Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeČeský trh v březnu 2019: Pád prodejů pokračuje, silně si pohoršila i Octavia
51 komentářů
Floyd
Nevím, jestli ještě někdo z vás má sílu a chuť zajít do tohoto příspěvku (https😐/www.auto.cz/diskuse/69051/1?…), tak vám to pro jistotu postnu i sem😒br />
Vypadá to, že Machala & Co. dokázali nemožné: pohřbít Auto.cz!
Reální uživatelé v měsíci dubnu:
1. dubna 109000
2. dubna 97000
3. dubna 90000
Tipnete si, kolik to bude za 4. dubna?
Machala & Co, tleskám (ironie)
Vypadá to, že Machala & Co. dokázali nemožné: pohřbít Auto.cz!
Reální uživatelé v měsíci dubnu:
1. dubna 109000
2. dubna 97000
3. dubna 90000
Tipnete si, kolik to bude za 4. dubna?
Machala & Co, tleskám (ironie)
Nemuzu se prihlasit do moje.auto.cz i kdyz to pred chvili slo a obnoveni hesla prijde prazdny email. Kdyby Machala & Co konstruoval auta, odstrkavali bysme se nohama. Ridic levou a spolujezdec pravou. To by teprve byly emise......
To furt měnící se spojení mezi touhle amatérskou novou verzí kde se odkazy neotvíraj v novym okně = to myslim eště nikdo na dlouhym seznamu zhoršení všeho co de nezmiňoval = tak spojení s Moje auto kdy si jednou přihlášenej jednou ne = prostě se to mění = to je tak na hlavu.
A zřejmě další důkaz pro zcela nepochopitelnou břídilštinu a amatérštinu s kterou je udělanej tenhle facelift ACZ = kterej z Rolls Royce mezi diskuzema vyrobil Škodu Favorit :no: ;-\
A zřejmě další důkaz pro zcela nepochopitelnou břídilštinu a amatérštinu s kterou je udělanej tenhle facelift ACZ = kterej z Rolls Royce mezi diskuzema vyrobil Škodu Favorit :no: ;-\
No tos prehnal. Uspesne diskuse se meni v socialni site, se vsemi vlastnostmi at upozornovani na udalosti, vkladani obrazku a videi, funkce soukromych zprav ap. Uspesnost zdejsi diskuse je dana tim ze proste neni vic lepsich.
Ale ta odvaha k sebedestrukci beze slova vysvetleni, omluvy nebo uznani chyby s prislibem napravy je uplne sokujici.
Ale ta odvaha k sebedestrukci beze slova vysvetleni, omluvy nebo uznani chyby s prislibem napravy je uplne sokujici.
Taky tomu vůbec nerozumim. Buď je to
a) úmysl potlačit diskuze = všechno nové je vlastně pro diskuze horší, včetně zrušení rubriky Nejdiskutovanější
b) je to nepochopitelná amatéršita nepochopitelnýho rozsahu = to co všichni diskutující okamžitě poznali a vyjmenovali seznam chyb a nedostatků = Machi a spol. nepoznali = a pustili to do provozu? Nerozumim nechápu
Autor nevěděl nepoznal = že tohle = je ve všem horší?
Ať a) nebo b) úbytek diskutujících je obří a úbytek návštěvnosti logickej
a) úmysl potlačit diskuze = všechno nové je vlastně pro diskuze horší, včetně zrušení rubriky Nejdiskutovanější
b) je to nepochopitelná amatéršita nepochopitelnýho rozsahu = to co všichni diskutující okamžitě poznali a vyjmenovali seznam chyb a nedostatků = Machi a spol. nepoznali = a pustili to do provozu? Nerozumim nechápu
Autor nevěděl nepoznal = že tohle = je ve všem horší?
Ať a) nebo b) úbytek diskutujících je obří a úbytek návštěvnosti logickej
Já to furt nějak nechápu, jak se stane, že vývojářský tým vytvoří novou verzi diskusí, ale bez jakéhokoli vysvětlení a snad i konzultace s šéfredaktorem pohřbí polovinu funkcionality, takže připomínají spíše mé středoškolské pokusy o web ve dvouhodinovém semináři.
Tak-y na hlavu = nemožnost editace = to je taky na přes..
Tohle Machi fakt podělal = a ví proč opakovaný sliby chyby co od tý doby předved nahradil = přístupem neni mě vidět :-!
Tohle Machi fakt podělal = a ví proč opakovaný sliby chyby co od tý doby předved nahradil = přístupem neni mě vidět :-!
No, já tu už moc často nejsem z toho důvodu, že tu přibývá vysavačů a ubývá článků s normálním autem..
4. dubna: 88000 reálných uživatelů = návštěvnost klesá a klesá.
Jak dlouho ještě bude Machala okupovat židli, kterou už dávno měl obsadit někdo, kdo webu fakt rozumí?!
Jak dlouho ještě bude Machala okupovat židli, kterou už dávno měl obsadit někdo, kdo webu fakt rozumí?!
Pátek 5. dubna: 83000 reálných uživatelů, takže návštěvnost webu Auto.cz stále klesá a klesá!
Machala si pod sebou sám řeže větev!!!
Prosím, ať tento web vede někdo, kdo tomu opravdu rozumí!!!
A vraťte se k původnímu designu i formátu diskuzí, vaše rodinné stříbro = diskutéři vám to radí už několik dlouhých dní a vy furt ne a ne tomu rozumět!!!
Machala si pod sebou sám řeže větev!!!
Prosím, ať tento web vede někdo, kdo tomu opravdu rozumí!!!
A vraťte se k původnímu designu i formátu diskuzí, vaše rodinné stříbro = diskutéři vám to radí už několik dlouhých dní a vy furt ne a ne tomu rozumět!!!
Jaros71
Co se všichni diví..automobilky zdražují , tahák SUV už není co dřív...vystrašily zákazníky diesel gatem , nové tříválcové motůrky chce málo lidí.. :no:
donPedro
Tož za poklesem, jak už to tak bývá, hledejme více faktorů. Dovolím si nabídnouti jeden, možná opomíjený. Jsou to různě z nabídek automobilek mizející motory a tedy omezená nabídka pro potencionální zákazníky. Například před časem šlo koupit Renault Captur jen s 0,9, než se s velkou slávou objevil 1,3. U Seatu Arona zmizel na čas 1,5TSI, což se nyní stalo i VW T-Roc, u Subaru XV zmizel 2,0 a zůstala jen 1,6. Položme si řečnicou otázku proč se tomu takto děje a komu jest to k užitku? Tož tak.
Blue Sun
nevím, ale odvolávat se po více jak půl roce stále na WLTP už nedává smysl. Naprostá většina značek nejen, že modelovou nabídku obnovila, ale často i vylepšila. Takže tenhle propad nemá s WLTP vůbec nic společného, problém je spíš v obavách firem z toho, co bude dál. Proto jsou takové propady u prémiovek, Škody, VW, tedy tradičních fleetových značek.
Vliv reálnějšího WLTP tam furt bude = furt sou motory který se do nabídky eště nevrátily = typicky to uškodilo třeba Audi
A některý ani nevrátěj. Přesto sou propady 65% u Nissanu nebo 47% u Fordu = docela síla
A některý ani nevrátěj. Přesto sou propady 65% u Nissanu nebo 47% u Fordu = docela síla
No právě. Nissan, Ford, ti se nemohou vymlouvat na WLTP. Ani modelová obměna u nich neplatí, už je po ní. Audi začíná už naopak zase růst, takže taky WLTP neplatí. Ne, v normách skutečně chyba není (a ani stokrát vložený odkaz z autorevue na tom nic nezmění, Karlíku).
Modelová obměna u Fordu platí... Focus má letos 1-3 536ks a 4,5%, loni měl 1352ks a 10% třídy (SDA tam neřadí Octavii)... tady čekám, že se to ještě rozjede.
No ja by som povedal, ze prave modelova obmena moze za tie drasticke poklesy u Fordu a Nissanu. Ford v podstate nema slusny benzinovy motor, a Nissan nema zase awd s benzinom pre Quashqai. V dnesnej dobe anti-naftoveho sialenstva su to velke nedostatky...
Nissan ale nedělal obměnu, prostě jen vyřadil nejméně chtěnou variantu. A o Fordu píšu výše, ten propad není důsledek čekání na nový model kvůli obměně. To, co píšeš ty, je úplně jiná příčina, chybná koncepce nabídky motorů.
Anonym
Cadillac - 1
Dodge - 9
Chrysler - 1
Chevrolet - 4
RAM - 3
Tesla - 2
Mustang - 18
Renegade 31 (z toho 22x benzín)
Compass - 36 (18x benzín)
Cherokee - 8
Grand Cherokee - 13 (2x benzín)
Dodge - 9
Chrysler - 1
Chevrolet - 4
RAM - 3
Tesla - 2
Mustang - 18
Renegade 31 (z toho 22x benzín)
Compass - 36 (18x benzín)
Cherokee - 8
Grand Cherokee - 13 (2x benzín)
Celá Amerika má polovinu toho, co nejhorší model z první dvacítky. A to ještě jen díky Jeepu, zbytek ani nestojí za snahu. Asi ta Amerika zase tolik netáhne...
Ale jo, ono se taky vozí dost ojetých amerik do cca 3 let staří.
Jinak přibude na podzim nový Eplorer v ofiko nabídce.....a samozřejmě tyhle čísla nejsou nikdy kompletní, protože us fordy sou schované pod fordem obecně. Zrovna včera sem viděl novou F150 na českých značkách
Jinak přibude na podzim nový Eplorer v ofiko nabídce.....a samozřejmě tyhle čísla nejsou nikdy kompletní, protože us fordy sou schované pod fordem obecně. Zrovna včera sem viděl novou F150 na českých značkách
Pár ojetin se v tom dovezeném množství ztratí jako nic. Prostě ta Amerika tu nejede, i přes hysterický pláč fanatiků.
compass sa podaril.... aj u nas ho uz obcas stretnem co sa mi u jeho predchodcu moc nedarilo.. takze konecne krok spravny smerom.. teda hlavne spravnym dizajnovym smerom :yes:
za mna by to chcelo uz nove GCH.... to sucasne uz zacina byt kusok pozadu voci nejakej tej X5 a GLE ci povedzme voci discovery a predaje v eu aj u vas/u nas len potvrdzuju ze uz mu v eu dochadza dych ... roky nepustia... ale tak jeep celkovo teraz pekne slape... ma kopec inych noviniek takze coskoro urcite dojde aj na novy GCH :yes:
za mna by to chcelo uz nove GCH.... to sucasne uz zacina byt kusok pozadu voci nejakej tej X5 a GLE ci povedzme voci discovery a predaje v eu aj u vas/u nas len potvrdzuju ze uz mu v eu dochadza dych ... roky nepustia... ale tak jeep celkovo teraz pekne slape... ma kopec inych noviniek takze coskoro urcite dojde aj na novy GCH :yes:
Anonym
Lada - 7
UAZ - 4
UAZ - 4
u nas kusok vyssie na ulici pri potravinach mame novu bordovu vestu... obecne vesty u nas uz aj celkom vidim.. aspon raz mesacne urcite.... zatial co taku novu fiestu som videl za jej prvy rok v predaji len raz.... este som ale nevidel vestu kombik co ma celkom prekvapuje lebo cakal som ze prave kombiky budem stretavat od vesty a ono zatial vidim len samy sedan... ale asi kto uz chce kombi kupi si nieco "ine" a kto zase chce len celkovo vacsie lacnejsie auto tomu staci aj vesta v sedane ako taka nahrada za thalie a pod .... 😉
tak u vás se Lada prodává ofiko, jezdí jich tam dost. Vesty, Granty, Kaliny, je tam i mimimálně jedno XRay přes šedý dovoz u vás. + samo Nivy.
U nás je to vše jen šedý dovoz a Vesty vozí akorát Remoraid, jinak nikdo. I tak jich je tu asi 10 ks a máme i jedno Xray, to dotáhl dovozce co vozí uazy a nivy z ruska.
U nás je to vše jen šedý dovoz a Vesty vozí akorát Remoraid, jinak nikdo. I tak jich je tu asi 10 ks a máme i jedno Xray, to dotáhl dovozce co vozí uazy a nivy z ruska.
Takoví jsme asi my Češi ! … Nebo ne ?
U nás sou to bohužel často lidi na důležitejch rozhodujících místech = to je ten problém
Firmy se bojí krize, tak nenakupují do flotil …
Myslím že brzy uvidíme nějakou "akční" škodováckou reklamu v telce.
Octavia v rámci značky něco ztrácí, zřejmě hlavně ve prospěch Karoqa... nicméně rok 2018 ukončila navzdory problémům s WLTP v Evropě na hezkém sedmém místě s tím, že její nejbližší pronásledovatel Focus byl #15. Vzhledem ke stáří modelu a pokračující oblibě SUV se dá čekat další mírný propad někam ke konci první desítky... no, to je ale pořád skvělý výsledek.
https😐/www.auto.cz/…k-lepsimu-128384
https😐/focus2move.com/…st-selling-cars/