Micro hybrid je dalsie nepodarene a uplne zbytocne oznacenie kedze ide vlastne o stary znamy nenavideny Start/Stop system ktory je len dalsou ciastocnou kopiou 22 rokov znameho THS.
Jednoznacne najlepsie riesenie je hybrid. EREV/RExEV je horsie reisenie, ako nam dokazal
Volt a hlavne to potvrdila Honda svojim (podla mna) zatial najlepsim hybridom i-MMD ktory vacsinu casu funguje ako RExEV ale vo vyssich rychlostiach vyuziva iba klasicky ICE, cize nie hybridny pohon ako u Toyoty ale vlastne iba hybridne zdroje energie pre elektromotor co mi pripada ako lepsie riesenie z hladiska komfortu a aj spotreby co dokazuju aj testy.
Ja osobne nemam rad PHEV, ma to vsetky nevyhody ICE a vsetky nevyhody EV a vyhody oproti hybridom su mizive. Ak uz raz mam tu moznost nabijat PHEV tak si rovno kupim EV a tym istym zapojenim po kazdom odparkovani doma si doplnim dojazd stoviek km.. nie nejakych 30-40km a potom so sebou vozim zbytocne ICE a nadrz a riesim vsetky zbytocne servisne ukony ako u ICE aut. Podla mna je uz dnes kazdy s domom plne pripraveny na EV na kazdodenne jazdenie (uz od 5k€) s druhym hybridnym autom na dlhsie trasy.
Pořád lepší než mikro hybridy.
U toho je vidět, že některé automobilky se zasekly a šly v krocích evoluce místo revoluce. Pak ve snaze dohnat svoji ztrátu přihodí do auta 48V elektromotor a řeknou, že to je hybrid.
Podle mého má smysl jen full nebo plugin. Na čisté EV zdaleka nejsme připraveni, ale myslím že EREV není úplně špatný nápad
Zle smerovanie automobilky sa pozna tak, ze nestihla nastup hybridov, vrazi peniaze do nepodarku s nazvom mild hybrid, ktory nepomoze znizeniu papierovych emisii podla novych noriem a realnej spotrebe uz vobec nie, drzi sa downsizingu ktory ma rovnaky problem a nema ani len tusenie ako vstupit na EV trh so ziskovym modelom.
Ford splna vsetky body a moze sa pripravit na neprijemne dosledky.. Navvyse, ak chce realne elektrifikovat iba Fusion a onedlho F-150 (kedze EV C-Max a Focus pochoval), pri snahe rozbehnut masovu vyrobu tohto EV pickapu moze vyrobit straty o akych Tesla nikdy nepocula.