Novinky

Zpět na článek

Ženeva živě: Škoda Superb – první dojmy

148 komentářů

imoimo
Když si pročítám příspěvky na nového superba II a passata CC jsem na rozpacích o co vlastně tady jde.Podle mého názoru nový superb je pěkný auto a prostornější jako vW CC i když jsou tam rozdílné techn.věci,ale pořád mi superb přijde jako více účelový a prostornější a navíc i s novým otevíráním zadní partie,což u CC není a možná i místo na posaz bude v zadu horší.Nesouhlasím jak někdo zde píše ,že nemá na A4 atd... to není pravda,mám A5 a žádná sláva,audiny jsou málo prostorné a zbytečně drahé.Rád bych slyšel i názor na to,když najedu ročně max.15 tis.km,zda nejít do Superba 1.8 TSI místo nafty a nebo zvolit VW-CC - nevím jak se rozhodnout,zase bude hrát otázka ceny. Superb údajně v plné výbavě přijde oproti CC o 200 tisíc méně,tak mi někdo napište názor, za což budu vděčný. Děkuji
Lion61
Myslíš článek, ve kterém se opět někdo, jako už asi po milionté snaží Superba pasovat o třídu výš (stejně jako Oktávku do střední)? Ber to tak, vybírám teď nové auto, u VW se mě prodejce snažil přesvědčit, že BMW 3er na rozdíl od Passata nepatří do střední třídy. Pak ještě utrousil poznámku, že s některými modely je již VW mezi prémiovkama. Tož tak.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Zadní světla mohou velmi vzdáleně připomínat svým tvarem BMW E46, ale jinak je to svébytný model a nikde jinde nic nekopíruje a jde svou cestou. Takže budto si zaujatý nebo špatně vidíš 😄
Volkswagen Superblb prečo tolko fotografii,všetci češi majú tolko penazí ev všetci su suprblbí??? >😁
že všetci si kupujú to nemecké auto..
Už si konečne vyber medzi mnou, Sekim, DanielDesignom a Lancerom24. Si tak úbohý a trapný, že by si sa mal za svoju stupidnosť a primitívnosť hambiť. Niekedy ani neverím ako môžeš byť tak j*. To asi robíš na schvál. A keď nie, tak určite nemáš 37 rokov, ty stupidný, tupý primitív. :no: :no:
Těžka kopie BMW...To nemaji sve napady aby si sli svou cestou?myslim v designu???....
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Údajně jich plánuje celkem 60-70 tisíc i s kombíkem...
prave proto to pisu.. otec si to tam taky nenechal dat, ptz to je jen 1.9, tak to nemusej vsichni videt, ze to je "lemra" a bylo to zadara, no jeste aby ne, kdyz ti tam neco nedaj, tak abys za to platil >😁
Myslím, že to myslel sarkasticky... 😉
Jozef0351
Takže stredná trieda. Rovnako začína aj konkurencia. Neviem prečo potom Škoda plánuje predávať iba 40 tis. áut ročne. Uvidíme keď to tu bude.
na otázku sa otázkou neodpovedá...keď už toľko píšeš o tej duševnej vyspelosti, malo by to byť na tvojich príspevkoch aspoň vidieť...zatiaľ preukazuješ pravý opak a reaguješ vyslovene ako dieťa... 😉
Alebo aby si nehladal ... 619 tisic kč
Cena je us davno znama .... je tu sprava na auto.cz 😄 hladaj...
tyhle finesy kurzovních změn jsou hezké, moc jim nerozumím, a jako kupujícího mě ani moc nezajímají. Další věc je, že konkurence (alespoň co jsem se narychlo díval Renault, Kia, Citroen, VW) mají ceny velice podobné těm v Čechách, rozdíl tak do 5%. Tak kde se stala chyba soudruzi?
Jozef0351
Som zvedavý kam ho škoda zaradí. Rozmerovo je porovnateľné s Mondeom a C5 takže dúfam, že nebudú opäť tvrdiť že to je A6 alebo BMV 5. Od toho závisí aj cena. Lenže Octavia je cenou na úrovni strednej triedy takže SuperB musí byť drahší. Niekde som čítal že Škoda má v pláne vyrábať 40 tis. ks ročne. VW vyrobí ročne 400 tis. Passatov. Podľa toho usudzujem, že to bude predražené auto strednej triedy tváriace sa ako vyššia stredná.
*Black_Jacket*
To som bol ja.
Vieš môj ja som to nesúdil podla očí, ale podľa toho čo je v texte. Slová ako "ľahko deformovateľný" stredný tunel mi pripadajú trošku moc na to že to má byť konkurencia Passatu a C5. Taktiež tá kapota ktorá odstáva 1 cm mi pripadá dosť hrozné (možno nový bezpečnostný prvok) . A ešte jedno, tú imitáciu dreva si snáď všimne aj slepý :no: :no:
Avatar - marek.g
marek.g
tak kdyz je to takova ostuda udelej mi tu radost a emigruj.predem dekuji :yes:
vie niekto ako je riesena zadna naprava ?
dufam,ze to uz nebude tyc!
lancer24
dosť na to ,aby som sa nehanbil prispievať ako registrovaný uživateľ...a kolko rokov maš ty?
Máš nejaký problém? Proste nadviazal na to, čím si ty skončil...tie tvoje argumenty spolu s mrakmi pravopisných chýb sú detinské....koľko máš rokov?
Banjo
Určitě to půjde objednat bez označení motorizace na kufru. Myslím, že tahle "úprava" bývá bez příplatku.
Jirka
Pánové klid 😄 … je to ještě kluk - sám upřímně uvádí, že je mu 15. Z toho vyplývá, že nemá tušení k čemu patří oslovení "soudruh" a s možnostmi posouzení vozu to bude taktéž "slabší" (a to nemyslím zle). Jak jsme na tom byli my v jeho letech? … snad jsme byli jen trochu míň suverénní.
Posuzujte vždy příspěvek v kontextu k pisateli - pokud o sobě nějaké informace sdělí (registrovaní na své kartě), tak se mnohdy vše vysvětlí.
souhlasím s Vámi. Nemůžu vystát ty blby, co se na mě ve 150ce na dálnici nalepí, blikají, troubí atd. To pak člověka svádí je trošku "poškádlit" pomalejším vracením se do pravého pruhu a tak 😉. I když tím tuším také porušuji pravidla. Já sám na dálnicích nejezdím 130 km/h, ale když se blížím k pomalejšímu vozidlu, tak zpomalim a nechám si dostatečnou vzdálenost. Těch pár sekund zbrždění nikoho nezabije. Škoda, že tohle někdo nepochopí...
lancer24
vynikajúci zrak ked dokážeš posúdiť kvalitu plastov v interieri len z fotiek ,gratulujem si kapacita 8-s :no:
lancer24
Prečo si myslíš,že to je nepredaajne za rovnaké ceny ako konkurencia?Čím je Superb horší ako ostatne autá strednej triedy?
lancer24
pokračuj si v čom chceš ak ti to pomáha prekonávať tvoje vlastne problémi :yes: 8-s
P.s: duševnú vyspelosť,zrelosť by som u teba hľadal márne...Niekto sem príde komunikovať o autách iný o gramatike
hádaj ,do ktorej kategórie patríš?
Je to dost fun, vcera som odfotil Superba pri mojej skole v Bratislave 😄 nemal ani normalne znacky, len za oknom mal znacku
"A 21-08" ... ale je haluz ze us je aj na slovensku,... 😄
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak ja jsem ten cenik nezkoumal. ale prvníi co me napadlo když jsem to četl - zatímco ceníky jsou stabilní a srovnaný podle konkurence, tak koruna zpevňuje jako pra.. .Když si srovnáš že během života O2 klesla libra ze 45 na 33 tak zjistíš že to ta tvoje cena odpovídá původně více než 470 tis. Což je víc než v čechách.
predchozimu autorovi asi neslo o vykon, ale o to, ze na zadi bude u superba napsano 1.4... jinak vykonove v tom problem ja nevidim... a tu cedulku si na zad asi s 1.4 moc lidi neda, nevypadalo by to dustojne... 😉 to si mylsim, ze bylo mysleno v predchozim prispevku...
Oba dva jste *!!!! 😄 😄 😄 😄
tak se koukni na prametry toho motoru ty znalče. Vždyť je silnější než předchozí dvoulitr benzín. A S2 s nim jede podle parametrů líp než jezdil S1 s dvoulitrem. Tak co cheš víc na základní motor? Naopak má ještě podstatně nižší spotřebu. To je pokrok, youdo. Fakt neuvěřitelně povrchní hodnocení z tvý strany.
Na 100 procent souhlasím!!!! Je to totální hnus, opravdu.Připadne mi to , jako by ve Škodovce chtěli říct- My nato máme, abychom si dovolili udělat škaredé auto.Dle mého je to celostátní ostuda pro ČR.
ty tvoje samonatáčecí světla se daj srovnat leda tak s těma z roomstra (což je model 06) - taky se natáčej. A roomster byl první kdo to přines do kategorie malejch aut a konkurence to teď dohání. ASF rozvrsvuje světlo podle rychlosti a přizpůsobuje provozu. To je sakra rozdíl. A zase je Škoda první kdo to přináší do týhle zřídy. Tom u já říkám pokrok a výhoda pro zákazníka. Takže určitě přináší škoda novinky. A asi se shodnem že francouzi občas přijdou seriově s technikou, o jejimž standardním nasazení se u konkurence jen uvažuje. Ale vždycky to je taková pochbyná výhoda - např. senzory na světla a stěrače nebo mnohem dřív mluvící palubní počítač atd. To jsou věci efektní ale zákzníky nepříliš žádaný. A proto s tim ostatní nejdou na trh masově tak brzo.
Klaudius
Gramatické chyby vypovedajú niečo o duševnej vyspelosti a zrelosti autora, takže to nejde nevšímať si ich. A nemáš ich vo svojom texte práve málo. Hrúbky, štylistické chyby, chyby v stavbe, pomiešané interpunkcie. Mám pokračovať, Daniel? 😄
Klaudius
Nepovedal by som, že autori chceli nejak ponížiť hodnotu Superbu, alebo hanobiť jeho dizajn. Skôr mám pocit, že poukazovali na dosť nevhodné umiestnenie e😜ozícií, konfrontácia áut ako Passat CC a Superb na výstave je zrejmá, a tiež je zrejmé, kam sa skôr sústredí oko návštevníka, a kto z toho profituje a kto škoduje. Ovšem neznamená to, že Superb bude ťahať za kratší koniec aj v praxi, tam sa záujemci o Passat CC a Superb asi ani nestretnú...
solární panely má i první generace Superba
Kontrolu tlaku v pneumatikách má Octavie už 5 let
on má ale částečně pravdu - to že se Škodovce tak daří na západních trzích je zčásti i díky jejich cenové politice. Minulý týden jsem se díval na ceny Oktávek v Englandu a základní 1.4 (která je však proti domácí 1.4 "v plné palbě") začíná na cca 350tis Kč.
To samozřejmě nic nemění na faktu, že kvalitativně jsou na to velice dobře, sami angláni to zhodnotili jako skoro stejná kvalita jako Golf za lepší cenu.
víceméně souhlasím, táta ho má jako služební, ale v benzínu 2.8 V6 a na dlouhé trasy je to paráda, velice pohodlné, prostoru hafo, možná plasty mohli být uvnitř kvalitnější - na to že je to vrcholná motorizace jsou hodně oloupané po pár letech. No a taky mu ho vykradli, vzali si továrenské rádio...
Čujo
mas uplnu pravdu s predu je to pekne ale dalej je tu uz tottalna patlanina..co robili ty designery?SKODA skoda ze ste to tak *
Čujo
marek.q ak ti tovadi tak odit...naco prispievas stale..nekdo si moze myslet ze blb si ty lebo reagujes na kazdy jeden blbsky prispevok
Smajlo
No, prvních pár fotek se mi docela líbilo, ale teď mi to přijde jako nastavovaná asijská kaše, hlavně ten zadek a C sloupek. Fakt se mi to nelibi :no:
Avatar - marek.g
marek.g
a jeste jeden :no:
Avatar - marek.g
marek.g
dalsi blb. :no:
Avatar - marek.g
marek.g
blbe :no:
*Black_Jacket*
Pýtate sa, prečo príde Briliance až v budúcom roku??? Pretože ste sa práve pozerali na Brilliance s logom škoda >😁 >😁 . Lol ja keď vidím tie materiály v interiéri, a keď čítam že stredový tunel je ľahko deformovateľný, ďalej že kapota odstáva viac ako centimeter, sa tu doslova uje*bávam >😒] >😒] . Súdruhovia z Mladej Boleslavi, TOTO SA VÁM PODARILO!!! :no: :no: :no:
Avatar - marek.g
marek.g
aby jste z te hruzy neumreli hoši :no: :no: :no:
auto se mi líbí až na tu * a zadni svetla jinak celkem good
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Lancere, až se uklidníš a nebudeš tady vykřikovat kecy tohohle typu, tak na Tebe budu reagovat kvalitně. Vím, že tady dokážeš diskutovat normálně, ale to bylo tak 2 měsíce zpět, co jsem Tvůj příspěvek viděl naposled v diskuzi. Takže si to zpět prolítni a pak dej vědět... Zatím přeji hezký den 😉
Pubertackovia iné neviete len tlačit na plyn??? inak mi chýba dalších 100 fotiek na superblb este, a cena už sa asi vysplhá na tiež pre superblbov ,ktorí nevedia čo s peniazmi >😒]
a neřeknu slovy filmové postavy - je to hnus velebnosti - ale je to takové - no - zezadu trochu francouz, zepředu němec, uvnitř Deutschald über alles. Ne že by to auto bylo ošklivé - to ne, ale z obrázků jsem čekal víc. Schade....tedy pardon - škoda...
Valverine
Milý prospecte, řekl bych, že právě tvoje neschopnost udělat si srandu sama ze sebe je to, co tady všechny baví. A taky je to tvoje nabubřelost, s jakou tu každému vyprávíš, co ti, údajně, stojí v garáži. Jsou lidé, kteří mají peněz jak želez a nikdy to nikomu nedají najevo, protože si nepotřebují honit triko. Ale ty jsi bohužel ten opačný případ. Ty dráty snesou všechno, co? Bude ale lepší, nechat si své chvástání do hospody.
Proto, že si někdo koupí Superb, ještě nemusí být "rádoby podnikatel", ale na druhou stranu motor 1.4 (i když tam bude twin turbo) mi jako základní motorizace dobrý nepřipadá. Kdyby ten Superb byl za 619.000 s motorem 1.8 tak ano, takhle je to výsměch
Avatar - wikinko
wikinko
a platformu to ma z coho? zase z passatu B5, alebo z golfu II ??? ale mozno sa im podarilo presvedcit volkswagen, aby im umoznili pouzit aspon golf III...
Valverine
Karusel myslel spíš kolo Favorit. >😁
uvazoval som rovnako, mne ho aj tak doskriabali...
Tak ses pochlubil. A už dej pokoj.
okristan
Myslím, že to vnucování je myšlený spíš formou "výchovy". Je právě na těchto odbornících, jak se formuje obecný vkus veřejnosti. A s tím odhadováním vkusu, to je taky diskutabilní. Kdyby do toho nedával designér kousek sebe a jen odhadoval, co by se mohlo líbit, nebyl by designérem nýbrž prostitutem.
okristan
Ale proto jsem ten komentář namířil ke společnosti a ne k tobě. Jak říkám, neberu ti tvůj pohled na věc, myslím, že ani Superb není tím autem, kde by bylo záhodno se nějak zásadně přít, je to mainstream a nesnaží se být ničím víc. Ale problém, o kterým píšu je patrnej třeba v architektuře. To, že za každým městem vyrůstají trpaslíkovy a šmoulovy je jen a jen důkazem toho, o čem jsem psal. Je to tragédie žít v takovým prostředí. Znám člověka, kterej si postavil nádhernej dům. Ten dům dokonce ocenila architektonická obec stavbou roku. Nicméně, co je to platný, když si vedle něj koupil pozemek člověk, kterej si tam postavil druhej disneyland. To je pak na mašli. U aut to naštěstí není tak markantní jako u domů. Když člověk vezme evropskou produkci, tak vlastně neexistuje auto, který by bylo ošklivý (případně mě opravte).
V tom poslednom s tebou nesuhlasim. Dizajner nie je nato aby "vnucoval" ludom svoj vkus. On je tu na to, aby odhadol vkus potencialnych klientov...
Během posledních dvou let jsem se setkal se třemi lidmi, kteří mají superba. Věděl jsem, že mají peněz dost i na dražší vozy, ale oni mají superby. Proč?
Všichni tři mi odpověděli stejně: měl jsem prémiové auto (BMW 7, Audi A😄, ale závist okolí byla hrozná. Často jsem našel svůj vůz poškozený (utržená zrcátka, rozbité blinkry či alespoň škrábanec na kapotě od klíčů...). Tak jsem si koupil superba, a mám klid. Všichni si myslí, že to je trochu větší oktávka.
Na druhou stranu všichni měli superba v "plný palbě" včetně navigace a nakonec řekli: auto mě překvapilo, do 150-200 000 km bez závažných poruch a dá se sním jezdit i dlouhé cesty. Možná, že i to je důvod ke koupi superba v zemi, kde žije hodně závistivých. S jedním superbem 2,5 tdi jsem jel do Itálie a zpět - celkem cca 2500 km. Musím po pravdě říct, že jsem nenašel nic závažného,co bych vozu vytknul. Jízdní komfort na slušné úrovni, spotřeba do 7 litrů nafty, prostoru dost.
Podotýkám, že nejsem zaměstnancem Škody auto a nemám superba. Jezdím ročně kolem 80 000 km se vším možným, co má kola. A vím, že je mnoho horších aut než je superb.
Stokrát opakovaná lož sa stáva pravdou. Taktika doby.
A za tvoj príspevok :yes: :yes: :yes:
BaracudaJ
Je dobře, že stále používají klasickou ruční brzdu, má ji třeba BMW 5. Nahrazením tlačítkem je jen móda, příliš praktické to není. Pomocníka pro rozjezd do kopce má i Octavia.
Startování tlačítkem také opět není žádná výhra.
2.0 TDI CR Superb II má stejně jako OII RS modelový rok 2008. Systém ASF má velký přínos, dynamická kontrola kužele světla je výborné řešení. Počet vozů, které to nabízejí, by se dal spočítat na prstech jedné ruky. Třeba M-B S, nebo BMW 5, přijde s tím Opel Insignia.
BaracudaJ
Vždyť tady přece vůbec nejde o to, kdy který systém byl v nějakém voze uveden? To mě jako řidiče, přesněji řečeno zákazníka vůbec nezajímá. Důležité je, že daný prvek, systém ve voze je!
Znova upozorňuju, že Superb není M-B S, čili s vněm jen těžko objeví technologie budoucnosti. Největším lákadlem co se týče nové techniky je ASF, poprvé uveden v koncernovém voze a pak twindoor.
Jinak kontrolu tlaku v pneumatikách Škoda nabízí třeba pro Octavii, tzv. systém TPM.
Ano , kazdy clovek ma nejake esteticke predstavy a svuj pohled na to co je hezke a co neni hezke . pokud bych mel tedy akceptovat namitku , ze neni ! vhodne nekomu vnucovat ci opravovat jeho vlastni nazor na to co se ma libit , potom nutne dojdu k zaveru , ze (automobilovym) designerem muze byt naprosto kazdy , kdokoliv , kdo jde treba kolem a mysli si ze to zvladne …
Toto samozrejme neni pravda a nikde na svete se to takto nedela . clovek , ktery je schopen na profesionalni urovni navrhnout automobil , nejdrive v kresbe , pak ve 3d modelu a nakonec provest , vyhlazeni vsech ploch a krivek v pocitaci , musi byt nutne velmi zkuseny v oboru , zaroven mit odpovidajici vzdelani jiste nejakou praxi a take nejake to auto jiz za sebou . zaroven pak takovy designer je velmi zadanou osobou na pracovnim trhu v oboru a vetsinou i velmi , velmi dobre placen . .. prave o tento princip mi jde - pokud pak takovy clovek napise nejaky komentar napr. v diskusi o novem superbu ma takovy prispevek jiste daleko vyssi hodnotu nez vykriky typu ,, je to sracka , je to hnus ,, ci jine podobne nazory . a dokonce si myslim , ze prave designer tu je od toho aby lidem vnucoval svuj vkus a pohled na vec , on je mimo jine za to placen a na rozdil od laiku ma vsechny atributy , o kterych jsem psal v tomto prispevku vyse .
Tohle přesně je ale ten diktát doby, kdy se nám určité zájmové skupiny snaží vnutit něco, co se nám bytostně nelíbí. Ať už jsou to auta, nábytek, móda nebo moderní umění. To, že nemám rád kubismus neznamená, že neumím ocenit umění. Jenže v době, kdy malovali opravdoví mistři byla jejich díla obdivována a ceněna napříč celou společností. Ale dnes, kdy si každý trouba myslí, že je druhý Picasso, vznikají příšernosti, které se snaží maskovat pod nálepkou moderního umění.
Podobně je tomu i u aut. Neznám snad nikoho, kdo by neobdivoval krásu Aston Martina, Ferrari nebo Lamborghini. Jsou to nádherná auta, která stvořili mistři designu. Je mi jasné, že to nejsou vozy pro běžný provoz, kdy se musí respektovat i praktičnost, náklady na výrobu atd. Ale je to jen důkaz toho, že krásný vůz lze vytvořit a lidé jej budou obdivovat bez ohledu na vzdělání nebo společenské postavení. Proto tvrdím, že se může napsat tisíc článků o tom, jak je Superb krásné auto, jak má úžasné křivky, jak je skvěle řešen B nebo C sloupek nebo integrace masky do kapoty, ale je to všechno naprosto zbytečné. Nic z toho mě nepřesvědčí, pokud se mi to auto jednoduše nebude líbit, pokud mě nechytne za srdce. A vykládat, že je to z důvodu mé neodbornosti, nevzdělanosti nebo cokoliv jiného je jen nepochopení individuality, subjektivního chápání krásy. Je to však štěstí, že každý vnímáme krásu odlišně, protože jinak bychom se poprali o jednu ženu, bydleli ve stejných domech a všichni jezdili třeba v Superbech. 😄
tak tak, ten malý a hnusný střed volantu je naprosto odporný :no:
konecne nekdo kdo ma stejny nazor😊
lancer24
Ako som očakával je snáď už pravidlo,že na modeli Škodovky / a všeobecne VW Group/ je v móde nadávať.Po Fabii prišiel na rad Superb,modernejší vačší bezpečnejší,ale všetci sa zhodnú,že horší ako predchodca.Superb prvej generacie bol už v den svojho predstavenia za zenitom a aj tak Škoda vdaka nápadom a tvrdej praci dokázala spraviť z "prerobeného passatu" úspešný model.Dnešný Superb je technikou vysokej úrovni,áno iné značky ponukajú aj iné vymoženosti,ale každý snád uzná,že má kvality na to aby konkuroval strednej triede a ohrozil zopár modelou vyššej strednej.Je pravda,že Audi A4neporazí a nová C5ťka je tiež o kúsok vpred a o ostatnej premiovej konkurencii nevravim.Superb pomerom ceny,technickými vymoženostami,bezpečnostou a výbavou bude zaujímavé oživenie trhu v danej triede.Dizajn sa mi jednoznačne páči svojím spôsobom je originál a vymyká sa danej triede,nespletiete si ho s iným autom.To že má klasickú anténu neriešim/Mondeo ma obdobnú a nadáva niekto??/.Proporčne sa dalo síce viac popracovať na rozdelení hmôt,ale aj tak je to dobré.Celkovo by som napísal na záver už len tolko,že nadávanie na Superb jeho predajnosti neuberie ,napokon Fabia je hrozne auto ,ktore by si nikto nekupil a predáva sa...
P.s😜ripadné gramaticke chybi si nevšímať...
se nikam nemusim vracet,ty jouzo,jedinej kdo tady má sny jseš ty a k tomu hodně divoký.Já nesoudim lidi podle toho jaký maj auto a jestli má někdo superba nebo rytíře z eisenachu je mi upřímně jedno.
Vsak samozrejme, novemu Superb-u aj Octavke by prospel o nieco dlhsi razvor. Ale ako poznamenal spravne kolega vyssie, musia sa pohybovat v miestach, kde ich "usadila" koncernova politika...
ta cenovka až zas tak převratná taky není,619000 superb,nová M6 609000 s 1,8 benzín.
okristan
Co píšeš je obecný pohled na věc. A bohužel, pramenící právě z nevzdělanosti. Ne tvojí, ale společenský. POZOR - nezaměňovat s inteligencí (dvě zásadně rozdílný věci). Všechno je to o návaznostech, vztazích, odkazech... Nejde jen o to, prvoplánově se zavděčit. Všechny uměleckoprůmyslový obory, ať už jde o graf. design, prům. design, oděvní návrhářství nebo třeba design šperků nebo architekturu, vycházejí ze znalosti toho, co už bylo, toho, co předcházelo. Lidi, kteří se těmi obory živí - a to bez ohledu na míru jejich talentu - studovali bez rozdílu dějiny umění. Od starých jeskynních kreseb až po americkou modernu. Tvýma očima bys mohl šmahem odpálit Cézána nebo třeba Pissara, a to jen proto, že ve svý době je taky odsuzovali, protože nemalovali podle platných a obecně stravitelných měřítek. Tohle je tu na diskuzi vidět hodně často a já se občas přistihnu, že si tahle lidi škatulkuju podle vkusu. Nikomu nevnucuju tem svůj, nikomu neberu ten jeho, ale některý formulace o lecčem vypovědí. Abych nebyl úplně OT, mně se Superb líbí a souhlasím s kolegou výš, že v kombi a s pohonem 4x4 si ho určitě minimálně vyzkouším.
Je to fakt děsný, aspoň teda podle fotek... Volant, nepřirozená barva imitace dřeva jak nějaká korea. Je smutný pozorovat poslední vývoj škodovky. Fabia hrozná, superb hroznej, bojím se co udělají s octavií.
Vždy mne překvapí ta bojovnost příspěvků, týkajících se nějaké ***. Doufám, že bůh bude při mě stát, abych v takové hrůze v životě nemusel jezdit, a patřit tak do skupiny rádobyzávodníků- oktáfkářů, či rádobypodnikatelů v Superblbech. S prapodivným chováním těch prvních, má zkušenost snad každý.
Až budu ve 130 km/hod předjíždět jiné auto a Vy se přiřítíte zezadu, tak pokud Vám nebude blikat na střeše modrý majáček, pak si holt počkáte, až svůj manévr dokončím. Maximální povolená rychlost je rychlost POVOLENÁ, nikoliv DOPORUČENÁ. Nehodlám takovým jako Vy ustupovat jenom proto, že si přizpůsobujete zákony a vyhlášky, jak se Vám zrovna hodí. Kdy už konečně lidé v této zemi pochopí, že vyspělé státy jsou vyspělé i proto, že se zákony dodržují a jejich dodržování striktně vyžaduje. Nechceme snad skončit někde na Balkáně.
nevim jestli se samonataceci Bi-Xenony daji srovnat v technologii ASF, urcite tam nejake rozdily budou, ale je to podobny system! Ale snad mi nechces rict, ze Skodovka je ve vybave dopredu oproti vsem Francouzum? to uz trochu prehanis, takove celni vyhrivane okno se zacalo montovat az od nejakeho roku 05 do koncernu, ale Renault uz ho ma nejmene od roku 95 a je to vybrona vec! Snimac tlaku v pneu? v jake skodovce to je? jsou to malickosti ale je jich spousta a ja spis jen cekam, az skodovka prolomi tu dlouhooou dobu, jak pises, a prijde s necim co uz tady bylo x let predtim... Viz variabilita Roomstru a jeho zadni sedacky - to je prulom vid? A vsichni skodovaci to chvali do nebe... kdezto jiny automobilky s timto jezdi bezmala 15let! Uz si to uvedom prosimte! a ze to auto umi samo parkovat - pekny, ale kolikrat to vyuzijes? Ja si teda radeji budu parkovat sam, bude to rychlejsi a nenecham za sebe ridit auto - to zrovna tech rekneme 700.000 na porizeni slusneho superba s timto systemem budu do konce ziovata jezdit taxikem >😁
ja vim co je to cheap omluvil sem se za to ze sem to napsal spatne ale sem rad ze jedno takovy slovicko vas dokaze tak strasne pobavit...ale jinak diky ze si mi rekl co to je...ja uz na vas seru a tady koncim a vy se zas muzete vratit do vasich snu a snit o autech ktere nikdy mit nebudete zdar.
favorita nebo podobny auto muzes tak vlastnit ty...
ok.. beru zpet, ma to 9 bez pulenych... diky za pouceni, ale ani to neni zadny zazrak a spise nutnost v teto tride...
nemam duvud kecat...vectra byla moje prvni auto ktery sem dostal hned na zacatku a chtel sem si ji trosku vylepsit.ted mam 2mesice Q7.a nechapu co tady z toho delate tak sem to napsal spatne a co?
Počítej se mnou - 4 vpředu (volant, palubka, boky sedadel), dva vzadu (v sedadlech), dva hlavové airbagy a nakonec airbag pro kolena řidiče. Suma sumárum 9 airbagů - a to bez půlení těch hlavových.
Uprijmne ti preji, ty *, at se roztriskas nekde o samote abys nikoho nemohl ublizit. Takovy * jako ty by se meli postrilet.
Tak komentar tohoto "odbornika na design" mi prijde jeste vic krecovity nez vlastni clanek. Ze by superb mel vyt po deisgnove strance MNOHEM vyspelejsi nez passat CC muze trvdit leda nejaky franta z horjni dolni, ktery ma cas psat dvostrankove komentare do diskuzi. Osobne a aniz bych se zoufale pasoval na "znalce designu" mi prijde stary superb mnohem vyvazenejsi nez nove. Venku a uvnitr.
Já nehodnotím jízdní vlastnosti, ale zatím čistě estetickou stránku věci... vyfotošopil jsem si, jak by to vypadalo s posunutými koly a najednou je to o dost hezčí auto 😄
Nie, skodovka si nerazi vlastnu cestu, jednoducho potrebuje v ramci koncernovej politiky postavit na dany podvozok co najvacsie auto a s co najvacsim kufrom.
Jednoducho povedane, Octavia je na svoj podvozok o cislo vacsia. End of story...
Vsetko, co si napisal, sa da zazit aj v mensom aute ako napr. superb.

Ono, pohoda je totiz v hlave, nie v aute.
ze do superba dali 9 airbagu a z toho jich jeste urcite par puli to neni zadny zazrak.. solarni panely mela uz omega v 94 roce... ASF urcite dobra vec a je fajn, ze ji implementovali i do Superba a o Twindoor tady rec uz byla. Je to zepredu pekny auto, ale zezadu nic moc. Kazdopadne ma budoucnost jasnou, protoze cenu lehce pres 600.000,- se bude prodavat jak na bezicim pase. Jen jsem teda jeste nevidel chudci vybavu novyho superba, kterych bude jezdit nejvic...
to mi řekni který renault umí sám parkovat a umí přizpůsobovat světla provozu? žádnej a to zřejmě ještě dhoodně dlouho.
To co Superb nabízí v porovnání s konkurencí v rámci koncernu VW je velmi zajímavé. Dle mého názoru, je jeho hlavním konkurentem VW Passat, mluvit o A8 je podle mne mimo mísu.
Superb oproti Passatu nabízí hlavně o trochu vetší vnitřní prostor, nové provedení xenonů (je ale lepší?) a nově patentovaný způsob otevírání kufru.
Passat nabízí jiné technické vylepšení - např. elektromechanickou parkovací brzdu s pomocníkem pro rozjezd do kopce a startování "Press and Drive" atd. V současné době také nový motor 2,0 TDI CR, který se do Superbu prozatím nenabízí.
Celkově si myslím, že konkurence mezi Passatem a Superbem se hodně přiostřila, ale technicky má Passat stále malinko na vrch a Superb bude muset tento rozdíl vyvážit cenovou politikou, protože současný Passat je nyní zhruba v polovině svého výrobního cyklu a prodejci už nabízejí velmi zajímavé slevy a to v různých formách. Pro podnikatele v ČR je u Passatu Variant výhodou možnost odpočtu DPH.
Avatar - Emel
Emel
Souhlas, i když ani tolik nejde o počet ramen, ale i ten znáček hodně nahoře a různé lišty... vypadá to hrůzostrašně, a to bohužel i ten tříramenný. Taková pitomost... jenže na volant vidíš skoro pořád. Zlatá Fabia I.

Co se anténky týče, není nad anténu integrovanou do zadního okénka (např. Laguna II Grandtour). Ploutev taky nějak moc nevadí. Tohle jednak vypadá hrozně a dvak to manažer v obleku musí zřejmě před každým průjezdem myčkou odšroubovat, přičemž si zmaže drahý oblek o špinavé auto.

Na druhou stranu, tohle jsou snad jediné dva vážnější nedostatky designu, jinak vypadá IMO Superb výborně. Hlavně záď mi přijde fantastická, se výrazným C sloupkem a s těmi oldschool koly to evokuje staré luxusní Rollsy a Bugattky (se klidně smějte 😃.
Avatar - Emel
Emel
Renault s rovnakou technikou už má dnes svého nástupce 😉. Nicméně souhlasím, techniku bych nepřeceňoval, pro běžného uživatele je tu vše co má být.
Tyhle příspěvky mám nejradši. Vždycky mi vysvětlí, že auto, které se mi nelíbí, je vlastně krásné, jenom já tomu nerozumím. 😄 Nazírání na design je čistě subjektivní záležitost. Kdo to nechápe a chce problematické partie zabalit do spousty rádoby odborných slov by si měl tenhle jednoduchý fakt uvědomit. Jsou auta, která se líbí téměř všem, ale daleko více vozů se tomuto optimálnímu stavu ani zdaleka nepřiblíží. Mně přijde design nového Superbu rozpačitý, kdy se pro samou účelnost a funkčnost zapomenulo na krásu a eleganci křivek. Celkově je pro mě nový směr Škodovky nešťastný a za jejich poslední krásné auto považuji Octavii II. Děsím se okamžiku, kdy přijde nová generace Octavie ala Roomster nebo Fabia. Naopak Passat CC docela přijemně překvapil, přestože jsem čekal víc.
Celým tímto příspěvkem chci říct to, že vnímání krásy designu, barev apod. je čistě individuální záležitost. Pokud si někdo myslí, že tomu "rozumí", pak je to sice hezká věc, ale těžko může diktovat svůj pohled na věc jako jediný a správný směr vnímání.
lancer24
ako vidíš pre Ronaulta je to málo,ale Renault s rovnkou technikou by bol priam supermoderne auto...
1) nauč se česky
2) nauč se anglicky
3) rozluč se s tatínkem, neb se brzy zabiješ
4) při té sebevraždě si dej pozor ať s sebou nikoho nepřibereš
5) sedni na favorita a jeď do školy
>😁
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ten novej Superb vypadá dost hrozně. Vůbec to nelahodí oku a už vůbec to nejde se současným trendem. Asi nejnepovedenější je přechod střechy na C sloupek. Vypadá to jako u auta starýho přes deset let :no:
Ty jsi fakt ***. Ještě pro tvoji informaci "cheap" je anglicky levný.
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
picaso
Spěchej pomalu chlapče >😒]
ja mam k praci "kluku" z Auto.cz respekt a za jejich web jsem rad...az me desi kdyz pak vidim ty jejich hrany scenky Auto-Styl, ci jak se to jmenuje...trichu to pak ale zapada do sebe, kdyz clovek cte tyhle clanky psany ve spechu, kde se malinko ukazuje novinarska nevyspelost a ukvapenost...mozna by to chtelo zapremyslet o doplneni vzdelani....takze vam snad i prominu, ze jste takhle, navic hodne zbrkle (kolega nahore to pekne popsal), odepsali Superba...i pres nektere mouchy ma u me 1 ....a v kombi a ve 4x4 urcite bude stat na dvore😉 uz starej pes Superb I. byl nedocenen, s 2,5 V6 TDI Tiptronic naprosta spokojenost 😉)))
Pokial ide o pomer rozvor/dlzka, skodovka si razi svoju vlastnu cestu. Uz Octavia je v tomto trochu vynimocna, a teraz sa jej Superb priblizi. To smerovanie je ocividne, ked si clovek porovna rozmery superb I vs II: novy je dlhsi, ale ma kratsi razvor. Mozno trosku nelogicke, ale nemusi to byt hned nevyhoda. Ono asi sotva si superb bude kupovat clovek, ktory sa chce vyblaznit na tocivych okreskach...
prosimte ani me neznas tak co tady meles akorat sem to spatne napsal.ja aspon nesoudim lidi podle toho jestli pisou chyby nebo ne...ale chapu takovy lidi jako vy akorat tak zavidi,ze v 19 mam auta o kterejch se vam muze zdat,tohle resime s kamosema kazdej den a keci typu ze sou tatinka si muzete nechat pac nejsou..takze * hosi.akorat sem tady napsal svuj nazor a nejakej blbecek kterej ma super luxusniho renaulta tak tady mela sra*ky.tahle diskuze je o SuperB a ne o tomhle.
BaracudaJ
Superb ale není M-B S. Inovativní technologie nečeká nikdo. Běžnému uživateli postačí třeba parkovací asistent "který nejen pasivně upozorňuje na překážky, ale také sám řídí při zajíždění do mezery mezi auta stojící v řadě", systém světel ASF, střešní okno se solárními články, až 9 airbagů, patentované řešení Twindoor či 3.6 FSI...
Není toho málo.
Zajímavé, přitom má být výrazně širší než předchozí generace.. Nevím, možná se mýlím, ale není kvůli bezpečnosti lepší sedět blíž k spolucestujícímu a dál ode dveří?

To, že byly použity komponenty z platformy Golfa, neznamená, že byla použita celá platforma. Rozvor se řídí i nějakými konstrukčními požadavky, nejen tím, jak to vypadá 😄 (viz 407, která má přední kola snad pod koleny řidiče)
Přijde mi to bezva nápad, ale mám tomu rozumět tak, že mne teď na okreskách nebudou oslňovat jen auta s xenonama, ale i adaptivní světlomety? Ruku na srdce, spousta lidí drží rychlost na 95 a různí "borci" jezděj po okreskách dokonce ještě rychleji. Jestli to znamená, že nad devadesátku to vyhne světla tak, aby osvětlovali více prostor vlevo a do dálky, no potěš...
že by samomluva ??? >😒] >😁
Kucí ze SM, je to dobrý... má to měkčený plasty na palubce, můžete ho vychválit bez ztráty tváře.

Co na tom, že zespoda palubky jsou plasty (jako ostatně ve většině produktů VW gruppe) tvrdý jako šutr a při nehodě si o ně rozhadrujete nohy.. 😄
S kolegou provádíme u relevantních aut tak řečený "elbow test" neboli upažením ruky pokrčené v lokti zjišťujeme, jestli je šířka interiéru dostatečná. A ve střední třídě by měla být, aby se pasažéři necítili stísnění. Korektní výsledek testu je, když se kolegovy ruky při tomto manévru vůbec nedotknu.

Taky jsem byl v Ženevě a dojem, že je Superb dlouhý a úzký je bohužel nikoli matoucí. Už když jsem dovnitř sedl, tak jsem si říkal, že je ten interiér nějaký maličký. A "elbow test" 😄 tento dojem bohužel potvrdil... chybí mezi sedačkami tak 5-10 cm, které by tam rozhodně být měly. Aspoň v A4 a C5 je vše v pořádku.

Dalším problémem Superbu je rozvor v poměru ke kastli. Při bočním pohledu vyjde najevo, že auto má jaksi zcuknutá kolečka k sobě... dáž přední kola o 15 cm dopředu a zadní o 15 cm dozadu, tak by to vypadalo podstatně vyváženěji. Ovšem s danou platformou, která vpodstatě vychází z golfa, nejdou dělat zázraky.

Čímž nechci říct, že si Superb II nenajde zákazníky, najde... Už jen kvůli v pravdě geniální Twindoor zádi, která mě opravdu nadchla... nechápu, že to nikoho před tím nenapadlo. A nejen nápad, ale i zpracování je opravdu perfektní.
Asi tak, moje rec. Volant je priserny. Ale design vnejsku take zadna krec, mohli vdechnout alespon trochu "šik" tvaru
tu to jde poslední dobou od deseti k pěti >😁 prej "cheap" ... dej si mokrý ručník, to pomáhá a nereaguj na debilní příspěvky ještě debilněji ty náš pracháči >😁
"Chip" a "Cheap" není překlep, ale tvoje hloupost/neznalost/mládí...
Když máš tolik peněz a žiješ "v luxusi", tak proč jsi zvolil na Vectru "cheaptuning" (pod tím pojmem si představuju něco jako žehlící prkno místo křídla a podobný tuzing). Já bych na tvém místě dal přednost chiptuningu. A vůbec, jaktože tě maminka nechala tak dlouho sedět u počítače? V tvém věku bys měl být po desáté už v posteli. :no:
uz sem to jednou psal ze se omlouvam za preklepy...hm..tak to pardon ze nechapu vas humor..no nic radsi valim.bacha at se stim tvym luxusem nic nestane😁 btw nefrajeril sem akorat sem napasl ze to ma 178 koni tak je jasny ze z vyroby to tolik nema tak abys treba vedel,abys nerikal ze to tolik nemuze met a podobne.
Kdybys byl už alespoň ve čtvrté třídě, tak bys z angličtiny věděl že "čiptuning" se píše trochu jinak. Ale co vůbec plácám slovy...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Dokonale jsi pobavil >😁 Právě že každý ví, co je chiptuning, jen se tady s tím nikdo nefrajeří, ale směje tomu >😁
Cheaptuning? To je takový to, když si dáš do auta krabičku, ze který čouhaj dráty a pak to ukazuješ kamarádům?
no nic panove pomalu pujdu...a driv nez o necem zacnete zas psat tak si o tom neco prectete...jak rikam staci si na netu zadat bitpower a hned uvidite co to je ten čiptuning.myslel sem ze na tady ty stranky chodi borci co neco vi o autech a ne slecinky ktery nevi kde je plyn...renault 4ever😁😁 pardon za caste preklepy pisu rychle.
ty by ses radsi ani nemel ozyvat s tim tvym extra luxusnim renaultem😁...vazne nevis co je to čiptuning?(kdyz to reknu cesky)
ale jak vidim tak s tebou se poustet do nejakych duskuzi nema smysl kdyz neznas ani tohle...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ve Sparky's >😁
aaaaaaaa tak ty ses nejakej vtipalek....je to naprosto normalni vec ktera zvysi vykon u aut...vyhledej se na treba bitpower a uvidis..
ty voe ten prospectův cheap tuning mě fakt dostal.Kde se to dá sehnat? >😁
sem motorkar!ziju rychlou jizdou,ale to neznamena,ze jezdim jak nejakej bezmozek.akorat sem tady napsal svuj nazor a ty bez toho abys me znal tak hned haprujes,ale bohuzel smula,pac nejsem jeden z tech kteri si jezdijou ve vytunenejch autech jak sis asi myslel...ikdyz proti nim nic nemam.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Děcka s Váma... až jednou pochopíte, že max. rychlost není vše, tak pak jednou MOŽNÁ vyrostete >😒]
to spis musim * ja tebe...ze ty si jezdis v nejakym renaulty a me teprv 19 a mam tri auta.(a tatinkova fakt nejsou)tatinek ma svoje...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Jo, tak to Tě pak často seru, pokud s tím, že máš rok řidičák ses už dostal na dálnici >😁 Závodění na silnice nepatří.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Myslíš Twintop? To už tady bylo 😉
GTI
Tohle je dobrej text :yes: Také mě ta křečovistost srovnání mírně zarazila. Ještě, že Superb nesousedil s Rolsem... že bychom ho rovnou odstřelili. Myslím jako Superba. Já tohle nechám padat na vrub včasnosti informací (jdu zejména po snímcích), i když souhlasím, že i text by měl být více odladěn... Kdopak ten článek psal? 😉
Môžete uviesť čo prevzal od Passata CC?
ronault: ja uz tady psal co mam za auta...a takovy tobe podobni me nenaserou ja akorat rikam ze me sere kdyz si nekdo v oktavce jede 190-200 a mysli si ze jede rychle a neuhyba me kdyz specham...
nevim jak redakce prisla na to , ze novy superb zaostava za designem passatu cc , toto strohe konstatovani nema zadnou oporu. kdyz uz tedy chcete mermomoci hodnotit a porovnavat design dvou koncepci naprosto odlisnych vozu ( 2+2 coupe vs. pohodlna a prostorna limuzina ) vsimejte si laskave celkovych proporci auta , jednotlivych casti vozu , jednotlivych hran respektive krivek , jejich prubeh , kde zacinaji a jak konci atd. , dale napriklad zpracovani jednotlivych ploch a celkove harmonie vseho tohoto dohromady . z meho pohledu ma passat cc velmi velmi komplikovanou architekturu cele predni casti vozu - asi tak 2x az 3x vice ruznych hran nez superb , zbytecne nesourode plochy , ktere maji vedle sebe naprosto odlisny smer a charakter , falesne spary (to jsou spary , ktere nemaji zadnou funkci a jsou jen pro okrasu , priklad - rozdeleni pr. narazniku opticky na dve casti )
naproti tomu musim kladne hodnotit cistou a srozumitelnou stavbu predku u superbu s 3d integraci masky (grillu) do narazniku , ano v jednoduchosti je krasa ... a tak bych mohl postupovat od predku smerem dozadu a upozornovat na dalsi a dalsi chyby a nesrovnalosti u zmineneho volkswagenu . superb je po odborne strance (design) mnohem vyspelejsi a kultivovanejsi vuz nez cc .
dalsi dulezita vec je take ta , ze strecha cc je v miste zadniho cestujiciho (R bod) o cca 50 mm nizsi , takze pokud nekdo se 185 cm vysky usedne dozadu , bude se muset poradne krcit a presto bude v kontaktu se stropem ... jak jiste redakce vi cc je postaven na platforme B , kdezto superb na platforme A a i kdyz platforma A je o tridu mensi (uzsi) nez B presto je superb opticky (v predni casti vozu i fyzicky) vetsim vozem nez cc ...
takze srovnani techto vozu v oblasti designu pro nekoho kdo tomu rozumi ma zcela opacny vysledek nez ke kteremu ponekud zbrkle dosla redakce
tak ty velkej ridici chci videt tebe co mas..ja mam vectru rok vyroby 2006 1,9cdti cheaptuning 178 koni,pak starsi vectru gts 3,2 a audi Q7 4,2 takze ty mi o luxusi prosimte nic nerikej😁
Avatar - Ivorry
Ivorry
Auto na mě na fotkách působí dost rozporuplně, ale myslím, že reálný pohled ukáže, že Superb II bude hezké auto. Interiér se mi velice líbí, ale na volant už další lištičku asi nalepit nemohli, že? Volant je skutečně příšerný! 😢
BaracudaJ
Žádné novinky na poli techniky? Než se ztrapňovat, stačí si přečíst tento článek [odkaz]
Je čas doplnit si znalosti.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Až jednou přesedneš z trojkolky, případně pak z nějakého malého auta, do velkého luxusního vozu, tak si pak uvědomíš, proč si právě jej kupuješ. K takovému vozu postačí 130-150, klasická hudba z kvalitního audia, klima, kůže, ticho a vyrovnaná jízda... a to se pak hltají kilometry nádherně. To nalepení a kličkující magoři nepochopí tu "pohodu jazz"
Avatar - Ronault.
Ronault.
Žádné překvapení, ale zároveň ani zklamání. Škoda pokračuje v tom, co s první generaci započala, čili technika komplet převzatá, žádné novinky na poli techniky a i designu (svým hračkoidním designem navazuje na Roomster a Fobii), přidala prostornost a okořenila to relativně nízkou cenou. Jednoduše řečeno postavila konkurenci velkým vozům z Koree, takže pokud bude chtít "zámožnější" Čech velké reprezentativní auto, tak šáhne právě po ní. Ovšem ani tenhle Superb se nestane premier classe.
Podobný používají už u Audi, koncern je koncern. Na něčem se šetřit musí...
Tebe ukradli kde, ochcanče? Chci tě vidět, jak jedeš rychle ty s tvojí novou šlapací tříkolkou. Lepší, když jedou 190 a nemají víc...
Avatar - stegi
stegi
na webe je video
[odkaz]
nebudu to tem komu se to libi kazit a reknu,ze je to docela hezky,ale ty svetla v zadu vypadaj trosku jak na lagune...co je nejhorsi je to ze na dalnich pribude blbecku kteri jedou 190 a mysli si,ze jedou ryhle...by si meli koupit jiny auta pokud chcou zavodit to sami jak majtele ochcavek 😄
Auto nevypadá nejhůř. Řekl bych, že je hezčí než stávající superb, ale co mně udivuje jaký zvolili volant to je hrůza :no: