Technika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeToyota, Mazda a Lexus se možná podělí o platformu s šestiválci a pohonem zadních kol
13 komentářů
Anonym
2
jsou stejný hnízdo ne? Tak přiberou Magdu no. To není až tak velká věc.
CHerokee
..Japonci posunují a dál a nově vyvíjejí.
Přitom zadokolka + řadový šestiválec je ta kombinace, která vytvořila legendu o BMW. Dnes i tam kolikrát tato kombinace chybí, o mainstreamu raději nemluvě.
Přitom zadokolka + řadový šestiválec je ta kombinace, která vytvořila legendu o BMW. Dnes i tam kolikrát tato kombinace chybí, o mainstreamu raději nemluvě.
Zajímalo by mě, kde je na to teď trh. Ale byl bych rád, kdyby někde byl.
na to je pořád trh
jen automobilky se nám snaží vysvětlit že není
jsou tableťáci a jsou lidi kteří rádi jezdí
já bych okamžitě přešel na Mazdu s 6-válcem dieselem
Mazda je mi prostě sympatická
jen automobilky se nám snaží vysvětlit že není
jsou tableťáci a jsou lidi kteří rádi jezdí
já bych okamžitě přešel na Mazdu s 6-válcem dieselem
Mazda je mi prostě sympatická
Lidi nechtějí staré šestiválce, nechtějí prefoukane a užrané benzíny, ale skyactiv x bide žádaný a já jsem reálný kupec.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Staré šestiválce možná ne, ale včera jsem jezdil Z4 M40i. Samozřejmě, že když mu naložíš, tak jsi na 13, ale to už je jízda mimo pořadí. Dnes ráno jsem projel klidně tradiční trasu za 7,4 😉
Mám dlouhodobou spotřebu s tím samým motorem v M140i 8.4 l. Pro 3.0 l 6 vál. motor o výkonu 250kW/500Nm to považuju za malý zázrak..... :-!
beautude
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
teniss
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
specmisha
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.