Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Magister
Nádhera
Magister
| 17. 4. 2019 10:45
Tohle je zkrátka paráda. Tak i v Evropě ještě limitovaně umíme velkou atmosféru + manuál. :yes: Nejspíše poslední kousky svého druhu, jak skončí definitivně tato generace. :'-(
Avatar - Hammunasakra
Re: Nádhera
Hammunasakra
| 17. 4. 2019 11:00
Tohle je velká paráda = naopak propad diskuzí na týhle tristní platformě která dodnes neumí načíst ani Nejčtenější články stupidně nahrazující Nejdiskutovanější = propad je tak 75%?Bravo machi(avelli) :yes:Byl to ÚMYSL nebo fakt největší amatérština co sem na velkym webu viděl? Čim dál víc se přiklánim k a) nebo fakt až takovejhle břídil autor i všichni nad nim?
Re: Nádhera
webpaja
| 17. 4. 2019 12:06
Není tomu tak, 992 GT3 bude mít opět atmo B6, kdy jako GT3 RS bude s PDK a jako GT3 i s manuálem.
Avatar - kari.laz
Dokonalé ztvárnění významu slova Automobil
kari.laz
| 17. 4. 2019 11:28
Toto je naprostá dokonalost. Za tenhle počin pro "opravdové" řidiče, pro řidiče fajnšmekry, zaslouží Porsche poklonu až k zemi.
Žádný hybrid, žádná pohon pro mixéry, žádný automat, žádný projev babety ala CVT.
Dokonalost. Auto s pěti sty koňmi na zadních kolech ovládaných čistě jen samotným řidičem a jeho citem na spojkovém pedálu a manuální převodovkou. Atmosférický čtyřlitr co umí točit 9000 ot/min. Těžko dneska hledat něco podobného. Tam kde to všichni zabalili Porsche pokračuje a vyrobí takový skvost. :yes: :yes: :yes:

PS: čest výjimkám amerických výrobců, kde se manuál s velkým motorem ještě stále dělá.
Avatar - Hammunasakra
Re: Dokonalé ztvárnění významu slova Automobil
Hammunasakra
| 17. 4. 2019 12:18
https://www.novinky.cz/…black-touch.html

911 je super ale přece jen pro okrajovou skupinu = na Toybaru dosáhne skoro každej = ne v postkomunistickejch zemích ale to je jiná věc :-)
Avatar - iudex
Re: Re: Dokonalé ztvárnění významu slova Automobil
iudex
| 17. 4. 2019 12:40
Len odborník tvojho kalibru dokáže ako príklad auta s veľkým (!) motorom a manuálom dať Toyobaru so štvorvalcom 2,0. Proste obvyklá sakrovina.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Dokonalé ztvárnění významu slova Automobil
Ozzman
| 17. 4. 2019 13:03
No ale podobné koncepce je třeba Žigul, dvoulitr se taky dělal, motor vepředu a náhon na zadek... :D A ten je v postkomunistických zemí ještě dostupnější ,než Toybaru :D
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Dokonalé ztvárnění významu slova Automobil
Hammunasakra
| 17. 4. 2019 13:38
Len hlupák tvého kalibru se ke svý hlouposti veřejně přizná ;-)Automaty už před lety překonaly manuál = v rychlosti řazení dokonce i ve spotřebě. Manuál = je dneska už jen pro toho kdo ho chce = pro zábavu. A je fuk pro jakej motor = Toybaru je = symbol zábavy. Je FUK jakej má motor. Schválně sem použil cenově dostupný autoJestli to chceš v tvym rozsahu chápání = manuál maj Mustangy = s většim vícválcovym i výkonnějšim motorem = Shelby = než tohle PorscheA samozřejmě nejen Mustang = to samý platí pro Corvette ale i dostupný CamaroLen namyšlenec tvýho kalibru = viz úvodní věta
Avatar - kari.laz
Re: Re: Re: Re: Dokonalé ztvárnění významu slova Automobil
kari.laz
| 17. 4. 2019 15:20
Není 11 rovnítek málo na šest řádků textu?
Jinak je krásně vidět, jak automat překonal manuál například u Nissanu X-Trail
DCI 150 - manuál 0-100 za 10,7s spotřeba 6,7 a CVT automat 0-100 za 12,7s spotřeba 7,5. Tak nějak to rozhodně neplatí obecně a u spousty případů to ani nezjistíš, protože ti na výběr nedají.

https://www.auto.cz/…-jednotky-128748
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Dokonalé ztvárnění významu slova Automob
Hammunasakra
| 17. 4. 2019 16:09
Jako fakt? >:D

Jo automaty už před lety překonaly manuály = k tobě to furt ešte nedorazilo? ;-\ :-)

Jo i v tom Toybaru je lepší manuál než automat = což nevyvrací předchozí větu ;-)
Avatar - kari.laz
Re: Re: Dokonalé ztvárnění významu slova Automobil
kari.laz
| 17. 4. 2019 12:49
asi toliko k tomu:

1. je to Porsche
2. je to limitka

Je jasné, že to těžko budeme srovnávat s Toyobaru.

Asi jako bych řekl, že Lipno je super, protože tam může skoro každý na dovolenou, zatím co například na Bali může jen někdo.
Ano tak to zkrátka je.

Jasně, díky bohu za normální auta bez volovin typu elektromotory a podobně s třemi pedály a klackem po pravé ruce (jasně že jinde ve světě i po levé), jako jsou Toyobaru, MX 5 ... ale tohle je něco trochu jiného.
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Dokonalé ztvárnění významu slova Automobil
CICERO
| 17. 4. 2019 13:07
Lipno si namažu na chleba k**va ! A Porsche zdiskredituje v zatáčkách kdejaká 1,3 s karburátorem... A já bláhově myslel, že když Fáro.cz zapnu místo 8:00 až 13:00, uvidím diskuzní ráj (který započal,bez přičinění mojí osoby...... Ale né…)Hamuna je kámoš a vždy nám to hezky napíše, proto má 5 palečků dis. ...mě Tady spíš vadí ty odkazy co nejdou prokliknout… Jinak jsem s ´´novou´´ formou webu zcela v míru.. (Ale to chápu, je to muj SOUKROMY boj s jednín nadnárodním bolševickym uskupením, nerespektujícím svobodu...) Takže jinak, Hezký den diskutéři ;-) (zvláště pak slunečný a vlahý dubnový den, plný sraček, pro Pána Hamuňáčka ;-) :*
Re: Re: Re: Dokonalé ztvárnění významu slova Automobil
Reco
| 17. 4. 2019 13:49
Porsche je porsche o com niet pochyb. Kolko ich ides kupit? To len aby som chapal tie paralely a vzrusenie. Pride mi to ako lizat zmrzlinu cez sklo a vytesovat sa z toho. Chcel som pouzit prirovnanie so sexom, ale aj ten virtualny je viac realny.
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Dokonalé ztvárnění významu slova Automobil
CICERO
| 17. 4. 2019 14:01
No vidíte pane, sice se mě váš příspěvek netýká ale láká mě reagovat... Zažít virtuální sex, musel bych si urvat péro... Ale, když na to tak koukám, po zhlédnutí toliko porno produkce ( i mimo web auto.cz ). Prostě pořád drží... :-) Tak nevím... ;-) :D :D
Avšak stále motor za zadní nápravou
starý_kluk
| 17. 4. 2019 12:48
a tím i krátký rozvor. Nikdo to už - zcela oprávněně !! - desítky let nedělá.
Podobné výjimky jsou Subaru a Audi, tady ale vepředu.
Avatar - kari.laz
Re: Avšak stále motor za zadní nápravou
kari.laz
| 17. 4. 2019 12:50
A přitom to tomu Porsche tak dokonale funguje... kde asi udělali chybu? :-!
Avatar - iudex
Re: Re: Avšak stále motor za zadní nápravou
iudex
| 17. 4. 2019 13:45
Mnohí z nás začínali na rovnakej klasickej koncepcii ako má 911, t.j. motor vzadu a pohon zadných kolies. Vo forme Š 100/105/120. >:D Len proste keď dvaja robia to isté, nemusí to byť to isté. :-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Avšak stále motor za zadní nápravou
Hammunasakra
| 17. 4. 2019 14:23
No v tý konstrukci = co si na tom = nepochopil? :-)
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Avšak stále motor za zadní nápravou
CICERO
| 17. 4. 2019 14:58
Dal jsem Ti palec Vojvodo, Ale není to jednoznačný...Ta koncepce by měla být ´´podle učebnice konstrukce sportovního auta´´ poněkud v nevýhodě oproti zlaté klasice motor vpředu a pohon zadek... Leč Porsche na tom vystavělo legendu o které nemůžeš prostě říct, že je špatná, protože není... Je jedinečná a nenahraditelná, je okouzlující a výjimečná, je unikátní a je skvělá, nesešla z cesty hlavně ve verzích GT3 a proto má jěště vrchol své historické evoluce těsně před sebou... :-)
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Avšak stále motor za zadní nápravou
speedfred
| 17. 4. 2019 15:50
....a preto 911 vyhrala toľko pretekov vo svojej histórii a každú chvíľku láme rekordy na zakrútenej okreske zvanej Norschleife. Tá koncepcia má minimálne výhodu pri akcelerácii a brdení v priamke.
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Avšak stále motor za zadní nápravou
CICERO
| 17. 4. 2019 16:09
A v zatáčkách je porsche prepper! Vlastně tě ta konstrukce chrání sama o sobě, když víš jak na ni... Stačí brzdit před zatáčkou a na výjezdu plnej… (přitom se modlit aby netáli ledovce, nepršelo a z nebe nepadaly běluhy... :D )
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Avšak stále motor za zadní nápravou
Hammunasakra
| 17. 4. 2019 17:14
Ne proto ne ale to je fuk = smutný že i lidi co maj fakt přehled jako stary_kluk viz jeho poznámky k hliníkovýmu motoru Škoda co slaví 55 let = se snaží tolik Neználků překřičet
Re: Re: Re: Re: Avšak stále motor za zadní nápravou
webpaja
| 18. 4. 2019 12:43
Když tyhle věci o špatné koncepci čtu, jen si vzpomenu na loňský rok ve Švédsku s Carrerami na zamrzlém jezeře >:D

Pak se musíš jen usmát ;-)
Avatar - CICERO
Re: Avšak stále motor za zadní nápravou
CICERO
| 17. 4. 2019 13:56
Podobné výjimky u Audi ale ve předu ???? :D :D :D To mě odpálilo... :yes: Takové vtípky neovládá ani Prchal, vieš ako?... :D :D :D
….že ty, když si byl na školení u Hamuny ( Které se týkalo strategie diskuzních válek 2.0 ) Tak ses kochal?
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Avšak stále motor za zadní nápravou
Hammunasakra
| 17. 4. 2019 14:24
;-) Nebyl na školení U MĚ = ale oba sme byli NA STEJNYM ;-)
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Avšak stále motor za zadní nápravou
CICERO
| 17. 4. 2019 14:59
Koukám, asio…
Re: Avšak stále motor za zadní nápravou
webpaja
| 18. 4. 2019 12:41
Zkus to vysvětlit konkurenci, která se desetiletí snaží pomocí jiných koncepcí Carreru překonat. Snaží... ;-)

Zkus to vysvětlit závodním jezdcům, kteří třeba v Le Mans dojedou s tou správnou konstrukcí a pobije je 911 GT3. ;-)
Avatar - Ji/Ri
Porsche
Ji/Ri
| 17. 4. 2019 16:15
je Porsche. Dokonalost v každém detailu. Možná, kdyby se diskuzní bijec svezl, možná by tu bylo chvilku ticho.
K tomu manuálu. A musím být už konktrétnější... tady sis, hamu, naběhl na vidle. Nemusíš být za každou cenu originální a pokud něco nevíš, tak se zeptej nebo, svez. Porsche ti totiž ve všem co dělá /911/ ukáže, že nic není lepší nebo horší, ale jen opět dokonalé v tom, co dělá. Fakt, obleč si něco čistého na sebe, vem si kartáček na zuby a běž si dopřát jízdu.
Avatar - Hammunasakra
Re: Porsche
Hammunasakra
| 17. 4. 2019 16:33
911 už dost let na i na těhle stránkách = chválí = a vím proč

Samozřejmě souhlasim s tím co napsal ve 12:48 stary_kluk = a vím proč

Jo a na co ten kartáček? :-!
Avatar - CICERO
Re: Re: Porsche
CICERO
| 17. 4. 2019 21:28
Všichni feťáci na Pervitinu, mají problém se zubama, možná proto ten kartáček, ale on by Ti to nikdy takhle pěkně, jako já, nevysvětlil, jsem Tvoje máma... ;-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Porsche
Hammunasakra
| 17. 4. 2019 21:49
Dík MÁMO = to by mě teda fakt nenapadlo ;-)
Avatar - Emel
Proti proudu
Emel
| 17. 4. 2019 22:26
Tak jo, dneska budu za exota já. Porsche super, manuál super, to všechno dobrý. Ale Speedster... hm, za mě teda ne. Schválně vyberu nejhorší pohled:
https://img2.auto.cz/…ull/5340249_.jpg

Jinak klasika, krásný světla, kola, interiér a tak, i ta Ferrari červená... ale ten zadek stokrát radši normální kupátko... a to ze mě teď nemluví jen moje obecná neláska k autům bez střechy.
Avatar - iudex
Re: Proti proudu
iudex
| 18. 4. 2019 08:47
Ano, z tohto pohľadu to nie je zrovna elegán, tej masy plechu je tam dosť veľa. Inak ale v kontexte toho, že dozadu museli narvať popri motore aj strechu, tak to je ešte dosť dobré. Ale inak áno, kupé je jasná voľba (ak by bola v tejto konfigurácii).

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku