Novinky
pradeda777
2
...ale borec v Austrálii jasně řekl, že se něčem takovém nepracuje. Ani na konceptu. Jo, a kdyby k něčemu došlo, tak Evropu klidně vynechají, protože Evropa "zachraňuje planetu" a o taková auta přece nestojí.... 😒
CHerokee
0
To je dost možné, pro globální značky a jejich modely začíná být Evropa těsná. Věším motorům zrovna nepřeje... takže by se tomu nedalo divit.
WinDiesel
0
ano musíme zachraňovat planetu, ostatní na to mohou dlabat
Je zajímavé, jak Mazda rozděluje motory po světě: v Austrálii má dvoulitr benzín 114 kW, dále tam dávají do trojky 2.5 litr 135 kW (u nás v šestce 143 kW). V Austrálii papá motor i 91 oktanový benzín (proto je udáván i menší výkon, navíc byla v Austrálii menší komprese od začátku - tu snížili potichu plošně i v Evropě ze 14:1 na 13:1 cca před dvěma lety). V USA Mazda 3 s 2,5 litrem 139 kW (pouze) - navíc AWD v hatchbacku i v sedanu.
Ta úvaha o MPS: jistě to nebude "MPS", možná dají v Austrálii a USA již známky 2.5 T motor.
Takže pro každý trh je to laděné podle aktuálních norem. Nejvíce na tom zatím vydělávají Australané, kteří sice kopírují normy z Evropy, ale vždy se značným zpožděním a ne tak rigidně. Ono také jet 500 km někde po buši ve 40 st. Celsia s tříválcem každý týden by nemuselo dopadnout dobře.
Všichni čekají na Skyactiv X, ale ten motor byl vyvíjen hlavně kvůli emisím a nejdříve bude v JPN a v Evropě, zda se dostane dál, se teprve uvidí (asi ano, ale se zpožděním a po důkladném otestování v evropském provozu).
Ta úvaha o MPS: jistě to nebude "MPS", možná dají v Austrálii a USA již známky 2.5 T motor.
Takže pro každý trh je to laděné podle aktuálních norem. Nejvíce na tom zatím vydělávají Australané, kteří sice kopírují normy z Evropy, ale vždy se značným zpožděním a ne tak rigidně. Ono také jet 500 km někde po buši ve 40 st. Celsia s tříválcem každý týden by nemuselo dopadnout dobře.
Všichni čekají na Skyactiv X, ale ten motor byl vyvíjen hlavně kvůli emisím a nejdříve bude v JPN a v Evropě, zda se dostane dál, se teprve uvidí (asi ano, ale se zpožděním a po důkladném otestování v evropském provozu).
Mám taký pocit, že väčšina populácie žije v mestách a kto žije v buši tak o nejaký trojvalec ani nezavadí. 😄
Ještě zajímavost, v USA nabízejí i manuál, což je odvaha. Ale trochu tím zvýrazňují sportovní zaměření auta a je vidět, že se chtějí odlišit od jiných značek. Jinak i Američanům se v testech zdá ten 2.5 litr trochu vlažný, holt chce to točit a točit a na to si Amíci už trochu odvykli.
Jaká zajímavost? Nabízejí manuál, protože mohou. USA totiž nemají tak striktní emisní zákony jako socialistická Evropa! Manuál by v EU s WLTP neměl šanci.
Vždyť si s manuálem můžeš koupit libovolnou motorizaci.
Tak tak.Navíc v USA je to nejlepší zabezpečení proti krádeži auta. :yes:
Koukám furt platí = co příspěvek to debilita
Informační hodnota některých příspěvků je mizivá. Karel47 je nastaven útočně, asi mindráky z dětství.
Informační hodnota některých příspěvků je mizivá. Karel47 je nastaven útočně, asi mindráky z dětství.