Jaguar Kensigton se sice na počátku devadesátých let dvacátého století neproměnil v novou generaci sedanů britské značky, ale studio Ital Design i přesto jeho linie dostalo do sériové výroby a to díky značkám Lexus a Daewoo.
Jako letitého majitele zmiňovaného auta (z posledního roku výroby), mi je souvislost s tímhle Jaguarem notoricky známá. ;-) Zaráží mě však to, co jsem nepochopil, co Leganzu mám, a to v článku odkaz na článek, kde je Leganza nazváná "Daewoo Chairman 2,2". :-O Přičemž Leganza s Chairmanem má společné pouze to, že se na přelomu tisíciletí asi 2-3 roky prodávaly pod stejnou značkou Daewoo (i u nás). Chairman ani neměl tak malý motor (začínal na 2,3L) a byl to licenční Mercedes-Benz W124 v podání SsangYongu, zatímco Leganza mechanicky vychází z Opelu Omega. :no:
proti téhle disproporční mrše je první novodobá oktávka opravdu krásné a designově vyvážené auto. A dokud nebyla okoukaná, skutečně se mi moc líbila, kór ta stříbrná na prvním promo-plakátu. A to jsem na fiaty.