Novinky
kari.laz
6
A přitom to tomu Porsche tak dokonale funguje... kde asi udělali chybu? :-!
Přejít do diskuze
Tohle je zkrátka paráda. Tak i v Evropě ještě limitovaně umíme velkou atmosféru + manuál. :yes: Nejspíše poslední kousky svého druhu, jak skončí definitivně tato generace. 😢
Toto je naprostá dokonalost. Za tenhle počin pro "opravdové" řidiče, pro řidiče fajnšmekry, zaslouží Porsche poklonu až k zemi.
Žádný hybrid, žádná pohon pro mixéry, žádný automat, žádný projev babety ala CVT.
Dokonalost. Auto s pěti sty koňmi na zadních kolech ovládaných čistě jen samotným řidičem a jeho citem na spojkovém pedálu a manuální převodovkou. Atmosférický čtyřlitr co umí točit 9000 ot/min. Těžko dneska hledat něco podobného. Tam kde to všichni zabalili Porsche pokračuje a vyrobí takový skvost. :yes: :yes: :yes:
PS: čest výjimkám amerických výrobců, kde se manuál s velkým motorem ještě stále dělá.
Žádný hybrid, žádná pohon pro mixéry, žádný automat, žádný projev babety ala CVT.
Dokonalost. Auto s pěti sty koňmi na zadních kolech ovládaných čistě jen samotným řidičem a jeho citem na spojkovém pedálu a manuální převodovkou. Atmosférický čtyřlitr co umí točit 9000 ot/min. Těžko dneska hledat něco podobného. Tam kde to všichni zabalili Porsche pokračuje a vyrobí takový skvost. :yes: :yes: :yes:
PS: čest výjimkám amerických výrobců, kde se manuál s velkým motorem ještě stále dělá.
....a preto 911 vyhrala toľko pretekov vo svojej histórii a každú chvíľku láme rekordy na zakrútenej okreske zvanej Norschleife. Tá koncepcia má minimálne výhodu pri akcelerácii a brdení v priamke.
Mnohí z nás začínali na rovnakej klasickej koncepcii ako má 911, t.j. motor vzadu a pohon zadných kolies. Vo forme Š 100/105/120. >😁 Len proste keď dvaja robia to isté, nemusí to byť to isté. 😄
Len odborník tvojho kalibru dokáže ako príklad auta s veľkým (!) motorom a manuálom dať Toyobaru so štvorvalcom 2,0. Proste obvyklá sakrovina.
Není tomu tak, 992 GT3 bude mít opět atmo B6, kdy jako GT3 RS bude s PDK a jako GT3 i s manuálem.
je Porsche. Dokonalost v každém detailu. Možná, kdyby se diskuzní bijec svezl, možná by tu bylo chvilku ticho.
K tomu manuálu. A musím být už konktrétnější... tady sis, hamu, naběhl na vidle. Nemusíš být za každou cenu originální a pokud něco nevíš, tak se zeptej nebo, svez. Porsche ti totiž ve všem co dělá /911/ ukáže, že nic není lepší nebo horší, ale jen opět dokonalé v tom, co dělá. Fakt, obleč si něco čistého na sebe, vem si kartáček na zuby a běž si dopřát jízdu.
K tomu manuálu. A musím být už konktrétnější... tady sis, hamu, naběhl na vidle. Nemusíš být za každou cenu originální a pokud něco nevíš, tak se zeptej nebo, svez. Porsche ti totiž ve všem co dělá /911/ ukáže, že nic není lepší nebo horší, ale jen opět dokonalé v tom, co dělá. Fakt, obleč si něco čistého na sebe, vem si kartáček na zuby a běž si dopřát jízdu.
asi toliko k tomu😒br />
1. je to Porsche
2. je to limitka
Je jasné, že to těžko budeme srovnávat s Toyobaru.
Asi jako bych řekl, že Lipno je super, protože tam může skoro každý na dovolenou, zatím co například na Bali může jen někdo.
Ano tak to zkrátka je.
Jasně, díky bohu za normální auta bez volovin typu elektromotory a podobně s třemi pedály a klackem po pravé ruce (jasně že jinde ve světě i po levé), jako jsou Toyobaru, MX 5 ... ale tohle je něco trochu jiného.
1. je to Porsche
2. je to limitka
Je jasné, že to těžko budeme srovnávat s Toyobaru.
Asi jako bych řekl, že Lipno je super, protože tam může skoro každý na dovolenou, zatím co například na Bali může jen někdo.
Ano tak to zkrátka je.
Jasně, díky bohu za normální auta bez volovin typu elektromotory a podobně s třemi pedály a klackem po pravé ruce (jasně že jinde ve světě i po levé), jako jsou Toyobaru, MX 5 ... ale tohle je něco trochu jiného.
Když tyhle věci o špatné koncepci čtu, jen si vzpomenu na loňský rok ve Švédsku s Carrerami na zamrzlém jezeře >😁
Pak se musíš jen usmát 😉
Pak se musíš jen usmát 😉
Ano, z tohto pohľadu to nie je zrovna elegán, tej masy plechu je tam dosť veľa. Inak ale v kontexte toho, že dozadu museli narvať popri motore aj strechu, tak to je ešte dosť dobré. Ale inak áno, kupé je jasná voľba (ak by bola v tejto konfigurácii).
Tak jo, dneska budu za exota já. Porsche super, manuál super, to všechno dobrý. Ale Speedster... hm, za mě teda ne. Schválně vyberu nejhorší pohle😜
https😐/img2.auto.cz/…ull/5340249_.jpg
Jinak klasika, krásný světla, kola, interiér a tak, i ta Ferrari červená... ale ten zadek stokrát radši normální kupátko... a to ze mě teď nemluví jen moje obecná neláska k autům bez střechy.
https😐/img2.auto.cz/…ull/5340249_.jpg
Jinak klasika, krásný světla, kola, interiér a tak, i ta Ferrari červená... ale ten zadek stokrát radši normální kupátko... a to ze mě teď nemluví jen moje obecná neláska k autům bez střechy.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jako fakt? >😁
Jo automaty už před lety překonaly manuály = k tobě to furt ešte nedorazilo? ;-\ 😄
Jo i v tom Toybaru je lepší manuál než automat = což nevyvrací předchozí větu 😉
Jo automaty už před lety překonaly manuály = k tobě to furt ešte nedorazilo? ;-\ 😄
Jo i v tom Toybaru je lepší manuál než automat = což nevyvrací předchozí větu 😉
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Porsche je porsche o com niet pochyb. Kolko ich ides kupit? To len aby som chapal tie paralely a vzrusenie. Pride mi to ako lizat zmrzlinu cez sklo a vytesovat sa z toho. Chcel som pouzit prirovnanie so sexom, ale aj ten virtualny je viac realny.
Není 11 rovnítek málo na šest řádků textu?
Jinak je krásně vidět, jak automat překonal manuál například u Nissanu X-Trail
DCI 150 - manuál 0-100 za 10,7s spotřeba 6,7 a CVT automat 0-100 za 12,7s spotřeba 7,5. Tak nějak to rozhodně neplatí obecně a u spousty případů to ani nezjistíš, protože ti na výběr nedají.
https😐/www.auto.cz/…-jednotky-128748
Jinak je krásně vidět, jak automat překonal manuál například u Nissanu X-Trail
DCI 150 - manuál 0-100 za 10,7s spotřeba 6,7 a CVT automat 0-100 za 12,7s spotřeba 7,5. Tak nějak to rozhodně neplatí obecně a u spousty případů to ani nezjistíš, protože ti na výběr nedají.
https😐/www.auto.cz/…-jednotky-128748
a tím i krátký rozvor. Nikdo to už - zcela oprávněně !! - desítky let nedělá.
Podobné výjimky jsou Subaru a Audi, tady ale vepředu.
Podobné výjimky jsou Subaru a Audi, tady ale vepředu.
Ne proto ne ale to je fuk = smutný že i lidi co maj fakt přehled jako stary_kluk viz jeho poznámky k hliníkovýmu motoru Škoda co slaví 55 let = se snaží tolik Neználků překřičet
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zkus to vysvětlit konkurenci, která se desetiletí snaží pomocí jiných koncepcí Carreru překonat. Snaží... 😉
Zkus to vysvětlit závodním jezdcům, kteří třeba v Le Mans dojedou s tou správnou konstrukcí a pobije je 911 GT3. 😉
Zkus to vysvětlit závodním jezdcům, kteří třeba v Le Mans dojedou s tou správnou konstrukcí a pobije je 911 GT3. 😉
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No ale podobné koncepce je třeba Žigul, dvoulitr se taky dělal, motor vepředu a náhon na zadek... 😁 A ten je v postkomunistických zemí ještě dostupnější ,než Toybaru 😁
https😐/www.novinky.cz/…black-touch.html
911 je super ale přece jen pro okrajovou skupinu = na Toybaru dosáhne skoro každej = ne v postkomunistickejch zemích ale to je jiná věc 😄
911 je super ale přece jen pro okrajovou skupinu = na Toybaru dosáhne skoro každej = ne v postkomunistickejch zemích ale to je jiná věc 😄
911 už dost let na i na těhle stránkách = chválí = a vím proč
Samozřejmě souhlasim s tím co napsal ve 12:48 stary_kluk = a vím proč
Jo a na co ten kartáček? :-!
Samozřejmě souhlasim s tím co napsal ve 12:48 stary_kluk = a vím proč
Jo a na co ten kartáček? :-!
Tohle je velká paráda = naopak propad diskuzí na týhle tristní platformě která dodnes neumí načíst ani Nejčtenější články stupidně nahrazující Nejdiskutovanější = propad je tak 75%?Bravo machi(avelli) :yes:Byl to ÚMYSL nebo fakt největší amatérština co sem na velkym webu viděl? Čim dál víc se přiklánim k a) nebo fakt až takovejhle břídil autor i všichni nad nim?