Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - kari.laz
CVT?
| 14. 8. 2019 08:31
to jako doopravdy? :no:
Avatar - Ozzman
Re: CVT?
| 14. 8. 2019 08:35
Někdo ti tu bude oponovat, že lepší volba není :D
Avatar - kari.laz
Re: Re: CVT?
| 14. 8. 2019 08:49
Tak o tom jsem přesvědčen :D , jen čekám kdy naskáčou první :no: a přijde kázání o naprosto nejlepším rozjezdu bez cukání :D
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: CVT?
| 14. 8. 2019 08:54
Ve městě to má něco do sebe ,ale naštěstí není jen CVT a cukavé DSG, jsou i převodovky, co umí něco mezi tím :D
Re: Re: Re: CVT?
| 14. 8. 2019 09:50
Zkušenost s CVT a naftovým motorem mám jednu. A pozitivně mě to překvapilo. Rav4 teď už minulé generace. Při běžné jízdě si to drželo otáčky okolo 2000, tzn. v turbodieselovém ideálu. Jezdilo se s tím příjemně. Hlavně v tom městě... Při sportovnější jízdě se to samozřejmě dvouspojce nevyrovná. Nezatracoval bych to automaticky ;)
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: CVT?
| 14. 8. 2019 11:16
A s ktorou prevodovkou sa jazdí nepríjemne? Okrem vraj uskákanej dsg, lebo dvojspojky v renaulte od getragu sú v pohode.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: CVT?
| 14. 8. 2019 11:25
Já jezdil s EDC v Talismanu a neříkám, že se s tím žít nedá, ale asi to nebylo to nejlepší, co jsem zkoušel... asi určitě ne.
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: CVT?
| 14. 8. 2019 12:01
Najlepšia je len jedna, ale či sa aj s tým nejazdilo po meste príjemne. Možno tie robotizované jednospojkové boli nepríjemné, keď sa čakalo 2 s, kým preradí :-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CVT?
| 14. 8. 2019 13:49
Nejlepších je hodně, to záleží na konkrétním autě, ale i motorizaci. EDC bylo docela váhavé, kterým jsem jel.
Re: Re: Re: Re: Re: CVT?
| 14. 8. 2019 15:24
Já nechtěl porovnávat co je nejlepší, jenom reaguju na kari.laz, který svými komentáři dává najevo, že je CVT automaticky špatně, s čímž nesouhlasím.

A nepříjemně se mi třeba jezdilo s MB GLA 180 se sedmistupňovou dvouspojkou. Řadilo to šíleně s prodlevou, často to podřadilo když jsem nechtěl a v kombinaci se slabým motorem to jen řvalo, cukalo a nejelo...a hodně žralo. Celkové naladění auta teda bída, obzvlášť v autě za 1M :-O

Ale to je jiný příběh a naopak třeba s DSG s 2.0 TDI 140kw se mi jezdilo pěkně...ačkoliv tuhle kombinaci v testech kritizují. To bylo teda v A5, možná je to jiné ve VW/Škodovkách.
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: CVT?
| 14. 8. 2019 13:04
Preveze si to bol ty, co tu podobnu trapnost okamzite vytiahol, tak sa netvat chrumkavo, ze na niekoho "cakas".
Prezradim ti, ze Koleso to mal uz davno.
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: CVT?
| 14. 8. 2019 13:43
Ty sem ještě chodíš? Jo aha masírka, cvt…CVT, To Tě budí z nory... OK Ok… :D :-!

Koleso je koleso ty čobole… tohle se jmenuje jinak !!!
Utrhni si to svoje CVT a zpátky do nory snít o PD :-)
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Re: Re: CVT?
| 15. 8. 2019 23:14
Co, prasky zase dosli Ovcacku ?
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: CVT?
| 14. 8. 2019 13:51
Já jsem si na vás všechny vzpoměl, když jsem viděl zuřivě předjíždějící Lexx RC, kterému urputně řval monotónně vytočený motor... znělo to jako vysavač :D Ale jinak nic proti, po městě je to asi fajn.
Re: Re: Re: Re: Re: CVT?
| 14. 8. 2019 15:33
CVT se podle mě vůbec nehodí na sportovní jízdu. Když pominu různé ztráty atd. tak uživatelsky neumožňuje využívat vlastnosti motoru v různých otáčkách. Což je paradoxně zrovna u benzínu bych řekl to nejzásadnější. Ne vždy chcete zrychlit na plno a stačí vám rozjezd z nižších otáček. To CVT moc neumí z toho co jsem zatím zažil.

Umožňuje spíš jen režim jedu/nejedu podle nějaké nastavené logiky. Proto se velmi hodí do města nebo pro klidné řidiče, takovýten americký styl najet na dálnici, jet 110 km/h tempomat a čekat než někam dojedu. Ve vyšších rychlostech to pak má tendenci se pořád vytáčet, často kolísavě a nehledě na dynamiku/spotřebu to neustálé huhůůůůhuhůůůů leze člověku na nervy. Aspoň mě.

V té naftové Rav4 co jsem psal to bylo snesitelné právě kvůli tomu, že převodovka věděla, že má víc síly v nižších až středních otáčkách. Ale nelítal jsem s tím po dálnicích, tak nevím jak tam. Do 100 km/h to bylo fajn.
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Re: Re: Re: CVT?
| 15. 8. 2019 23:08
To, co pises, sa riesi pracou s plynom. Ako sa sprava pri zrychleni prevodovka, urcuje vodic tlakom na plynovy pedal. A prave, ked netlacis naplno na plyn, sa prevodovka (aspon mne) sprava takmer klasicky, ze idu hore linearne otacky. Naviac je vzdy moznost radenia padlami a aj plneho manualu. Ked niekto presadne z dvojspojky, ci manualu, tak sa necudujem, ze nevie, co s tym. A pokial je aj lenivy sa zamysliet, co v aute robi, s tym im nepomozem.
A prevodovka je vytocena len kratku chvilu, pokial zrychli. Je to princip CVT, ze je v optimalnych otackach, to niektori magori, ako ten vyssie nechapu, ich problem. Ma to aj kopec vyhod.
Naviac turbo maskuje o cosi vacsie straty CVT.
"Ve vyšších rychlostech to pak má tendenci se pořád vytáčet," - to myslis tych 2200 otacok pri 130???
A jasne, ze to nie je primarne na sportovu jazdu. Ale to neznamena, ze sa s tym neda zabavit.
Avatar - Jenik3
draha krabice
| 14. 8. 2019 08:51
Je to pouze predrazeny rendlik. At si ho koupi, kdo chce, ale za tyhle ceny kolem 1m by mne to ani nenapadlo.
Avatar - xxc
Re: draha krabice
| 14. 8. 2019 09:26
Nie je to náhodou Samsung?
Re: Re: draha krabice
| 14. 8. 2019 10:52
A není to náhodou Nissan (X-Trail)?
Avatar - xxc
Re: Re: Re: draha krabice
| 14. 8. 2019 11:13
Platforma áno, ale robia to v Samsung továrni v Kórei a tam sa im asi nechce lepšie prevodovky voziť. Ale obviňovať to auto z rendliku asi veľmi nie je na mieste :-)
Re: Re: Re: Re: draha krabice
| 14. 8. 2019 11:36
Kde to vyrábí je putička, podstatné je kdo to auto vymyslel a to byl Nissan, včetně těch CVT, které v X-Trailu také používá (pod názvem Xtronic).
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: draha krabice
| 14. 8. 2019 11:42
Veď v poriadku, cvt majú potom od Nissanu a jediný Renault je na tom znak a rlink :-) Ktovie, či Samsung má nejaký vývoj. Oni sa s Japoncami nemajú v láske, preto som položil otázku, či to nie je Samsung.
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Re: Re: draha krabice
| 14. 8. 2019 12:07
Je to: Rencek Mordoros !! :-! fiber is closed ! :D a správně je: the thread is closed už píšu , jak Ovčáček… :D
Milionová kára
| 14. 8. 2019 22:02
Se ***i v kině, ne? Za tohle takové peníze? Z osobní nepříjemné zkušenosti už Renault nikdy ne a navíc za tyhle prachy.
zrychlení
| 14. 8. 2019 22:50
na 100 se 110 kW motorem za 12s?! a se 140kW motorem za 10.1?!!! Tady se asi něco hodně nepovedlo...
Tyto parametry to auto úplně diskvalifikují za jakéhokoliv racionálního uvažování o nákupu.
Pro srovnání - tiguan allspace 110 kW DSG na 100 kmh za 9,7. :-O
Motor 2,0
| 15. 8. 2019 12:49
To tam jako nebude ten nový 2,0 diesel, který už má teď Espace?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku