Novinky
Rozčiluje mě to, protože jsem tu posledních pár let (rád) trávil stovky hodin, hodně jsem se toho od erudovaných kolegů dozvěděl, bavilo mě to tu. Teď to zkurvili, víme to my, ví to oni, ví to všichni, ale nechá se to tak, protože přece nepřiznají, že jsou ***i.
Jestli jsem se někoho dotkl svým slovníkem tak se omlouvám, ale nechce se mi to násilím balit do korektních slovíček.
Jestli jsem se někoho dotkl svým slovníkem tak se omlouvám, ale nechce se mi to násilím balit do korektních slovíček.
To vysvětli EK, EP a evropské radě. Audi to vidí přes CO2, jasně, velmi výkonná auta v benzínu by měla o 25% vyšší emise CO2.
Navíc si myslím že Audi "musí" spotřebovat motory které byly původně určeny pro Porsche.
A možná už v showroomech Porsche říkají těm kdo chtěli diesel, běžte do Audi.
Myslím že to má VAG docela dobře promyšlené. :-!
Navíc si myslím že Audi "musí" spotřebovat motory které byly původně určeny pro Porsche.
A možná už v showroomech Porsche říkají těm kdo chtěli diesel, běžte do Audi.
Myslím že to má VAG docela dobře promyšlené. :-!
Máš pravdu, že redakce je asi splachovací, ................... ale hezky jim to Kája napsal. :yes: 😄
Karle proč se rozčilovat kvůli takovým blbinám? V životě jsou větší starosti než úroveň diskuzního fóra (technická, obsahová) na autocz. Je stejně zajímá jen prodaná reklama. Musí se tím živit a když se něčím musí živit ale nebaví je to, tak se trestají sami. Ji mi jich spíše líto.
Souhlas. Nemám nic proti výkonému dieselu, ale nesmí nahradit ještě výkonější benzín...to je blbá cesta.
a ekofašisti budou kvičet!
A já s nimi - i když z jinýho důvodu. Naftu jóóóó´, jasný. Do aut týhlevelikosti.
Ale proboha ne do eskovejch audin, emkovejch báv a tak.
To fosteku nechutná. :-!
A já s nimi - i když z jinýho důvodu. Naftu jóóóó´, jasný. Do aut týhlevelikosti.
Ale proboha ne do eskovejch audin, emkovejch báv a tak.
To fosteku nechutná. :-!
Jestli umím počítat, tak sup nabízí 3 benzínové motorizace (s PHEV dokonce 4) a 2 naftové. A to i přesto, že více než 80% supů se prodá v naftě.
I přes svojí lehkou averzi jsem koupil do rodiny A6 3,0 TDI teď už minulé generace. A pokud po tom člověk chce pohodlnou a tichou jízdu, je to uspokojivé (až na občasný škubnutí Stroniku, díky kterýmu to ale zase jede). Každopádně jestli se tomu autu někam nechce, jsou to zatáčky. Při každým oblouku je prostě znát, že je to těžký na čumák. Je to znát dokonce i na brzdách. Jediný, co mohlo sportovnost tohodle auta zachránit byl lehkej V6 TSI motor. Ten tam ale dát nemohli, protože CO2.
Kupce si to rozhodně najde, o tom žádná, ale já bych si objednal benzín. Co je zvláštní, že Touareg (kterej jsem měl za to, že má platformu stejnou) se do zatáček docela vrhal. Sice z nich pak zase uklouzl, ale ta první reakce byla docela zábavná.
Kupce si to rozhodně najde, o tom žádná, ale já bych si objednal benzín. Co je zvláštní, že Touareg (kterej jsem měl za to, že má platformu stejnou) se do zatáček docela vrhal. Sice z nich pak zase uklouzl, ale ta první reakce byla docela zábavná.
Jestli považuješ 5,8 s na stovku u megane za méně než 5,1 u audi, tak potom jo.
Jinak na členité trati si megane samozřejmě s těmito velkými limuzínami a kombíky vytře pr.....l.
Jinak na členité trati si megane samozřejmě s těmito velkými limuzínami a kombíky vytře pr.....l.
Proto z těchto audin nikdy nebude žádný opravdový sportovec. Ta hmotnost je mimo suchý a rovný povrch děsivá. Hned tě přejdou roupy. 😄
250 kW? Není to na S6 trochu málo?
Když si vezmu, že takový Megane RS má 221 kW a váží o půl tuny méně.
Jsem si myslel, že když už se něco jmenuje Audi S6, tak by to mohlo udělat hothatch za osm set tisíc aspoň na rovince...
Když si vezmu, že takový Megane RS má 221 kW a váží o půl tuny méně.
Jsem si myslel, že když už se něco jmenuje Audi S6, tak by to mohlo udělat hothatch za osm set tisíc aspoň na rovince...
zájem o naftu klesá, audi předělává benzín na naftu a novej superb je co se týká výbavy a motorů je v naftové převaze...moc tomu nerozumím ale zajem o naftu klesá..
Emel, nechcem ti kaziť radosť, ale 2,0TSI 140kW Superb v ponuke nemá, a ani nikdy nemal
OIII po FL ho má, to ano...
OIII po FL ho má, to ano...
Mercedes-AMG CLS 53 4MATIC+ Coupé
2 305 050,00 Kč má taky nový R6. Takže to jde. S7 v naftě nebo tohle?
2 305 050,00 Kč má taky nový R6. Takže to jde. S7 v naftě nebo tohle?
Jj, Superb je 1.5TSI 110kW, 2.0TSI 140kW a 2.0TSI 200kW vs. 2.0TDI 110kW a 2.0TDI 140kW - to je převaha benzínu, jak co do šíře nabídky, tak co do výkonu.
Audi... nojo, zájem o naftu možná klesá, ale v ČR je to za letošek u A6 103:1 pro naftu.
Audi... nojo, zájem o naftu možná klesá, ale v ČR je to za letošek u A6 103:1 pro naftu.
Je to jednoduché, limity CO2, a když není větší zájem o elektro, zbývá nafta, MB v tom nehledej určitě, u Audi to jsou pořád V6ky.
Těch rozbitých sporťáků na světlech a na výjezdech na hl. silnici je plný youtube. To jo.
Ještě markantnější u S-kových a RS-kovýc audin je jízda na sněhu.
Ještě markantnější u S-kových a RS-kovýc audin je jízda na sněhu.
Já bych tedy roupy na mokrém neměl ……. :-! :-! :-!
Znám chlapíka co si koupil sporťáka a první louže ho vyhodila ze silnice daleko do pole :-! najel přesně 27 km.
Znám chlapíka co si koupil sporťáka a první louže ho vyhodila ze silnice daleko do pole :-! najel přesně 27 km.
Spíš je problém v odlišení od verzí RS. Dřív když měly obě V8, byly si blízko. Teď spíš chce patrně marketing udělat více prostoru pro verze RS, a S-ky trochu výkonově ořezal. Začalo to 3,0 tfsi.
S-tronic u šestiválcové nafty? Tam je snad Tiptronic. S-tronic a falešné quattro je u benzínů a u čtyřválcové nafty.
ubrat mezigeneračně 74kW.....to u S modelů není cesta
ale budeme si muset zvyknout
předchozí generace 4,0T si bude držet cenu :-! :-!
ale budeme si muset zvyknout
předchozí generace 4,0T si bude držet cenu :-! :-!
Je to divne sama kritika na dizlaky potom pride Mercedes s uplne novym R 6 a teraz Audi predvadza dizel v S 6/7 ,tak koncia dizle alebo nie yes or no?
Tak těch benzínu asi trochu přibude, nová A6 dlouho byla k dispozici jenom s dieselem, ale asi nic dramatického.
V ničem jste nelhal, teď už věřím, že jste na nový formát skutečně přešli kvůli lepší přehlednosti, aby jste nám zvýšili kvalitu diskuzí. Veškeré připomínky jste promptně vyřešili, kritikům jste zavřeli huby bleskovou obnovou všech funkcí, které měly staré diskuze. Zkrátka, jak jste psal - péče o rodinné stříbro. A je ta péče poznat - všichni kvalitní diskutéři se vrátili, diskutuje se tu jako nikdy předtím, a dokonce přibylo i pár skutečných nových hvězd typu Cicero. A tak to má být!
Světlým zítřkům Auto.cz třikrát zdar!
P.S. Naopak jsem lhal já. Napsal jsem tenkrát, že bych Vám veškerou svou kritiku klidně řekl napřímo z oka do oka. Kecal jsem. Kdybych se s Váma potkal, vysral bych se na Vás, nekazil bych si náladu ještě víc.