Novinky
honysek
4
Pakuje??? Na množství náklaďáků to není vůbec vidět, že by mýtné kamionovou dopravu nějak bolelo. Navíc máme nejnižší sazby mýtného široko daleko. Mýtné by mělo být minimálně na dvojnásobné výši, aby se náklad, který vůbec nespěchá s dovozem (dřevo, betonové bloky, štěpka do elektráren apod.) vozila vlakem...
Přejít do diskuze
Souhlasím s tím, že hybrid na dálnici není ideální a zvýhodnění v podobě dálnic zdarma je nesmysl. To samé pro elektromobily. Tam opravdu nemají přínos oproti standardním ICE.
Ovšem prijde-li na slovo město, tam naopak excelují a přínos pro ovzduší mají obrovský. Tam naopak je katastrofa diesel nebo primovstrikovy benzin bez filtru. Tedy rozumnější mi přijde buď zvýhodnit hybridy ve městech nebo naopak zpoplatnit normalni ICE více.
Ovšem prijde-li na slovo město, tam naopak excelují a přínos pro ovzduší mají obrovský. Tam naopak je katastrofa diesel nebo primovstrikovy benzin bez filtru. Tedy rozumnější mi přijde buď zvýhodnit hybridy ve městech nebo naopak zpoplatnit normalni ICE více.
Máš pravdu, ale to by museli nákladní dopravu na železnici provozovat soukromníci a ne státní moloch. A tak je to se vším. Stát je zkrátka špatný hospodář a ještě horší podnikatel. :no:
To platí pre Plug in hybridy, ktoré veľa majiteľov nenabíja, len využije daňové zvýhodnenie pri kúpe.
Klasický hybrid s malou batériou dáva väčší zmysel a nie vždy musí byť na diaľnici horší.
Pri C-HR je hybrid o liter lepši ako turbo benzín.
https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
Hybrid je na tom spotrebou ako T-Cross s litrom
https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
Alebo T-Roc s naftou
https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
Klasický hybrid s malou batériou dáva väčší zmysel a nie vždy musí byť na diaľnici horší.
Pri C-HR je hybrid o liter lepši ako turbo benzín.
https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
Hybrid je na tom spotrebou ako T-Cross s litrom
https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
Alebo T-Roc s naftou
https😐/www.adac.de/…test/detail.aspx?…
S tím souhlas. V zásadě to ale stále vede na dvě auta doma - jedno se spalovákem a druhé na aku.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Stát nemá co podnikat. Stát je v podstatě akciovka kterou občané / soukromé společnosti - plátci daní - financují a má svým vlastníkům za to poskytovat služby. Bohužel politici a lobbysté vymýšlejí zákony a agendy, kterýma stát zatěžují a dojí.
o nic jiného tu nejde...
Známka na nákladní auto nad 7.5 tuny stála 13 tisíc na rok, dnes to je vyjeté za 20dní, tak se stát pakuje na kamionech - jen to na silnicích jaksi není vidět...
Kdo si myslí že v podobě elektronické známky ušetří - velmi se plete, budou dražší, třeba ne hned ale budou...
Známka na nákladní auto nad 7.5 tuny stála 13 tisíc na rok, dnes to je vyjeté za 20dní, tak se stát pakuje na kamionech - jen to na silnicích jaksi není vidět...
Kdo si myslí že v podobě elektronické známky ušetří - velmi se plete, budou dražší, třeba ne hned ale budou...