Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Problémy prvního světa: Lamborghini omezí produkci, aby zachovalo exkluzivitu

7 komentářů

Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
suphomac
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
Tohle jsem říkal už dávno. Jinak dopadnou jako Porsche. Ztrácí svou vzácnost.
A svým způsobem i další prémie. Kdo měl v osmdesátých Mercedes? A teď si Áčko koupí kdejakej hejhula.
Squele Lambo! Urusem to má končit, níž už nechoďte!
Tam má koncern Porsche.
A níž Audi
atd.
Avatar - iudex
iudex
Súhlas. Porsche síce predáva na kilá, ale súčasne stráca svoju exkluzivitu. Niežeby som si menej vážil 911ku, ale pri cestách plných Cayennov a Macanov už tá značka ako taká nemá takú prestíž a cveng výnimočnosti ako dakedy, keď vidieť Porsche bol sviatok. Pri Lambe to stále platí (včera som výnimočne videl zelený Huracán a skoro som si krk vykrútil) a je dobré, ak to tak chcú zachovať (samozrejme musí to byť stav chcený, nie z núdze cnosť ako niektoré britské športové značky, ktoré nepredávajú preto, že nevedia viac vyrobiť).
Mig_35
Porsche vždycky prodávalo levnější modely. Jen bylo zřejmé, že když začnou prodávat praktičtější auta, než jenom sportovní kupé, bude zájemců víc...
Avatar - Jethro
Jethro
U Lamba furt trvali na V10 a teď připouští přeplňovaný osmiválec. Jsem zvědavý jak to bude se vztahem k Audi R8. Audi Sport by rádo zůstalo a V10 který ale dělá Lamborghini. Pokud nástupce Huracánu přejde na přeplňovaný osmiválec Audi R8 bude mít pravděpodobně smůlu pokud si bude chtít zachovat V10.
arelrie
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.