Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda hlásí v Evropě hned několik rekordů

Mazda v Evropě zažívá skutečnou renesanci. V dosavadním průběhu letošního fiskálního roku, který Mazdě končí posledním březnovým dnem, automobilka prodala nejvíce vozů od roku 1992.
Zpět na článek
neregistrovaný "miso15"
25. 2. 2008 11:59
Re: New M2, new M6, old M6, CX7, RX8, MX5....
Rozumieme :-) aktualne mame v garazi 3 kusky :-)
neregistrovaný "Joe_ST .. not logged"
17. 2. 2008 23:56
New M2, new M6, old M6, CX7, RX8, MX5....
tak jsem to tu procetl a rikam si, pridam neco k dobremu.
Nedavno jsem si projel dvojku, mame v rodine prvni generaci M2 a to je opravdu uplne jine auto, ono spravne se ta stara dvojka mela jmenovat jeste Demio, je to Demio II to odrazi jake auto to je, az tohle nove lehke zihadelko je prava ZOOM ZOOM Mazda2. Paradni, svizna, prijemna na rizeni jako vsechny mazdy, clovek by se rychle zamiloval. A do te zelene zvlast, je uzasna.
Nova M6.. tak to je krasny kousek, starou M6 jsem mel, bylo to krasny, rychly a poradny auto, mel jsem 2.3 olej mi nezrala, nemel jsem jedinej problem. Nova M6 kterou jsem vyzkousel byla 2.0 TD sedan. Interier o 2 tridy lepsi nez ve stare M6, ale presne tu popisujete ten priklon k limuzinam a odklon o sportovniho ducha prvni generace. Svezl jsem se s ni asi 30km a nemel jsem jediny spatny pocit, nic co by me treba jako potencialniho kupce odrazovalo, jenze ja takove auto nepotrebuju. Tesim se az se svezu v tom novem 2.5l :-)
cetl jsem tu "mezi radky" nepochopeni existence modelu CX7, no mam ji doma, a proc? Protoze potrebuju auto ktere je schopne vyjet kdykoliv at je 20cm noveho snehu a silnicari nestihaji nebo kdyz mi ve ctvrtek zavola Chopok ci Strbske pleso a ja musim jet do hor kde bez 4x4 nelze vyjet ani na nejblizsi chalupu. To nemluvim a aktivni bezpecnosti systemu 4x4 v kritickych situacich do kterych se clovek muze ne vlastni vinou nekdy dostat. Musim vozit obcas naklad, sklopena sedadla v CX a velke zadni dvere mi absolutne vyhovuji. Jezdil jsem ted dlouho s dieselem a chtel jsem zmenu. A hlavne chtel jsem opet Mazdu.. takze .... uz chapete, ze existuje skupina zakazniku na SUV typu CX7? Steje tak by nekdo mohle rikat proc existuje RX8 s "podivnym" Wanklem na ktery se krom mazdy nikdo neumi ani podivat a kdyz se podiva tak ho vetsinou rozbije, protoze to auto je treba rychle 4 mistne GT na rychly pohyb po dalnici, ano tohle presne zvladne M6 taky... ale stejne tu budou lidi kteri si to RXko koupi. A co MX5 maly dvoumistny roadster s temer nicotnym kufrem a zadnim pohonem ktery v zime na snehu je pouzitelny jen s nejvyssi mirou opatrnosti, v lete dava uzasny pocit vetru ve vlasech, ale do kufru se vejde jen baleni dobre vody na lezato.....aboslutne neprakticke auto, tak jako je CX7 neprakticka velikosti a treba pro nekoho provoznimi naklady je MX neprakticka z hlediska provozu v zime a treba tim ze proste pojme jen dva lidi. Ale i takova auta maji sve zakazniky a kupce.
Tazke viva ZOOM ZOOM ... zdravi Vas vsechny majitel dvou nejvic nepraktickych aut od Mazdy ...CX i MX mam v garazi, ale verte mi, je s nimi ta nejvetsi legrace za volantem. pro me je to srdecni zalezitost...mozna mi nekteri rozumite. Joe_St
Avatar - micaello
15. 2. 2008 11:06
Re: Fandím filosofii Mazdy 2
Sorry, videl jsem to v akci v aute poprve :*)
neregistrovaný "Beekey"
15. 2. 2008 11:04
Re: Fandím filosofii Mazdy 2
Woaaa, a auto piiipaaa a tak, tak to je neco, akorat to bylo i v honde civic pred 2 lety... :-)
Avatar - SpiderJ
15. 2. 2008 10:36
Re: Fandím filosofii Mazdy 2
S tím nelze než souhlasit.. :-)
Avatar - micaello
15. 2. 2008 10:09
Re: Fandím filosofii Mazdy 2
Doris neznam :*)
Ja jsem z forum.mazdaklub.sk :-!
neregistrovaný "povaleč"
15. 2. 2008 10:08
Re: Fandím filosofii Mazdy 2
Vidím,že dnes to je "češtin" jak z pomocné školy,co už,je pátek... :yes:
neregistrovaný "povaleč"
15. 2. 2008 10:06
Re: Fandím filosofii Mazdy 2
Jsem rád,že někdo další nahlas řekno,jaký "smysl"vidí v autech CX-7 atd. Klubové stránečky-jsou to ty,kde docela dobře(a na žen zcela excelentně)píše Doris?Perfektní :yes: Lidé se tam neurážejí za názory,ale řeší problémy.Nebo nějaké jiné? :-O
neregistrovaný "povaleč"
15. 2. 2008 10:00
Re: Fandím filosofii Mazdy 2
Ale jo,jenže 90% jízd je a bude jen řidič,takže(ale ať z toho neuděláme OT)mně pár kilo netíží.Každý si jedeme svým a jinam,jen dítě,které ještě nemá papíry si musí vybrat jednoho ze tří, s kým pojede.
Trend snižování hmotnosti a současný růst torzní tuhosti je určitě dobrý a čím více výrobců to udělá,tím lépe.
Avatar - micaello
15. 2. 2008 09:33
Re: Fandím filosofii Mazdy 2
Neni zac...jinak, neni to DNES, je to udalost z 2.2.08, ale snad nevadi :-), zkopiroval jsem tento muj text sem z naseho mazdafora...
Avatar - SpiderJ
15. 2. 2008 09:23
Re: Fandím filosofii Mazdy 2
:yes: pěkně sepsáno ;-) vždycky mě potěší, když fanoušek nějaké značky dokáže napsat objektivní kritiku.. M6 jsem jel a mám NAPROSTO stejné pocity ;-) a to jsem na Hondy :-O
Avatar - SpiderJ
15. 2. 2008 09:18
Re: Fandím filosofii Mazdy 2
Stačí :-! ale představ si, že by měla o 250 kilo míń ;-) ;-) ;-)
Avatar - micaello
15. 2. 2008 09:11
Re: Fandím filosofii Mazdy 2
Tak dnes se TO stalo...dnes, jsem se mohl projet v nove Mazde 6. Konkretne jsem mel v rukou M6 liftback 2.0 MZR ve vybave TE plus. Co k ni rict? Vypada skvele, ale uprimne, ztratila takovy ten sportovni nadech a posunula se spis k limuzoidnim autum typu Passat ci Mondeo. Nicmene design je naprosto neotrely, zamena s Lexusem ani z vetsi dalky neni mozna, proste to auto ve skutecnosti vypada o dost jinak nez na fotografiich (tim myslim to, ze vypada hodne osobitne a s Lexusem nema nic spolecneho, jak jsme se neopravnene obavali).
Ze predu pusobi diky zajimave umistenym svetlometum jako siroky a mohutny mastodont, zatimco bocni linie zase naznacuji hbite svezeni. Zadni partie je kapitola sama o sobe, sofistikovane vydesignovane zadni svitilny padnou autu jako ulite a je radost se na ne divat. Jsem zvedavy, jestli i nova M6 bude na silnici a zvlast za tmy lehce identifikovatelna jako jeji predchudkyne (tu, kdyz vidim ve zpetnem zrcatku, tak ji hned poznam, je to takove UFO ).
Usedam za volant, je jeste lepe propracovany nez v puvodni M6 a uz tam to byl TOP TOP ve sve tride. Interier dycha moderni technologii, bylo zajimave sledovat, jak se jemne modre podsvitil hlavni ovladac audiosoustavy a par tlacitek kolem a jemne to pulzovalo, jak rekl Dejf, mas pocit, ze to auto dycha...uzasne.
Osahavam si materialy, kvalita na kazdem centimetru, hlavni plast palubovky je mekceny a na pohled pusobi mnohem luxusnejsim dojmem nez na dotek. Co vsechno za vymozenosti nova M6 ma jsem nezkoumal, startuju a rikam kamosovi-prodejci, at vypne klimu, ze chci slyset motor. Nic. Neslysim vubec nic. Radim jednicku, pomalu poustim spojku a lechtam plyn, auto vyrazi vpred. Na tachometru vidim cislo 260, mno, krapanek nadsazene . Slapu po plynu, razeni je jeste presnejsi nez v prvni M6, radicka je spis joystick, rychlosti tam jdou temer samy. Behem par sekund je tam 70km/h a auto pipa, kamos prodejce vysvetluje, ze si muzete nastavit zvukovou signalizaci pro urcitou rychlost, dobre treba do mesta atd. Fajn featureska. Motor se ozyva az nekde pri trech tisicich, nicmene projev je klidny, spis je to takove jemne seveleni, takze dalsi posun od sportovneji ladenych motoru u predesle M6 (treba 1.8 co maji tchanovci ma nadherny syrovy sportovni zvuk, tohle je oproti tomu jen seveleni vanku kdesi v pozadi, pro nekoho plus, pro nekoho minus, me osobne na tom moc nesejde, hlavne ze to nevydava zvuky jak traktor). Prichazi krizovatka, Slapu po brzdovem pedalu, hmm, trochu nejistoty, brzdy maji nastup spise lezerni a tak je treba pritlacit krapet vic, na tohle by bylo treba si zvyknout, ze se toho pedalu clovek nesmi bat. Jedeme dal, celkovy pocit z auta je jednoznacne kladny a byt clovekem, co shani auto stredni tridy, nevahal bych ani minutu. Oproti predesle M6 je to obrovsky krok, je to o tridu jine, lepsi, vyspelejsi auto, i kdyz ztratilo na sportovnim projevu a duchu, stalo se spis rodinnou limuzinou. Takovy pocit jsem napriklad v novem Mondeu nezazil. Podvozek tlumi vse, co muze, vyborne. Sedadla doznaly par zmen, prijde mi, ze maji delsi operadlo, lepsi bocni vedeni a kvalitnejsi opreni v oblasti beder. Ale na to, abych to poradne prozkoumal, jsem s ni byl malo (cca. 15minut jizdy). Pohled do vnitrniho zpetneho zrcatka je zajimavy, okno liftbacku je sice rozmerne, ale tim, jak je zkosene, tak v zrcatku vidite vlastne jen takovou uzkou sterbinu, ale vyhled je celkem OK.
Prijizdime zpet do autosalonu, parkuju, uzivam si jeste pohled na hezke budiky, osahavam si materialy, vypinam motor a jdu se podivat na svitici bixenonove svetlomety, krasa, LED vzadu, nadhera...predavam kamaradovi-prodejci klice a s pomyslnou slzou v oku odchazim....odchazim s pocitem, ze shanet auto ve stredni tride, tak tohle je ma priorita a pak dlouho dlouho dlouho nic. Mazda udelala dalsi krok k uspechu a ja pevne verim, ze si ziska velky pocet zakazniku a spokojenych majitelu.

PS: Predtim jsem stravil hodinu s Mazdou 2, o tom ale jindy a jinde, no a nakonec po M6 jsem usedl do CX-7, kratka petiminutova jizda a jediny pocit: na vyblbnuti dobre, ale jako hlavni auto do rodiny rozhodne ne, to bych volil 100% novou M6.
Avatar - skejpa
15. 2. 2008 07:56
Re: Fandím filosofii Mazdy 2
pokud sis obednal benzinovou verzi (mimo 2.3, ktera mela (nevim jestli stale ma) problemy s trochu zranim oleje), pak asi zjistis, ze servis navstevovat moc nebudes :-) diesli maji nekdy maly problemy ale taky sou spolehlivy. jen malo sestek ma nejaky problemy :-) tak hodne stastnejch kilometru
neregistrovaný "povaleč"
15. 2. 2008 07:26
Re: Fandím filosofii Mazdy 2
Aha, čeština: takže nová ve smyslu "nová končící generace", nikoliv nová-generace.Ale od prodejce vím,že zásadní věci(motory,nápravy...)-nebyl důvod něco dramaticky měnit.Proto mám starý model,protože cena byla příliš dobrá.Ale experimenty tam nejsou žádné(u té co přichází),takže by mohla být naděje,že věci budou OK.Na počátku první M6 tomu tak nebylo-pár věcí zkazili nebo mohly být lepší,pak vše napravili.Ať ti jezdí a dělá radost!Ale zase:nějaká prkotinka se najde,přece jen výroba začíná.Chyby dělají všichni,jen jde o jejich četnost a přístup.Tihle se dost snaží.Vč. servisu.
neregistrovaný "opirius"
15. 2. 2008 02:19
Re: Fandím filosofii Mazdy 2
Z tvého příspěvku jsem vyvodil závěr, že s novou 6-kou máš osobní zkušenost. Je tomu tak? Bych bych vděčný za nějaké postřehy, sám na toto auto netrpělivě čekám...
neregistrovaný "Kenji"
14. 2. 2008 17:52
Jen tak dál.
Prodeje pujdou dál nahoru.Jen co dorazí "šestka".Věřim,že si najde spoustu stávajících mjitelů,kteří opustí starou generaci,ale hlavně přibude majitelů nových. :-)
neregistrovaný "povaleč"
14. 2. 2008 17:15
Re: Fandím filosofii Mazdy 2
Myslím,že si rozumíme.Určitě jde Mazda správnou cestou.Nekonečné zvyšování pohot. hmostosti skrz pas.bezpečnost si žádá výkonnější motory,buď dvě turba nebo větší objem,rozhodně je výsledkem další složitost konstr.a růst hmotnosti,spotřeby a emisí.Svým způsobem je to mesmyslnný propletenec.Jenže pak se najde někdo,kdo křičí,že na přeplněné silnice výkon 100-120kW nestačí a už to dál nemusím rozvíjet,že jo.....Smysluplnost SUV raději přeskočme.No nic, to stačí.Asi budu nazván závistivou sockou.Ale s novou M6,protože to auto,podle mne docela bohatě na každodenní ježdění stačí. :-!
Avatar - SpiderJ
14. 2. 2008 13:56
Re: Milí přátelé
Doufám, že to nebyla jednapětka Adélko...
..abys nevdechla dudlík až na to mamka šlápne >:-[]
neregistrovaný "Adélka 4"
14. 2. 2008 13:41
Milí přátelé
:yes: :yes: máme Mazdu rádi, dnes jsme si jednu objednali. Adélka, 4 roky. :-! >:D :-)
Avatar - SpiderJ
14. 2. 2008 13:16
Re: Fandím filosofii Mazdy 2
Jenže nikdo to nedělá tak radikálně jako u dvojky... Samozřejmě, že to píár prodá, byli by hloupí, kdyby to neudělali...
Jen se schválně občas u aut podívej na srovnání hmotností minulá VS. nová generace.. Samozřejmě, že si to o technologiích typu DPF atd. nemyslím.. Jen mi šlo o to, že po delší době přišel zase někdo s tím, že snížení hmotnosti má razantní vliv na spotřebu a emise...

..to o co mi v podstatě jde je rovnice lehčí auto = zábavnější auto ;-)
neregistrovaný "povaleč"
14. 2. 2008 13:08
Re: Fandím filosofii Mazdy 2
Doufám že se nedomníváš,že systém čištění filtru DPF je u Mazdy triviální řešení...k jednoduchosti to má docela daleko.Ale trend snižování hmotnosti je správný,to beru.Pozornost tomu věnují všichni.Že to někdo nahlas sděluje neznamená,že jiní to nedělají též.
Avatar - SpiderJ
14. 2. 2008 11:04
Fandím filosofii Mazdy 2
Lepší dynamika a nižší emise dosažené snížením hmotnosti se současným nárůstem bezpečnosti díky použití kvalitnějších materiálů jsou budoucnost...

Bohužel kromě Mazdy tomu zatím nikdo pozornost nevěnuje...

Trendem současné doby je spíš zvyšování výkonu i hmotnosti a složitá technická řešení snižující emise..

Mazdo2 :yes: