Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Problémy prvního světa: Lamborghini omezí produkci, aby zachovalo exkluzivitu

7 komentářů

arelrie
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Jethro
Jethro
U Lamba furt trvali na V10 a teď připouští přeplňovaný osmiválec. Jsem zvědavý jak to bude se vztahem k Audi R8. Audi Sport by rádo zůstalo a V10 který ale dělá Lamborghini. Pokud nástupce Huracánu přejde na přeplňovaný osmiválec Audi R8 bude mít pravděpodobně smůlu pokud si bude chtít zachovat V10.
Mig_35
Porsche vždycky prodávalo levnější modely. Jen bylo zřejmé, že když začnou prodávat praktičtější auta, než jenom sportovní kupé, bude zájemců víc...
Avatar - iudex
iudex
Súhlas. Porsche síce predáva na kilá, ale súčasne stráca svoju exkluzivitu. Niežeby som si menej vážil 911ku, ale pri cestách plných Cayennov a Macanov už tá značka ako taká nemá takú prestíž a cveng výnimočnosti ako dakedy, keď vidieť Porsche bol sviatok. Pri Lambe to stále platí (včera som výnimočne videl zelený Huracán a skoro som si krk vykrútil) a je dobré, ak to tak chcú zachovať (samozrejme musí to byť stav chcený, nie z núdze cnosť ako niektoré britské športové značky, ktoré nepredávajú preto, že nevedia viac vyrobiť).
Anonym
Tohle jsem říkal už dávno. Jinak dopadnou jako Porsche. Ztrácí svou vzácnost.
A svým způsobem i další prémie. Kdo měl v osmdesátých Mercedes? A teď si Áčko koupí kdejakej hejhula.
Squele Lambo! Urusem to má končit, níž už nechoďte!
Tam má koncern Porsche.
A níž Audi
atd.
suphomac
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.