Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mazda pracuje na ostřejší verzi nové trojky: Zda přijde do Evropy, ale není jisté

21 komentářů

Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Vždyť si s manuálem můžeš koupit libovolnou motorizaci.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Mám taký pocit, že väčšina populácie žije v mestách a kto žije v buši tak o nejaký trojvalec ani nezavadí. 😄
St.
Je zajímavé, jak Mazda rozděluje motory po světě: v Austrálii má dvoulitr benzín 114 kW, dále tam dávají do trojky 2.5 litr 135 kW (u nás v šestce 143 kW). V Austrálii papá motor i 91 oktanový benzín (proto je udáván i menší výkon, navíc byla v Austrálii menší komprese od začátku - tu snížili potichu plošně i v Evropě ze 14:1 na 13:1 cca před dvěma lety). V USA Mazda 3 s 2,5 litrem 139 kW (pouze) - navíc AWD v hatchbacku i v sedanu.
Ta úvaha o MPS: jistě to nebude "MPS", možná dají v Austrálii a USA již známky 2.5 T motor.

Takže pro každý trh je to laděné podle aktuálních norem. Nejvíce na tom zatím vydělávají Australané, kteří sice kopírují normy z Evropy, ale vždy se značným zpožděním a ne tak rigidně. Ono také jet 500 km někde po buši ve 40 st. Celsia s tříválcem každý týden by nemuselo dopadnout dobře.

Všichni čekají na Skyactiv X, ale ten motor byl vyvíjen hlavně kvůli emisím a nejdříve bude v JPN a v Evropě, zda se dostane dál, se teprve uvidí (asi ano, ale se zpožděním a po důkladném otestování v evropském provozu).
St.
Ještě zajímavost, v USA nabízejí i manuál, což je odvaha. Ale trochu tím zvýrazňují sportovní zaměření auta a je vidět, že se chtějí odlišit od jiných značek. Jinak i Američanům se v testech zdá ten 2.5 litr trochu vlažný, holt chce to točit a točit a na to si Amíci už trochu odvykli.
St.
známý motor 2.5 T (nikoliv "známky motor") - asi překlep, nebo automatická oprava.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Jaká zajímavost? Nabízejí manuál, protože mohou. USA totiž nemají tak striktní emisní zákony jako socialistická Evropa! Manuál by v EU s WLTP neměl šanci.
Avatar - pradeda777
pradeda777
...ale borec v Austrálii jasně řekl, že se něčem takovém nepracuje. Ani na konceptu. Jo, a kdyby k něčemu došlo, tak Evropu klidně vynechají, protože Evropa "zachraňuje planetu" a o taková auta přece nestojí.... 😒
St.
Informační hodnota některých příspěvků je mizivá. Karel47 je nastaven útočně, asi mindráky z dětství.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
tam používají k nám již nedodávané LC200 s dieselovým 8-válcem … podlaďené pracovní ale stále velmi silné ...
Avatar - kari.laz
kari.laz
Bohužel, co nevidět to bude i u nás. Manuál začíná být pro většinu lidí sprosté slovo.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Koukám furt platí = co příspěvek to debilita
Avatar - pradeda777
pradeda777
Kulový! S 2.5 l motorem nemůžeš.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Zmlkni! O Austrálii víš kulový... :-!
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
A proto Dieselgate vznikla právě v USA... Panejo, ty jsi vůl.
Smiř se zkrátka s tím, že o atmosférické motory není zájem. Ne kvůli EU, ale kvůli pohodlí uživatelů. Kdyby byly ty Mazdy tak skvělé a úžasné, asi by nebyly v prodejích na konci druhé desítky.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Hlavně, že ty jsi byl asi vychován v bavlnce, chlapče...
St.
Informační hodnota některých příspěvků je mizivá. Karel47 je nastaven útočně, asi mindráky z dětství.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
tam používají k nám již nedodávané LC200 s dieselovým 8-válcem … podlaďené pracovní ale stále velmi silné ...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
ano musíme zachraňovat planetu, ostatní na to mohou dlabat
Avatar - CHerokee
CHerokee
To je dost možné, pro globální značky a jejich modely začíná být Evropa těsná. Věším motorům zrovna nepřeje... takže by se tomu nedalo divit.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
ano platí že všechny tvoje příspěvky jsou debilní
Dixik2
Tak tak.Navíc v USA je to nejlepší zabezpečení proti krádeži auta. :yes: