Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva živě: Škoda Superb – první dojmy

Bohužel pro Superb, stojí tato novinka přímo naproti Passatu CC, se kterým sdílí designové prvky v exteriéru i interiéru. Dojem z interiéru je velmi dobrý. Nečekejte ale zázraky, Superb opravdu není druhé Audi A8, hodně se toho ale od něj naučil.
Zpět na článek
4. 3. 2008 21:32
neregistrovaný "HM"
4. 3. 2008 21:35
4. 3. 2008 21:41
neregistrovaný "nnn"
4. 3. 2008 21:33
neregistrovaný "prospect"
4. 3. 2008 21:40
neregistrovaný "nnn"
4. 3. 2008 22:14
neregistrovaný "prospect"
4. 3. 2008 23:37
neregistrovaný "BLT"
4. 3. 2008 23:49
neregistrovaný "Shortař"
5. 3. 2008 00:07
neregistrovaný "DS"
5. 3. 2008 09:20
5. 3. 2008 11:30
neregistrovaný "prospect"
10. 3. 2008 17:57
anonym
5. 3. 2008 14:10
neregistrovaný "revaX"
5. 3. 2008 23:00
anonym
5. 3. 2008 15:59
anonym
5. 3. 2008 10:42
neregistrovaný "Chris K."
5. 3. 2008 09:39
neregistrovaný "Karusel"
5. 3. 2008 11:32
neregistrovaný "prospect"
5. 3. 2008 10:32
neregistrovaný "chytrak1"
5. 3. 2008 11:46
neregistrovaný "Kovar"
5. 3. 2008 20:53
anonym
5. 3. 2008 22:50
anonym
5. 3. 2008 10:38
neregistrovaný "Kovar"
5. 3. 2008 11:09
neregistrovaný "Hooligan 49"
5. 3. 2008 11:31
neregistrovaný "Kovar"
5. 3. 2008 12:02
anonym
5. 3. 2008 12:43
neregistrovaný "prospect"
5. 3. 2008 14:51
anonym
5. 3. 2008 22:55
neregistrovaný "chytrak1"
5. 3. 2008 23:08
neregistrovaný "Kovar"
6. 3. 2008 18:33
neregistrovaný "Kovar"
5. 3. 2008 12:31
neregistrovaný "ghibli"
5. 3. 2008 20:55
anonym
4. 3. 2008 22:08
5. 3. 2008 00:14
neregistrovaný "traktorista"
5. 3. 2008 12:49
neregistrovaný "Wolfsteen"
4. 3. 2008 22:16
anonym
4. 3. 2008 22:27
5. 3. 2008 08:58
anonym
5. 3. 2008 09:51
neregistrovaný "Krabatt"
5. 3. 2008 12:50
neregistrovaný "Krabatt"
5. 3. 2008 13:10
neregistrovaný "Róbert Ord"
5. 3. 2008 10:54
neregistrovaný "gdg"
4. 3. 2008 22:17
neregistrovaný "prospect"
4. 3. 2008 22:45
neregistrovaný "prospect"
4. 3. 2008 22:53
neregistrovaný "prospect"
4. 3. 2008 23:06
neregistrovaný "ghibli"
4. 3. 2008 23:13
neregistrovaný "prospect"
4. 3. 2008 23:15
neregistrovaný "prospect"
5. 3. 2008 05:31
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
4. 3. 2008 23:17
neregistrovaný "prospect"
4. 3. 2008 23:28
neregistrovaný "prospect"
4. 3. 2008 23:41
anonym
4. 3. 2008 23:48
neregistrovaný "prospect"
4. 3. 2008 23:52
neregistrovaný "BLT"
5. 3. 2008 07:59
neregistrovaný "prospect"
5. 3. 2008 09:29
5. 3. 2008 09:14
neregistrovaný "xxxxxxxxx"
5. 3. 2008 11:35
neregistrovaný "prospect"
5. 3. 2008 12:36
neregistrovaný "ghibli"
5. 3. 2008 09:13
5. 3. 2008 11:01
anonym
5. 3. 2008 11:51
neregistrovaný "Bradley64"
6. 3. 2008 09:48
neregistrovaný "Jacobo"
4. 3. 2008 22:22
anonym
5. 3. 2008 00:52
neregistrovaný "gutbayer"
5. 3. 2008 07:23
neregistrovaný "Hola"
5. 3. 2008 08:09
neregistrovaný "__Teddy__"
5. 3. 2008 10:48
neregistrovaný "Chris K."
5. 3. 2008 10:49
neregistrovaný "gutbayer"
5. 3. 2008 12:33
neregistrovaný "__Teddy__"
5. 3. 2008 00:54
neregistrovaný "gutbayer"
5. 3. 2008 07:18
neregistrovaný "Hola"
5. 3. 2008 09:14
5. 3. 2008 10:24
5. 3. 2008 09:20
anonym
5. 3. 2008 12:04
neregistrovaný "mick_00"
5. 3. 2008 19:46
5. 3. 2008 22:55
anonym
6. 3. 2008 15:09
6. 3. 2008 18:05
anonym
5. 3. 2008 10:27
neregistrovaný "hop23"
6. 3. 2008 12:31
anonym
6. 3. 2008 16:21
anonym
7. 3. 2008 16:39
anonym
5. 3. 2008 12:51
anonym
5. 3. 2008 13:32
neregistrovaný "__Teddy__"
5. 3. 2008 13:29
neregistrovaný "byl jsem Franta"
5. 3. 2008 20:31
neregistrovaný "kuko"
5. 3. 2008 14:50
5. 3. 2008 19:49
5. 3. 2008 15:43
neregistrovaný "ozawasa-n"
5. 3. 2008 20:37
neregistrovaný "kuko"
5. 3. 2008 23:15
neregistrovaný "chytrak1"
6. 3. 2008 16:13
neregistrovaný "kuko"
5. 3. 2008 19:34
neregistrovaný "znalec 007"
6. 3. 2008 15:23
anonym
6. 3. 2008 06:39
neregistrovaný "Kraken"
6. 3. 2008 14:00
neregistrovaný "anonym75"
6. 3. 2008 16:14
neregistrovaný "Kraken"
6. 3. 2008 16:15
neregistrovaný "Kraken"
6. 3. 2008 17:14
6. 3. 2008 19:57
neregistrovaný "Lojzax"
6. 3. 2008 22:11
7. 3. 2008 12:21
anonym
neregistrovaný "HM"
4. 3. 2008 21:32
superb
Auto nevypadá nejhůř. Řekl bych, že je hezčí než stávající superb, ale co mně udivuje jaký zvolili volant to je hrůza :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - stegi
4. 3. 2008 21:35
Re: video
na webe je video
[odkaz]
neregistrovaný "nnn"
4. 3. 2008 21:41
Re: video
Podobný používají už u Audi, koncern je koncern. Na něčem se šetřit musí...
neregistrovaný "prospect"
4. 3. 2008 21:33
nevim no.
nebudu to tem komu se to libi kazit a reknu,ze je to docela hezky,ale ty svetla v zadu vypadaj trosku jak na lagune...co je nejhorsi je to ze na dalnich pribude blbecku kteri jedou 190 a mysli si,ze jedou ryhle...by si meli koupit jiny auta pokud chcou zavodit to sami jak majtele ochcavek :-)
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "nnn"
4. 3. 2008 21:40
Re: nevim no.
Tebe ukradli kde, ochcanče? Chci tě vidět, jak jedeš rychle ty s tvojí novou šlapací tříkolkou. Lepší, když jedou 190 a nemají víc...
neregistrovaný "prospect"
4. 3. 2008 22:14
Re: nevim no.
tak ty velkej ridici chci videt tebe co mas..ja mam vectru rok vyroby 2006 1,9cdti cheaptuning 178 koni,pak starsi vectru gts 3,2 a audi Q7 4,2 takze ty mi o luxusi prosimte nic nerikej:D
neregistrovaný "BLT"
4. 3. 2008 23:37
Re: nevim no.
Cheaptuning? To je takový to, když si dáš do auta krabičku, ze který čouhaj dráty a pak to ukazuješ kamarádům?
neregistrovaný "Shortař"
4. 3. 2008 23:49
Re: nevim no.
Když máš tolik peněz a žiješ "v luxusi", tak proč jsi zvolil na Vectru "cheaptuning" (pod tím pojmem si představuju něco jako žehlící prkno místo křídla a podobný tuzing). Já bych na tvém místě dal přednost chiptuningu. A vůbec, jaktože tě maminka nechala tak dlouho sedět u počítače? V tvém věku bys měl být po desáté už v posteli. :no:
neregistrovaný "DS"
5. 3. 2008 00:07
Re: nevim no.
tu to jde poslední dobou od deseti k pěti >:D prej "cheap" ... dej si mokrý ručník, to pomáhá a nereaguj na debilní příspěvky ještě debilněji ty náš pracháči >:D
Avatar - VDC
5. 3. 2008 09:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "prospect"
5. 3. 2008 11:30
Re: nevim no.
nemam duvud kecat...vectra byla moje prvni auto ktery sem dostal hned na zacatku a chtel sem si ji trosku vylepsit.ted mam 2mesice Q7.a nechapu co tady z toho delate tak sem to napsal spatne a co?
anonym
10. 3. 2008 17:57
Re: nevim no.
Volkswagen Superblb prečo tolko fotografii,všetci češi majú tolko penazí ev všetci su suprblbí??? >:D
že všetci si kupujú to nemecké auto..
neregistrovaný "revaX"
5. 3. 2008 14:10
Re: nevim no.
Tak ses pochlubil. A už dej pokoj.
anonym
5. 3. 2008 23:00
Re: nevim no.
Oba dva jste *!!!! :-) :-) :-) :-)
anonym
5. 3. 2008 15:59
Re: nevim no.
Pubertackovia iné neviete len tlačit na plyn??? inak mi chýba dalších 100 fotiek na superblb este, a cena už sa asi vysplhá na tiež pre superblbov ,ktorí nevedia čo s peniazmi >:-[]
Avatar - Ronault.
4. 3. 2008 21:59
Re: nevim no.
Až jednou přesedneš z trojkolky, případně pak z nějakého malého auta, do velkého luxusního vozu, tak si pak uvědomíš, proč si právě jej kupuješ. K takovému vozu postačí 130-150, klasická hudba z kvalitního audia, klima, kůže, ticho a vyrovnaná jízda... a to se pak hltají kilometry nádherně. To nalepení a kličkující magoři nepochopí tu "pohodu jazz"
neregistrovaný "Chris K."
5. 3. 2008 10:42
Re: nevim no.
Vsetko, co si napisal, sa da zazit aj v mensom aute ako napr. superb.

Ono, pohoda je totiz v hlave, nie v aute.
neregistrovaný "Karusel"
5. 3. 2008 09:39
Re: nevim no.
1) nauč se česky
2) nauč se anglicky
3) rozluč se s tatínkem, neb se brzy zabiješ
4) při té sebevraždě si dej pozor ať s sebou nikoho nepřibereš
5) sedni na favorita a jeď do školy
>:D
neregistrovaný "prospect"
5. 3. 2008 11:32
Re: nevim no.
favorita nebo podobny auto muzes tak vlastnit ty...
5. 3. 2008 14:40
Re: nevim no.
Karusel myslel spíš kolo Favorit. >:D
Avatar - Ronault.
4. 3. 2008 21:53
Žádné překvapení
Žádné překvapení, ale zároveň ani zklamání. Škoda pokračuje v tom, co s první generaci započala, čili technika komplet převzatá, žádné novinky na poli techniky a i designu (svým hračkoidním designem navazuje na Roomster a Fobii), přidala prostornost a okořenila to relativně nízkou cenou. Jednoduše řečeno postavila konkurenci velkým vozům z Koree, takže pokud bude chtít "zámožnější" Čech velké reprezentativní auto, tak šáhne právě po ní. Ovšem ani tenhle Superb se nestane premier classe.
Rozbalit vlákno
24
4. 3. 2008 22:03
Re: Žádné překvapení
Žádné novinky na poli techniky? Než se ztrapňovat, stačí si přečíst tento článek [odkaz]
Je čas doplnit si znalosti.
Avatar - Ronault.
4. 3. 2008 22:38
Re: Žádné překvapení
Myslíš Twintop? To už tady bylo ;-)
5. 3. 2008 07:48
Re: Žádné překvapení
Superb ale není M-B S. Inovativní technologie nečeká nikdo. Běžnému uživateli postačí třeba parkovací asistent "který nejen pasivně upozorňuje na překážky, ale také sám řídí při zajíždění do mezery mezi auta stojící v řadě", systém světel ASF, střešní okno se solárními články, až 9 airbagů, patentované řešení Twindoor či 3.6 FSI...
Není toho málo.
5. 3. 2008 09:45
Re: Žádné překvapení
ako vidíš pre Ronaulta je to málo,ale Renault s rovnkou technikou by bol priam supermoderne auto...
Avatar - Emel
5. 3. 2008 09:57
Re: Žádné překvapení
Renault s rovnakou technikou už má dnes svého nástupce ;-). Nicméně souhlasím, techniku bych nepřeceňoval, pro běžného uživatele je tu vše co má být.
neregistrovaný "chytrak1"
5. 3. 2008 10:32
Re: Žádné překvapení
to mi řekni který renault umí sám parkovat a umí přizpůsobovat světla provozu? žádnej a to zřejmě ještě dhoodně dlouho.
neregistrovaný "Kovar"
5. 3. 2008 11:46
Re: Žádné překvapení
nevim jestli se samonataceci Bi-Xenony daji srovnat v technologii ASF, urcite tam nejake rozdily budou, ale je to podobny system! Ale snad mi nechces rict, ze Skodovka je ve vybave dopredu oproti vsem Francouzum? to uz trochu prehanis, takove celni vyhrivane okno se zacalo montovat az od nejakeho roku 05 do koncernu, ale Renault uz ho ma nejmene od roku 95 a je to vybrona vec! Snimac tlaku v pneu? v jake skodovce to je? jsou to malickosti ale je jich spousta a ja spis jen cekam, az skodovka prolomi tu dlouhooou dobu, jak pises, a prijde s necim co uz tady bylo x let predtim... Viz variabilita Roomstru a jeho zadni sedacky - to je prulom vid? A vsichni skodovaci to chvali do nebe... kdezto jiny automobilky s timto jezdi bezmala 15let! Uz si to uvedom prosimte! a ze to auto umi samo parkovat - pekny, ale kolikrat to vyuzijes? Ja si teda radeji budu parkovat sam, bude to rychlejsi a nenecham za sebe ridit auto - to zrovna tech rekneme 700.000 na porizeni slusneho superba s timto systemem budu do konce ziovata jezdit taxikem >:D
anonym
5. 3. 2008 20:53
Re: Žádné překvapení
Kontrolu tlaku v pneumatikách má Octavie už 5 let
anonym
5. 3. 2008 22:50
Re: Žádné překvapení
ty tvoje samonatáčecí světla se daj srovnat leda tak s těma z roomstra (což je model 06) - taky se natáčej. A roomster byl první kdo to přines do kategorie malejch aut a konkurence to teď dohání. ASF rozvrsvuje světlo podle rychlosti a přizpůsobuje provozu. To je sakra rozdíl. A zase je Škoda první kdo to přináší do týhle zřídy. Tom u já říkám pokrok a výhoda pro zákazníka. Takže určitě přináší škoda novinky. A asi se shodnem že francouzi občas přijdou seriově s technikou, o jejimž standardním nasazení se u konkurence jen uvažuje. Ale vždycky to je taková pochbyná výhoda - např. senzory na světla a stěrače nebo mnohem dřív mluvící palubní počítač atd. To jsou věci efektní ale zákzníky nepříliš žádaný. A proto s tim ostatní nejdou na trh masově tak brzo.
neregistrovaný "Kovar"
5. 3. 2008 10:38
Re: Žádné překvapení
ze do superba dali 9 airbagu a z toho jich jeste urcite par puli to neni zadny zazrak.. solarni panely mela uz omega v 94 roce... ASF urcite dobra vec a je fajn, ze ji implementovali i do Superba a o Twindoor tady rec uz byla. Je to zepredu pekny auto, ale zezadu nic moc. Kazdopadne ma budoucnost jasnou, protoze cenu lehce pres 600.000,- se bude prodavat jak na bezicim pase. Jen jsem teda jeste nevidel chudci vybavu novyho superba, kterych bude jezdit nejvic...
neregistrovaný "Hooligan 49"
5. 3. 2008 11:09
Re: Žádné překvapení
Počítej se mnou - 4 vpředu (volant, palubka, boky sedadel), dva vzadu (v sedadlech), dva hlavové airbagy a nakonec airbag pro kolena řidiče. Suma sumárum 9 airbagů - a to bez půlení těch hlavových.
neregistrovaný "Kovar"
5. 3. 2008 11:31
Re: Žádné překvapení
ok.. beru zpet, ma to 9 bez pulenych... diky za pouceni, ale ani to neni zadny zazrak a spise nutnost v teto tride...
anonym
5. 3. 2008 12:02
Re: Žádné překvapení
Vždy mne překvapí ta bojovnost příspěvků, týkajících se nějaké ***. Doufám, že bůh bude při mě stát, abych v takové hrůze v životě nemusel jezdit, a patřit tak do skupiny rádobyzávodníků- oktáfkářů, či rádobypodnikatelů v Superblbech. S prapodivným chováním těch prvních, má zkušenost snad každý.
neregistrovaný "prospect"
5. 3. 2008 12:43
Re: Žádné překvapení
konecne nekdo kdo ma stejny nazor:)
anonym
5. 3. 2008 14:51
Re: Žádné překvapení
Proto, že si někdo koupí Superb, ještě nemusí být "rádoby podnikatel", ale na druhou stranu motor 1.4 (i když tam bude twin turbo) mi jako základní motorizace dobrý nepřipadá. Kdyby ten Superb byl za 619.000 s motorem 1.8 tak ano, takhle je to výsměch
neregistrovaný "chytrak1"
5. 3. 2008 22:55
Re: Žádné překvapení
tak se koukni na prametry toho motoru ty znalče. Vždyť je silnější než předchozí dvoulitr benzín. A S2 s nim jede podle parametrů líp než jezdil S1 s dvoulitrem. Tak co cheš víc na základní motor? Naopak má ještě podstatně nižší spotřebu. To je pokrok, youdo. Fakt neuvěřitelně povrchní hodnocení z tvý strany.
neregistrovaný "Kovar"
5. 3. 2008 23:08
Re: Žádné překvapení
predchozimu autorovi asi neslo o vykon, ale o to, ze na zadi bude u superba napsano 1.4... jinak vykonove v tom problem ja nevidim... a tu cedulku si na zad asi s 1.4 moc lidi neda, nevypadalo by to dustojne... ;-) to si mylsim, ze bylo mysleno v predchozim prispevku...
6. 3. 2008 12:26
Re: Žádné překvapení
Určitě to půjde objednat bez označení motorizace na kufru. Myslím, že tahle "úprava" bývá bez příplatku.
neregistrovaný "Kovar"
6. 3. 2008 18:33
Re: Žádné překvapení
prave proto to pisu.. otec si to tam taky nenechal dat, ptz to je jen 1.9, tak to nemusej vsichni videt, ze to je "lemra" a bylo to zadara, no jeste aby ne, kdyz ti tam neco nedaj, tak abys za to platil >:D
neregistrovaný "ghibli"
5. 3. 2008 12:31
Re: Žádné překvapení
ta cenovka až zas tak převratná taky není,619000 superb,nová M6 609000 s 1,8 benzín.
5. 3. 2008 12:57
Re: Žádné překvapení
Vždyť tady přece vůbec nejde o to, kdy který systém byl v nějakém voze uveden? To mě jako řidiče, přesněji řečeno zákazníka vůbec nezajímá. Důležité je, že daný prvek, systém ve voze je!
Znova upozorňuju, že Superb není M-B S, čili s vněm jen těžko objeví technologie budoucnosti. Největším lákadlem co se týče nové techniky je ASF, poprvé uveden v koncernovém voze a pak twindoor.
Jinak kontrolu tlaku v pneumatikách Škoda nabízí třeba pro Octavii, tzv. systém TPM.
anonym
5. 3. 2008 20:55
Re: Žádné překvapení
solární panely má i první generace Superba
Avatar - Ronault.
5. 3. 2008 18:45
Re: Žádné překvapení
Lancere, až se uklidníš a nebudeš tady vykřikovat kecy tohohle typu, tak na Tebe budu reagovat kvalitně. Vím, že tady dokážeš diskutovat normálně, ale to bylo tak 2 měsíce zpět, co jsem Tvůj příspěvek viděl naposled v diskuzi. Takže si to zpět prolítni a pak dej vědět... Zatím přeji hezký den ;-)
16. 3. 2008 08:45
Re: Žádné překvapení
Myslíš článek, ve kterém se opět někdo, jako už asi po milionté snaží Superba pasovat o třídu výš (stejně jako Oktávku do střední)? Ber to tak, vybírám teď nové auto, u VW se mě prodejce snažil přesvědčit, že BMW 3er na rozdíl od Passata nepatří do střední třídy. Pak ještě utrousil poznámku, že s některými modely je již VW mezi prémiovkama. Tož tak.
Avatar - Ivorry
4. 3. 2008 22:08
Design volantu
Auto na mě na fotkách působí dost rozporuplně, ale myslím, že reálný pohled ukáže, že Superb II bude hezké auto. Interiér se mi velice líbí, ale na volant už další lištičku asi nalepit nemohli, že? Volant je skutečně příšerný! :'-(
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "traktorista"
5. 3. 2008 00:14
Re: Design volantu
Asi tak, moje rec. Volant je priserny. Ale design vnejsku take zadna krec, mohli vdechnout alespon trochu "šik" tvaru
neregistrovaný "Wolfsteen"
5. 3. 2008 12:49
Re: Design volantu
tak tak, ten malý a hnusný střed volantu je naprosto odporný :no:
anonym
4. 3. 2008 22:16
maly komentar
nevim jak redakce prisla na to , ze novy superb zaostava za designem passatu cc , toto strohe konstatovani nema zadnou oporu. kdyz uz tedy chcete mermomoci hodnotit a porovnavat design dvou koncepci naprosto odlisnych vozu ( 2+2 coupe vs. pohodlna a prostorna limuzina ) vsimejte si laskave celkovych proporci auta , jednotlivych casti vozu , jednotlivych hran respektive krivek , jejich prubeh , kde zacinaji a jak konci atd. , dale napriklad zpracovani jednotlivych ploch a celkove harmonie vseho tohoto dohromady . z meho pohledu ma passat cc velmi velmi komplikovanou architekturu cele predni casti vozu - asi tak 2x az 3x vice ruznych hran nez superb , zbytecne nesourode plochy , ktere maji vedle sebe naprosto odlisny smer a charakter , falesne spary (to jsou spary , ktere nemaji zadnou funkci a jsou jen pro okrasu , priklad - rozdeleni pr. narazniku opticky na dve casti )
naproti tomu musim kladne hodnotit cistou a srozumitelnou stavbu predku u superbu s 3d integraci masky (grillu) do narazniku , ano v jednoduchosti je krasa ... a tak bych mohl postupovat od predku smerem dozadu a upozornovat na dalsi a dalsi chyby a nesrovnalosti u zmineneho volkswagenu . superb je po odborne strance (design) mnohem vyspelejsi a kultivovanejsi vuz nez cc .
dalsi dulezita vec je take ta , ze strecha cc je v miste zadniho cestujiciho (R bod) o cca 50 mm nizsi , takze pokud nekdo se 185 cm vysky usedne dozadu , bude se muset poradne krcit a presto bude v kontaktu se stropem ... jak jiste redakce vi cc je postaven na platforme B , kdezto superb na platforme A a i kdyz platforma A je o tridu mensi (uzsi) nez B presto je superb opticky (v predni casti vozu i fyzicky) vetsim vozem nez cc ...
takze srovnani techto vozu v oblasti designu pro nekoho kdo tomu rozumi ma zcela opacny vysledek nez ke kteremu ponekud zbrkle dosla redakce
Rozbalit vlákno
9
4. 3. 2008 22:27
Re: maly komentar
Tohle je dobrej text :yes: Také mě ta křečovistost srovnání mírně zarazila. Ještě, že Superb nesousedil s Rolsem... že bychom ho rovnou odstřelili. Myslím jako Superba. Já tohle nechám padat na vrub včasnosti informací (jdu zejména po snímcích), i když souhlasím, že i text by měl být více odladěn... Kdopak ten článek psal? ;-)
anonym
5. 3. 2008 08:58
Re: maly komentar
ja mam k praci "kluku" z Auto.cz respekt a za jejich web jsem rad...az me desi kdyz pak vidim ty jejich hrany scenky Auto-Styl, ci jak se to jmenuje...trichu to pak ale zapada do sebe, kdyz clovek cte tyhle clanky psany ve spechu, kde se malinko ukazuje novinarska nevyspelost a ukvapenost...mozna by to chtelo zapremyslet o doplneni vzdelani....takze vam snad i prominu, ze jste takhle, navic hodne zbrkle (kolega nahore to pekne popsal), odepsali Superba...i pres nektere mouchy ma u me 1 ....a v kombi a ve 4x4 urcite bude stat na dvore;) uz starej pes Superb I. byl nedocenen, s 2,5 V6 TDI Tiptronic naprosta spokojenost ;))))
5. 3. 2008 21:15
Re: maly komentar
Nepovedal by som, že autori chceli nejak ponížiť hodnotu Superbu, alebo hanobiť jeho dizajn. Skôr mám pocit, že poukazovali na dosť nevhodné umiestnenie expozícií, konfrontácia áut ako Passat CC a Superb na výstave je zrejmá, a tiež je zrejmé, kam sa skôr sústredí oko návštevníka, a kto z toho profituje a kto škoduje. Ovšem neznamená to, že Superb bude ťahať za kratší koniec aj v praxi, tam sa záujemci o Passat CC a Superb asi ani nestretnú...
neregistrovaný "Krabatt"
5. 3. 2008 09:51
Re: maly komentar
Tyhle příspěvky mám nejradši. Vždycky mi vysvětlí, že auto, které se mi nelíbí, je vlastně krásné, jenom já tomu nerozumím. :-) Nazírání na design je čistě subjektivní záležitost. Kdo to nechápe a chce problematické partie zabalit do spousty rádoby odborných slov by si měl tenhle jednoduchý fakt uvědomit. Jsou auta, která se líbí téměř všem, ale daleko více vozů se tomuto optimálnímu stavu ani zdaleka nepřiblíží. Mně přijde design nového Superbu rozpačitý, kdy se pro samou účelnost a funkčnost zapomenulo na krásu a eleganci křivek. Celkově je pro mě nový směr Škodovky nešťastný a za jejich poslední krásné auto považuji Octavii II. Děsím se okamžiku, kdy přijde nová generace Octavie ala Roomster nebo Fabia. Naopak Passat CC docela přijemně překvapil, přestože jsem čekal víc.
Celým tímto příspěvkem chci říct to, že vnímání krásy designu, barev apod. je čistě individuální záležitost. Pokud si někdo myslí, že tomu "rozumí", pak je to sice hezká věc, ale těžko může diktovat svůj pohled na věc jako jediný a správný směr vnímání.
5. 3. 2008 12:18
Re: maly komentar
Co píšeš je obecný pohled na věc. A bohužel, pramenící právě z nevzdělanosti. Ne tvojí, ale společenský. POZOR - nezaměňovat s inteligencí (dvě zásadně rozdílný věci). Všechno je to o návaznostech, vztazích, odkazech... Nejde jen o to, prvoplánově se zavděčit. Všechny uměleckoprůmyslový obory, ať už jde o graf. design, prům. design, oděvní návrhářství nebo třeba design šperků nebo architekturu, vycházejí ze znalosti toho, co už bylo, toho, co předcházelo. Lidi, kteří se těmi obory živí - a to bez ohledu na míru jejich talentu - studovali bez rozdílu dějiny umění. Od starých jeskynních kreseb až po americkou modernu. Tvýma očima bys mohl šmahem odpálit Cézána nebo třeba Pissara, a to jen proto, že ve svý době je taky odsuzovali, protože nemalovali podle platných a obecně stravitelných měřítek. Tohle je tu na diskuzi vidět hodně často a já se občas přistihnu, že si tahle lidi škatulkuju podle vkusu. Nikomu nevnucuju tem svůj, nikomu neberu ten jeho, ale některý formulace o lecčem vypovědí. Abych nebyl úplně OT, mně se Superb líbí a souhlasím s kolegou výš, že v kombi a s pohonem 4x4 si ho určitě minimálně vyzkouším.
neregistrovaný "Krabatt"
5. 3. 2008 12:50
Re: maly komentar
Tohle přesně je ale ten diktát doby, kdy se nám určité zájmové skupiny snaží vnutit něco, co se nám bytostně nelíbí. Ať už jsou to auta, nábytek, móda nebo moderní umění. To, že nemám rád kubismus neznamená, že neumím ocenit umění. Jenže v době, kdy malovali opravdoví mistři byla jejich díla obdivována a ceněna napříč celou společností. Ale dnes, kdy si každý trouba myslí, že je druhý Picasso, vznikají příšernosti, které se snaží maskovat pod nálepkou moderního umění.
Podobně je tomu i u aut. Neznám snad nikoho, kdo by neobdivoval krásu Aston Martina, Ferrari nebo Lamborghini. Jsou to nádherná auta, která stvořili mistři designu. Je mi jasné, že to nejsou vozy pro běžný provoz, kdy se musí respektovat i praktičnost, náklady na výrobu atd. Ale je to jen důkaz toho, že krásný vůz lze vytvořit a lidé jej budou obdivovat bez ohledu na vzdělání nebo společenské postavení. Proto tvrdím, že se může napsat tisíc článků o tom, jak je Superb krásné auto, jak má úžasné křivky, jak je skvěle řešen B nebo C sloupek nebo integrace masky do kapoty, ale je to všechno naprosto zbytečné. Nic z toho mě nepřesvědčí, pokud se mi to auto jednoduše nebude líbit, pokud mě nechytne za srdce. A vykládat, že je to z důvodu mé neodbornosti, nevzdělanosti nebo cokoliv jiného je jen nepochopení individuality, subjektivního chápání krásy. Je to však štěstí, že každý vnímáme krásu odlišně, protože jinak bychom se poprali o jednu ženu, bydleli ve stejných domech a všichni jezdili třeba v Superbech. :-)
neregistrovaný "Róbert Ord"
5. 3. 2008 13:10
Re: maly komentar
Stokrát opakovaná lož sa stáva pravdou. Taktika doby.
A za tvoj príspevok :yes: :yes: :yes:
5. 3. 2008 13:39
Re: maly komentar
Ale proto jsem ten komentář namířil ke společnosti a ne k tobě. Jak říkám, neberu ti tvůj pohled na věc, myslím, že ani Superb není tím autem, kde by bylo záhodno se nějak zásadně přít, je to mainstream a nesnaží se být ničím víc. Ale problém, o kterým píšu je patrnej třeba v architektuře. To, že za každým městem vyrůstají trpaslíkovy a šmoulovy je jen a jen důkazem toho, o čem jsem psal. Je to tragédie žít v takovým prostředí. Znám člověka, kterej si postavil nádhernej dům. Ten dům dokonce ocenila architektonická obec stavbou roku. Nicméně, co je to platný, když si vedle něj koupil pozemek člověk, kterej si tam postavil druhej disneyland. To je pak na mašli. U aut to naštěstí není tak markantní jako u domů. Když člověk vezme evropskou produkci, tak vlastně neexistuje auto, který by bylo ošklivý (případně mě opravte).
neregistrovaný "gdg"
5. 3. 2008 10:54
Re: maly komentar
Tak komentar tohoto "odbornika na design" mi prijde jeste vic krecovity nez vlastni clanek. Ze by superb mel vyt po deisgnove strance MNOHEM vyspelejsi nez passat CC muze trvdit leda nejaky franta z horjni dolni, ktery ma cas psat dvostrankove komentare do diskuzi. Osobne a aniz bych se zoufale pasoval na "znalce designu" mi prijde stary superb mnohem vyvazenejsi nez nove. Venku a uvnitr.
neregistrovaný "prospect"
4. 3. 2008 22:17
ronault:D
ronault: ja uz tady psal co mam za auta...a takovy tobe podobni me nenaserou ja akorat rikam ze me sere kdyz si nekdo v oktavce jede 190-200 a mysli si ze jede rychle a neuhyba me kdyz specham...
Rozbalit vlákno
25
Avatar - Ronault.
4. 3. 2008 22:39
Re: ronault:D
Jo, tak to Tě pak často seru, pokud s tím, že máš rok řidičák ses už dostal na dálnici >:D Závodění na silnice nepatří.
neregistrovaný "prospect"
4. 3. 2008 22:45
Re: ronault:D
to spis musim * ja tebe...ze ty si jezdis v nejakym renaulty a me teprv 19 a mam tri auta.(a tatinkova fakt nejsou)tatinek ma svoje...
Avatar - Ronault.
4. 3. 2008 22:47
Re: ronault:D
Děcka s Váma... až jednou pochopíte, že max. rychlost není vše, tak pak jednou MOŽNÁ vyrostete >:-[]
neregistrovaný "prospect"
4. 3. 2008 22:53
Re: ronault:D
sem motorkar!ziju rychlou jizdou,ale to neznamena,ze jezdim jak nejakej bezmozek.akorat sem tady napsal svuj nazor a ty bez toho abys me znal tak hned haprujes,ale bohuzel smula,pac nejsem jeden z tech kteri si jezdijou ve vytunenejch autech jak sis asi myslel...ikdyz proti nim nic nemam.
neregistrovaný "ghibli"
4. 3. 2008 23:06
Re: ronault:D
ty voe ten prospectův cheap tuning mě fakt dostal.Kde se to dá sehnat? >:D
neregistrovaný "prospect"
4. 3. 2008 23:13
Re: ronault:D
aaaaaaaa tak ty ses nejakej vtipalek....je to naprosto normalni vec ktera zvysi vykon u aut...vyhledej se na treba bitpower a uvidis..
neregistrovaný "prospect"
4. 3. 2008 23:15
Re: ronault:D
ale jak vidim tak s tebou se poustet do nejakych duskuzi nema smysl kdyz neznas ani tohle...
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
5. 3. 2008 05:31
Re: ronault:D
že by samomluva ??? >:-[] >:D
neregistrovaný "prospect"
4. 3. 2008 23:17
Re: ronault:D
ty by ses radsi ani nemel ozyvat s tim tvym extra luxusnim renaultem:D...vazne nevis co je to čiptuning?(kdyz to reknu cesky)
neregistrovaný "prospect"
4. 3. 2008 23:28
Re: ronault:D
no nic panove pomalu pujdu...a driv nez o necem zacnete zas psat tak si o tom neco prectete...jak rikam staci si na netu zadat bitpower a hned uvidite co to je ten čiptuning.myslel sem ze na tady ty stranky chodi borci co neco vi o autech a ne slecinky ktery nevi kde je plyn...renault 4ever:D:D pardon za caste preklepy pisu rychle.
Avatar - Ronault.
4. 3. 2008 23:39
Re: ronault:D
Dokonale jsi pobavil >:D Právě že každý ví, co je chiptuning, jen se tady s tím nikdo nefrajeří, ale směje tomu >:D
anonym
4. 3. 2008 23:41
Re: ronault:D
Kdybys byl už alespoň ve čtvrté třídě, tak bys z angličtiny věděl že "čiptuning" se píše trochu jinak. Ale co vůbec plácám slovy...
neregistrovaný "prospect"
4. 3. 2008 23:48
Re: ronault:D
uz sem to jednou psal ze se omlouvam za preklepy...hm..tak to pardon ze nechapu vas humor..no nic radsi valim.bacha at se stim tvym luxusem nic nestane:D btw nefrajeril sem akorat sem napasl ze to ma 178 koni tak je jasny ze z vyroby to tolik nema tak abys treba vedel,abys nerikal ze to tolik nemuze met a podobne.
neregistrovaný "BLT"
4. 3. 2008 23:52
Re: ronault:D
"Chip" a "Cheap" není překlep, ale tvoje hloupost/neznalost/mládí...
neregistrovaný "prospect"
5. 3. 2008 07:59
Re: ronault:D
prosimte ani me neznas tak co tady meles akorat sem to spatne napsal.ja aspon nesoudim lidi podle toho jestli pisou chyby nebo ne...ale chapu takovy lidi jako vy akorat tak zavidi,ze v 19 mam auta o kterejch se vam muze zdat,tohle resime s kamosema kazdej den a keci typu ze sou tatinka si muzete nechat pac nejsou..takze * hosi.akorat sem tady napsal svuj nazor a nejakej blbecek kterej ma super luxusniho renaulta tak tady mela sra*ky.tahle diskuze je o SuperB a ne o tomhle.
5. 3. 2008 14:52
Re: ronault:D
Milý prospecte, řekl bych, že právě tvoje neschopnost udělat si srandu sama ze sebe je to, co tady všechny baví. A taky je to tvoje nabubřelost, s jakou tu každému vyprávíš, co ti, údajně, stojí v garáži. Jsou lidé, kteří mají peněz jak želez a nikdy to nikomu nedají najevo, protože si nepotřebují honit triko. Ale ty jsi bohužel ten opačný případ. Ty dráty snesou všechno, co? Bude ale lepší, nechat si své chvástání do hospody.
Avatar - VDC
5. 3. 2008 09:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "xxxxxxxxx"
5. 3. 2008 09:14
Re: ronault:D
Ty jsi fakt idiot. Ještě pro tvoji informaci "cheap" je anglicky levný.
neregistrovaný "prospect"
5. 3. 2008 11:35
Re: ronault:D
ja vim co je to cheap omluvil sem se za to ze sem to napsal spatne ale sem rad ze jedno takovy slovicko vas dokaze tak strasne pobavit...ale jinak diky ze si mi rekl co to je...ja uz na vas seru a tady koncim a vy se zas muzete vratit do vasich snu a snit o autech ktere nikdy mit nebudete zdar.
neregistrovaný "ghibli"
5. 3. 2008 12:36
Re: ronault:D
se nikam nemusim vracet,ty jouzo,jedinej kdo tady má sny jseš ty a k tomu hodně divoký.Já nesoudim lidi podle toho jaký maj auto a jestli má někdo superba nebo rytíře z eisenachu je mi upřímně jedno.
5. 3. 2008 09:13
Re: ronault:D
Spěchej pomalu chlapče >:-[]
anonym
5. 3. 2008 11:01
Re: ronault:D
Uprijmne ti preji, ty *, at se roztriskas nekde o samote abys nikoho nemohl ublizit. Takovy * jako ty by se meli postrilet.
neregistrovaný "Bradley64"
5. 3. 2008 11:51
Re: ronault:D
Až budu ve 130 km/hod předjíždět jiné auto a Vy se přiřítíte zezadu, tak pokud Vám nebude blikat na střeše modrý majáček, pak si holt počkáte, až svůj manévr dokončím. Maximální povolená rychlost je rychlost POVOLENÁ, nikoliv DOPORUČENÁ. Nehodlám takovým jako Vy ustupovat jenom proto, že si přizpůsobujete zákony a vyhlášky, jak se Vám zrovna hodí. Kdy už konečně lidé v této zemi pochopí, že vyspělé státy jsou vyspělé i proto, že se zákony dodržují a jejich dodržování striktně vyžaduje. Nechceme snad skončit někde na Balkáně.
neregistrovaný "Jacobo"
6. 3. 2008 09:48
Re: ronault:D
souhlasím s Vámi. Nemůžu vystát ty blby, co se na mě ve 150ce na dálnici nalepí, blikají, troubí atd. To pak člověka svádí je trošku "poškádlit" pomalejším vracením se do pravého pruhu a tak ;-). I když tím tuším také porušuji pravidla. Já sám na dálnicích nejezdím 130 km/h, ale když se blížím k pomalejšímu vozidlu, tak zpomalim a nechám si dostatečnou vzdálenost. Těch pár sekund zbrždění nikoho nezabije. Škoda, že tohle někdo nepochopí...
anonym
4. 3. 2008 22:22
Návrh pre redakciu
Môžete uviesť čo prevzal od Passata CC?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gutbayer"
5. 3. 2008 00:52
uzky
S kolegou provádíme u relevantních aut tak řečený "elbow test" neboli upažením ruky pokrčené v lokti zjišťujeme, jestli je šířka interiéru dostatečná. A ve střední třídě by měla být, aby se pasažéři necítili stísnění. Korektní výsledek testu je, když se kolegovy ruky při tomto manévru vůbec nedotknu.

Taky jsem byl v Ženevě a dojem, že je Superb dlouhý a úzký je bohužel nikoli matoucí. Už když jsem dovnitř sedl, tak jsem si říkal, že je ten interiér nějaký maličký. A "elbow test" :-) tento dojem bohužel potvrdil... chybí mezi sedačkami tak 5-10 cm, které by tam rozhodně být měly. Aspoň v A4 a C5 je vše v pořádku.

Dalším problémem Superbu je rozvor v poměru ke kastli. Při bočním pohledu vyjde najevo, že auto má jaksi zcuknutá kolečka k sobě... dáž přední kola o 15 cm dopředu a zadní o 15 cm dozadu, tak by to vypadalo podstatně vyváženěji. Ovšem s danou platformou, která vpodstatě vychází z golfa, nejdou dělat zázraky.

Čímž nechci říct, že si Superb II nenajde zákazníky, najde... Už jen kvůli v pravdě geniální Twindoor zádi, která mě opravdu nadchla... nechápu, že to nikoho před tím nenapadlo. A nejen nápad, ale i zpracování je opravdu perfektní.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Hola"
5. 3. 2008 07:23
Re: uzky
Zajímavé, přitom má být výrazně širší než předchozí generace.. Nevím, možná se mýlím, ale není kvůli bezpečnosti lepší sedět blíž k spolucestujícímu a dál ode dveří?

To, že byly použity komponenty z platformy Golfa, neznamená, že byla použita celá platforma. Rozvor se řídí i nějakými konstrukčními požadavky, nejen tím, jak to vypadá :-) (viz 407, která má přední kola snad pod koleny řidiče)
neregistrovaný "__Teddy__"
5. 3. 2008 08:09
Re: uzky
Pokial ide o pomer rozvor/dlzka, skodovka si razi svoju vlastnu cestu. Uz Octavia je v tomto trochu vynimocna, a teraz sa jej Superb priblizi. To smerovanie je ocividne, ked si clovek porovna rozmery superb I vs II: novy je dlhsi, ale ma kratsi razvor. Mozno trosku nelogicke, ale nemusi to byt hned nevyhoda. Ono asi sotva si superb bude kupovat clovek, ktory sa chce vyblaznit na tocivych okreskach...
neregistrovaný "Chris K."
5. 3. 2008 10:48
Re: uzky
Nie, skodovka si nerazi vlastnu cestu, jednoducho potrebuje v ramci koncernovej politiky postavit na dany podvozok co najvacsie auto a s co najvacsim kufrom.
Jednoducho povedane, Octavia je na svoj podvozok o cislo vacsia. End of story...
neregistrovaný "gutbayer"
5. 3. 2008 10:49
Re: uzky
Já nehodnotím jízdní vlastnosti, ale zatím čistě estetickou stránku věci... vyfotošopil jsem si, jak by to vypadalo s posunutými koly a najednou je to o dost hezčí auto :-)
neregistrovaný "__Teddy__"
5. 3. 2008 12:33
Re: uzky
Vsak samozrejme, novemu Superb-u aj Octavke by prospel o nieco dlhsi razvor. Ale ako poznamenal spravne kolega vyssie, musia sa pohybovat v miestach, kde ich "usadila" koncernova politika...
neregistrovaný "gutbayer"
5. 3. 2008 00:54
pro SM
Kucí ze SM, je to dobrý... má to měkčený plasty na palubce, můžete ho vychválit bez ztráty tváře.

Co na tom, že zespoda palubky jsou plasty (jako ostatně ve většině produktů VW gruppe) tvrdý jako šutr a při nehodě si o ně rozhadrujete nohy.. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hola"
5. 3. 2008 07:18
Adaptivní světlomety
Přijde mi to bezva nápad, ale mám tomu rozumět tak, že mne teď na okreskách nebudou oslňovat jen auta s xenonama, ale i adaptivní světlomety? Ruku na srdce, spousta lidí drží rychlost na 95 a různí "borci" jezděj po okreskách dokonce ještě rychleji. Jestli to znamená, že nad devadesátku to vyhne světla tak, aby osvětlovali více prostor vlevo a do dálky, no potěš...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
5. 3. 2008 09:14
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
5. 3. 2008 10:24
Re: Nechapu
Souhlas, i když ani tolik nejde o počet ramen, ale i ten znáček hodně nahoře a různé lišty... vypadá to hrůzostrašně, a to bohužel i ten tříramenný. Taková pitomost... jenže na volant vidíš skoro pořád. Zlatá Fabia I.

Co se anténky týče, není nad anténu integrovanou do zadního okénka (např. Laguna II Grandtour). Ploutev taky nějak moc nevadí. Tohle jednak vypadá hrozně a dvak to manažer v obleku musí zřejmě před každým průjezdem myčkou odšroubovat, přičemž si zmaže drahý oblek o špinavé auto.

Na druhou stranu, tohle jsou snad jediné dva vážnější nedostatky designu, jinak vypadá IMO Superb výborně. Hlavně záď mi přijde fantastická, se výrazným C sloupkem a s těmi oldschool koly to evokuje staré luxusní Rollsy a Bugattky (se klidně smějte :-)).
anonym
5. 3. 2008 09:20
Hrůza
Ten novej Superb vypadá dost hrozně. Vůbec to nelahodí oku a už vůbec to nejde se současným trendem. Asi nejnepovedenější je přechod střechy na C sloupek. Vypadá to jako u auta starýho přes deset let :no:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "mick_00"
5. 3. 2008 12:04
Re: Hrůza
Je to fakt děsný, aspoň teda podle fotek... Volant, nepřirozená barva imitace dřeva jak nějaká korea. Je smutný pozorovat poslední vývoj škodovky. Fabia hrozná, superb hroznej, bojím se co udělají s octavií.
Avatar - marek.g
5. 3. 2008 19:46
Re: Hrůza
aby jste z te hruzy neumreli hoši :no: :no: :no:
anonym
5. 3. 2008 22:55
Re: Hrůza
Na 100 procent souhlasím!!!! Je to totální hnus, opravdu.Připadne mi to , jako by ve Škodovce chtěli říct- My nato máme, abychom si dovolili udělat škaredé auto.Dle mého je to celostátní ostuda pro ČR.
Avatar - marek.g
6. 3. 2008 15:09
Re: Hrůza
tak kdyz je to takova ostuda udelej mi tu radost a emigruj.predem dekuji :yes:
anonym
6. 3. 2008 18:05
Re: Hrůza
Myslím, že to myslel sarkasticky... ;-)
neregistrovaný "hop23"
5. 3. 2008 10:27
Koncernová konkurence
To co Superb nabízí v porovnání s konkurencí v rámci koncernu VW je velmi zajímavé. Dle mého názoru, je jeho hlavním konkurentem VW Passat, mluvit o A8 je podle mne mimo mísu.
Superb oproti Passatu nabízí hlavně o trochu vetší vnitřní prostor, nové provedení xenonů (je ale lepší?) a nově patentovaný způsob otevírání kufru.
Passat nabízí jiné technické vylepšení - např. elektromechanickou parkovací brzdu s pomocníkem pro rozjezd do kopce a startování "Press and Drive" atd. V současné době také nový motor 2,0 TDI CR, který se do Superbu prozatím nenabízí.
Celkově si myslím, že konkurence mezi Passatem a Superbem se hodně přiostřila, ale technicky má Passat stále malinko na vrch a Superb bude muset tento rozdíl vyvážit cenovou politikou, protože současný Passat je nyní zhruba v polovině svého výrobního cyklu a prodejci už nabízejí velmi zajímavé slevy a to v různých formách. Pro podnikatele v ČR je u Passatu Variant výhodou možnost odpočtu DPH.
Rozbalit vlákno
2
5. 3. 2008 13:09
Re: Koncernová konkurence
Je dobře, že stále používají klasickou ruční brzdu, má ji třeba BMW 5. Nahrazením tlačítkem je jen móda, příliš praktické to není. Pomocníka pro rozjezd do kopce má i Octavia.
Startování tlačítkem také opět není žádná výhra.
2.0 TDI CR Superb II má stejně jako OII RS modelový rok 2008. Systém ASF má velký přínos, dynamická kontrola kužele světla je výborné řešení. Počet vozů, které to nabízejí, by se dal spočítat na prstech jedné ruky. Třeba M-B S, nebo BMW 5, přijde s tím Opel Insignia.
2. 4. 2008 13:42
Re: Koncernová konkurence
Když si pročítám příspěvky na nového superba II a passata CC jsem na rozpacích o co vlastně tady jde.Podle mého názoru nový superb je pěkný auto a prostornější jako vW CC i když jsou tam rozdílné techn.věci,ale pořád mi superb přijde jako více účelový a prostornější a navíc i s novým otevíráním zadní partie,což u CC není a možná i místo na posaz bude v zadu horší.Nesouhlasím jak někdo zde píše ,že nemá na A4 atd... to není pravda,mám A5 a žádná sláva,audiny jsou málo prostorné a zbytečně drahé.Rád bych slyšel i názor na to,když najedu ročně max.15 tis.km,zda nejít do Superba 1.8 TSI místo nafty a nebo zvolit VW-CC - nevím jak se rozhodnout,zase bude hrát otázka ceny. Superb údajně v plné výbavě přijde oproti CC o 200 tisíc méně,tak mi někdo napište názor, za což budu vděčný. Děkuji
5. 3. 2008 12:40
Nadávať na Superb je "in"
Ako som očakával je snáď už pravidlo,že na modeli Škodovky / a všeobecne VW Group/ je v móde nadávať.Po Fabii prišiel na rad Superb,modernejší vačší bezpečnejší,ale všetci sa zhodnú,že horší ako predchodca.Superb prvej generacie bol už v den svojho predstavenia za zenitom a aj tak Škoda vdaka nápadom a tvrdej praci dokázala spraviť z "prerobeného passatu" úspešný model.Dnešný Superb je technikou vysokej úrovni,áno iné značky ponukajú aj iné vymoženosti,ale každý snád uzná,že má kvality na to aby konkuroval strednej triede a ohrozil zopár modelou vyššej strednej.Je pravda,že Audi A4neporazí a nová C5ťka je tiež o kúsok vpred a o ostatnej premiovej konkurencii nevravim.Superb pomerom ceny,technickými vymoženostami,bezpečnostou a výbavou bude zaujímavé oživenie trhu v danej triede.Dizajn sa mi jednoznačne páči svojím spôsobom je originál a vymyká sa danej triede,nespletiete si ho s iným autom.To že má klasickú anténu neriešim/Mondeo ma obdobnú a nadáva niekto??/.Proporčne sa dalo síce viac popracovať na rozdelení hmôt,ale aj tak je to dobré.Celkovo by som napísal na záver už len tolko,že nadávanie na Superb jeho predajnosti neuberie ,napokon Fabia je hrozne auto ,ktore by si nikto nekupil a predáva sa...
P.s:pripadné gramaticke chybi si nevšímať...
Rozbalit vlákno
6
5. 3. 2008 21:24
Re: Nadávať na Superb je "in"
Gramatické chyby vypovedajú niečo o duševnej vyspelosti a zrelosti autora, takže to nejde nevšímať si ich. A nemáš ich vo svojom texte práve málo. Hrúbky, štylistické chyby, chyby v stavbe, pomiešané interpunkcie. Mám pokračovať, Daniel? :-)
6. 3. 2008 09:33
Re: Nadávať na Superb je "in"
pokračuj si v čom chceš ak ti to pomáha prekonávať tvoje vlastne problémi :yes: 8-s
P.s: duševnú vyspelosť,zrelosť by som u teba hľadal márne...Niekto sem príde komunikovať o autách iný o gramatike
hádaj ,do ktorej kategórie patríš?
anonym
6. 3. 2008 12:31
Re: Nadávať na Superb je "in"
Máš nejaký problém? Proste nadviazal na to, čím si ty skončil...tie tvoje argumenty spolu s mrakmi pravopisných chýb sú detinské....koľko máš rokov?
6. 3. 2008 12:36
Re: Nadávať na Superb je "in"
dosť na to ,aby som sa nehanbil prispievať ako registrovaný uživateľ...a kolko rokov maš ty?
anonym
6. 3. 2008 16:21
Re: Nadávať na Superb je "in"
na otázku sa otázkou neodpovedá...keď už toľko píšeš o tej duševnej vyspelosti, malo by to byť na tvojich príspevkoch aspoň vidieť...zatiaľ preukazuješ pravý opak a reaguješ vyslovene ako dieťa... ;-)
anonym
7. 3. 2008 16:39
Re: Nadávať na Superb je "in"
Už si konečne vyber medzi mnou, Sekim, DanielDesignom a Lancerom24. Si tak úbohý a trapný, že by si sa mal za svoju stupidnosť a primitívnosť hambiť. Niekedy ani neverím ako môžeš byť tak j*. To asi robíš na schvál. A keď nie, tak určite nemáš 37 rokov, ty stupidný, tupý primitív. :no: :no:
anonym
5. 3. 2008 12:51
maly komentar II
Ano , kazdy clovek ma nejake esteticke predstavy a svuj pohled na to co je hezke a co neni hezke . pokud bych mel tedy akceptovat namitku , ze neni ! vhodne nekomu vnucovat ci opravovat jeho vlastni nazor na to co se ma libit , potom nutne dojdu k zaveru , ze (automobilovym) designerem muze byt naprosto kazdy , kdokoliv , kdo jde treba kolem a mysli si ze to zvladne …
Toto samozrejme neni pravda a nikde na svete se to takto nedela . clovek , ktery je schopen na profesionalni urovni navrhnout automobil , nejdrive v kresbe , pak ve 3d modelu a nakonec provest , vyhlazeni vsech ploch a krivek v pocitaci , musi byt nutne velmi zkuseny v oboru , zaroven mit odpovidajici vzdelani jiste nejakou praxi a take nejake to auto jiz za sebou . zaroven pak takovy designer je velmi zadanou osobou na pracovnim trhu v oboru a vetsinou i velmi , velmi dobre placen . .. prave o tento princip mi jde - pokud pak takovy clovek napise nejaky komentar napr. v diskusi o novem superbu ma takovy prispevek jiste daleko vyssi hodnotu nez vykriky typu ,, je to sracka , je to hnus ,, ci jine podobne nazory . a dokonce si myslim , ze prave designer tu je od toho aby lidem vnucoval svuj vkus a pohled na vec , on je mimo jine za to placen a na rozdil od laiku ma vsechny atributy , o kterych jsem psal v tomto prispevku vyse .
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "__Teddy__"
5. 3. 2008 13:32
Re: maly komentar II
V tom poslednom s tebou nesuhlasim. Dizajner nie je nato aby "vnucoval" ludom svoj vkus. On je tu na to, aby odhadol vkus potencialnych klientov...
5. 3. 2008 13:43
Re: maly komentar II
Myslím, že to vnucování je myšlený spíš formou "výchovy". Je právě na těchto odbornících, jak se formuje obecný vkus veřejnosti. A s tím odhadováním vkusu, to je taky diskutabilní. Kdyby do toho nedával designér kousek sebe a jen odhadoval, co by se mohlo líbit, nebyl by designérem nýbrž prostitutem.
neregistrovaný "byl jsem Franta"
5. 3. 2008 13:29
Proč si lidé kupovali superba?
Během posledních dvou let jsem se setkal se třemi lidmi, kteří mají superba. Věděl jsem, že mají peněz dost i na dražší vozy, ale oni mají superby. Proč?
Všichni tři mi odpověděli stejně: měl jsem prémiové auto (BMW 7, Audi A8), ale závist okolí byla hrozná. Často jsem našel svůj vůz poškozený (utržená zrcátka, rozbité blinkry či alespoň škrábanec na kapotě od klíčů...). Tak jsem si koupil superba, a mám klid. Všichni si myslí, že to je trochu větší oktávka.
Na druhou stranu všichni měli superba v "plný palbě" včetně navigace a nakonec řekli: auto mě překvapilo, do 150-200 000 km bez závažných poruch a dá se sním jezdit i dlouhé cesty. Možná, že i to je důvod ke koupi superba v zemi, kde žije hodně závistivých. S jedním superbem 2,5 tdi jsem jel do Itálie a zpět - celkem cca 2500 km. Musím po pravdě říct, že jsem nenašel nic závažného,co bych vozu vytknul. Jízdní komfort na slušné úrovni, spotřeba do 7 litrů nafty, prostoru dost.
Podotýkám, že nejsem zaměstnancem Škody auto a nemám superba. Jezdím ročně kolem 80 000 km se vším možným, co má kola. A vím, že je mnoho horších aut než je superb.
Rozbalit vlákno
2
anonym
5. 3. 2008 14:14
Re: Proč si lidé kupovali superba?
uvazoval som rovnako, mne ho aj tak doskriabali...
neregistrovaný "kuko"
5. 3. 2008 20:31
Re: Proč si lidé kupovali superba?
víceméně souhlasím, táta ho má jako služební, ale v benzínu 2.8 V6 a na dlouhé trasy je to paráda, velice pohodlné, prostoru hafo, možná plasty mohli být uvnitř kvalitnější - na to že je to vrcholná motorizace jsou hodně oloupané po pár letech. No a taky mu ho vykradli, vzali si továrenské rádio...
Avatar - wikinko
5. 3. 2008 14:50
podvozok
a platformu to ma z coho? zase z passatu B5, alebo z golfu II ??? ale mozno sa im podarilo presvedcit volkswagen, aby im umoznili pouzit aspon golf III...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ozawasa-n"
5. 3. 2008 15:43
no viděl jsem ho dneska živě
a neřeknu slovy filmové postavy - je to hnus velebnosti - ale je to takové - no - zezadu trochu francouz, zepředu němec, uvnitř Deutschald über alles. Ne že by to auto bylo ošklivé - to ne, ale z obrázků jsem čekal víc. Schade....tedy pardon - škoda...
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2008 19:14
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - marek.g
5. 3. 2008 19:50
Re: a uz vime ze to venku bude propadak
dalsi blb. :no:
neregistrovaný "kuko"
5. 3. 2008 20:37
Re: a uz vime ze to venku bude propadak
on má ale částečně pravdu - to že se Škodovce tak daří na západních trzích je zčásti i díky jejich cenové politice. Minulý týden jsem se díval na ceny Oktávek v Englandu a základní 1.4 (která je však proti domácí 1.4 "v plné palbě") začíná na cca 350tis Kč.
To samozřejmě nic nemění na faktu, že kvalitativně jsou na to velice dobře, sami angláni to zhodnotili jako skoro stejná kvalita jako Golf za lepší cenu.
neregistrovaný "chytrak1"
5. 3. 2008 23:15
Re: a uz vime ze to venku bude propadak
Tak ja jsem ten cenik nezkoumal. ale prvníi co me napadlo když jsem to četl - zatímco ceníky jsou stabilní a srovnaný podle konkurence, tak koruna zpevňuje jako pra.. .Když si srovnáš že během života O2 klesla libra ze 45 na 33 tak zjistíš že to ta tvoje cena odpovídá původně více než 470 tis. Což je víc než v čechách.
6. 3. 2008 04:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "kuko"
6. 3. 2008 16:13
Re: a uz vime ze to venku bude propadak
tyhle finesy kurzovních změn jsou hezké, moc jim nerozumím, a jako kupujícího mě ani moc nezajímají. Další věc je, že konkurence (alespoň co jsem se narychlo díval Renault, Kia, Citroen, VW) mají ceny velice podobné těm v Čechách, rozdíl tak do 5%. Tak kde se stala chyba soudruzi?
6. 3. 2008 09:38
Re: a uz vime ze to venku bude propadak
Prečo si myslíš,že to je nepredaajne za rovnaké ceny ako konkurencia?Čím je Superb horší ako ostatne autá strednej triedy?
6. 3. 2008 22:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "znalec 007"
5. 3. 2008 19:34
ba
auto se mi líbí až na tu * a zadni svetla jinak celkem good
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2008 19:48
Kam sa hrabe Brilliance
Pýtate sa, prečo príde Briliance až v budúcom roku??? Pretože ste sa práve pozerali na Brilliance s logom škoda >:D >:D . Lol ja keď vidím tie materiály v interiéri, a keď čítam že stredový tunel je ľahko deformovateľný, ďalej že kapota odstáva viac ako centimeter, sa tu doslova uje*bávam >:-[] >:-[] . Súdruhovia z Mladej Boleslavi, TOTO SA VÁM PODARILO!!! :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - marek.g
5. 3. 2008 19:50
Re: Kam sa hrabe Brilliance
a jeste jeden :no:
5. 3. 2008 19:56
Re: Kam sa hrabe Brilliance
marek.q ak ti tovadi tak odit...naco prispievas stale..nekdo si moze myslet ze blb si ty lebo reagujes na kazdy jeden blbsky prispevok
6. 3. 2008 09:40
Re: Kam sa hrabe Brilliance
vynikajúci zrak ked dokážeš posúdiť kvalitu plastov v interieri len z fotiek ,gratulujem si kapacita 8-s :no:
6. 3. 2008 09:48
Re: Kam sa hrabe Brilliance
Pánové klid :-) … je to ještě kluk - sám upřímně uvádí, že je mu 15. Z toho vyplývá, že nemá tušení k čemu patří oslovení "soudruh" a s možnostmi posouzení vozu to bude taktéž "slabší" (a to nemyslím zle). Jak jsme na tom byli my v jeho letech? … snad jsme byli jen trochu míň suverénní.
Posuzujte vždy příspěvek v kontextu k pisateli - pokud o sobě nějaké informace sdělí (registrovaní na své kartě), tak se mnohdy vše vysvětlí.
anonym
6. 3. 2008 15:23
Re: Kam sa hrabe Brilliance
Vieš môj ja som to nesúdil podla očí, ale podľa toho čo je v texte. Slová ako "ľahko deformovateľný" stredný tunel mi pripadajú trošku moc na to že to má byť konkurencia Passatu a C5. Taktiež tá kapota ktorá odstáva 1 cm mi pripadá dosť hrozné (možno nový bezpečnostný prvok) . A ešte jedno, tú imitáciu dreva si snáď všimne aj slepý :no: :no:
6. 3. 2008 15:25
Re: Kam sa hrabe Brilliance
To som bol ja.
5. 3. 2008 19:53
Nastavovaná kaše
No, prvních pár fotek se mi docela líbilo, ale teď mi to přijde jako nastavovaná asijská kaše, hlavně ten zadek a C sloupek. Fakt se mi to nelibi :no:
Rozbalit vlákno
1
5. 3. 2008 19:59
Re: Nastavovaná kaše
mas uplnu pravdu s predu je to pekne ale dalej je tu uz tottalna patlanina..co robili ty designery?SKODA skoda ze ste to tak *
neregistrovaný "Kraken"
6. 3. 2008 06:39
Hehehe, Superb nazivo :)
Je to dost fun, vcera som odfotil Superba pri mojej skole v Bratislave :-) nemal ani normalne znacky, len za oknom mal znacku
"A 21-08" ... ale je haluz ze us je aj na slovensku,... :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym75"
6. 3. 2008 14:00
zadna naprava - odpruzenie ?
vie niekto ako je riesena zadna naprava ?
dufam,ze to uz nebude tyc!
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2008 15:44
Super Roomster
Som zvedavý kam ho škoda zaradí. Rozmerovo je porovnateľné s Mondeom a C5 takže dúfam, že nebudú opäť tvrdiť že to je A6 alebo BMV 5. Od toho závisí aj cena. Lenže Octavia je cenou na úrovni strednej triedy takže SuperB musí byť drahší. Niekde som čítal že Škoda má v pláne vyrábať 40 tis. ks ročne. VW vyrobí ročne 400 tis. Passatov. Podľa toho usudzujem, že to bude predražené auto strednej triedy tváriace sa ako vyššia stredná.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Kraken"
6. 3. 2008 16:14
Re: hm..
Cena je us davno znama .... je tu sprava na auto.cz :-) hladaj...
neregistrovaný "Kraken"
6. 3. 2008 16:15
Re: hm..
Alebo aby si nehladal ... 619 tisic kč
6. 3. 2008 17:14
Re: hm..
Takže stredná trieda. Rovnako začína aj konkurencia. Neviem prečo potom Škoda plánuje predávať iba 40 tis. áut ročne. Uvidíme keď to tu bude.
neregistrovaný "Lojzax"
6. 3. 2008 19:57
Re: hm..
Údajně jich plánuje celkem 60-70 tisíc i s kombíkem...
6. 3. 2008 22:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
7. 3. 2008 12:21
Superb???
Těžka kopie BMW...To nemaji sve napady aby si sli svou cestou?myslim v designu???....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 3. 2008 11:26
Re: Superb???
Zadní světla mohou velmi vzdáleně připomínat svým tvarem BMW E46, ale jinak je to svébytný model a nikde jinde nic nekopíruje a jde svou cestou. Takže budto si zaujatý nebo špatně vidíš :-)