Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
pradeda777
mechanicky ok, ale krásy tento "svišť" moc nepobral.... ;-\
mi pride, ze to ma potencial (nizka hmotnost, tuha karoseria zaroven, dobry turbomotor aj kubatura), ale nieje to vyuzite... ako by dobry zaklad na dalsie investicie
Přijde mne, že porcuješ medvěda a ještě si jím nejel ;-) :yes: Testni urcite, jestli si jel a nebavi, tak chapu... Nevim, ale co vic by malinky hatch mohl nabidnout pri cene pod 500 tisic... Realisticky v dnesnim svete a trhu v EU.
Další úpravy v pohodě možné, ale i ten základ je překvapivě dobrý a funkční. Jak píšeš 400 je neralisticky málo, za to co vůz má. Nějaká sleva ukecáš a 475 třeba no s DPH. Není to levné, ale je to realisticky ještě ke zvážení. Mne překvapilo, že i přes ten posez (poloha, jinak sedadla dobrá) je to celkově víc sportovní než jsem čekal.
Další úpravy v pohodě možné, ale i ten základ je překvapivě dobrý a funkční. Jak píšeš 400 je neralisticky málo, za to co vůz má. Nějaká sleva ukecáš a 475 třeba no s DPH. Není to levné, ale je to realisticky ještě ke zvážení. Mne překvapilo, že i přes ten posez (poloha, jinak sedadla dobrá) je to celkově víc sportovní než jsem čekal.
CHerokee
Je dobře, že tu i taková auta jsou. Nejdou v zástupu unifikátů, jsou originální a ještě je s nimi zábava!
×
Sdílení komentáře
×
Fiestu musíte hodně dovybavit, a většina věcí je potřeba, tj. musíte. A pak je rozdíl jasně 150.000+ korun minimalne. Je to takové to typické porovnávání startovací ceny v cenníku, ale SWIFT má vše a Fiesta velmi málo až nic (která je jinak dobrá samozřejmě, to uznávám plně).
Koupil jsem Swift, abych šetřil supersedan ve městě a okolí a ušetřil i za palivo. Auto je velmi zábavné, solidní a hezky vybavené. Navíc v ČR je cena nižší než jinde v Evropě. Tj. Mohu jen doporučit zkusit. Je i dost velké, respektive větší než Swoft dříve. :yes:
Jediné co chybí je LSD (diferencial by se hodil, auto jede překvapivě rychle). A 0-100 cca 0.5-0,7 sekundy rychleji než píšou v prospektu :-) a navíc řadíte 3 ještě před 100 kmh tj. 0-100 pomalejší, ale pro okresky lepší a zábavnější zpřevodování. Mám bílou.
Zvhladom na krutiak a hmotnost to musi byt rychle auto, 0-100 straca radenim a tym, ze motor nie je uplne tocivy, pruznost vsak musi byt vyborna aj v kopcoch..