Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

SUV jsou obrovská příležitost, říká Jaguar. Skončí tedy s klasickými auty?

12 komentářů

dulak
Stejně, dřív ženy kolikrát nevěděli co přesně je sedan, hatchback, nebo kupé, ale co je SUV dnes vědí všechny bezpečně >😁 . Nebo se pletu?
Avatar - honzaHK
honzaHK
Moje žena to neví. Zná jen kombi, protože ho máme, jinak je jí to putna. Ale zato manželka je to skvělá.

Ono ženy, které hoví autům, jsou trochu zvláštní. Do stejné kategorie v mých očích zapadají ženy kuřačky a ženy sprostě mluvící. Prostě nic přitažlivýho.

Jak to máte vy ostatní? Ví vaše žena, co je SUV? Ví to váš muž? Přitahujou vás sprosťačky? A co na to Jan Tleskač? 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
na co v mitsu prisli uz pred 10 rokmi .... ale lepsie neskoro ako nikdy 😉
Avatar - CHerokee
CHerokee
Jaguar dělá vynikající sedany. Jen má zvláštní cenovou politiku, když je dražší než německá prémie. Výjimkou jsou teď diesely přivezené z Německa nebo Rakouska.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Neni na ní nic zvláštního = podobný výdaje na vývoj vs menší počet prodanejch kusů = vyšší cena
Avatar - Anonym
Anonym
akorát má trošku problémy s motory, benzíny nemá a nafta se začíná prodávat blbě navíc ty naftáky původem od PSA nemaj nic moc pověst.

Takže zkouší elektro, jenže čína ukončuje dotace ne elektromobily a prodeje aut tam celkově klesaj, v usa se jim nedaří takže tudy taky cesta nepovede....
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
že SUV do města je nutnost. Trefit se mezi obrubníky cyklostezek a chodníků díky novodobým projektantům je čím dál těžší.
jiras_
https😐/goo.gl/maps/5s3XHgmofU82 Vrchol cyklogiky. Btw. stezka tam byla dřív než pruh a cyklistu jsem tam viděl jednou, když ze silnice přímo před měšťákama přejel přes přechod a málem nás sejmul u nedaleké zastávky busů, které se mimochodem do toho pidipruhu ani nevejdou...
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Když konstruktéři stále nesmyslně snižují světlo výšku aut aby vyhověli hloupým představám uhrovitých mládenců, tak lidem, pro které je auto přepravním prostředkem nezbývá nic jiného, než si kupovat SUV.
Avatar - JirkaV8
JirkaV8
Prave klasicka auta mela svetlou vysku 16-19 cm, profil pneu 60-80 tak se jezdilo normalne. Jak je to posledni dobou motokara prycna a jeste s malymi motory, tak je jasne ze cast lidi to nechce. Ale zrovna JLR ma cely Landrover, coz jsou off a suv, tak neni kde pridat. Mozna by klasicke Jagy nemuseli byt za nemeckou velkou trojkou. To je podle me jeden z duvodu.
Sob
Ale, aby konečne dodali R6 benzín to ne. Sedm let dělají XF ve verzi kombi a pořád nebyli chopni dodat 3.0 diesel s pohonem 4x4.
Avatar - Anonym
Anonym
oni toho nejsou schopni víc. Benzínový šestiválec není, V8 taky nemaj žádný moderní, diesly jim omezuje eu a ještě zejména v LanRoverech stojí totálně za kulový takže asi tak. Jestli pak už maj aspon novýho dodavatele zámků dveří 😄