Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Renault Koleos odhaluje český ceník. Kolik dáte za nové turbodiesely?

David Bureš David Bureš 14. 8. 2019
39
26
Zobrazit náhledy (39)
Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos Renault Koleos

Koleos se v rámci faceliftu dočkal nových turbodieselů řady Blue dCi. Stávající dvoulitr střídá sedmnáctistovka a nový dvoulitr.

Renault Koleos je vlajkovým SUV francouzské značky, jehož současná druhá generace byla představena v roce 2016. Letos tak nastal čas na modernizaci, v rámci níž se Koleos dočkal nových motorů, hlavně v souvislosti s novými emisními normami. Nyní už faceliftované SUV zná i své české ceny.

Jestliže dosud byl k dispozici jediný motor, 2.0 Energy dCi o výkonu 130 kW, v rámci modernizace se nabídka rozšířila na dva agregáty. Základem je turbodiesel 1.7 Blue dCi (110 kW), spárovaný výhradně s pohonem přední nápravy a převodovkou CVT, nad ním stojí 2.0 Blue dCi (140 kW), opět s bezstupňovou převodovkou nazývanou X-Tronic, avšak s pohonem všech kol.

Sedmnáctistovka stojí minimálně 769.900 korun, dvoulitr pak o 110.000 korun více. Ceny se vztahují na základní stupeň Zen, zahrnující šest airbagů, tempomat, sledování dopravních značek, 18palcová kola z lehkých slitin nebo diodové mlhovky. Nechybí ani dešťový a světelný senzor, zadní parkovací senzory, dvouzónová automatická klimatizace, hands-free karta nebo multimediální systém R-Link 2 se sedmipalcovým displejem, včetně navigace.

Za druhý stupeň Intens se připlácí rovných 50.000 korun. Za tuto částku dostanete sledování mrtvého úhlu, automatické přepínání tlumených a dálkových světel, 19palcová kola, diodové světlomety nebo větší obrazovku multimediálního systému s úhlopříčkou 8,7 palce.

Vrcholem je pak jako již tradičně verze Initiale Paris. Ta přidává adaptivní tempomat, čalounění kůží Nappa, elektricky ovládané víko zavazadelníku, hudební systém Bose s 12 reproduktory nebo elektricky nastavitelná přední sedadla s funkcí masáže, vyhřívání a ventilace.

Design Koleosu se v rámci faceliftu změnil jen decentně. Maska chladiče je výraznější a vpředu nechybí nějaké ty ozdobné chromované prvky navíc. Vzadu najdeme poupravená světla nebo větší brzdové světlo. Uvnitř zase Koleos vsadil na příjemnější a měkčené materiály.

První exempláře modernizovaného Renaultu Koleos podle dřívějších zpráv dorazí na trh během letošního podzimu.

Renault Koleos – české ceny modernizované verze
Motor Blue dCi 150 Blue dCi 190
Pohon 4x2 4x4
Zdvihový objem [cm3] 1749 1995
Válce/ventily 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 110/3500 140/3500
Točivý moment [N.m/min]  340/1750 380/1750
Převodovka CVT CVT
Max. rychlost [km/h] 190 198
Zrychlení 0-100 km/h [s] 11,8 10,1
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,4 5,6
Cena Zen [Kč] 769.900 879.900
Cena Intens [Kč] 819.900 929.900
Cena Initiale Paris [Kč] 919.900 1.024.900

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Re: Re: CVT?
| 15. 8. 2019
Co, prasky zase dosli Ovcacku ?
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Re: Re: Re: CVT?
| 15. 8. 2019
To, co pises, sa riesi pracou s plynom. Ako sa sprava pri zrychleni prevodovka, urcuje vodic tlakom na plynovy pedal. A prave, ked netlacis naplno na plyn, sa prevodovka (aspon mne) sprava takmer klasicky, ze idu hore linearne otacky. Naviac je vzdy moznost radenia padlami a aj plneho manualu. Ked niekto presadne z dvojspojky, ci manualu, tak sa necudujem, ze nevie, co s tym. A pokial je aj lenivy sa zamysliet, co v aute robi, s tym im nepomozem.
A prevodovka je vytocena len kratku chvilu, pokial zrychli. Je to princip CVT, ze je v optimalnych otackach, to niektori magori, ako ten vyssie nechapu, ich problem. Ma to aj kopec vyhod.
Naviac turbo maskuje o cosi vacsie straty CVT.
"Ve vyšších rychlostech to pak má tendenci se pořád vytáčet," - to myslis tych 2200 otacok pri 130???
A jasne, ze to nie je primarne na sportovu jazdu. Ale to neznamena, ze sa s tym neda zabavit.
Motor 2,0
| 15. 8. 2019
To tam jako nebude ten nový 2,0 diesel, který už má teď Espace?
zrychlení
| 14. 8. 2019
na 100 se 110 kW motorem za 12s?! a se 140kW motorem za 10.1?!!! Tady se asi něco hodně nepovedlo...
Tyto parametry to auto úplně diskvalifikují za jakéhokoliv racionálního uvažování o nákupu.
Pro srovnání - tiguan allspace 110 kW DSG na 100 kmh za 9,7. :-O
Milionová kára
| 14. 8. 2019
Se ***i v kině, ne? Za tohle takové peníze? Z osobní nepříjemné zkušenosti už Renault nikdy ne a navíc za tyhle prachy.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku