Novinky
Šimpanz
5
A není to náhodou Nissan (X-Trail)?
Přejít do diskuze
Kde to vyrábí je putička, podstatné je kdo to auto vymyslel a to byl Nissan, včetně těch CVT, které v X-Trailu také používá (pod názvem Xtronic).
Já nechtěl porovnávat co je nejlepší, jenom reaguju na kari.laz, který svými komentáři dává najevo, že je CVT automaticky špatně, s čímž nesouhlasím.
A nepříjemně se mi třeba jezdilo s MB GLA 180 se sedmistupňovou dvouspojkou. Řadilo to šíleně s prodlevou, často to podřadilo když jsem nechtěl a v kombinaci se slabým motorem to jen řvalo, cukalo a nejelo...a hodně žralo. Celkové naladění auta teda bída, obzvlášť v autě za 1M 😲
Ale to je jiný příběh a naopak třeba s DSG s 2.0 TDI 140kw se mi jezdilo pěkně...ačkoliv tuhle kombinaci v testech kritizují. To bylo teda v A5, možná je to jiné ve VW/Škodovkách.
A nepříjemně se mi třeba jezdilo s MB GLA 180 se sedmistupňovou dvouspojkou. Řadilo to šíleně s prodlevou, často to podřadilo když jsem nechtěl a v kombinaci se slabým motorem to jen řvalo, cukalo a nejelo...a hodně žralo. Celkové naladění auta teda bída, obzvlášť v autě za 1M 😲
Ale to je jiný příběh a naopak třeba s DSG s 2.0 TDI 140kw se mi jezdilo pěkně...ačkoliv tuhle kombinaci v testech kritizují. To bylo teda v A5, možná je to jiné ve VW/Škodovkách.
Já jezdil s EDC v Talismanu a neříkám, že se s tím žít nedá, ale asi to nebylo to nejlepší, co jsem zkoušel... asi určitě ne.
Zkušenost s CVT a naftovým motorem mám jednu. A pozitivně mě to překvapilo. Rav4 teď už minulé generace. Při běžné jízdě si to drželo otáčky okolo 2000, tzn. v turbodieselovém ideálu. Jezdilo se s tím příjemně. Hlavně v tom městě... Při sportovnější jízdě se to samozřejmě dvouspojce nevyrovná. Nezatracoval bych to automaticky 😉
Preveze si to bol ty, co tu podobnu trapnost okamzite vytiahol, tak sa netvat chrumkavo, ze na niekoho "cakas".
Prezradim ti, ze Koleso to mal uz davno.
Prezradim ti, ze Koleso to mal uz davno.
Najlepšia je len jedna, ale či sa aj s tým nejazdilo po meste príjemne. Možno tie robotizované jednospojkové boli nepríjemné, keď sa čakalo 2 s, kým preradí 😄
Veď v poriadku, cvt majú potom od Nissanu a jediný Renault je na tom znak a rlink 😄 Ktovie, či Samsung má nejaký vývoj. Oni sa s Japoncami nemajú v láske, preto som položil otázku, či to nie je Samsung.
Ve městě to má něco do sebe ,ale naštěstí není jen CVT a cukavé DSG, jsou i převodovky, co umí něco mezi tím 😁
Je to pouze predrazeny rendlik. At si ho koupi, kdo chce, ale za tyhle ceny kolem 1m by mne to ani nenapadlo.
Tak o tom jsem přesvědčen 😁 , jen čekám kdy naskáčou první :no: a přijde kázání o naprosto nejlepším rozjezdu bez cukání 😁
To, co pises, sa riesi pracou s plynom. Ako sa sprava pri zrychleni prevodovka, urcuje vodic tlakom na plynovy pedal. A prave, ked netlacis naplno na plyn, sa prevodovka (aspon mne) sprava takmer klasicky, ze idu hore linearne otacky. Naviac je vzdy moznost radenia padlami a aj plneho manualu. Ked niekto presadne z dvojspojky, ci manualu, tak sa necudujem, ze nevie, co s tym. A pokial je aj lenivy sa zamysliet, co v aute robi, s tym im nepomozem.
A prevodovka je vytocena len kratku chvilu, pokial zrychli. Je to princip CVT, ze je v optimalnych otackach, to niektori magori, ako ten vyssie nechapu, ich problem. Ma to aj kopec vyhod.
Naviac turbo maskuje o cosi vacsie straty CVT.
"Ve vyšších rychlostech to pak má tendenci se pořád vytáčet," - to myslis tych 2200 otacok pri 130???
A jasne, ze to nie je primarne na sportovu jazdu. Ale to neznamena, ze sa s tym neda zabavit.
A prevodovka je vytocena len kratku chvilu, pokial zrychli. Je to princip CVT, ze je v optimalnych otackach, to niektori magori, ako ten vyssie nechapu, ich problem. Ma to aj kopec vyhod.
Naviac turbo maskuje o cosi vacsie straty CVT.
"Ve vyšších rychlostech to pak má tendenci se pořád vytáčet," - to myslis tych 2200 otacok pri 130???
A jasne, ze to nie je primarne na sportovu jazdu. Ale to neznamena, ze sa s tym neda zabavit.
CVT se podle mě vůbec nehodí na sportovní jízdu. Když pominu různé ztráty atd. tak uživatelsky neumožňuje využívat vlastnosti motoru v různých otáčkách. Což je paradoxně zrovna u benzínu bych řekl to nejzásadnější. Ne vždy chcete zrychlit na plno a stačí vám rozjezd z nižších otáček. To CVT moc neumí z toho co jsem zatím zažil.
Umožňuje spíš jen režim jedu/nejedu podle nějaké nastavené logiky. Proto se velmi hodí do města nebo pro klidné řidiče, takovýten americký styl najet na dálnici, jet 110 km/h tempomat a čekat než někam dojedu. Ve vyšších rychlostech to pak má tendenci se pořád vytáčet, často kolísavě a nehledě na dynamiku/spotřebu to neustálé huhůůůůhuhůůůů leze člověku na nervy. Aspoň mě.
V té naftové Rav4 co jsem psal to bylo snesitelné právě kvůli tomu, že převodovka věděla, že má víc síly v nižších až středních otáčkách. Ale nelítal jsem s tím po dálnicích, tak nevím jak tam. Do 100 km/h to bylo fajn.
Umožňuje spíš jen režim jedu/nejedu podle nějaké nastavené logiky. Proto se velmi hodí do města nebo pro klidné řidiče, takovýten americký styl najet na dálnici, jet 110 km/h tempomat a čekat než někam dojedu. Ve vyšších rychlostech to pak má tendenci se pořád vytáčet, často kolísavě a nehledě na dynamiku/spotřebu to neustálé huhůůůůhuhůůůů leze člověku na nervy. Aspoň mě.
V té naftové Rav4 co jsem psal to bylo snesitelné právě kvůli tomu, že převodovka věděla, že má víc síly v nižších až středních otáčkách. Ale nelítal jsem s tím po dálnicích, tak nevím jak tam. Do 100 km/h to bylo fajn.
Já jsem si na vás všechny vzpoměl, když jsem viděl zuřivě předjíždějící Lexx RC, kterému urputně řval monotónně vytočený motor... znělo to jako vysavač 😁 Ale jinak nic proti, po městě je to asi fajn.
Nejlepších je hodně, to záleží na konkrétním autě, ale i motorizaci. EDC bylo docela váhavé, kterým jsem jel.
na 100 se 110 kW motorem za 12s?! a se 140kW motorem za 10.1?!!! Tady se asi něco hodně nepovedlo...
Tyto parametry to auto úplně diskvalifikují za jakéhokoliv racionálního uvažování o nákupu.
Pro srovnání - tiguan allspace 110 kW DSG na 100 kmh za 9,7. 😲
Tyto parametry to auto úplně diskvalifikují za jakéhokoliv racionálního uvažování o nákupu.
Pro srovnání - tiguan allspace 110 kW DSG na 100 kmh za 9,7. 😲
Se ***i v kině, ne? Za tohle takové peníze? Z osobní nepříjemné zkušenosti už Renault nikdy ne a navíc za tyhle prachy.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A s ktorou prevodovkou sa jazdí nepríjemne? Okrem vraj uskákanej dsg, lebo dvojspojky v renaulte od getragu sú v pohode.
Platforma áno, ale robia to v Samsung továrni v Kórei a tam sa im asi nechce lepšie prevodovky voziť. Ale obviňovať to auto z rendliku asi veľmi nie je na mieste 😄