa to nedalo pochopit... nakoniec dali 500 za cervenu a konecne isli do *. Este dneska som rozculeny, ked si na to spomeniem...
neregistrovaný "ace211"
23. 1. 2003 14:33
Re: Re:
jo jasně když uděláš nějakou normální volovinu jako že jedeš rozumně rychleji než normálně. Tak je to ok a i sám policista dá nějakou symboliku, zvlášť když to vezmeš v pohodě. Nakonec on je taky jenom člověk. Nicméně průser je když projedeš na červenou, nedáš přednost, jedeš vypitej tak to bych řešil nekompromisně. Bohužel právě v těchto provinění jsou největší úplatky. No jo no, ale je to pak prostě byznys. Pokud na to policajt přistoupí tak by byl viník vůl kdyby to nerealizoval.
neregistrovaný "ace211"
23. 1. 2003 14:29
Re: Re:
Já jsem tedy taky platil jen o proti bločkům. Neměl jsem potřebu něco uhádávat nebo dávat úplatek. Jinak proti úplatkům nic nemám. Kdo šetří ma za tři a kdo krade má za devět. A to se počítá :)
neregistrovaný "oddie"
23. 1. 2003 14:28
Re: Re:
ak vyhrá v Športke, nebude robit policajta... Jo, záleží to na něm. A když jej nasereš, tak dostaneš maximum.
neregistrovaný "-Peter-"
23. 1. 2003 14:22
Re: Re:
A to fakt závisí iba od policajta, akú výšku mi stanoví?


Čiže ak sa zle zobudí, tak mi môže napáliť maximálnu sazdbu a ak vyhrá v Športke a nebude vedieť, čo od šťastia robiť, tak ma môže pustiť ďalej?
neregistrovaný "oddie"
23. 1. 2003 13:45
Re: Re:
To jsou ale maximální sazby, policajt může dle uvážení udělit nižší pokutu. Takže jsem nedávno za +23km/h dostal 200,- i s bločky... bez jakéhokoliv dohadování, úplatků apod. Jo, ještě říkal, že sazba je do 1000,-Kč...
neregistrovaný "dabel"
23. 1. 2003 13:42
Re: Re:
Nieco k rychlosti 200km/h: Kolega bol prichyteny, ako na mieste, kde bola 60km/h isiel 100km/h a pretoze jeho vodicak bol este v skusobnej lehote, tak musel ist na "preskolenie". Ucitel autoskoly im tam rozpraval celkom pekny pribeh o nejakom cerstvom drzitelovi vodicaku, ktory si hned po uspesnom absolvovani kurzu kupil specialne otunenu Toyotu s max. rychlostou asi 260km/h.


Nuz tak tento chalanisko sa asi po mesiaci vratil cely skormuteny k ucitelovi, ze ho "blysli" na mieste, kde bola povolena len 60tka. Ucitel sa ho pytal:


- No a kolko?


- 180...


- COZE??? TY SI TAM ISIEL 180????


- Nie, o 180 rychlejsie...


Ucitel mu povedal, ze v rychlostiach nad 200km/h uz radary vyfotia len velmi rozmazanu znacku, takze moze byt relativne kludny. Taketo nieco sa vraj nemoze pouzit ako dokazovy material. To ale neratal s tym, ze ten floyd, ktory to "vysetroval", mal pristup k databaze vsetkych aut prihlasenych v Mnichove. Z fotky bolo jasne, ze auto bolo cervene, znacka zacinala na "M" a bola to Toyota, ktora bola schopna ist tak brutalne rychlo. Nuz a ten ziak mal smolu: v celom Mnichove nasli len jedine auto, splnajuce vsetky tieto predpoklady. Takze jedneho vecera u chlapca zazvonil zvonec... a vodicaku bol koniec.

A ake poucenie vyplyva z rozpravky? To, ze Ta vyfotia rozmazane, este neznamena, ze neprides o vodicak...
neregistrovaný "-Peter-"
23. 1. 2003 13:31
Re: Re:
Aha, to viem, že jedna vec je oficiálna pokuta a niečo úplne iné, keď sa s policajtom "dohodnem", len som nevel, že sú ochotní ísť až tak nízko. Zrejme im moc neplatia :))).

U vás je teraz vôbec aký sadzobník (klasika - rýchlosť, stopka, atď.)?
neregistrovaný "-Peter-"
23. 1. 2003 13:27
Re: Re:
Oprava: ".. za nedodržanie stopky je tuším teraz 1000 Sk ...", samozrejme.


Pri 100 Sk by tie stopky zrejme väčšina ignorovala...
neregistrovaný "ace211"
23. 1. 2003 13:26
Re: Re:
Ne nijak staré nejsou. Ty dva roky to budou. On je něco sazebník a něco je reálný svět. Když to není tragický tak staří říci, že máš jen 200 kila a policajt aby nemusel vyplňovat složenku na to přistoupí. Musí to být pro ně vopruz. Vyplnit složenku, na služebně zaevidovat atd... Kolega jednou dostal 50 Kč pokutu :)))
neregistrovaný "-Peter-"
23. 1. 2003 13:23
Re: Re:
To sú zrejme dosť staré príbehy - vzhľadom na výšky tých pokút...


Neviem ako u vás, ale u nás sú už teraz "trošku" (trošku hodne) vyššie pokuty (napr. prekročenie rýchlosti o 10 km/h - 500 Sk, o 20 km/h - 1000 Sk, o 30 km/h - 2000 Sk a vyššie ako 30 km/h nasleduje pohovor; za nedodržanie stopky je tuším teraz 100 Sk, ale nie som si istý...).

Pokiaľ ide o stopky, tak tie teraz v zime dosť často porušujem - nie že by mi to robilo radosť, ale ak je proste sneh a ešte k tomu je potrebné zastaviť smerom do kopca, je dosť reálna šanca (na istých miestach 99,9%-ná), že zostanem stáť a už nepohnem.
Takže vždy iba spomalím a potom bez zastavenia pokračujem s nádejou, že tam niekde nebudú stáť policajti. Zatiaľ mi to vždy vyšlo, takže dúfam, že ma šťastie neopustí.
neregistrovaný "ace211"
23. 1. 2003 12:38
Re: Re:
Nevím já jsem celkem uvědomělej řidič. Takže když udělám kravinu a někde mě chytí tak to normálně uznám a zaplatím. Zatím tedy nic moc. 2x nepovolená rychlost. Jsem jel po krásné 3 proudové silnic z kopce na tempomatu jsem měl 120 kochal jsem se nádherným počasím a přírodou. Byla tam 80 pak 60. Jenže úsek byl zcela ok a byl jsem línej vypínat tempomat. Tak dole jsem dostal 200 kila a jel jsem zase pryč. Pak jsem jednou předjížděl zase na 3 proudové silnici do kopce (tedy v rychlejším pruhu) no ale bylo to ve městě takže jsem tam měl asi 70, tak zase 200 kila. No pak jsem jel se šefovou Octavkou (černá okna 1.8T) a na zoo v Praze je stopka já jsem přibrdil a jel jsem dál. Nicméně za mnou jsem měl trapně policejní auto a ještě plně obsazené obrněnců s prokovnicema s nábojema kolem pasu. No tak jsem chvíli hledal jak se otevírá haubna motor, pak jsem měl jen kopii leasingové smlouvy. To jsem dostal 500, jenže to bylo ještě v době kdy jsem vyděláva těžký prachy (jo jo bejvávalo) tak mi to zase až tak nevadilo. No a od tý doby nic. Na dálnici jezdím do 130. Po Praze jezdím ne sice 50, ale přiměřene pomalu jezdím kolem zastávek, přechodů atd.. takže od tý doby (2 roky) jsem už pokutu nedostal. Pohoda.
neregistrovaný "-Peter-"
23. 1. 2003 12:31
Bez nadpisu
Skoro by som zabudol:


už som sa stretol s viacerými návodmi, ako sa vyhnúť radaru, resp. zachyteniu radarom: ísť tesne za autom predomnou (v takej 160-ke a väčšej rýchlosti sa mi to zdá dosť riskantné), CD-čko zavesené na spätnom zrkadle, ísť viac ako 200 km/h - vtedy radar vraj nestihne zachytiť a podobne; mne sa väčšina z toho moc nezdá, takže by som rád vedel, čo je na tom pravdy a čo sa najviac osvedčilo Vám.

Díky za vaše názory a rady
neregistrovaný "-Peter-"
23. 1. 2003 12:23
Bez nadpisu
Ja zatiaľ nemám s policajtami prakticky žiadne skúsenosti - asi jazdím príliš predpisovo; napriek tomu, keď ma raz zastavia, rád by som vedel, aké konanie sa vyplatí - či hrať pokorného ("áno, máte pravdu", "samozrejme, už sa to naozaj nikdy nestane", atď.) alebo hrať tvrdého a nekompromisného ("viem, čo som videl na tachometri", "tá značka je prakticky nečitateľná", atď.), t. z., hádať sa a hádať sa, prípadne sa vyhrážať podaním žaloby - samozrejme, pokiaľ to situácia dovoľuje; keď ma zachytia na radare, tú rýchlosť im asi ťažko vyhovorím...

Taktiež som tu našiel viacero veľmi zaujímavých príbehov a zážitkov s policajtami, a taktiež niekoľko dobrých rád, takže by bolo možno užitočné dať to "na jednu kopu".