Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes AMG A 45 S a CLA 45 S: Díky nejvýkonnějšímu čtyřválci světa nabídnou 421 koní

Zhruba před měsícem se Mercedes pochlubil nejvýkonnějším 2.0 litrovým čtyřválcem světa, který dnes konečně prezentuje pod kapotou nových modelů A 45 a CLA 45. A to včetně nejostřejších variant s označením „S.“
Zpět na článek
6. 7. 2019 15:45
6. 7. 2019 16:43
6. 7. 2019 16:51
6. 7. 2019 20:10
6. 7. 2019 20:55
6. 7. 2019 17:23
6. 7. 2019 17:48
6. 7. 2019 17:56
6. 7. 2019 18:30
6. 7. 2019 20:11
6. 7. 2019 21:27
6. 7. 2019 19:46
6. 7. 2019 22:32
7. 7. 2019 02:55
7. 7. 2019 10:59
7. 7. 2019 07:38
Avatar - rokyta.p
6. 7. 2019 14:27
pěkné nářadí
Ano motor je to slušný a sprckem docela pěkně cvičí. :-! Akorát bych se přimlouval za tižší výfuk.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - CICERO
6. 7. 2019 14:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pradeda777
6. 7. 2019 14:52
Re: pěkné nářadí
....muži globálního ražení....stejní, tišší a sklonění.....zkrátka ušláplí.... ;-\
6. 7. 2019 15:48
Re: pěkné nářadí
:yes: :yes: :yes:
rokyta nesnáší svět.
Avatar - rokyta.p
7. 7. 2019 00:05
Re: pěkné nářadí
Máš asi moc čerstvé vzpomínky na jawu pionýr. Hlučelo to a nejelo to. Lepší je přece když jede jak z praku a nehlučí ne.
Avatar - Machýrek
7. 7. 2019 07:35
Re: pěkné nářadí
Preferuji oboje, když to jede jak z praku a dela to bordel, coz by tady melo byt v poradku.
6. 7. 2019 15:43
Re: pěkné nářadí
Ž je mimo.
Jinak se to dá ladit a ovládat.
Avatar - CICERO
6. 7. 2019 17:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 7. 2019 15:45
Uau
TWL hh 0-100 pod 4. Mě je b ne! :)
Debata o nejrychlejší a nejlepší HH myslím právě skončila.
Megane, Hnusej TypeR atd...skončili v propadlišti dějin a trapnosti.
Pozadu kulhají i RS. Jedno jestli fofo nebo 4kruhy.
Všichni opět rozdrceni mohutnou silou trojcípé hvězdy!
MERCEDES ÜBER ALLES!!! Schon wieder…
A čko rulez. Na co je na světě CLA jsem nikdy nepochopil.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - CHerokee
6. 7. 2019 16:43
Re: Uau
Ještě v tom nikdo nejel a počkám, jaké to bude mít časy i na těch tratích. jel jsme A 35 AMG a bylo to tvrdé jak deska.
6. 7. 2019 16:51
Re: Uau
Já jel ve starej 45...i ta stačí na výše uvedené "konkurenty"
JInak jasně. Mercedes má bejt jinej...ale časy Pián a Číňanů jsou pryč.
Avatar - CHerokee
6. 7. 2019 20:10
Re: Uau
Leda na rovince. Ale jsou to sympatická hrabadla. Škoda, že se Němci tohoto vzdávají v nejlepším...prý poslední nehybridní AMG motor.
Avatar - pradeda777
6. 7. 2019 20:55
Re: Uau
CHer....A 35 AMG tvrdé jak deska? Píšeš o nejnovějším modelu?
6. 7. 2019 17:23
Re: Uau
pod 4 to už dneska dává RS3, nová ještě zrychlí a bude zase vymalováno.
http://www.zeperfs.com/…-rs3-berline.htm
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - CICERO
6. 7. 2019 17:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 7. 2019 17:56
Re: Uau
No na papíře má 4.1 myslím. A neuč MĚ o sportovních audinách. Prosím, už nikdy.
Navíc je to 2.5ka, což ještě podtrhuje fenomenalitu toho dvoulitru od medvědu.
Vymalováno si nech, nejsme na benzínce a nemáme kšiltovky.
Vymalováno je asi 5 let, co Mercedes vyhrává F1 :-! :yes:
6. 7. 2019 18:30
Re: Uau
TĚ nic neučím, pouze konstatuji fakta. Osobně je mi milejší velký výkon z více válců/většího objemu než nešponovaná malorážka, 420 koní je hodnota klidně na šestiválec, dvoulitrový R4 bude ten výkon samozřejmě mít, ale za cenu velké turbodíry, konec konců i z menších čtyřválců už se tahaly výkony přes 1000 hp,
Avatar - CHerokee
6. 7. 2019 20:11
Re: Uau
To si taky říkám, že radši 420 koní z 5 litru V8, ale i tak jeto paráda.
6. 7. 2019 21:27
Re: Uau
“Navíc je to 2.5ka” - to může tomu mercedesímu čtyřválu asi lichotit, ale ten pětivál bych měl v autě radši. Za ten zvuk bych ty 0.2 sekundy vyměnil hned :) (nekomentuju teď zbytek auta, jen motor)

*Milá redakce, od kdy je sek*unda slovo hodné cenzury? Nebo jak máme jako označovat tuhle jednotku času? Jestli si chcete mermomocí hrát na cenzory, tak byste tady na webu měli spíš cenzurovat vteřiny, protože to je jednotka úhlu a s časem (pro který se zde v diskusích používá především) nemá nic společného. :-)
Avatar - white label
6. 7. 2019 19:46
Re: Uau
Proč tě tak bere zrovna hodnota 0-100? Dávno mnohem víc říkají hodnoty 0-160 a 0-200.
Koní to může mít spoustu (a nálepek AMG taky), může být i ručně smontován... a přesto to pořád bude "plebejský" R4 zabalený do 5dv. hb.
Děkuji pěkně, ale za ty prachy se (s dovolením) podívám raději jinam... ;-)
6. 7. 2019 22:32
Re: Uau
Ale ale ty honorace, tak se podívej.
Všichni plivete na auta, co maj o válec míň než to vaše.
Avatar - white label
7. 7. 2019 02:55
Re: Uau
Nemám pětiválec, ani neplivu na auta jen pro počet válců jejich motoru.
Avatar - CICERO
7. 7. 2019 10:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 7. 2019 15:55
Napadlo mě při těch fotkách...
Od dob Henryho Forda a Plechové Lízy...kdo zná pochopí...nebyla v žádné zemi v žádné době tak strašná posedlost jednou a tou samou barvou auta jako je tomu v současném Německu s šedou metalízou. Už jim úplně hrabe a jiná barva se takřka neprodává.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CICERO
6. 7. 2019 16:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 7. 2019 16:06
A ještě trochu kritiky
Je to totiž všechno trochu o pozérství.
Např. mě sejřej ty sedadla, co se tvářej jako že se do nich maj dávat minimálně čtyřbodový pásy.
Kur wa ale ty pásy ti tam nedaj a když si je tam dáš sám, vyj e bou tě na STK.
Krom toho milion kontrolek, kdybys to udělal.
A takových věcí je víc.
Já 4boďáky v jedný káře mám, ale nemám tam na ně sedadla. Ale dostal jsem to tam
fostek drives sporty! ..and rulez He is racing driver. No...he is pilot! NO! He is excellent pilot!
něco jako Charles Babbitt.
A vo to v tom márketingu de!!!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pradeda777
6. 7. 2019 21:04
Re: A ještě trochu kritiky
Fostek is a good clown, but his English is shit..... ;-)
Avatar - CICERO
6. 7. 2019 16:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
6. 7. 2019 17:21
Učitelka Češtiny, která opravuje sloh šesťákům by zešílela
Citace ze článku: "Na bocích vynikají především VÝRAZNĚ vytažené blatníky a zadní části dominuje nárazník s čtyřmi koncovkami výfuku a VÝRAZNÝM difuzérem. Hatchback VÝRAZNÉ dostal křídlo" atd.
Pominu ten básnický slovosled...
Paní učitelka říká "Ondrášku, to slovo VÝRAZNĚ nemůžeš použít ve dvou větách třikrát, nevypadá to dobře. Čím bys chtěl být?"
"Sím já bych chtěl bejt motoristickej novinář"
Paní učitelce málem praskla palice.
A o pár let později, strašlivým řízením osudu ta ubožačka klikla na ACZ a praskla jí fakt.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CICERO
6. 7. 2019 17:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 7. 2019 17:32
Re: Učitelka Češtiny, která opravuje sloh šesťákům b
nné palice.
Blánu si v zoufalství ve 22ti prošťouchla sama malým análním dildem, co si objednala inkognito z online shopu.
Avatar - Hammunasakra
6. 7. 2019 17:38
ACZ fakt nikdy nezklame
Mára by měl dostat OKAMŽITEJ ZÁKAZ psát = nesmysly = a tohle neni první = bohužel tu byly i horší ;-\

Nejvýkonnější 4válec v běžný výrobě mělo Mitsu Lancer EVO = 440 koní = před pěti lety
Rozbalit vlákno
9
6. 7. 2019 17:41
Re: ACZ fakt nikdy nezklame
No..ale negoogluju...čili si myslím, že jich bylo fakt jen pár a pro UK jenom? Ale nepamatuju se.
Jinak souhlas....Mára - je tu proto, abychom věděli, že Kolman je vlastně v pohodě. :-!
Avatar - Hammunasakra
6. 7. 2019 17:43
Re: ACZ fakt nikdy nezklame
Jo ten byl dobrej = Mára je tu proto abychom věděli že Kolman je vlastně v pohodě :yes: :yes: :D
6. 7. 2019 17:45
Re: ACZ fakt nikdy nezklame
Mimochodem - on se neobtěžoval napsat "produkční nebo sériový"
On prostě valí na tvrdku nejsilnější čtyřválec světa. Ale dvoulitr. Nevím, co mělo to Mitsu.
Každopádně přes 1000 koní měli čtyřválce 1.5 Honda třeba před třiceti lety...V F1. :-)
Avatar - Hammunasakra
6. 7. 2019 17:49
Re: ACZ fakt nikdy nezklame
Taky 4válec taky 2litr http://www.rssportscars.com/…tion-x-fx-440-mr

Problém je že tenhle Medvěd je vlastně se zpožděnim pětiletky = to Mitsu Lancer EVO :-!

On to Mára prostě fakt po- a ne poprvý = proto mluvim o tom OKAMŽITYM ZÁKAZU :-)
Avatar - Hammunasakra
6. 7. 2019 22:14
Re: ACZ fakt nikdy nezklame
To se musíš ptát? ;-)
6. 7. 2019 19:31
Re: ACZ fakt nikdy nezklame
Jestli jsem to našel správně, special edition Evo X bylo vyrobeno jen 40 kusů...

http://www.rssportscars.com/…tion-x-fx-440-mr
Avatar - Hammunasakra
6. 7. 2019 22:15
Re: ACZ fakt nikdy nezklame
Někde se píše 50 ale jo = to sedí = před pěti lety a výkonnější než tohle dnešní nebo spíš budoucí AMG

Ale zrovna Mitsu Lancer EVO mělo supervýkonný verze i dřív = tenhle budoucí Medvěd má 285 kW a verze S 310kW = už VIII generace EVO z let 2003-5 měla 302kW a 481Nm
7. 7. 2019 12:03
Re: ACZ fakt nikdy nezklame
Ano, máš pravdu a potvrzuješ, že Mercedes nyní už nelže ;-) . Že motor M 139 se 416 hp a 369 lb-ft je opravdu nejvýkonnější 4 válec v seriové produkci. A že ani Evolution VIII se 411 PS a 355 lb⋅ft na něj nemá :).
7. 7. 2019 00:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Machýrek
7. 7. 2019 07:38
Grill
Panamericana grill je boží. To se MB fakt povedlo. Se pak nedivim, že u BMW vymejšlej svítící ledviny.
Rozbalit vlákno
0
7. 7. 2019 10:20
Analogové přístroje ??
Mám rád Mercedesy, ale současné cockpity s falešnými analogovými přístroji toto jinak velmi kvalitní auto dehonestují ;-\
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud