Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hammunasakra
0
Daimler to myslíš Li Shufu? :-)
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
3_diamanty
vedel som ze tento typ kasne dlho u bawa nevydrzi aj ked mi nik neveril ... a dam krk za to ze aj MPV 2 active tourer ma svoje dni uz zratane ... :-) .. bude sranda ak bawo bude nakoniec len o SUVeckach .... ved pridu aj oni na to na co mitsu uz prislo pred 10 rokmi ... hehe
vraťte mi zpátky hate list, ať nemusím být obohacen o všechna moudra, co Topper vyprodukuje...
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ano, GT a to ve všech řadách byla střela vedle. To je jasné. Že budou muset zredukovat nabídku modelů a variant bylo také už dlouho jasné. No a do toho dieselgate, E6dTEMP/WLTP a recept na katastrofu byl na stole.... ;-\ Snad to šetření zabere, ale budoucnost pro BMW jako samostatnou značku nevypadá zrovna slibně.... ;-\
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jo, když je polkne Daimler s 10% čínskou účastí bude ještě OK. Ale jak si rozdělí trhy? Spíš bych to typoval na Toyotu. Tam by mělo BMW šanci pokračovat jako sportovní divize. Ale ještě jsou ve hře zkratovozy a hvozy... :-! Pro sportovní vozy nevypadá budoucnost plná computer nerds vůbec růžově....myslím, že sportovní vozy zcela zmizí s generací Y.... :-(
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Naopak si myslim, ze BMW ma pripraveny zajimave kroky. Hybridy vc tech s R6, modely i4 a i5, nova generace i3.
Vycisteni od nesmyslu 2 a 3GT. Naopak 6GT mi smysl dava.
Vycisteni od nesmyslu 2 a 3GT. Naopak 6GT mi smysl dava.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Srovnavat vyrobce, ktery ma mj R6, V8, V12 a celou radu sportovnich aut s klasickym usporadanim a odpadlika, ktery vypada jak pes honici se za vlastnim ocasem, nemuze myslet zadny fanda vazne.
Z4, 3er, 8er...tedy jedny z poslednich modelu jsou SUV?
Pryc pujdou modely, jejichz podstata nenasla mezi kupci BMW odezvu. 2GT, 3GT skoda nebude.
Z4, 3er, 8er...tedy jedny z poslednich modelu jsou SUV?
Pryc pujdou modely, jejichz podstata nenasla mezi kupci BMW odezvu. 2GT, 3GT skoda nebude.
Jo kamaráde, kdyby jenom ty.....mám neblahé tušení, že jich bude víc....mnohem víc..... :-(
A naco to maju ponukat, ked to ludia nekupuju? Pre dobry pocit? :-) Ziskove verzie urcite nechaju.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jo, kamaráde, bude to tak dva roky, co tu byl článek o nových modelech bmw, a tys byl jedním z těch, co tu kňučeli, jak bmw vymýšlí nové a nové modely, kde jsou ty časy, kdy si vystačili s 3er, 5er, 7er atd., atp. Teď je tu info o opačném vývoji... a kňučíš zas. Měli byste si vy skalní, entuzaisti, petrolheadi nebo za co se považujete, vždycky trochu rozmyslet, u jakých informací vlastně kňouráte.
Asi tak, najvtipnejšie je, keď na to obmedzovanie modelov frflú najviac priaznivci značiek, ktoré majú podstatne nižší počet modelov,. A špeciálne Mitsubishi, ktoré nemá v podstate normálne modely (hatchback/sedan).
Osobne tvrdím, že snaha zaplniť každú medzeru na trhu je neudržateľná. Nie som síce nadšený, keď sa osekávajú tradičné segmenty ako je stredná trieda, chápem, že teraz všetko smeruje do SUV, ale napr. 7 bavoráckych SUV je proste priveľa, aj modely ako 3GT alebo prichádzajúce 8 Gran Coupé sú z môjho pohľadu nadbytočné. A obdobne napr. Mercedes, nevidím zmysel koexistencie A sedanu a CLA, to sú tak podobné modely, že jeden z nich nemôže prežiť (tipujem A sedan).
Osobne tvrdím, že snaha zaplniť každú medzeru na trhu je neudržateľná. Nie som síce nadšený, keď sa osekávajú tradičné segmenty ako je stredná trieda, chápem, že teraz všetko smeruje do SUV, ale napr. 7 bavoráckych SUV je proste priveľa, aj modely ako 3GT alebo prichádzajúce 8 Gran Coupé sú z môjho pohľadu nadbytočné. A obdobne napr. Mercedes, nevidím zmysel koexistencie A sedanu a CLA, to sú tak podobné modely, že jeden z nich nemôže prežiť (tipujem A sedan).
Souhlas, dovyplňovaly se všechny škvíry v portofoliu různými crossovery, odvozeninami, a teď se zjišťuje, co z toho má šanci přežít, a co ne. Podobně s pohony, tlačí se na elektriku, resp. alternativy typu vodík, rozumná automobilka si bude muset nechat otevřená vrátka všude, pro jakýkoliv směr vývoje, takže ořezání akt. nabídky modelů, potažmo nabídky spalovacích motorů, je prostě logickým východiskem. Nemluvě o tom, že zrovna bmw bude stále tím, kdo tu nabídku bude mít nejširší.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
3GT je jenom začátek, rozsáhla "jatka" budou následovat, modely nebo motorizace, které se špatně prodávají půjdou pod sekyru. Je to součást strategie, kterou vyhlásil sám Krüger. A když něco slíbí Krueger, tak si piš, že to bude pořádná noční můra.
https://www.motorauthority.com/…series-gt-to-die
https://www.motorauthority.com/…series-gt-to-die
:-):-):-)
Čo by dalo Mitsu za takú širokú modelovú paletu. Jazdím denno-denne okolo dílerstva Mitsu a tá ponuka modelov......
Čo by dalo Mitsu za takú širokú modelovú paletu. Jazdím denno-denne okolo dílerstva Mitsu a tá ponuka modelov......
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Piratelu
Mám BMW atmosféru V8. A fakt neřeším kolik to žere. Jde mi o svezení... Tyhle nový ***...
Aj tá V8 bola kedysi nová a verím tomu že aj v tej dobe sa našlo kopec jedincov ktorý blekotali že tie nové ***.....
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hm, tak ***, no, pokud ti jde o svezení a uspokojí tě stará V8, pak z té aktuální by ti spadla brada.
Jj, pretože tá dnešná 850i, to je otras, nemá to výkon, ani zvuk, no a tie otrasné jazdné vlastnosti. >:D >:-[]
To vieš,auto bez duše ;-) .
Oni začnú mať dušu tieto autá keď prekročia 10 rokov a dajú sa kúpiť za 200t Kč.
Oni začnú mať dušu tieto autá keď prekročia 10 rokov a dajú sa kúpiť za 200t Kč.
Podle me se osmicka fakt nepovedla. Predrazeny orpulentni nic. Pro pozera.
Od BMW fakt sila! Za 125 koliku odjizdis v 911 GTS.
Jenze das i vybavu a za 150 euro odjizdis v 911 GT3 proboha! To je atmosfera co toci 9 tisic!!!
Jestli mate jen malicko radi auta, prosim klepnete si na tento youtube, je to nastavene na spravne misto https://youtu.be/7NGZY7MARms?t=530 ... a poslouchejte!
Nejaky BMW 850i pche k cemu. To si klidne muzete koupit za pulku BMW 440i, byt to neni osmivalec.
Od BMW fakt sila! Za 125 koliku odjizdis v 911 GTS.
Jenze das i vybavu a za 150 euro odjizdis v 911 GT3 proboha! To je atmosfera co toci 9 tisic!!!
Jestli mate jen malicko radi auta, prosim klepnete si na tento youtube, je to nastavene na spravne misto https://youtu.be/7NGZY7MARms?t=530 ... a poslouchejte!
Nejaky BMW 850i pche k cemu. To si klidne muzete koupit za pulku BMW 440i, byt to neni osmivalec.
To tlačení 8er k 911 je novinářská záležitost, u původní 8er z devadesátek to nikoho ani nenapadlo, podle mého je 8er přesně taková, jakou ji bmw chtělo, lux. kupé, ve kterém si na rozdíl od S-Klasse coupe řidič připadá, že i řídí, zbytek (pohodlí, ticho, podání výkonu) by mělo být srovnatelné. Jinak řečeno, srovnávat 8er s 911 je prostě mimo, gt proti nejlepšímu sporťáku, proti 911 to bmw zkoušelo/zkouší jinou zbraní, i8, z té by rádi měli (jestli úspěšně je jiná věc) takovou moderní inkarnaci 911ky.
Prezrad mi prosim, akym autom jazdis, ked sa ti zda, ze 850i nema vykon ani zvuk. A tie otrasne jazdne vlastnosti? Naozaj by ma zaujimalo, s akym autom to porovnavas. Jazdil si v tom vobec?
hele asi takhle. kupci 750i pár let zpátky si mysleli, že dostali klenot, pak se motor stěží dožil 100 tkm a ve finále jim řekli, nezlobte se, vaše auto nemůžeme vzít protiúčtem, je to brak.
od té doby mám z osmiválců trochu obavy.
jsem zvědavý, co mě za 20 let přinutí koupit BMW, když bude mít stejný elektromotor jako každé druhé auto? v čem bude rozdíl?
od té doby mám z osmiválců trochu obavy.
jsem zvědavý, co mě za 20 let přinutí koupit BMW, když bude mít stejný elektromotor jako každé druhé auto? v čem bude rozdíl?
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No, tohle byl jeden z největších, ne-li největší, bmw motorářský průser. Jiná věc je, koncept, ono to umístění turb mezi válce není špatný nápad, viz. mercedes, který to okopíroval, jen to chtělo jednu gen. vývoje navíc. >:-[] Ti, co vývoj dělali na vlastních autech, pro to ale logicky pochopení nemají. ;-)
×
Sdílení komentáře
×