Tuhle vychytávku velmi intenzívně prosadil Kabaň a dost na to i poukazoval. Pokud si dobře pamatuji, tak to je prý údajně technicky velmi náročné zvládnout (přesnost výroby) a Superba to prý docela dost prodražilo. To že to je i na Octavii je z tohoto pohledu spíše pozitivní a je úplně jedno, jestli se najde někdo, komu se to nelíbí.
To je o úhlu pohledu. Pro mě je odporně naimplantovaný tablet na palubce přesně tom, co mi vadí úplně maximálně. Kterého blba napadlo strkat to před oči? Jak se s tím jezdí v noci ? To je zase můj pohled na věc.
Co kde proč "vytyčenej"? Pokud myslíš trčící z přístrojovky vzhůru, tak to je low costová plácačka o které já nemluvím. Ergonomicky to má příjemně w222 :-) Takže něco podobného. Jenže Škodováci dělají auta většinou dost od stolu, melou si dokola po desetiletí svoji písničku a nic jiného neznají, takže zázrak nečekám. I když u Kodiaqu a teď Scaly už snaha trochu byla. A nechápu co by mělo svítit do očí? Už obyčejná free navigace na vysmívaném huawei stará z 10 let má noční mód, který funguje výborně. Každý alespoň mírně normální konstruktér by měl noční mód na základě senzoru světelnosti. A dal tam nastavování si displeje. Takže i přes noční mód si jej můžeš sám dále pohasnout ještě víc, nebo omezit většinu funkcí jako byl v Saabu kdysi black panel atd. Hned tlačítkem u displeje a ne někde v miliontém podmenu na co by jim prděl pes stejně jako v e65. Takže pokud nechceš, displej může být černý jako antracitové uhlí nebo mít v rožku jen diskrétní hodiny atd. Pokud by tomu tak náhodou nebylo, tak je to řešení samozřejmě kontraproduktivní a totálně celé na pikaču. Stejně jako start stop bez možnosti vypnutí a jiné zákeřnosti, které jsou třeba pro lidi jako jsem já odmítnutím celého nového vozu. Uvidíme :D
mně se tyhle nový čumáky - scala a teď tohle - teda nelíběj. pokleslý a nařvaný, obří prasečí rypáky.
kde je ta doba, kdy maska elegantně vyplňovala prostor mezi světly...?
On ten vytyčenej displej není žádná sláva. Večer to svítí do očí a jestli koukám šikmo dolů nebo doprava na výš posazenej displej pořád znamená, že nekoukám před sebe, já v tom moc rozdíl nevidím. Snad jen v tom, že když je to dole, tak to nevidím, když je to moc nahoře, tak to otravuje pořád. Ale to je věc vkusu. Spíš mohli použít tempomat z VW, tahle třicet let stará páčka, teď ještě tak debilně dole jak v Audi, to je peklo.
OIII FL je s LED paketem jedna z těch nejhezčích Octavií. Pořád si tady někdo stěžuje jak jsou si ta auta podobná, neoriginální a okopírovaná a jakmile někdo něco udělá jinak, tak hudrujete, že je to hnůj. Tady se nikdo nikomu nezavděčí. Já tu originalitu beru.
Octavia bude zřejmě odvážnější než Scala. Trochu se obávám bezúčelných řešení a určité "přezdobenosti"... Kombi bohužel podle mě přijde o část své praktičnosti kvůli výrazněji skloněné zadní stěně... Nebo díky tomu bude opět delší...
No uvidíme. Že by překonala designový mistrovské veledílo OIII FL ale nepředpokládám. OIII FL ne prostě mimořádně povedla.
Tak ten interier vypada opravdu hnusne. Ten volant, to je fakt hnůj 🙄 no a ten malej display co trci ven, tohle je snad ok do Yarisu, nebo do Peugeuota 208.... No jeste pockam, az se do toho budu moct posadit v autosalonu, ale zatim to vypada na velke zklamani 😥
Čo je na ňom netradičné, prosím ťa? Že nemá dole stredné rameno? No šetria, no, však dvojramenné volanty mali škodovky dlhé desaťročia...
Inak dizajnovo toto auto žiadne terno nebude, opäť stará obohraná koncernová nuda. Zo Superbu okopírovali ten absolútne najohyzdnejší prvok čo našli - hrana kapoty presne v bočnom prelise. Vyzerá to neskutočne hnusne na Superbe, tu to bude rovnaké. Aby bočný prelis pokračoval špárou a hrana kapoty trčala vpodstate do priestoru, to mohol vymyslieť fakt len nejaký pako...
Scalu som povodne chcel kupit ako auto do rodiny :-) . Po tom ako som do nej prvykrat sadol v showroome som ostal neprijemne prekvapeny z toho, ako az moc plastovo posobi interier. Celkovo na mna posobil tak, ze niekoho napadlo spravit lacny interier a nalepit do neho velky tablet. Musim, ale povedat, ze nemam ziadnu skusenost s Rapidom a teda neviem potvrdit, ci sla kvalita vyrazne hore.
V praci som jazdil celkom dlho OII FL (v nizsej vybave) a aj OIII FL (v takmer full vybave) a nemozem povedat, ze by som sa vylozene prijemne citil v interieri. Napr v Golfe VII to uz bolo o inom a plasty som az tak zle nevnimal.
Taktiez nechcem vyzniet ako kritik Skody. Clovek dostane vela praktickej hodnoty, hlavne vnuterneho priestoru, za svoje peniaze. Treba vsak opatrne s vybavou :-).
Po 20 letem zpozdeni dali konecne obrazovku do zorneho pole a nekoukame se do vetraku hura hura hura. Akorat k te kaplicce tvarem to napojeni vubec ale vubec nepasuje. Ke vsemu zase airbag neni v ose volantu ale trci do prostoru jak Paroubkova bradavice. Je to s tou Skodovkou jak s neposlusnym deckem ach jo ach jo. Sice lepsi nez nektere moderni Peugeoty, ale i tak se musim zpodpovedne casti oddeleni smat.
Na prvy pohlad celkom fajn. Coho sa vsak bojim je, ze kvalita plastov v interieri ostane ako v Octavii III (a aj FL). A tiez, nie je uz toho vizualneho smogu z displejov prilis? Denne pozeram do displeja 8 hod v praci, nemam chut, aby mi nieco ziarilo do hlavy aj v aute.
vetsi hnuj nez jsme doufali. dvouramenny volant byl vzdy nejvetsi lowend, ale kazda koruna se pocita. skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje
Tak tohle je ta nejošklivější Škodovka kterou jsem kdy viděl 😞
Že škodovek se mi Octavie líbily nejvíc a přišlo mi to jako praktické auto, ale tohle to je hnus 😥
Tímhle mě Škodovka HODNĚ sklamala proto od teď už škodovky nechci 😡
Nahoře není vždy lepší. Třeba ve Fabii to je tak vysoko, že na hrudník to skoro nemá šanci foukat, takže buď to mrazí přímo do držky, nebo do stropnice.. Záleží, jaký bude možný úhel natočení. Každopádně světelný smog od displejů úplně vymýtit nejde, když jen digi přístrojový štít září do noci i v co nejméně svítícím režimu. Kdyby tak uměly vypínat pixely, nebo alespoň utlumit modrou, jako to dělají smartphony.
:-O Za mě je předchozí řešení infotaiment dole a vydechy klima nahoře JEDNOZNAČNĚ LEPŠÍ, protože pokud chci v teple ochlazovat obličej a hrudník, vydech nahoře je vždy lepší, neboť mi chladny vzduch nebude mrazit pravou ruku, resp. předloktí na volantu. Naproti tomu infotaiment v noci cim je vyse, tím více odvádí pozornost a způsobuje tzv. světelný smog , který je špatný zejména v noci, v dešti apod. Tato konkrétní změna mě tedy bohužel vůbec nepotesila.
Všimněte si vrcholných modelů premiovych značek, nikdo nestrka vydechy pod predlokti a kdyz uz info nahoru, tak do vyse pristrojoveho panelu jako MB, ale pak je nutné recizne zvládnout nastavení jasu a zhasinani celeho panelu.
No za mě si asi nechám současnou octavii co to půjde.
boze, to je humus ten interier... najnizsi lowend active info display s vyrezanymi dierami pre diody po bokoch pre teplotu motora a stav nadrze... a ten centralny panel radsej ani nekomentujem, taky fail - to by som necakal ani od dacie