Novinky
Stejně, dřív ženy kolikrát nevěděli co přesně je sedan, hatchback, nebo kupé, ale co je SUV dnes vědí všechny bezpečně >😁 . Nebo se pletu?
Neni na ní nic zvláštního = podobný výdaje na vývoj vs menší počet prodanejch kusů = vyšší cena
že SUV do města je nutnost. Trefit se mezi obrubníky cyklostezek a chodníků díky novodobým projektantům je čím dál těžší.
Když konstruktéři stále nesmyslně snižují světlo výšku aut aby vyhověli hloupým představám uhrovitých mládenců, tak lidem, pro které je auto přepravním prostředkem nezbývá nic jiného, než si kupovat SUV.
Jaguar dělá vynikající sedany. Jen má zvláštní cenovou politiku, když je dražší než německá prémie. Výjimkou jsou teď diesely přivezené z Německa nebo Rakouska.
Ale, aby konečne dodali R6 benzín to ne. Sedm let dělají XF ve verzi kombi a pořád nebyli chopni dodat 3.0 diesel s pohonem 4x4.
Prave klasicka auta mela svetlou vysku 16-19 cm, profil pneu 60-80 tak se jezdilo normalne. Jak je to posledni dobou motokara prycna a jeste s malymi motory, tak je jasne ze cast lidi to nechce. Ale zrovna JLR ma cely Landrover, coz jsou off a suv, tak neni kde pridat. Mozna by klasicke Jagy nemuseli byt za nemeckou velkou trojkou. To je podle me jeden z duvodu.
oni toho nejsou schopni víc. Benzínový šestiválec není, V8 taky nemaj žádný moderní, diesly jim omezuje eu a ještě zejména v LanRoverech stojí totálně za kulový takže asi tak. Jestli pak už maj aspon novýho dodavatele zámků dveří 😄
https😐/goo.gl/maps/5s3XHgmofU82 Vrchol cyklogiky. Btw. stezka tam byla dřív než pruh a cyklistu jsem tam viděl jednou, když ze silnice přímo před měšťákama přejel přes přechod a málem nás sejmul u nedaleké zastávky busů, které se mimochodem do toho pidipruhu ani nevejdou...
Ono ženy, které hoví autům, jsou trochu zvláštní. Do stejné kategorie v mých očích zapadají ženy kuřačky a ženy sprostě mluvící. Prostě nic přitažlivýho.
Jak to máte vy ostatní? Ví vaše žena, co je SUV? Ví to váš muž? Přitahujou vás sprosťačky? A co na to Jan Tleskač? 😉