Mam rozporuplne pocity z new swista... celosvetove predstavenie neprebehlo moc nadsene, chybajuca hravost, trakcia alebo vykonova spicka... potom bolo dlho ticho a suzuki "nieco" prepracovavala na setupe a teraz po case je u nas... a neviem cena je podla mna vysoka, o 60tis drahsia fiesta je uplne inde... zvuk, vyfuk jak vo vitare, ziadne prepracovanie agregatu aspon preladenie... pre niekoho kto nechce to najlepsie za svoje prachy a chce mini auto, prakticke, usporne nenarocne a spolahlive, tak asi ok... aj tak by som za tie peniaze cakal viac, keby to stalo okolo 400 tak parada...
Swift stoji 18600 € a Fiesta zacina na 25 000 €, nejake drobnosti este bude treba dokupit, svetla som zapocital. Uz si kazdy rozhodne, co sa mu hodi lepsie do garaze.
Swift Sport je plně vybaven, max dokoupíte koberečky do interiéru a nášlapné hrany nastupovacího prostoru s logem atd. za pár tisíc.
Fiestu musíte hodně dovybavit, a většina věcí je potřeba, tj. musíte. A pak je rozdíl jasně 150.000+ korun minimalne. Je to takové to typické porovnávání startovací ceny v cenníku, ale SWIFT má vše a Fiesta velmi málo až nic (která je jinak dobrá samozřejmě, to uznávám plně).
Koupil jsem Swift, abych šetřil supersedan ve městě a okolí a ušetřil i za palivo. Auto je velmi zábavné, solidní a hezky vybavené. Navíc v ČR je cena nižší než jinde v Evropě. Tj. Mohu jen doporučit zkusit. Je i dost velké, respektive větší než Swoft dříve. :yes:
Jediné co chybí je LSD (diferencial by se hodil, auto jede překvapivě rychle). A 0-100 cca 0.5-0,7 sekundy rychleji než píšou v prospektu :-) a navíc řadíte 3 ještě před 100 kmh tj. 0-100 pomalejší, ale pro okresky lepší a zábavnější zpřevodování. Mám bílou.
Mne ta cena prisla vysoko vzhladom na celok, pokial je to v poriadku s tou vybavou tak fajn.. aj tak si myslim, ze by aspon mohli nejako vyladit zvuk, predchodca sa atmosferou bola píla tam to vyfukom netreba nahnat ;-)
Zvhladom na krutiak a hmotnost to musi byt rychle auto, 0-100 straca radenim a tym, ze motor nie je uplne tocivy, pruznost vsak musi byt vyborna aj v kopcoch..
mi pride, ze to ma potencial (nizka hmotnost, tuha karoseria zaroven, dobry turbomotor aj kubatura), ale nieje to vyuzite... ako by dobry zaklad na dalsie investicie
Přijde mne, že porcuješ medvěda a ještě si jím nejel ;-):yes: Testni urcite, jestli si jel a nebavi, tak chapu... Nevim, ale co vic by malinky hatch mohl nabidnout pri cene pod 500 tisic... Realisticky v dnesnim svete a trhu v EU.
Další úpravy v pohodě možné, ale i ten základ je překvapivě dobrý a funkční. Jak píšeš 400 je neralisticky málo, za to co vůz má. Nějaká sleva ukecáš a 475 třeba no s DPH. Není to levné, ale je to realisticky ještě ke zvážení. Mne překvapilo, že i přes ten posez (poloha, jinak sedadla dobrá) je to celkově víc sportovní než jsem čekal.