Novinky
ProchyToman
3
Caymana chteji udelat jen na elektriku. Vypada to bidne.
Přejít do diskuze
Tak zakladám nadáciu "Porsche do každej rodiny." Číslo účtu do súkromnej správy.
Jedna vec sa ale AMG musí nehať, majú stále najlepší zvuk z týcho obyč rýchlych áut.
Jedna vec sa ale AMG musí nehať, majú stále najlepší zvuk z týcho obyč rýchlych áut.
Elitářsky? Kabrio je o imidži? Vedle jak ta jedle. Kontakt s okolím, vítr ve vlasech, pocit svobody, emoce, kabrio se trochu blíží tomu, co zažiješ na motocyklu.Ty patříš zjevně k sortě, co se dívají na auta jako já na pračku. Tam se řeší praktičnost. A to, že zabiješ veškeré pocity z jízdy městským cross overem nebe větším SUV, to si naštěstí neuvědomuješ. Takže to každý vidíme jinak, jen nechápu, co děláš na tomhle webu a diskusi.
Taky mám dojem, že se vytrácí u nás ti, co milujou auta. Je to vidět i na úbytku třeba kabrioletů a aut na radost. Ale třeba to je jen dočasný trend.
U BMW už taky nechtějí zadokolky.
Už to tak vypadá, že opravdoví řidiči zůstali jen u Porsche😊
Už to tak vypadá, že opravdoví řidiči zůstali jen u Porsche😊
Miluju AMG, ale...
- sebrali objem a atmosféry
- ruší pevné skládací střechy (SL, SLC)
- seberou pohon zadních kol
- udělají ze všeho hybridy
...ať táhnou klidně do propadliště dějin. AMG bylo unikátní, nyní z něj chtějí unikátně unifikované řidičsky sterilní "lednímedvědfriendly" audiauta.
- sebrali objem a atmosféry
- ruší pevné skládací střechy (SL, SLC)
- seberou pohon zadních kol
- udělají ze všeho hybridy
...ať táhnou klidně do propadliště dějin. AMG bylo unikátní, nyní z něj chtějí unikátně unifikované řidičsky sterilní "lednímedvědfriendly" audiauta.
Problem v nazoroch ake obaja mate je v tom, ze seba elitarsky pokladate za nieco viac a tych, co tie vase nazory nezdielaju uz auta podla dojmov radi nemaju. Krasny dokaz je poznamka o kabriolete - uplne najzbytocnejsia karosarska verzia auta. Cisty imidz, nic viac. Oproti tomu su SUV aspon prakticke, ale to uz akosi tymto metrom "neplati". Za mna uplne pokrytectvo. Aby som nereagoval pod viacero prispevkov - ako som uz spomenul v inej diskusii nedavno, tvrde realne cisla predajov hovoria uuuplne nieco ine, ako vsetci "petrolheadi" zaseknuti v minulom tisicroci neustale okolo seba hlasaju. Jednoducho ludia ako vy nerobia ziadne predaje, snad si nemyslite, ze automobilka bude vylievat kvantum penazi pre jednotky % mozno promile zakaznikov.
Tež mám často ten pocit, že dnes je asi více zajímá, co si vemou na sebe, jak udělat nejlepší selfíčko a kdy bude nový iPhone. V autě pak "konektivita".
Ľudia sú viac majetnejší a na takto vykoné autá už má aj taký ktorý s tým nevie,tak AMG im ide naproti a pritom utrpí tá menšia skupina ktorá to s volantom vie,alebo ju to ešte baví. Nemám nič proti AWD,ale nebudem to kupovať pokial nebudem donútený nemožnosťou výberu.
Ne, zrovna u AMG ne. To neberu jako M-B, ale jako exkluzivního výrobce.
Právě proto se ptám...vyjma platformy pro A, jsou všechna auta v sérii zadokolky. Tedy 4Matic je až nadstavba. Proto nechápu, proč nemůže existovat zadokolková varianta.
Právě proto se ptám...vyjma platformy pro A, jsou všechna auta v sérii zadokolky. Tedy 4Matic je až nadstavba. Proto nechápu, proč nemůže existovat zadokolková varianta.
Presne tak, predpokladám, že to nebude len klasická štvorkolka, ale odpojiteľná, teda ten, kto má na to odvahu a schopnosti, si bude môcť zadriftovať v režime RWD.
Ostatne obdobný postup očakávam aj u BMW, teda tak, ako dostala aktuálna M5 xdrive, kde sa dá predok odpojiť a je len režim RWD, rovnaký systém sa zrejme dostane aj do budúcej M3/M4. A to je z môjho pohľadu dobré riešenie. Proste štandardne trakcia a bezpečnosť štvorkolky a keď na to mám podmienky a náladu, tak čistá zadokolka. Ideálne spojenie dvoch svetov, pričom z môjho pohľadu jediná nevýhoda (vyššia hmotnosť oproti len jednej hnanej náprave) je pri súčasných hmotnostiacha výkonoch celkom zanedbateľná.
Ostatne obdobný postup očakávam aj u BMW, teda tak, ako dostala aktuálna M5 xdrive, kde sa dá predok odpojiť a je len režim RWD, rovnaký systém sa zrejme dostane aj do budúcej M3/M4. A to je z môjho pohľadu dobré riešenie. Proste štandardne trakcia a bezpečnosť štvorkolky a keď na to mám podmienky a náladu, tak čistá zadokolka. Ideálne spojenie dvoch svetov, pričom z môjho pohľadu jediná nevýhoda (vyššia hmotnosť oproti len jednej hnanej náprave) je pri súčasných hmotnostiacha výkonoch celkom zanedbateľná.
Ja mám tiež 3 deti a kvôli tomu sa budem obmedzovať? Nekúpim si jedno nové 3 valcové ale urobím si radosť 2 staršími kúskami napríklad. Je to tvoja voľba že si si kúpil čo si kúpil a kvôli tomu budem zatracovať V12 či V8? Kabriolet,kúpe? Ty jazdis lebo musíš,sú ľudia ktorý jazdia pretože ich to aj baví.
Nenazval bych je obyč, pro mě to byl vrchol. jen mě mrzí tyhle zprávy. A to jsem opomněl že končí 12 válce....tuž to je velká škoda.
...ten, kdo od auta podle některých názorů neočekává jen nástroj k přiblížení, je zřejmě zpátečník, jehož názor nemá žádnou cenu. I to zřejmě stálo za rozhodnutím AMG o vývoji nových modelů pouze s AWD. Těžko pak hledat důvody proč vyvíjeli třeba poslední AMG GT.
U běžných, byť výkonných verzí sedanů, kupé apod lze pochopit, že s cizelováním systému AWD lze docílit přiblížení se k čistotě řízení RWD a omezení těžkopádnosti. U těch opravdu sportovnějších produktů pak AWD zůstává spíš otravou.
Proč je 911 GT3 lepším řidičským vozem než 911 Turbo asi není potřeba diskutovat.
Chápu rozšiřování AWD, nechápu ale nemožnost volby.
U běžných, byť výkonných verzí sedanů, kupé apod lze pochopit, že s cizelováním systému AWD lze docílit přiblížení se k čistotě řízení RWD a omezení těžkopádnosti. U těch opravdu sportovnějších produktů pak AWD zůstává spíš otravou.
Proč je 911 GT3 lepším řidičským vozem než 911 Turbo asi není potřeba diskutovat.
Chápu rozšiřování AWD, nechápu ale nemožnost volby.
Já tomu nerozumím. ze všech aut jsem měl asi nejvíce rád E 63 (6,2 zadokolka), SL 63 (zadokolka). Aktuálně bych si vedle S coupé (nevejde mi do garáže) vybral na víkendy právě končící zadokolku SLC 43....vím, že sis mě dobíral, ale já měl SLK 350 fakt rád.
A psát (viz výše), že nad 300 koní je to na zadokolku moc a sníh a hybrid a kdesi cosi..to asi dost vypovídá. Chargerů, Corvette, Camar a Mustangů se prodávají obrovské počty...skoro vše to jsou zadokolky, skoro vše to má přes 400 koní a to z nich velká část má i manuál....tuž asi jsme v té Evropě nějak vyměkli a zajímá nás akorát spotřeba, kufr a konektivita (ani nevím, co to je...páč hands free už mám v autech 15 let) a smát se brzy budou tobě a mě, proč ještě auto sami řídíme... 😒
A psát (viz výše), že nad 300 koní je to na zadokolku moc a sníh a hybrid a kdesi cosi..to asi dost vypovídá. Chargerů, Corvette, Camar a Mustangů se prodávají obrovské počty...skoro vše to jsou zadokolky, skoro vše to má přes 400 koní a to z nich velká část má i manuál....tuž asi jsme v té Evropě nějak vyměkli a zajímá nás akorát spotřeba, kufr a konektivita (ani nevím, co to je...páč hands free už mám v autech 15 let) a smát se brzy budou tobě a mě, proč ještě auto sami řídíme... 😒
Marketéři tvrdí spoustu věcí, třeba jak potřebujeme dotykové displaye, jak neodpoutávají pozornost atd.
No to není, o to víc potěší vlaštovky typu plánované 911 GT3 992, manuál + atmosféra.
A když přeplňování a automat, alespoň na výběr RWD. Třeba nová M3/4, kde bude RWD ještě jako option.
A když přeplňování a automat, alespoň na výběr RWD. Třeba nová M3/4, kde bude RWD ještě jako option.
Supersporty se dělají téměř výlučně s pohonem zadních kol a mají často neuvěřitelný výkon. Takže to není o tom, že by se nekupovaly.
AMG se prezentovala jako sportovní divize, pro nadšené řidiče, proto mi ústup z těchto hodnot nedává smysl, to je celé. Právě tak nadšený řidič, aspoň z mého pohledu, musí cítit, že SUV či jiná podobná krabice se na cestě řídí hůře, než rozpláclé kupé.
Kabrio kvůli konstrukčním mínusům obvykle bývá horší variantou, na druhou stranu to pózování je neuvěřitelně zábavné, když už chci přistoupit na tvoji hru😊
AMG se prezentovala jako sportovní divize, pro nadšené řidiče, proto mi ústup z těchto hodnot nedává smysl, to je celé. Právě tak nadšený řidič, aspoň z mého pohledu, musí cítit, že SUV či jiná podobná krabice se na cestě řídí hůře, než rozpláclé kupé.
Kabrio kvůli konstrukčním mínusům obvykle bývá horší variantou, na druhou stranu to pózování je neuvěřitelně zábavné, když už chci přistoupit na tvoji hru😊
Takže AMG si spočítalo, že GT BY se prodávalo jako AWD lépe? Proto se 911GT3 prodává jako housky na krámě? Proč AWD vyjma FF nedělá do sporťáků Ferrari? Proč je nedělá McL?
Tahle teorie kulhá. A zrovna u Cherokeeho jsi narazil ne?
Tahle teorie kulhá. A zrovna u Cherokeeho jsi narazil ne?
Pokud je na výběr, tak ano. Ten výběr se zužuje a to je fakt, který se zde komentuje. Ne, že Reco radši SUV.
Až o tom bude článek a bude zajímavý, klidně pod něj přidám svůj názor.
Zatím tu čtu od tebe akorát potřebu se vymezit.
Až o tom bude článek a bude zajímavý, klidně pod něj přidám svůj názor.
Zatím tu čtu od tebe akorát potřebu se vymezit.
Přesně o tom Iudex píše...je to vyjádření se přes vlastní garáž a potřebu.
Obligátní otázka...můžeme jíst něco jiného než eidam a gothaj?
Obligátní otázka...můžeme jíst něco jiného než eidam a gothaj?
760 som snáď pod záťažou ani nepočul takze neviem porovnať.
Na AMG sa mi celkom páči bublanie ale hlavne to prskanie do výfukov.
Na AMG sa mi celkom páči bublanie ale hlavne to prskanie do výfukov.
To, že by to mělo mít čtyři kola souhlas, ale nutně nemusí být hnaná všechna. Ideál je na zadku.
A nejhorší je, že s tímto názorem jsi na hranici k odsouzení k ukamenování. Manuál je sprosté slovo, hybrid je modla, konektivita na sedmdesátšest způsobů je nutnost. A když si pak vezmeš starou plečku, třeba felicii a jedeš s ní amatérské závody v nějakém autokrosu, tak si užiješ tolik zábavy, když tam sázíš kvalty, koriguješ spojkou, ručkou si hodíš zadek.... A pak vidíš ty pseudo milovníky aut, jak jede v nějakém CVT uřvaném hybridu s nespočtem asistentů, aby ho to udrželo na silnici a nenarval to do auta před sebou.
To samozřejmě jo a nikdy jsem ho neměl. Přesto, když jsem si prohlížel SL 65 a poslouchal ho, tak se mi rozbušilo srdce. Symfonie. Technický skvost.
Jednoduchá matematika stojí i za koncem manuálů. Účetní spočítali, že firma ušetří x milionů tím, že se nebude investovat do zdokonalování manuálních převodovek. Z toho průběžně vyplynou vyšší zisky, protože zákazníci přestanou kupovat manuály a přejdou na dražší automaty. V konečné fázi zrušíme manuální převodovku i spojku a s nimi spojené příslušenství a máme další úsporu. No a další úspora vznikne z méně reklamací spojka - převodovka, protože silné motory jim "dávají zabrat". Proto vidíme "dismiss" manuálních převodek hlavně ve spojitosti se silnými motory. A ano, lidé vyměkli, jak už bylo řečeno několikrát na mnoha jiných místech....
To se nedá ani číst! S Cherokeem se názorově shodneme jednou za uherský rok, ale nic z toho z čeho ho obviňuješ ultracool mileniále nenapsal. Ani o elitě ani o image.
Ty menší prodeje špičkových variant jsou pro automobilky třešničkou na dortu, která procentuálně přináší více než běžná konfekce. O to tu ale nejde...
Souhlasím s Cherokeem, že zbavit se více řidičských RWD variant zrovna u AMG, která se na vysokovýkonné vozy specializuje je hloupost.
Ty menší prodeje špičkových variant jsou pro automobilky třešničkou na dortu, která procentuálně přináší více než běžná konfekce. O to tu ale nejde...
Souhlasím s Cherokeem, že zbavit se více řidičských RWD variant zrovna u AMG, která se na vysokovýkonné vozy specializuje je hloupost.
Nepodsouvej mi svoje mindráky. Já se na nikoho nepovyšoval. To ty máš pocit méněcennosti. Kdo tvrdí, že kabrio je jen na image, tak ho evidentně neměl. Škoda, že už nepamatuješ dobu, kdy jich jezdilo fakt hodně. Aktuálně žádné nemám, ale pořád se mi líbí a nebudu je nijak odsuzovat. Na tvém přístupu není nic špatného, každý máme svobodnou volbu v rámci vlastních možností. A jsou tu i tací, kteří mají rádi auta i když mají děti. Jako já.
U oboch sa prejavuje klasická diskusná chyba: vidím situáciu iba cez prizmu svojho stavu a svojich potrieb a potom to zovšeobecňujem. Ty máš pravdu v tom, že zákazníkov, čo kupujú kabriolety, dvanásťvalcové a iné silné zadokolky je tak málo, že pri zvyšujúcich sa nákladoch na homologizáciu a celkovo výrobu je logické, že automobilky vypúšťajú tie najmenej predávané verzie. Cherokee má ale pravdu v tom, že táto skupina kupujúcich (aj keď silne menšinová) má čoraz menší výber a je tak pomaly ale iste odstavovaná ako nezaujímavá a preferujú sa tie "rozumné", univerzálne a masové autá, s čím petrolhead a nadšenec nemôže byť stotožnený a ak niekto tento trend ešte schvaľuje či víta, tak z jeho pohľadu nie je zrovna fanúšik áut. Pretože to, že máš 3 deti a môžeš si dovoliť iba jedno auto, ktoré musí byť praktické a univerzálne, je tvoja voľba, ale preto neodmietaj tú možnosť voľby pre toho, kto si môže to "zbytočné a nepraktické auto" kúpiť (napr. preto, že je single a bezdetný). Obdobne ale neschvaľujem postoj Cherokeeho "ak ťa nezaujímajú dvanásťvalce, nemáš na tomto webe čo robiť", to je druhý extrém. Proste každý máme iné potreby a priority a je dobré z tej vlastnej garáže vyjsť a uvedomiť si, že nie je jediná. Ani ja si nemôžem dovoliť kupé či kabriolet (z rodinných dôvodov), ani osem- či dvanásťvalec (z finančných dôvodov), preto ale nebudem tvrdiť, že sú zbytočné a vlastne ich ani netreba vyrábať a je to tak OK.
A to jako proč? Proč by neměl být výběr? Proč chceš zabít veškerou radost z jízdy? 4x4 potřebuješ akorát v zimě na horách, jinak vůbec. Celé mýtus - skoro stejně jako ten o zimních pneu.
Ja myslim, ze to jen odrazi stav spolecnosti a kupcu. To uz rikal Martin Vaculik pred lety. Auto jezdi dobre tak a onak, ale to dneska uz nikoho nezajima. Musi byt hodne direk na micro usb, dobra konektivita a jeste neco. Takovi jsou dnesni kupci.
Vsak sa pocuvaj, presne si o sebe myslis viac a ja podla tvojho nazoru sa na to pozeram inak a tym padom auta rad nemam. Myslienkovy konstrukt, ktory je uplne vadny. Ano kabrio je len prachsprosty imidz nic viac, maj si pocity ake len chces, niekto ich ma rovnake ked si kupi novu kosacku. A ani SUV nemusi byt prave krabica, ktora zabija vsetky dojmy, ale to je tebe podobnym marne vysvetlovat. Podstatne je, ze je uplatnujete dvojaky meter na to iste. Mam 3 decka a mam prachy na jedno slusne auto. Rozhodne k tomu budem pristupovat "emocionalne" lebo ked si mam kupit velku krabicu alebo druhu velku krabicu, tak dolezity je kontakt s okolim dojem a vietor vo vlasoch a ine neuveritelne blbosti. Ja si to ale priznat viem narozdiel od teba. Tvoja posledna veta presne vystihuje tu prvu.
U aut nad 300 - 350 koní dává awd docela smysl. Třeba fakt, že se prodává málo kupé - pokud někdo chce (nebo musí) mít jen 1 vůz a nechce být v zimě limitován...
V12 už nemá na trhu místo, ať se nám to líbí nebo spíš ne. Rozumný hybrid (pokud baterie neváží víc než tak 70 kg) mi až tolik nevadí, přecijen spotřeba bude vždy u V8 hybrid lepší než u V12.
V12 už nemá na trhu místo, ať se nám to líbí nebo spíš ne. Rozumný hybrid (pokud baterie neváží víc než tak 70 kg) mi až tolik nevadí, přecijen spotřeba bude vždy u V8 hybrid lepší než u V12.
F-Type V8 AWD můžu potvrdit, měl jsem půjčené na víkend, jen nemám srovnání ... AWD mi připadalo těžké a nešikovné, v zatáčkách jsem měl z toho strach. Jinak krásné auto a na rovince velmi velmi rychlé, super zvuk, ale v zatáčkách jsem byl pomalejší, nejistý a čekal jsem od něj více. Možná moje nešikovnost, možná o zvyku, ale nebylo to ono...
Možnost volby ano. Ale tady s sebou musíš v každém případě tahat spoustu desítek kil navíc.
Je jich moc. 40 let komunistického dědictví se zkrátka asi musí projevit. Vždyť to bylo o mnoho jednodušší, ne...
Souhlas. A osobně mě potěšil Aston Martin, ač na něj nejspíše nikdy nedosáhnu, že přišel s 12 válcem. A palec nahoru ukážu každému, kdo si jej koupí...
Pod to bych se podepsal, a tak nějak to bude. A zvláštní je, že v Evropě tento konsensus funguje napříč značkami. Žádná rivalita nebo snaha se odlišit a udělat širší nabídku... vše se přesunuje do stejných motorů, stejných převodovek a vše 4x4. Brrr...to se mi zkrátka nelíbí. Nepotřebuju třídně zapadat a mít stejné auto jako všichni sousedi/kolegové a lišit se akorát odstínem šedi a mírou konektivity... mám úplně jiné priority, a tak nějak věřím, že ti, co sdílejí nadšení k 4 kolovým miláčkům a řízení, to mají podobně.
Nebudeme, řekl bych, že jejich Quattro Ultra se rozšíří ještě víc a bude to jen připojitelný zadek.
Na jedné straně mě těší, že se shodneme, na druhé mrzí, že to zúžování nabídky zajímavých aut není jen moje iluze. To co jsem psal o AMG, platí samo i o M divizi Bavoráku. Např. Z4, zvláště s 6 válcem, je podle mě řidičsky zajímavé auto...jako zadokolka a právě kabriolet. Rozhodně není zbytečná a jen o image (jak psal výše kolega), ale podle mě o jízdě, zvuku, kontaktu s vozovkou a okolím ap. Mimochodem mám pocit, že o image dneska začínají být "hybridy s širokou nabídkou konektivity" ...vidím u známých co se o auta nezajímali, ale už vědí, že diesely jsou mrtvé a jejich další musí být hybrid (ač ho třeba ani nemají kde nabíjet), páč je to "in" a táhne to "neuvěřitelně".
A až nebude na výběr, budeme kupovat Audiny, z těch se dá předek vykuchat a pak je z toho čistokrevná zadokolka >😁
Mas to v nadpise, mas to v clanku. Predajne cisla im asi hovoria, ze je lepsie to unifikovat ako robit rozdiel. Vyplati sa to aj za cenu straty zakaznikov. Predajne cisla ineho konkurencneho modelu im nepovedia nic, pretoze to nemusi byt jediny dovod preco sa u konkurencie predava. Mam ine predajne cisla ineho modelu. 96% je automat v pripade benzinu a 90% automat v pripade dizlu. V dalsom kole sa nebudem cudovat ak manual proste nebude a vychadza to z jednoduchej matematiky. Ci mi tych 10% predajov dava vyssi zisk ako su jeho naklady. Preto sa pytam na tie skutocne cisla, lebo tie byvaju po tychto skusenostiach ine, ako by si diskutujuci priali.
Vyber sa ti zuzuje, lebo ludia, ktori to ocenia o tom len diskutuju na internete a v krcme pri pive. Nekupuju to. Nema to nic s tym co mam radsej (a SUV to nie je) a opisujem to od zaciatku. Reci nestacia, treba mat vysledky. Vyrobcovi je naozaj sumak, ze jeho auto ocenujes ak si ho nekupis. Co sa dalej v diskusii rozviedlo, tak na zaklade predchadzajucich reakcii.
Dinar tu nedávno psal o tom, že BMW xdrive už dnes téměř není poznat. Souhlas, ale sedan nebo běžné karosářské verze taháš málokdy blíže ke hraně. Pokud srovnám to, co mi nejvíc utkvělo v pam,ěti, tak to byl F-Type V8 s RWD a AWD. Perfektní usazení předku vs zjevná počáteční nedotáčivost kvůli těžkému předku.
Ja som vždy za možnosť voľby, takže samozrejme je ideál ponúkať ako RWD tak 4WD. Iba z môjho pohľadu ten odpojiteľný AWD, z ktorého vieš jedným tlačidlom spraviť RWD, je taký solídny kompromis. Ale rozumiem, stále je to kompromis.
Nie, vobec nie je a ocividne si to nepochopil.
Kupuj si co chces, mas na vyber. Ak kupovat nebudes, nemozes sa cudovat, ze vyrobca ti stiahne produkt z predaja ak sa nepredava tak, ako ocakaval.
Kupuj si co chces, mas na vyber. Ak kupovat nebudes, nemozes sa cudovat, ze vyrobca ti stiahne produkt z predaja ak sa nepredava tak, ako ocakaval.
Nikde jsem nepsal, že jí lze dosáhnout jen se zadokolkou. Ale 4x4 se svými +50 - + 100 kg tomu určitě nepomůže. Nedotáčivost asi taky nebude to úplně nejzábavnější. Ale ono se to těžko vysvětluje, když s tím nemáš zkušenost a nemáš k tomu vztah.
Jo, někteří to tak pořád vnímají a možná jim i vyhovuje, když jim někdo seberu tu tíživou možnost volby a zodpovědnosti za vlastní rozhodnutí. .
Kabrio nebo moto. Ta zkušenost je do textu nepřenositelná. Tedy pro toho, kdo má rád auta.
Dalsi, ktory povazuje kazdeho, kto nezdiela masochisticke predstavy "zabavy" riadenia felicie za pseudomilovnika aut. Sa potom necuduj ake reakcie dostavas.
Ja by som kludne bral 4matic . kazdy den vychadzam s vedlajsej ulice na rusnu hlavnu a tam potrebujem niekedy rychlejsie vyrazit hlavne cez vikend ked vikendovy jazci moc nepustaju... mam obycajny dizlak zadokolku a pri rychlejsej akceleracii hlavne na mokrom ten zadok zatancuje takym sposobom ze mam az studeny pot na cele a som rad ze mi elektronika pomohla dorovnat tanecnicu z Lucnice :😉
Ja ale nikomu volbu neberiem, ze som povedal, ze je to zbytocna karosarska verzia z mojho pohladu je moj nazor a nikomu predsa netvrdim, ze si to nema kupovat alebo by to nemal vyrobca ponukat. Ak ale "petrolhead" zacne podobne blbosti vraviet na napriklad SUV (tie som vybral nahodne, mozme sa bavit aj na inu temu - napriklad R3 atd), tak vtedy je to ale akceptovatelne - resp sirsou komunitou ako bezne. To je dvojaky meter pri rovnakych premennych a dostaneme rozdielne vysledky. To je pokrytecke. Ja absolutne uznavam slobodu volby aj ked volbu ineho povazujem za blbost. Rovnako uznavam pravo vyrobcu modifikovat svoje vyrobky podla predajov - nikto to nerobi ako charitativnu cinnost. Co predovsetkym komentujem je to pokrytectvo, ze co plati pre jedno neplati pre druhe, komentujem to "elitarstvo", co si sam opisal a po tretie komentujem rentabilitu vyrobcu - ak sa to nepredava ide to do kytek. Ludia nemaju zaujem => vsetci co zaujem nemaju su vlastne ***i a ja som lietadlo (vid bod 2).
Mozno to bude ako u E 63 amg tam mozes prepnut aj na zadny nahon ak mas potrebu. Vlastne mas 4matic s moznostou mat k tomu stale zadny pohon.
to obyč malo byť v úvodzovkách samozejme. V12 je V12 ale to je asi už iba prestíž v dobe celkom výkoných V6/R6
Presne tak, niekto spocital - ale na konci nie na zaciatku. Ako mozes donutit niekoho kupovat co vlastne nechce? Ze ho marketingovo presvedcis, ze je to vlastne lepsie? Ano, nejake % mozno ano, ale vsetkych nie. Ak mas predajnost automatov viac ako 90%, tak to asi nebude o tom, ze ludia to vlastne nechcu. Mozem ti zacat hovorit o tych silnych motoroch, ktore vynimkou najvyssej verzie (kde si zvolit motor nemozes a mas ho tam natvrdo) si vo vybave, kde ten motor zvolit mozes, zvoli len 4% zakaznikov, tiez to o niecom svedci. Vobec nie o tom, co automobilka nuti, ale co z tych cisel vyplyva a ake su preferencie zakaznikov a pritom nikoho nepresviedcaju. Ja rozumiem, ze sa to niekomu pacit nemusi, ale jednoducho treba to aj kupovat, nie o tom rozpravat - a treba to kupovat ako nove a nie ako xrocne po xtom majitelovi. Ked budu preferencie zakaznikov vyzerat inak, automobilka bude mat tiez ine portfolio v ponuke.
Neunika mi nic, disponujes predajnymi cislami? Ak ano, sem s nimi. Ak nie, tak je to len nic nehovoriaca uvaha. Spajanim a prirovnavanim k inym modelom je irelevantne.
Ja nemam pocit menejcennosti, ale ty sa tak vyjadrujes. Mozno si to len neuvedomujes, vsak si to precitaj znovu od zaciatku ako si to formuloval. Ja mam auta rad, napriek tomu nezdielam tvoj nazor. Lenze ty podsuvas myslienku, ze kto nema nazor ako ty nie je milovnikom aut - z toho plynie tvoje povysovanie.
A v čem je radost jízdy tak specifická, že ji lze dosáhnout jen se zadokolkou? Troufám si tvrdit, že o radosti z jízdy má každý člověk jiné představy a těch, kdo k nim nutně a bezvýhradně potřebují pohon zadních kol, je stále méně a méně.
ale do buducna by kazde auto malo za mna byt ako stvorkolka ... takze tento krok od amg chvalim :yes: