a ekofašisti budou kvičet!
A já s nimi - i když z jinýho důvodu. Naftu jóóóó´, jasný. Do aut týhlevelikosti.
Ale proboha ne do eskovejch audin, emkovejch báv a tak.
To fosteku nechutná. :-!
To vysvětli EK, EP a evropské radě. Audi to vidí přes CO2, jasně, velmi výkonná auta v benzínu by měla o 25% vyšší emise CO2.
Navíc si myslím že Audi "musí" spotřebovat motory které byly původně určeny pro Porsche.
A možná už v showroomech Porsche říkají těm kdo chtěli diesel, běžte do Audi.
Myslím že to má VAG docela dobře promyšlené. :-!
No Toyota taky experimentuje s převlečeným BMW, výsledkem je obrovský zájem o starší modely a zvýšený zájem o náhradní díly a motory, motorové součásti.
Já bych tedy roupy na mokrém neměl ……. :-!:-!:-!
Znám chlapíka co si koupil sporťáka a první louže ho vyhodila ze silnice daleko do pole :-! najel přesně 27 km.
Těch rozbitých sporťáků na světlech a na výjezdech na hl. silnici je plný youtube. To jo.
Ještě markantnější u S-kových a RS-kovýc audin je jízda na sněhu.
I přes svojí lehkou averzi jsem koupil do rodiny A6 3,0 TDI teď už minulé generace. A pokud po tom člověk chce pohodlnou a tichou jízdu, je to uspokojivé (až na občasný škubnutí Stroniku, díky kterýmu to ale zase jede). Každopádně jestli se tomu autu někam nechce, jsou to zatáčky. Při každým oblouku je prostě znát, že je to těžký na čumák. Je to znát dokonce i na brzdách. Jediný, co mohlo sportovnost tohodle auta zachránit byl lehkej V6 TSI motor. Ten tam ale dát nemohli, protože CO2.
Kupce si to rozhodně najde, o tom žádná, ale já bych si objednal benzín. Co je zvláštní, že Touareg (kterej jsem měl za to, že má platformu stejnou) se do zatáček docela vrhal. Sice z nich pak zase uklouzl, ale ta první reakce byla docela zábavná.
Jestli považuješ 5,8 s na stovku u megane za méně než 5,1 u audi, tak potom jo.
Jinak na členité trati si megane samozřejmě s těmito velkými limuzínami a kombíky vytře pr.....l.
Spíš je problém v odlišení od verzí RS. Dřív když měly obě V8, byly si blízko. Teď spíš chce patrně marketing udělat více prostoru pro verze RS, a S-ky trochu výkonově ořezal. Začalo to 3,0 tfsi.
Musím se Vám Martine omluvit. před nějakým měsícem, když jste nasadil novou parádní podobu diskuzí, jsem Vás obvinil, že jste lhář. Nebylo to fér a pravdivé.
V ničem jste nelhal, teď už věřím, že jste na nový formát skutečně přešli kvůli lepší přehlednosti, aby jste nám zvýšili kvalitu diskuzí. Veškeré připomínky jste promptně vyřešili, kritikům jste zavřeli huby bleskovou obnovou všech funkcí, které měly staré diskuze. Zkrátka, jak jste psal - péče o rodinné stříbro. A je ta péče poznat - všichni kvalitní diskutéři se vrátili, diskutuje se tu jako nikdy předtím, a dokonce přibylo i pár skutečných nových hvězd typu Cicero. A tak to má být!
Světlým zítřkům Auto.cz třikrát zdar!
P.S. Naopak jsem lhal já. Napsal jsem tenkrát, že bych Vám veškerou svou kritiku klidně řekl napřímo z oka do oka. Kecal jsem. Kdybych se s Váma potkal, vysral bych se na Vás, nekazil bych si náladu ještě víc.
Karle proč se rozčilovat kvůli takovým blbinám? V životě jsou větší starosti než úroveň diskuzního fóra (technická, obsahová) na autocz. Je stejně zajímá jen prodaná reklama. Musí se tím živit a když se něčím musí živit ale nebaví je to, tak se trestají sami. Ji mi jich spíše líto.
Rozčiluje mě to, protože jsem tu posledních pár let (rád) trávil stovky hodin, hodně jsem se toho od erudovaných kolegů dozvěděl, bavilo mě to tu. Teď to zkurvili, víme to my, ví to oni, ví to všichni, ale nechá se to tak, protože přece nepřiznají, že jsou ***i.
Jestli jsem se někoho dotkl svým slovníkem tak se omlouvám, ale nechce se mi to násilím balit do korektních slovíček.
zájem o naftu klesá, audi předělává benzín na naftu a novej superb je co se týká výbavy a motorů je v naftové převaze...moc tomu nerozumím ale zajem o naftu klesá..
Jj, Superb je 1.5TSI 110kW, 2.0TSI 140kW a 2.0TSI 200kW vs. 2.0TDI 110kW a 2.0TDI 140kW - to je převaha benzínu, jak co do šíře nabídky, tak co do výkonu.
Audi... nojo, zájem o naftu možná klesá, ale v ČR je to za letošek u A6 103:1 pro naftu.