Range Rover se představuje jako mild hybrid s novým třílitrovým řadový šestiválcem s přeplňováním elektrickým kompresorem a turbodmychadlem typu twin-scroll.
R6 ingenium je konečně na světě. Že by hrobník kompresorového 5.0?
Žrát to bude určitě řádně, ať motor používá co chce. V takový krabici... R6 benzín nechceš >:D
Už se v GB nabízí od března také v RRS, stále ale čekám na jeho nasazení v Jaguarech. XE nebo XF budou mít důstojnou benzínovou motorizaci a pokud by i žral stejně jako kompresorová V6 dříve, tak dynamická jízda bude kolem 10litrů a to za 400HP stojí ;-)
ma irituje: "Účinnosti pomáhá i kontinuální variabilní časování ventilů, zatímco proměnné časování vaček zajistí optimální spalování za všech podmínek."
Mýlim sa, alebo variabilné časovanie ventilov a premenné časovanie vačky znamená to isté. A ak áno, oplatí sa ešte rozčuľovať nad technickou zdatnosťou redaktorov, alebo si už na to máme jednoducho zvyknúť? ;-\