Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

DS 3 Crossback vstupuje na český trh. Malé luxusní SUV pořídíte minimálně za 560.000 Kč

12 komentářů

Anonym
strašný. Ubohej kýbl,
Navoňená bída v nejhorším slova smyslu. Snad ještě děsivější pseudoznačka než upocená Cupra. Blití. :no:
adamzprahy
Hele hrubiánsky napsáno, ale souhlasím s tebou. Každé auto má svého kupce, je to vždy otázkou nabídky, ale tady nevím. Cílovku vidím jako hodně extravagantního člověka, který se nebojí jít proti proudu a má peníze, ale ne tolik aby si koupil "standardní" prémii. A to teda na dnešním přesyceném trhu je hodně slabá mezera, jestli tam vůbec je...
multicar
Zaujal mě ten Puretech 1.2 115kW, ten se vyskytuje snad jen u této DS3.. ?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj nová verze poprvé použitá tady = Bureš to absolutně přešel. Kdyby to bylo nějaký TSI = byl by tady o tom samostatnej článek. Nebo dva? 😄
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Vždyť to nemá 4x4! Je to max. crossover :no:
Avatar - kaa
kaa
Už vidím jak si celej natěšenej kupuji luxusní SUV s tříválcem. >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nejsem fanda málo válců a malejch objemů = ale viz nedávný shrnutí Světa motorů = tohle je spolehlivej malej pan motor

115 kW nedávno mívaly klasický 4válcový 2 litry = ty silnější 😄
Avatar - kaa
kaa
Tříválec je jenom východisko z nouze protože vždy vibruje v příčné ose a i přes snahu o vyvážení excentrickými závažími tyto vibrace nelze zcela eliminovat.
Má nevyrovnanou dodávku výkonu. Nikdy nejde naladit tak aby měl rovnoměrnou dodávku síly od volnoběhu po omezovač otáček, jak je to dosažitelné u víceválcových motorů. Tento problém totiž nelze uspokojivě vyřešit, protože zážeh se děje jen jednou za 240° otáčky klikové hřídele, takže je zde poměrně značná část rotace klikové hřídele (1/6, 60°), po kterou se jen volně protáčí bez jakéhokoli impulsu od pístů. To je dlouhá doba, kdy motor prostě nemá co nabídnout a to zejména v nižších a středních otáčkách.
Oba zmíněné projevy se pak starají o problém třetí a to je zvuk. .
Důvodem zavádění tříválců není jejich parádní průběh výkonu, ani hladký běh, ani lahodný zvuk, ale výhradně jenom snaha výrobců splnit papírové normy CO2.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Důvod zmenšování počtu válců i objemu = probíhající odvždy = je myslim úplně jinej 😉

Výkon nedávnech V12 dneska zvládá R4 s třetinovým objemem = no vlastně daleko větší 😄

A jo v průběhu času se stejně zmenšují i emise = celkový
frite
Čtyřválec není také sám o sobě vyváženým motorem tím je až šestiválec a to pouze při určitém uhlu rozevření válců.
Za mě Je čtyřválec stejně tak plebejsky motor jako tříválec
cjoctavian
Z tej uvodnej fotky som si najprv pomyslel, ze ide o nejake Audi... uboha kopia... :no:
ericn
Je to hnusný, drahý a malý SUV s 3 hrnkem :no: