Novinky
Jaguar dělá vynikající sedany. Jen má zvláštní cenovou politiku, když je dražší než německá prémie. Výjimkou jsou teď diesely přivezené z Německa nebo Rakouska.
Neni na ní nic zvláštního = podobný výdaje na vývoj vs menší počet prodanejch kusů = vyšší cena
že SUV do města je nutnost. Trefit se mezi obrubníky cyklostezek a chodníků díky novodobým projektantům je čím dál těžší.
https😐/goo.gl/maps/5s3XHgmofU82 Vrchol cyklogiky. Btw. stezka tam byla dřív než pruh a cyklistu jsem tam viděl jednou, když ze silnice přímo před měšťákama přejel přes přechod a málem nás sejmul u nedaleké zastávky busů, které se mimochodem do toho pidipruhu ani nevejdou...
Když konstruktéři stále nesmyslně snižují světlo výšku aut aby vyhověli hloupým představám uhrovitých mládenců, tak lidem, pro které je auto přepravním prostředkem nezbývá nic jiného, než si kupovat SUV.
Prave klasicka auta mela svetlou vysku 16-19 cm, profil pneu 60-80 tak se jezdilo normalne. Jak je to posledni dobou motokara prycna a jeste s malymi motory, tak je jasne ze cast lidi to nechce. Ale zrovna JLR ma cely Landrover, coz jsou off a suv, tak neni kde pridat. Mozna by klasicke Jagy nemuseli byt za nemeckou velkou trojkou. To je podle me jeden z duvodu.
Ale, aby konečne dodali R6 benzín to ne. Sedm let dělají XF ve verzi kombi a pořád nebyli chopni dodat 3.0 diesel s pohonem 4x4.
Ono ženy, které hoví autům, jsou trochu zvláštní. Do stejné kategorie v mých očích zapadají ženy kuřačky a ženy sprostě mluvící. Prostě nic přitažlivýho.
Jak to máte vy ostatní? Ví vaše žena, co je SUV? Ví to váš muž? Přitahujou vás sprosťačky? A co na to Jan Tleskač? 😉