Novinky
jsou naprosto strašný.
Proto z těchto audin nikdy nebude žádný opravdový sportovec. Ta hmotnost je mimo suchý a rovný povrch děsivá. Hned tě přejdou roupy. 😄
Já bych tedy roupy na mokrém neměl ……. :-! :-! :-!
Znám chlapíka co si koupil sporťáka a první louže ho vyhodila ze silnice daleko do pole :-! najel přesně 27 km.
Znám chlapíka co si koupil sporťáka a první louže ho vyhodila ze silnice daleko do pole :-! najel přesně 27 km.
I přes svojí lehkou averzi jsem koupil do rodiny A6 3,0 TDI teď už minulé generace. A pokud po tom člověk chce pohodlnou a tichou jízdu, je to uspokojivé (až na občasný škubnutí Stroniku, díky kterýmu to ale zase jede). Každopádně jestli se tomu autu někam nechce, jsou to zatáčky. Při každým oblouku je prostě znát, že je to těžký na čumák. Je to znát dokonce i na brzdách. Jediný, co mohlo sportovnost tohodle auta zachránit byl lehkej V6 TSI motor. Ten tam ale dát nemohli, protože CO2.
Kupce si to rozhodně najde, o tom žádná, ale já bych si objednal benzín. Co je zvláštní, že Touareg (kterej jsem měl za to, že má platformu stejnou) se do zatáček docela vrhal. Sice z nich pak zase uklouzl, ale ta první reakce byla docela zábavná.
Kupce si to rozhodně najde, o tom žádná, ale já bych si objednal benzín. Co je zvláštní, že Touareg (kterej jsem měl za to, že má platformu stejnou) se do zatáček docela vrhal. Sice z nich pak zase uklouzl, ale ta první reakce byla docela zábavná.
S-tronic u šestiválcové nafty? Tam je snad Tiptronic. S-tronic a falešné quattro je u benzínů a u čtyřválcové nafty.
250 kW? Není to na S6 trochu málo?
Když si vezmu, že takový Megane RS má 221 kW a váží o půl tuny méně.
Jsem si myslel, že když už se něco jmenuje Audi S6, tak by to mohlo udělat hothatch za osm set tisíc aspoň na rovince...
Když si vezmu, že takový Megane RS má 221 kW a váží o půl tuny méně.
Jsem si myslel, že když už se něco jmenuje Audi S6, tak by to mohlo udělat hothatch za osm set tisíc aspoň na rovince...
Jestli považuješ 5,8 s na stovku u megane za méně než 5,1 u audi, tak potom jo.
Jinak na členité trati si megane samozřejmě s těmito velkými limuzínami a kombíky vytře pr.....l.
Jinak na členité trati si megane samozřejmě s těmito velkými limuzínami a kombíky vytře pr.....l.
Musím se Vám Martine omluvit. před nějakým měsícem, když jste nasadil novou parádní podobu diskuzí, jsem Vás obvinil, že jste lhář. Nebylo to fér a pravdivé.
V ničem jste nelhal, teď už věřím, že jste na nový formát skutečně přešli kvůli lepší přehlednosti, aby jste nám zvýšili kvalitu diskuzí. Veškeré připomínky jste promptně vyřešili, kritikům jste zavřeli huby bleskovou obnovou všech funkcí, které měly staré diskuze. Zkrátka, jak jste psal - péče o rodinné stříbro. A je ta péče poznat - všichni kvalitní diskutéři se vrátili, diskutuje se tu jako nikdy předtím, a dokonce přibylo i pár skutečných nových hvězd typu Cicero. A tak to má být!
Světlým zítřkům Auto.cz třikrát zdar!
P.S. Naopak jsem lhal já. Napsal jsem tenkrát, že bych Vám veškerou svou kritiku klidně řekl napřímo z oka do oka. Kecal jsem. Kdybych se s Váma potkal, vysral bych se na Vás, nekazil bych si náladu ještě víc.
V ničem jste nelhal, teď už věřím, že jste na nový formát skutečně přešli kvůli lepší přehlednosti, aby jste nám zvýšili kvalitu diskuzí. Veškeré připomínky jste promptně vyřešili, kritikům jste zavřeli huby bleskovou obnovou všech funkcí, které měly staré diskuze. Zkrátka, jak jste psal - péče o rodinné stříbro. A je ta péče poznat - všichni kvalitní diskutéři se vrátili, diskutuje se tu jako nikdy předtím, a dokonce přibylo i pár skutečných nových hvězd typu Cicero. A tak to má být!
Světlým zítřkům Auto.cz třikrát zdar!
P.S. Naopak jsem lhal já. Napsal jsem tenkrát, že bych Vám veškerou svou kritiku klidně řekl napřímo z oka do oka. Kecal jsem. Kdybych se s Váma potkal, vysral bych se na Vás, nekazil bych si náladu ještě víc.
Karle proč se rozčilovat kvůli takovým blbinám? V životě jsou větší starosti než úroveň diskuzního fóra (technická, obsahová) na autocz. Je stejně zajímá jen prodaná reklama. Musí se tím živit a když se něčím musí živit ale nebaví je to, tak se trestají sami. Ji mi jich spíše líto.
Rozčiluje mě to, protože jsem tu posledních pár let (rád) trávil stovky hodin, hodně jsem se toho od erudovaných kolegů dozvěděl, bavilo mě to tu. Teď to zkurvili, víme to my, ví to oni, ví to všichni, ale nechá se to tak, protože přece nepřiznají, že jsou ***i.
Jestli jsem se někoho dotkl svým slovníkem tak se omlouvám, ale nechce se mi to násilím balit do korektních slovíček.
Jestli jsem se někoho dotkl svým slovníkem tak se omlouvám, ale nechce se mi to násilím balit do korektních slovíček.
Máš pravdu, že redakce je asi splachovací, ................... ale hezky jim to Kája napsal. :yes: 😄
Tak co, bude aj obligatny generator zvuku ? 😄
zájem o naftu klesá, audi předělává benzín na naftu a novej superb je co se týká výbavy a motorů je v naftové převaze...moc tomu nerozumím ale zajem o naftu klesá..
Jestli umím počítat, tak sup nabízí 3 benzínové motorizace (s PHEV dokonce 4) a 2 naftové. A to i přesto, že více než 80% supů se prodá v naftě.
Je to divne sama kritika na dizlaky potom pride Mercedes s uplne novym R 6 a teraz Audi predvadza dizel v S 6/7 ,tak koncia dizle alebo nie yes or no?
Jj, Superb je 1.5TSI 110kW, 2.0TSI 140kW a 2.0TSI 200kW vs. 2.0TDI 110kW a 2.0TDI 140kW - to je převaha benzínu, jak co do šíře nabídky, tak co do výkonu.
Audi... nojo, zájem o naftu možná klesá, ale v ČR je to za letošek u A6 103:1 pro naftu.
Audi... nojo, zájem o naftu možná klesá, ale v ČR je to za letošek u A6 103:1 pro naftu.
A já s nimi - i když z jinýho důvodu. Naftu jóóóó´, jasný. Do aut týhlevelikosti.
Ale proboha ne do eskovejch audin, emkovejch báv a tak.
To fosteku nechutná. :-!
Navíc si myslím že Audi "musí" spotřebovat motory které byly původně určeny pro Porsche.
A možná už v showroomech Porsche říkají těm kdo chtěli diesel, běžte do Audi.
Myslím že to má VAG docela dobře promyšlené. :-!
ale budeme si muset zvyknout
předchozí generace 4,0T si bude držet cenu :-! :-!