Novinky
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
TWL hh 0-100 pod 4. Mě je b ne! 😊
Debata o nejrychlejší a nejlepší HH myslím právě skončila.
Megane, Hnusej TypeR atd...skončili v propadlišti dějin a trapnosti.
Pozadu kulhají i RS. Jedno jestli fofo nebo 4kruhy.
Všichni opět rozdrceni mohutnou silou trojcípé hvězdy!
MERCEDES ÜBER ALLES!!! Schon wieder…
A čko rulez. Na co je na světě CLA jsem nikdy nepochopil.
Debata o nejrychlejší a nejlepší HH myslím právě skončila.
Megane, Hnusej TypeR atd...skončili v propadlišti dějin a trapnosti.
Pozadu kulhají i RS. Jedno jestli fofo nebo 4kruhy.
Všichni opět rozdrceni mohutnou silou trojcípé hvězdy!
MERCEDES ÜBER ALLES!!! Schon wieder…
A čko rulez. Na co je na světě CLA jsem nikdy nepochopil.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Citace ze článku: "Na bocích vynikají především VÝRAZNĚ vytažené blatníky a zadní části dominuje nárazník s čtyřmi koncovkami výfuku a VÝRAZNÝM difuzérem. Hatchback VÝRAZNÉ dostal křídlo" atd.
Pominu ten básnický slovosled...
Paní učitelka říká "Ondrášku, to slovo VÝRAZNĚ nemůžeš použít ve dvou větách třikrát, nevypadá to dobře. Čím bys chtěl být?"
"Sím já bych chtěl bejt motoristickej novinář"
Paní učitelce málem praskla palice.
A o pár let později, strašlivým řízením osudu ta ubožačka klikla na ACZ a praskla jí fakt.
Pominu ten básnický slovosled...
Paní učitelka říká "Ondrášku, to slovo VÝRAZNĚ nemůžeš použít ve dvou větách třikrát, nevypadá to dobře. Čím bys chtěl být?"
"Sím já bych chtěl bejt motoristickej novinář"
Paní učitelce málem praskla palice.
A o pár let později, strašlivým řízením osudu ta ubožačka klikla na ACZ a praskla jí fakt.
Ještě v tom nikdo nejel a počkám, jaké to bude mít časy i na těch tratích. jel jsme A 35 AMG a bylo to tvrdé jak deska.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mára by měl dostat OKAMŽITEJ ZÁKAZ psát = nesmysly = a tohle neni první = bohužel tu byly i horší ;-\
Nejvýkonnější 4válec v běžný výrobě mělo Mitsu Lancer EVO = 440 koní = před pěti lety
Nejvýkonnější 4válec v běžný výrobě mělo Mitsu Lancer EVO = 440 koní = před pěti lety
Ano, máš pravdu a potvrzuješ, že Mercedes nyní už nelže 😉 . Že motor M 139 se 416 hp a 369 lb-ft je opravdu nejvýkonnější 4 válec v seriové produkci. A že ani Evolution VIII se 411 PS a 355 lb⋅ft na něj nemá 😊.
Mám rád Mercedesy, ale současné cockpity s falešnými analogovými přístroji toto jinak velmi kvalitní auto dehonestují ;-\
“Navíc je to 2.5ka” - to může tomu mercedesímu čtyřválu asi lichotit, ale ten pětivál bych měl v autě radši. Za ten zvuk bych ty 0.2 sekundy vyměnil hned 😊 (nekomentuju teď zbytek auta, jen motor)
*Milá redakce, od kdy je sek*unda slovo hodné cenzury? Nebo jak máme jako označovat tuhle jednotku času? Jestli si chcete mermomocí hrát na cenzory, tak byste tady na webu měli spíš cenzurovat vteřiny, protože to je jednotka úhlu a s časem (pro který se zde v diskusích používá především) nemá nic společného. 😄
*Milá redakce, od kdy je sek*unda slovo hodné cenzury? Nebo jak máme jako označovat tuhle jednotku času? Jestli si chcete mermomocí hrát na cenzory, tak byste tady na webu měli spíš cenzurovat vteřiny, protože to je jednotka úhlu a s časem (pro který se zde v diskusích používá především) nemá nic společného. 😄
Leda na rovince. Ale jsou to sympatická hrabadla. Škoda, že se Němci tohoto vzdávají v nejlepším...prý poslední nehybridní AMG motor.
Mimochodem - on se neobtěžoval napsat "produkční nebo sériový"
On prostě valí na tvrdku nejsilnější čtyřválec světa. Ale dvoulitr. Nevím, co mělo to Mitsu.
Každopádně přes 1000 koní měli čtyřválce 1.5 Honda třeba před třiceti lety...V F1. 😄
On prostě valí na tvrdku nejsilnější čtyřválec světa. Ale dvoulitr. Nevím, co mělo to Mitsu.
Každopádně přes 1000 koní měli čtyřválce 1.5 Honda třeba před třiceti lety...V F1. 😄
No..ale negoogluju...čili si myslím, že jich bylo fakt jen pár a pro UK jenom? Ale nepamatuju se.
Jinak souhlas....Mára - je tu proto, abychom věděli, že Kolman je vlastně v pohodě. :-!
Jinak souhlas....Mára - je tu proto, abychom věděli, že Kolman je vlastně v pohodě. :-!
No na papíře má 4.1 myslím. A neuč MĚ o sportovních audinách. Prosím, už nikdy.
Navíc je to 2.5ka, což ještě podtrhuje fenomenalitu toho dvoulitru od medvědu.
Vymalováno si nech, nejsme na benzínce a nemáme kšiltovky.
Vymalováno je asi 5 let, co Mercedes vyhrává F1 :-! :yes:
Navíc je to 2.5ka, což ještě podtrhuje fenomenalitu toho dvoulitru od medvědu.
Vymalováno si nech, nejsme na benzínce a nemáme kšiltovky.
Vymalováno je asi 5 let, co Mercedes vyhrává F1 :-! :yes:
pod 4 to už dneska dává RS3, nová ještě zrychlí a bude zase vymalováno.
http😐/www.zeperfs.com/…-rs3-berline.htm
https😐/www.youtube.com/watch?…
http😐/www.zeperfs.com/…-rs3-berline.htm
https😐/www.youtube.com/watch?…
TĚ nic neučím, pouze konstatuji fakta. Osobně je mi milejší velký výkon z více válců/většího objemu než nešponovaná malorážka, 420 koní je hodnota klidně na šestiválec, dvoulitrový R4 bude ten výkon samozřejmě mít, ale za cenu velké turbodíry, konec konců i z menších čtyřválců už se tahaly výkony přes 1000 hp,
Od dob Henryho Forda a Plechové Lízy...kdo zná pochopí...nebyla v žádné zemi v žádné době tak strašná posedlost jednou a tou samou barvou auta jako je tomu v současném Německu s šedou metalízou. Už jim úplně hrabe a jiná barva se takřka neprodává.
Jo ten byl dobrej = Mára je tu proto abychom věděli že Kolman je vlastně v pohodě :yes: :yes: 😁
Je to totiž všechno trochu o pozérství.
Např. mě sejřej ty sedadla, co se tvářej jako že se do nich maj dávat minimálně čtyřbodový pásy.
Kur wa ale ty pásy ti tam nedaj a když si je tam dáš sám, vyj e bou tě na STK.
Krom toho milion kontrolek, kdybys to udělal.
A takových věcí je víc.
Já 4boďáky v jedný káře mám, ale nemám tam na ně sedadla. Ale dostal jsem to tam
fostek drives sporty! ..and rulez He is racing driver. No...he is pilot! NO! He is excellent pilot!
něco jako Charles Babbitt.
A vo to v tom márketingu de!!!
Např. mě sejřej ty sedadla, co se tvářej jako že se do nich maj dávat minimálně čtyřbodový pásy.
Kur wa ale ty pásy ti tam nedaj a když si je tam dáš sám, vyj e bou tě na STK.
Krom toho milion kontrolek, kdybys to udělal.
A takových věcí je víc.
Já 4boďáky v jedný káře mám, ale nemám tam na ně sedadla. Ale dostal jsem to tam
fostek drives sporty! ..and rulez He is racing driver. No...he is pilot! NO! He is excellent pilot!
něco jako Charles Babbitt.
A vo to v tom márketingu de!!!
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Proč tě tak bere zrovna hodnota 0-100? Dávno mnohem víc říkají hodnoty 0-160 a 0-200.
Koní to může mít spoustu (a nálepek AMG taky), může být i ručně smontován... a přesto to pořád bude "plebejský" R4 zabalený do 5dv. hb.
Děkuji pěkně, ale za ty prachy se (s dovolením) podívám raději jinam... 😉
Koní to může mít spoustu (a nálepek AMG taky), může být i ručně smontován... a přesto to pořád bude "plebejský" R4 zabalený do 5dv. hb.
Děkuji pěkně, ale za ty prachy se (s dovolením) podívám raději jinam... 😉
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Panamericana grill je boží. To se MB fakt povedlo. Se pak nedivim, že u BMW vymejšlej svítící ledviny.
Preferuji oboje, když to jede jak z praku a dela to bordel, coz by tady melo byt v poradku.
Ale ale ty honorace, tak se podívej.
Všichni plivete na auta, co maj o válec míň než to vaše.
Všichni plivete na auta, co maj o válec míň než to vaše.
nné palice.
Blánu si v zoufalství ve 22ti prošťouchla sama malým análním dildem, co si objednala inkognito z online shopu.
Blánu si v zoufalství ve 22ti prošťouchla sama malým análním dildem, co si objednala inkognito z online shopu.
Někde se píše 50 ale jo = to sedí = před pěti lety a výkonnější než tohle dnešní nebo spíš budoucí AMG
Ale zrovna Mitsu Lancer EVO mělo supervýkonný verze i dřív = tenhle budoucí Medvěd má 285 kW a verze S 310kW = už VIII generace EVO z let 2003-5 měla 302kW a 481Nm
Ale zrovna Mitsu Lancer EVO mělo supervýkonný verze i dřív = tenhle budoucí Medvěd má 285 kW a verze S 310kW = už VIII generace EVO z let 2003-5 měla 302kW a 481Nm
Ano motor je to slušný a sprckem docela pěkně cvičí. :-! Akorát bych se přimlouval za tižší výfuk.
Máš asi moc čerstvé vzpomínky na jawu pionýr. Hlučelo to a nejelo to. Lepší je přece když jede jak z praku a nehlučí ne.
noilogta
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Já jel ve starej 45...i ta stačí na výše uvedené "konkurenty"
JInak jasně. Mercedes má bejt jinej...ale časy Pián a Číňanů jsou pryč.
JInak jasně. Mercedes má bejt jinej...ale časy Pián a Číňanů jsou pryč.
Taky 4válec taky 2litr http😐/www.rssportscars.com/…tion-x-fx-440-mr
Problém je že tenhle Medvěd je vlastně se zpožděnim pětiletky = to Mitsu Lancer EVO :-!
On to Mára prostě fakt po- a ne poprvý = proto mluvim o tom OKAMŽITYM ZÁKAZU 😄
Problém je že tenhle Medvěd je vlastně se zpožděnim pětiletky = to Mitsu Lancer EVO :-!
On to Mára prostě fakt po- a ne poprvý = proto mluvim o tom OKAMŽITYM ZÁKAZU 😄
http😐/www.rssportscars.com/…tion-x-fx-440-mr