Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - fostek
Ajaj, elektroprasata
| 28. 5. 2019 08:58
a ekofašisti budou kvičet!
A já s nimi - i když z jinýho důvodu. Naftu jóóóó´, jasný. Do aut týhlevelikosti.
Ale proboha ne do eskovejch audin, emkovejch báv a tak.
To fosteku nechutná. :-!
Avatar - WinDiesel
Re: Ajaj, elektroprasata
| 28. 5. 2019 09:25
To vysvětli EK, EP a evropské radě. Audi to vidí přes CO2, jasně, velmi výkonná auta v benzínu by měla o 25% vyšší emise CO2.
Navíc si myslím že Audi "musí" spotřebovat motory které byly původně určeny pro Porsche.
A možná už v showroomech Porsche říkají těm kdo chtěli diesel, běžte do Audi.
Myslím že to má VAG docela dobře promyšlené. :-!
Avatar - Ivosee
Re: Re: Ajaj, elektroprasata
| 28. 5. 2019 09:55
ubrat mezigeneračně 74kW.....to u S modelů není cesta
ale budeme si muset zvyknout
předchozí generace 4,0T si bude držet cenu :-! :-!
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Re: Ajaj, elektroprasata
| 28. 5. 2019 10:13
No Toyota taky experimentuje s převlečeným BMW, výsledkem je obrovský zájem o starší modely a zvýšený zájem o náhradní díly a motory, motorové součásti.
Avatar - Magister
Re: Ajaj, elektroprasata
| 28. 5. 2019 10:03
Souhlas. Nemám nic proti výkonému dieselu, ale nesmí nahradit ještě výkonější benzín...to je blbá cesta.
Avatar - fostek
Ty váhy
| 28. 5. 2019 08:59
jsou naprosto strašný.
Avatar - J@...
Re: Ty váhy
| 28. 5. 2019 09:39
Proto z těchto audin nikdy nebude žádný opravdový sportovec. Ta hmotnost je mimo suchý a rovný povrch děsivá. Hned tě přejdou roupy. :-)
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Ty váhy
| 28. 5. 2019 10:15
Já bych tedy roupy na mokrém neměl ……. :-! :-! :-!
Znám chlapíka co si koupil sporťáka a první louže ho vyhodila ze silnice daleko do pole :-! najel přesně 27 km.
Avatar - J@...
Re: Re: Re: Ty váhy
| 28. 5. 2019 10:30
Těch rozbitých sporťáků na světlech a na výjezdech na hl. silnici je plný youtube. To jo.
Ještě markantnější u S-kových a RS-kovýc audin je jízda na sněhu.
Re: Ty váhy
| 28. 5. 2019 09:52
I přes svojí lehkou averzi jsem koupil do rodiny A6 3,0 TDI teď už minulé generace. A pokud po tom člověk chce pohodlnou a tichou jízdu, je to uspokojivé (až na občasný škubnutí Stroniku, díky kterýmu to ale zase jede). Každopádně jestli se tomu autu někam nechce, jsou to zatáčky. Při každým oblouku je prostě znát, že je to těžký na čumák. Je to znát dokonce i na brzdách. Jediný, co mohlo sportovnost tohodle auta zachránit byl lehkej V6 TSI motor. Ten tam ale dát nemohli, protože CO2.
Kupce si to rozhodně najde, o tom žádná, ale já bych si objednal benzín. Co je zvláštní, že Touareg (kterej jsem měl za to, že má platformu stejnou) se do zatáček docela vrhal. Sice z nich pak zase uklouzl, ale ta první reakce byla docela zábavná.
Re: Re: Ty váhy
| 28. 5. 2019 10:03
S-tronic u šestiválcové nafty? Tam je snad Tiptronic. S-tronic a falešné quattro je u benzínů a u čtyřválcové nafty.
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Ty váhy
| 28. 5. 2019 10:16
Psal o minulé generaci. Ta měla S-tronic u 3,0TDI Quattro. Měl jsem ji doma.
Re: Re: Re: Re: Ty váhy
| 28. 5. 2019 10:53
Jj, četl jsem nepozorně, moje chyba.
Avatar - white label
Re: Re: Re: Ty váhy
| 28. 5. 2019 10:45
"...A6 3,0 TDI teď už minulé generace."
Kilowatty
| 28. 5. 2019 09:36
250 kW? Není to na S6 trochu málo?

Když si vezmu, že takový Megane RS má 221 kW a váží o půl tuny méně.

Jsem si myslel, že když už se něco jmenuje Audi S6, tak by to mohlo udělat hothatch za osm set tisíc aspoň na rovince...
Avatar - J@...
Re: Kilowatty
| 28. 5. 2019 09:45
Jestli považuješ 5,8 s na stovku u megane za méně než 5,1 u audi, tak potom jo.
Jinak na členité trati si megane samozřejmě s těmito velkými limuzínami a kombíky vytře pr.....l.
Re: Re: Kilowatty
| 28. 5. 2019 09:48
To je ten slavný údaj 0-100, no. Čtyřkolka nezahrabe. ;-)
Avatar - J@...
Re: Re: Re: Kilowatty
| 28. 5. 2019 10:03
Spíš je problém v odlišení od verzí RS. Dřív když měly obě V8, byly si blízko. Teď spíš chce patrně marketing udělat více prostoru pro verze RS, a S-ky trochu výkonově ořezal. Začalo to 3,0 tfsi.
Avatar - _Karel_
Omluva Machalovi
| 28. 5. 2019 09:51
Musím se Vám Martine omluvit. před nějakým měsícem, když jste nasadil novou parádní podobu diskuzí, jsem Vás obvinil, že jste lhář. Nebylo to fér a pravdivé.
V ničem jste nelhal, teď už věřím, že jste na nový formát skutečně přešli kvůli lepší přehlednosti, aby jste nám zvýšili kvalitu diskuzí. Veškeré připomínky jste promptně vyřešili, kritikům jste zavřeli huby bleskovou obnovou všech funkcí, které měly staré diskuze. Zkrátka, jak jste psal - péče o rodinné stříbro. A je ta péče poznat - všichni kvalitní diskutéři se vrátili, diskutuje se tu jako nikdy předtím, a dokonce přibylo i pár skutečných nových hvězd typu Cicero. A tak to má být!
Světlým zítřkům Auto.cz třikrát zdar!

P.S. Naopak jsem lhal já. Napsal jsem tenkrát, že bych Vám veškerou svou kritiku klidně řekl napřímo z oka do oka. Kecal jsem. Kdybych se s Váma potkal, vysral bych se na Vás, nekazil bych si náladu ještě víc.
Avatar - Hammunasakra
Re: Omluva Machalovi
| 28. 5. 2019 09:59
:yes: :yes:
Avatar - WinDiesel
Re: Omluva Machalovi
| 28. 5. 2019 10:21
Karle proč se rozčilovat kvůli takovým blbinám? V životě jsou větší starosti než úroveň diskuzního fóra (technická, obsahová) na autocz. Je stejně zajímá jen prodaná reklama. Musí se tím živit a když se něčím musí živit ale nebaví je to, tak se trestají sami. Ji mi jich spíše líto.
Avatar - _Karel_
Re: Re: Omluva Machalovi
| 28. 5. 2019 10:30
Rozčiluje mě to, protože jsem tu posledních pár let (rád) trávil stovky hodin, hodně jsem se toho od erudovaných kolegů dozvěděl, bavilo mě to tu. Teď to zkurvili, víme to my, ví to oni, ví to všichni, ale nechá se to tak, protože přece nepřiznají, že jsou ***i.
Jestli jsem se někoho dotkl svým slovníkem tak se omlouvám, ale nechce se mi to násilím balit do korektních slovíček.
Re: Re: Re: Omluva Machalovi
| 28. 5. 2019 11:22
Aspoň půjdete od počítače ven. Nakonec vám bude líp.
Avatar - J@...
Re: Re: Omluva Machalovi
| 28. 5. 2019 10:32
Máš pravdu, že redakce je asi splachovací, ................... ale hezky jim to Kája napsal. :yes: :-)
Avatar - white label
Re: Re: Omluva Machalovi
| 28. 5. 2019 11:23
Až tu nebude "nikdo" chodit, tak ani tu reklamu nebudou mít komu prodávat...
Avatar - Beefcake
Naftacik
| 28. 5. 2019 11:32
Tak co, bude aj obligatny generator zvuku ? :-)
Avatar - white label
Re: Naftacik
| 28. 5. 2019 12:39
Když už je nafta i v S6, tak by mohli přijít i s S6 allroad. ;-)
nafta
| 28. 5. 2019 12:36
zájem o naftu klesá, audi předělává benzín na naftu a novej superb je co se týká výbavy a motorů je v naftové převaze...moc tomu nerozumím ale zajem o naftu klesá..
Re: nafta
| 28. 5. 2019 13:08
Jestli umím počítat, tak sup nabízí 3 benzínové motorizace (s PHEV dokonce 4) a 2 naftové. A to i přesto, že více než 80% supů se prodá v naftě.
Re: Re: nafta
| 28. 5. 2019 13:32
Je to divne sama kritika na dizlaky potom pride Mercedes s uplne novym R 6 a teraz Audi predvadza dizel v S 6/7 ,tak koncia dizle alebo nie yes or no?
Avatar - white label
Re: Re: Re: nafta
| 28. 5. 2019 13:37
Je to jednoduché, limity CO2, a když není větší zájem o elektro, zbývá nafta, MB v tom nehledej určitě, u Audi to jsou pořád V6ky.
Avatar - Machýrek
Re: Re: Re: nafta
| 28. 5. 2019 19:12
Mercedes-AMG CLS 53 4MATIC+ Coupé
2 305 050,00 Kč má taky nový R6. Takže to jde. S7 v naftě nebo tohle?
Avatar - Emel
Re: Re: nafta
| 28. 5. 2019 14:07
Jj, Superb je 1.5TSI 110kW, 2.0TSI 140kW a 2.0TSI 200kW vs. 2.0TDI 110kW a 2.0TDI 140kW - to je převaha benzínu, jak co do šíře nabídky, tak co do výkonu.

Audi... nojo, zájem o naftu možná klesá, ale v ČR je to za letošek u A6 103:1 pro naftu.
Re: Re: Re: nafta
| 28. 5. 2019 15:30
Tak těch benzínu asi trochu přibude, nová A6 dlouho byla k dispozici jenom s dieselem, ale asi nic dramatického.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: nafta
| 28. 5. 2019 16:25
Tak je tam myslím 1.8TSI a 2.0TSI...
Re: Re: Re: nafta
| 28. 5. 2019 22:32
Emel, nechcem ti kaziť radosť, ale 2,0TSI 140kW Superb v ponuke nemá, a ani nikdy nemal
OIII po FL ho má, to ano...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku