Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Problémy prvního světa: Lamborghini omezí produkci, aby zachovalo exkluzivitu

Zatímco některé automobilky řeší, jak neustále zvyšovat výrobu, jiné firmy raději produkci omezují.
Zpět na článek
Avatar - CICERO
9. 7. 2019 17:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
9. 7. 2019 19:35
Tleskám prozíravému vedení automobilky.
Tohle jsem říkal už dávno. Jinak dopadnou jako Porsche. Ztrácí svou vzácnost.
A svým způsobem i další prémie. Kdo měl v osmdesátých Mercedes? A teď si Áčko koupí kdejakej hejhula.
Squele Lambo! Urusem to má končit, níž už nechoďte!
Tam má koncern Porsche.
A níž Audi
atd.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
10. 7. 2019 14:26
Re: Tleskám prozíravému vedení automobilky.
Súhlas. Porsche síce predáva na kilá, ale súčasne stráca svoju exkluzivitu. Niežeby som si menej vážil 911ku, ale pri cestách plných Cayennov a Macanov už tá značka ako taká nemá takú prestíž a cveng výnimočnosti ako dakedy, keď vidieť Porsche bol sviatok. Pri Lambe to stále platí (včera som výnimočne videl zelený Huracán a skoro som si krk vykrútil) a je dobré, ak to tak chcú zachovať (samozrejme musí to byť stav chcený, nie z núdze cnosť ako niektoré britské športové značky, ktoré nepredávajú preto, že nevedia viac vyrobiť).
10. 7. 2019 15:30
Re: Tleskám prozíravému vedení automobilky.
Porsche vždycky prodávalo levnější modely. Jen bylo zřejmé, že když začnou prodávat praktičtější auta, než jenom sportovní kupé, bude zájemců víc...
Avatar - Jethro
10. 7. 2019 20:58
Audi R8 a nástupce Huracánu
U Lamba furt trvali na V10 a teď připouští přeplňovaný osmiválec. Jsem zvědavý jak to bude se vztahem k Audi R8. Audi Sport by rádo zůstalo a V10 který ale dělá Lamborghini. Pokud nástupce Huracánu přejde na přeplňovaný osmiválec Audi R8 bude mít pravděpodobně smůlu pokud si bude chtít zachovat V10.
Rozbalit vlákno
0
10. 7. 2019 23:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0