Jenže to není možné kombinovat s automatem, což je pech. V ČR lze s automatem mít jen benzin, v Německu ještě 2.0 TDCi. Což mi u auta této kategorie fakt vadí...
V automatu muzes mit i 2.0TDCi (dokonce je to i v tabulce), akorat se uvadi se snizenym vykonem na 96kW. Jestli to zvysili (jak je v clanku) to si nejsem jist.
To není o sníženém výkonu, jedná se o 2 různé motory. 96 kW je vlastní vývoj Fordu, dával se už do starého Mondea. 103 kW je motor ze spolupráce s PSA, který se dává i do Peugeotů a Citroenů.
Od Volva neni tak uplne presne vyvoj dela iS6 motorarna Fordu v UK, to ze se davaji do Volva na tom nic nemneni. Vyhoda inline ja hlavne ve velikosti a vaze.
Od Volva neni tak uplne presne vyvoj iS6 dela motorarna Fordu v UK, to ze se davaji do Volva na tom nic nemneni. Vyhoda inline ja hlavne ve velikosti a vaze.
A je to tady zese dostal VW:)Tedy VW passat facku, nemá teď v ruce ani 125 PSoví motor nejsilnejší opět ho porazil Ford mondeo teď už opravdu nevím jaký by byl důvod si koupit PRASSATA zbohem černá myško :-!:-!
to je jednoduchý: passat je v nejsilnější verzi levnější a Psassat CC je výrazně hezčí. Takže otázka spíš je proč si kupovat Mondeo? (a ve finále stejně bude nejlepší superb).
Prodeje Mondea v záp. Evropě šly meziročně o 66% nahoru, to je možná odpověď... U nás byly předražené, teď to vypadá trochu lépe ale dovozy i nových aut začínají vládnout, rozdíl přes Euro je skutečně vysoký...
pohled na cenikove ceny a vybavy na ford.de jsane rikaji, ze i pres tuto kosmetickou zmenu je rozdil stejne vybavenych aut stale kolem 15 procent . Nemluve o absenci nekterych kombinaci motoru, vybav atd na CZ trhu...
Proč si kupovat mondeo? Třeba pro lepší podvozek a úspornější motory. Už se na něj těšim...jestli mě táta sveze >:D Sam jezdim kole a neni to ani Ford ani VW. >:D
asi sa trosku mylis. vo firme sme si dvaja kupili odrazu auta. mali sme rovnaky limit 1M SKK. ja som si kupil mondeo titanium x 140 konovy diesel, kolega si kupil 140 konoveho passata. jeho problem je, ze keby chcel mat rovnaku vybavu tak este zo 200 ooo skk musi prihodit (vyhrievane celne sklo, xenony + ostrekovace, 6 cd menic, vyhrievanie sedaciek, 2x elektricke sedacky, meranie tlaku v pneu, parkovaci asistent, automaticke stierace, velmi pekny displej v pristrojovke) tie auta mame 3 tyzdne, kolega ma auto v servise - zerie olej ako dive... (to auto)
Tak jsem hodil okem do nemeckyho ceniku, a tam uvadi ten automatovej diesel ponovu s 103 kW. Ze by tedy prestali pro automat snizovat vykon? To prisli s novym automatem, co zvladne vetsi kroutak, ci co?
Jinak zajimava vec je, ze kdyz jsem si nakonfiguroval "nemecky" Mondeo a vedle toho naprosto identicky "cesky" Mondeo, tak to nemecky vyslo pri soucasnym kurzu Koruny o vic jak 100.000 Kc levnejs!!!! :-O Neboli nejen elektronika a jogurty, uz i auta jsou v Nemecku levnejsi ;-) Ze ten rozdil bude tak veliky, to jsem fakt necekal...
Systém je takový:
minulost - 92 KW - 96kW - 103 kW (1,8/2,0/2,0)
budoucnost - 92kW - 103 kW - 110 kW - 129 kW (1,8/2,0/2,0/2,2)
96 kW bude zrušen a bude zaveden nový Euro 5 110 kW
96 a 103 kW je Ford-PSA DW10B, 110 kW je Ford-PSA DW10C, vše je dvoulitr
A ta 110kW bude jen s automatem, nebo i s manuálem? A kdy se ta změna má udát, když už jsi tak hezky informovanej? :-) Doufám, že to stihnou do 1. půlky r. 2010, to si chci totiž jedno Mondeo ve dvoulitrovým dieslu koupit...
110 kW bude čistě v Euro 5, to znamená že na trh přijde ke konci roku 2008 ale spíše na začátku roku 2009. O automatech nic nením, natolik zase informován nejsem... :-)
Dvatrojka je ctyrvalec, puvodem od Mazdy, daval se do minule generace sestky. Ma 160 koni a v Mondeu ho muzes mit jen v kombinaci se sestistupnovym automatem. Tohle spojeni je ale dost nestastne, nejede a zere. Mondeo ma ted sirokou paletu kvalitnich naftaku, potrebovalo by ale omladit benziny. Nejaky "akorat" motor tam proste chybi.
Jo, s temi benziny souhlasim, je to o nicem. Ac koncern VW moc nemusim, tak uznavam bez muceni, ze ta 1,8 TFSI se (aspon podle testu) fakt povedla. Neco podobnyho by Mondeu moc sluselo. I kdyz na druhou stranu se musi rict, ze v Evrope a u firemnich zakazniku (neboli u tech, co auta velikosti Mondea nejvic kupuji) jsou benziny nezajimavy, jde se skoro jen po dieslu...
To je samozrejme pravda, minimalne 80 % prodanych aut v teto tride ma pod kapotou vznetovy motor. Ovsem prave nabidka zazehovych motoru je zrejme jedinou oblasti, ve ktere Passat momentalne Mondeo porazi.
To máš ,ale již zkušenost s fordovskýmá TDi ..Ford si byl toho vědom a motory již několik let pozadu produkuje ve spolupráci s PSA a jejich Nafťáčci jsou špička -ověř si parametry .
Taková Octavia s dvouventilem TDi je 100násobně horší..
Teď mě nejspíš ukamenují přiznivci VW , ale mít dvouventil TDi se svou nekultivovaností a hlučností s motorem , který postrádá vykonovou špičku není taky zrovna žádná výhra . Ostatní už jsou trochu dál a teprve TeĎ VW srovnává krok s konkurencí . NApř: BMW má vzněťáky , které využívají common Rail 3 generace což představuje na dvoulitr 150kw