Novinky
Zpět na článek
Ford Focus a Fiesta projdou příští rok elektrifikací. Dorazí jako mild-hybridy
3 komentáře
.StenLi.
Micro hybrid je dalsie nepodarene a uplne zbytocne oznacenie kedze ide vlastne o stary znamy nenavideny Start/Stop system ktory je len dalsou ciastocnou kopiou 22 rokov znameho THS.
Jednoznacne najlepsie riesenie je hybrid. EREV/RExEV je horsie reisenie, ako nam dokazal
Volt a hlavne to potvrdila Honda svojim (podla mna) zatial najlepsim hybridom i-MMD ktory vacsinu casu funguje ako RExEV ale vo vyssich rychlostiach vyuziva iba klasicky ICE, cize nie hybridny pohon ako u Toyoty ale vlastne iba hybridne zdroje energie pre elektromotor co mi pripada ako lepsie riesenie z hladiska komfortu a aj spotreby co dokazuju aj testy.
Ja osobne nemam rad PHEV, ma to vsetky nevyhody ICE a vsetky nevyhody EV a vyhody oproti hybridom su mizive. Ak uz raz mam tu moznost nabijat PHEV tak si rovno kupim EV a tym istym zapojenim po kazdom odparkovani doma si doplnim dojazd stoviek km.. nie nejakych 30-40km a potom so sebou vozim zbytocne ICE a nadrz a riesim vsetky zbytocne servisne ukony ako u ICE aut. Podla mna je uz dnes kazdy s domom plne pripraveny na EV na kazdodenne jazdenie (uz od 5k€) s druhym hybridnym autom na dlhsie trasy.
Jednoznacne najlepsie riesenie je hybrid. EREV/RExEV je horsie reisenie, ako nam dokazal
Volt a hlavne to potvrdila Honda svojim (podla mna) zatial najlepsim hybridom i-MMD ktory vacsinu casu funguje ako RExEV ale vo vyssich rychlostiach vyuziva iba klasicky ICE, cize nie hybridny pohon ako u Toyoty ale vlastne iba hybridne zdroje energie pre elektromotor co mi pripada ako lepsie riesenie z hladiska komfortu a aj spotreby co dokazuju aj testy.
Ja osobne nemam rad PHEV, ma to vsetky nevyhody ICE a vsetky nevyhody EV a vyhody oproti hybridom su mizive. Ak uz raz mam tu moznost nabijat PHEV tak si rovno kupim EV a tym istym zapojenim po kazdom odparkovani doma si doplnim dojazd stoviek km.. nie nejakych 30-40km a potom so sebou vozim zbytocne ICE a nadrz a riesim vsetky zbytocne servisne ukony ako u ICE aut. Podla mna je uz dnes kazdy s domom plne pripraveny na EV na kazdodenne jazdenie (uz od 5k€) s druhym hybridnym autom na dlhsie trasy.
Mikesus
Pořád lepší než mikro hybridy.
U toho je vidět, že některé automobilky se zasekly a šly v krocích evoluce místo revoluce. Pak ve snaze dohnat svoji ztrátu přihodí do auta 48V elektromotor a řeknou, že to je hybrid.
Podle mého má smysl jen full nebo plugin. Na čisté EV zdaleka nejsme připraveni, ale myslím že EREV není úplně špatný nápad
U toho je vidět, že některé automobilky se zasekly a šly v krocích evoluce místo revoluce. Pak ve snaze dohnat svoji ztrátu přihodí do auta 48V elektromotor a řeknou, že to je hybrid.
Podle mého má smysl jen full nebo plugin. Na čisté EV zdaleka nejsme připraveni, ale myslím že EREV není úplně špatný nápad
Ford splna vsetky body a moze sa pripravit na neprijemne dosledky.. Navvyse, ak chce realne elektrifikovat iba Fusion a onedlho F-150 (kedze EV C-Max a Focus pochoval), pri snahe rozbehnut masovu vyrobu tohto EV pickapu moze vyrobit straty o akych Tesla nikdy nepocula.