Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Focus a Fiesta projdou příští rok elektrifikací. Dorazí jako mild-hybridy

Modrý ovál už se nějaký čas připravuje na elektrifikaci a v roce 2020 se dočkají klíčové modely Focus a Fiesta. Oba dostanou 48V palubní síť.
Zpět na článek
Avatar - .StenLi.
27. 3. 2019 11:56
Mild Hybrid - dalsi velky fail Fordu
Zle smerovanie automobilky sa pozna tak, ze nestihla nastup hybridov, vrazi peniaze do nepodarku s nazvom mild hybrid, ktory nepomoze znizeniu papierovych emisii podla novych noriem a realnej spotrebe uz vobec nie, drzi sa downsizingu ktory ma rovnaky problem a nema ani len tusenie ako vstupit na EV trh so ziskovym modelom.

Ford splna vsetky body a moze sa pripravit na neprijemne dosledky.. Navvyse, ak chce realne elektrifikovat iba Fusion a onedlho F-150 (kedze EV C-Max a Focus pochoval), pri snahe rozbehnut masovu vyrobu tohto EV pickapu moze vyrobit straty o akych Tesla nikdy nepocula.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Mikesus
27. 3. 2019 23:36
Re: Mild Hybrid - dalsi velky fail Fordu
Pořád lepší než mikro hybridy.
U toho je vidět, že některé automobilky se zasekly a šly v krocích evoluce místo revoluce. Pak ve snaze dohnat svoji ztrátu přihodí do auta 48V elektromotor a řeknou, že to je hybrid.
Podle mého má smysl jen full nebo plugin. Na čisté EV zdaleka nejsme připraveni, ale myslím že EREV není úplně špatný nápad
Avatar - .StenLi.
28. 3. 2019 10:58
Re: Mild Hybrid - dalsi velky fail Fordu
Micro hybrid je dalsie nepodarene a uplne zbytocne oznacenie kedze ide vlastne o stary znamy nenavideny Start/Stop system ktory je len dalsou ciastocnou kopiou 22 rokov znameho THS.
Jednoznacne najlepsie riesenie je hybrid. EREV/RExEV je horsie reisenie, ako nam dokazal
Volt a hlavne to potvrdila Honda svojim (podla mna) zatial najlepsim hybridom i-MMD ktory vacsinu casu funguje ako RExEV ale vo vyssich rychlostiach vyuziva iba klasicky ICE, cize nie hybridny pohon ako u Toyoty ale vlastne iba hybridne zdroje energie pre elektromotor co mi pripada ako lepsie riesenie z hladiska komfortu a aj spotreby co dokazuju aj testy.

Ja osobne nemam rad PHEV, ma to vsetky nevyhody ICE a vsetky nevyhody EV a vyhody oproti hybridom su mizive. Ak uz raz mam tu moznost nabijat PHEV tak si rovno kupim EV a tym istym zapojenim po kazdom odparkovani doma si doplnim dojazd stoviek km.. nie nejakych 30-40km a potom so sebou vozim zbytocne ICE a nadrz a riesim vsetky zbytocne servisne ukony ako u ICE aut. Podla mna je uz dnes kazdy s domom plne pripraveny na EV na kazdodenne jazdenie (uz od 5k€) s druhym hybridnym autom na dlhsie trasy.