Novinky
DS 3 Crossback vstupuje na český trh. Malé luxusní SUV pořídíte minimálně za 560.000 Kč
12 komentářů
Jj nová verze poprvé použitá tady = Bureš to absolutně přešel. Kdyby to bylo nějaký TSI = byl by tady o tom samostatnej článek. Nebo dva? 😄
Nejsem fanda málo válců a malejch objemů = ale viz nedávný shrnutí Světa motorů = tohle je spolehlivej malej pan motor
115 kW nedávno mívaly klasický 4válcový 2 litry = ty silnější 😄
115 kW nedávno mívaly klasický 4válcový 2 litry = ty silnější 😄
Čtyřválec není také sám o sobě vyváženým motorem tím je až šestiválec a to pouze při určitém uhlu rozevření válců.
Za mě Je čtyřválec stejně tak plebejsky motor jako tříválec
Za mě Je čtyřválec stejně tak plebejsky motor jako tříválec
Důvod zmenšování počtu válců i objemu = probíhající odvždy = je myslim úplně jinej 😉
Výkon nedávnech V12 dneska zvládá R4 s třetinovým objemem = no vlastně daleko větší 😄
A jo v průběhu času se stejně zmenšují i emise = celkový
Výkon nedávnech V12 dneska zvládá R4 s třetinovým objemem = no vlastně daleko větší 😄
A jo v průběhu času se stejně zmenšují i emise = celkový
Tříválec je jenom východisko z nouze protože vždy vibruje v příčné ose a i přes snahu o vyvážení excentrickými závažími tyto vibrace nelze zcela eliminovat.
Má nevyrovnanou dodávku výkonu. Nikdy nejde naladit tak aby měl rovnoměrnou dodávku síly od volnoběhu po omezovač otáček, jak je to dosažitelné u víceválcových motorů. Tento problém totiž nelze uspokojivě vyřešit, protože zážeh se děje jen jednou za 240° otáčky klikové hřídele, takže je zde poměrně značná část rotace klikové hřídele (1/6, 60°), po kterou se jen volně protáčí bez jakéhokoli impulsu od pístů. To je dlouhá doba, kdy motor prostě nemá co nabídnout a to zejména v nižších a středních otáčkách.
Oba zmíněné projevy se pak starají o problém třetí a to je zvuk. .
Důvodem zavádění tříválců není jejich parádní průběh výkonu, ani hladký běh, ani lahodný zvuk, ale výhradně jenom snaha výrobců splnit papírové normy CO2.
Má nevyrovnanou dodávku výkonu. Nikdy nejde naladit tak aby měl rovnoměrnou dodávku síly od volnoběhu po omezovač otáček, jak je to dosažitelné u víceválcových motorů. Tento problém totiž nelze uspokojivě vyřešit, protože zážeh se děje jen jednou za 240° otáčky klikové hřídele, takže je zde poměrně značná část rotace klikové hřídele (1/6, 60°), po kterou se jen volně protáčí bez jakéhokoli impulsu od pístů. To je dlouhá doba, kdy motor prostě nemá co nabídnout a to zejména v nižších a středních otáčkách.
Oba zmíněné projevy se pak starají o problém třetí a to je zvuk. .
Důvodem zavádění tříválců není jejich parádní průběh výkonu, ani hladký běh, ani lahodný zvuk, ale výhradně jenom snaha výrobců splnit papírové normy CO2.
Z tej uvodnej fotky som si najprv pomyslel, ze ide o nejake Audi... uboha kopia... :no:
Hele hrubiánsky napsáno, ale souhlasím s tebou. Každé auto má svého kupce, je to vždy otázkou nabídky, ale tady nevím. Cílovku vidím jako hodně extravagantního člověka, který se nebojí jít proti proudu a má peníze, ale ne tolik aby si koupil "standardní" prémii. A to teda na dnešním přesyceném trhu je hodně slabá mezera, jestli tam vůbec je...
Navoňená bída v nejhorším slova smyslu. Snad ještě děsivější pseudoznačka než upocená Cupra. Blití. :no: