Zatímco na evropských trzích už jsme na Rapid pomalu zapomněli a pozornost veřejnosti se soustředí na novou Scalu, jinde ve světě tomu tak nutně být nemusí.
Nejen Indie, ale i východoevropské trhy budou muset nějak pořešit, Rapid je pro ně jak dělaný. Dokonce jsem slyšel, že tamní produkce bude pokračovat beze změny.
Pokud nemyslíš bratry ve smyslu Aygo/C1/P108. Tak třeba od Suzuki je Vitara = Escudo = Sidekick. Nebo Isuzu je Trooper = Bighorn = Caribe 442 = Jackaroo = Acura SLX. Ale „baví“ mě i nekonečná ofenziva SUV od VW a všechno téčkové :-D T-Cross, T-Roc, Taigun, Tharu, Tiguan, Tayron, Touareg, Teramont :-O Mimochodem Jetta se taky jmenuje kde co, od Golfu s batohem až po nová SUV pro Činu. Ruský Aurus zní zas docela jak Auris nebo Urus. :-D
Háček? To, že se jednou možná a ještě v Indii takhle pojmenuje konkurent Hondy City podle mého nemá žádný vliv. Podle mě je Rapid evolučně nahrazel Scalou a hotovo. Ono vůbec jména jsou jen takový balicí papír pro zákazníka a na samotný produkt nemají vliv. Dyť Pajero je vlastně Shogun atd atd. Váhu mají jména jako Land Cruiser, S-klasse, Golf ..., ale zda se auto jmenuje Rapid nebo Bžum-cvak-klikihák je celkem jedno :-D