Moje žena to neví. Zná jen kombi, protože ho máme, jinak je jí to putna. Ale zato manželka je to skvělá.
Ono ženy, které hoví autům, jsou trochu zvláštní. Do stejné kategorie v mých očích zapadají ženy kuřačky a ženy sprostě mluvící. Prostě nic přitažlivýho.
Jak to máte vy ostatní? Ví vaše žena, co je SUV? Ví to váš muž? Přitahujou vás sprosťačky? A co na to Jan Tleskač? ;-)
Jaguar dělá vynikající sedany. Jen má zvláštní cenovou politiku, když je dražší než německá prémie. Výjimkou jsou teď diesely přivezené z Německa nebo Rakouska.
akorát má trošku problémy s motory, benzíny nemá a nafta se začíná prodávat blbě navíc ty naftáky původem od PSA nemaj nic moc pověst.
Takže zkouší elektro, jenže čína ukončuje dotace ne elektromobily a prodeje aut tam celkově klesaj, v usa se jim nedaří takže tudy taky cesta nepovede....
https://goo.gl/maps/5s3XHgmofU82 Vrchol cyklogiky. Btw. stezka tam byla dřív než pruh a cyklistu jsem tam viděl jednou, když ze silnice přímo před měšťákama přejel přes přechod a málem nás sejmul u nedaleké zastávky busů, které se mimochodem do toho pidipruhu ani nevejdou...
Když konstruktéři stále nesmyslně snižují světlo výšku aut aby vyhověli hloupým představám uhrovitých mládenců, tak lidem, pro které je auto přepravním prostředkem nezbývá nic jiného, než si kupovat SUV.
Prave klasicka auta mela svetlou vysku 16-19 cm, profil pneu 60-80 tak se jezdilo normalne. Jak je to posledni dobou motokara prycna a jeste s malymi motory, tak je jasne ze cast lidi to nechce. Ale zrovna JLR ma cely Landrover, coz jsou off a suv, tak neni kde pridat. Mozna by klasicke Jagy nemuseli byt za nemeckou velkou trojkou. To je podle me jeden z duvodu.
oni toho nejsou schopni víc. Benzínový šestiválec není, V8 taky nemaj žádný moderní, diesly jim omezuje eu a ještě zejména v LanRoverech stojí totálně za kulový takže asi tak. Jestli pak už maj aspon novýho dodavatele zámků dveří :-)