Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Za volantem nového Suzuki Swift Sport. Turbo svišť vás bude bavit!

10 komentářů

Avatar - lamal
lamal
Mam rozporuplne pocity z new swista... celosvetove predstavenie neprebehlo moc nadsene, chybajuca hravost, trakcia alebo vykonova spicka... potom bolo dlho ticho a suzuki "nieco" prepracovavala na setupe a teraz po case je u nas... a neviem cena je podla mna vysoka, o 60tis drahsia fiesta je uplne inde... zvuk, vyfuk jak vo vitare, ziadne prepracovanie agregatu aspon preladenie... pre niekoho kto nechce to najlepsie za svoje prachy a chce mini auto, prakticke, usporne nenarocne a spolahlive, tak asi ok... aj tak by som za tie peniaze cakal viac, keby to stalo okolo 400 tak parada...
Avatar - xxc
xxc
Swift stoji 18600 € a Fiesta zacina na 25 000 €, nejake drobnosti este bude treba dokupit, svetla som zapocital. Uz si kazdy rozhodne, co sa mu hodi lepsie do garaze.
Avatar - lamal
lamal
podla cien v clanku je to rozdiel 2300 € tj 60 000 kč... fiesta nemoze zacinat na 650 000 kč v 3dveraku ...
Avatar - xxc
xxc
Staci si pozriet cenniky. Porovnaval som 5 dverove, aj Suzuki je 5 dverove.
Machbuster
Swift Sport je plně vybaven, max dokoupíte koberečky do interiéru a nášlapné hrany nastupovacího prostoru s logem atd. za pár tisíc.
Fiestu musíte hodně dovybavit, a většina věcí je potřeba, tj. musíte. A pak je rozdíl jasně 150.000+ korun minimalne. Je to takové to typické porovnávání startovací ceny v cenníku, ale SWIFT má vše a Fiesta velmi málo až nic (která je jinak dobrá samozřejmě, to uznávám plně).
Koupil jsem Swift, abych šetřil supersedan ve městě a okolí a ušetřil i za palivo. Auto je velmi zábavné, solidní a hezky vybavené. Navíc v ČR je cena nižší než jinde v Evropě. Tj. Mohu jen doporučit zkusit. Je i dost velké, respektive větší než Swoft dříve. :yes:
Jediné co chybí je LSD (diferencial by se hodil, auto jede překvapivě rychle). A 0-100 cca 0.5-0,7 sekundy rychleji než píšou v prospektu :-) a navíc řadíte 3 ještě před 100 kmh tj. 0-100 pomalejší, ale pro okresky lepší a zábavnější zpřevodování. Mám bílou.
Avatar - lamal
lamal
Mne ta cena prisla vysoko vzhladom na celok, pokial je to v poriadku s tou vybavou tak fajn.. aj tak si myslim, ze by aspon mohli nejako vyladit zvuk, predchodca sa atmosferou bola píla tam to vyfukom netreba nahnat ;-)

Zvhladom na krutiak a hmotnost to musi byt rychle auto, 0-100 straca radenim a tym, ze motor nie je uplne tocivy, pruznost vsak musi byt vyborna aj v kopcoch..
Avatar - pradeda777
pradeda777
mechanicky ok, ale krásy tento "svišť" moc nepobral.... ;-\
Avatar - lamal
lamal
mi pride, ze to ma potencial (nizka hmotnost, tuha karoseria zaroven, dobry turbomotor aj kubatura), ale nieje to vyuzite... ako by dobry zaklad na dalsie investicie
Machbuster
Přijde mne, že porcuješ medvěda a ještě si jím nejel ;-) :yes: Testni urcite, jestli si jel a nebavi, tak chapu... Nevim, ale co vic by malinky hatch mohl nabidnout pri cene pod 500 tisic... Realisticky v dnesnim svete a trhu v EU.
Další úpravy v pohodě možné, ale i ten základ je překvapivě dobrý a funkční. Jak píšeš 400 je neralisticky málo, za to co vůz má. Nějaká sleva ukecáš a 475 třeba no s DPH. Není to levné, ale je to realisticky ještě ke zvážení. Mne překvapilo, že i přes ten posez (poloha, jinak sedadla dobrá) je to celkově víc sportovní než jsem čekal.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Je dobře, že tu i taková auta jsou. Nejdou v zástupu unifikátů, jsou originální a ještě je s nimi zábava!