Motorky
traveldrive
4
Nečítaš? Nejde o české motorky. Sú to indické výrobky, len s nálepkou Jawa.
Přejít do diskuze
Z Čech se do Indie nic nevozí... Myslím, že spoustu lidí by bylo rádo, kdyby se to z té Indie vozilo sem. Konečně by Jawa měla co nabídnout.
Možná by se mohla česká Jawa zkusit domluvit s Mahindrou, že by ty Jawky dělali i u nás a co by neprodali u nás a v Evropě, indové by rádi od nás dovezli zpět 😉
Možná by se mohla česká Jawa zkusit domluvit s Mahindrou, že by ty Jawky dělali i u nás a co by neprodali u nás a v Evropě, indové by rádi od nás dovezli zpět 😉
Už rok se neustále Jawa z Indie přemílá na internetu. A přesto všechno se najde " odborník", který si nejen že vůbec ani nepřečetl tento článek, ale ještě rozdává rozumy o stavu České Jawy, která nemá s uvedenými motocykly z Indie, vůbec nic společného. Mimochodem Jawa vyrábí v Indii licenční motocykly pod značkou YEZDI. Odborníku na slovo vzatý.. 😉
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
podle indických webů bylo do března předáno pouhých 250 kousků majitelům. Velké problémy s náběhem výroby. Teď to bude maximálně několik málo tisíc.
se budou dovážet nebo montovat i tady, ale zatím indové neodkáží pokrýt ani vlastní trh.
Takže tady jede čínská 350 ve verzi klasika, special a scrambler + doprodej 660. Ty nahradí nová Jawa 1000, loni se dělala nový prototyp s novým desingem, letos se dělaj další prototypy pro testy
Takže tady jede čínská 350 ve verzi klasika, special a scrambler + doprodej 660. Ty nahradí nová Jawa 1000, loni se dělala nový prototyp s novým desingem, letos se dělaj další prototypy pro testy
Už rok čtu, jak v se Indii suprově prodávají Jawy a jak je tam nestíhají vyrábět. Jenže ještě nikde jsem se nedocetl, o jaká množství jde. Jestli o pár tisíc motorek ročně, desetitisíce? Na indickém trhu plivanec do moře ...
Doporučuji se podívat k některému dealerovi. Jel jsem před týdnem. Zvažuji koupi z nostalgie. Za ty prachy to nejsou vůbec špatné stroje a pěkné retro.
Je mŕtva.
Indovia prevzali značku.
Motoricky bola jawa za zenitom uz pred 40 rokmi, niet na com budovať.
Indovia prevzali značku.
Motoricky bola jawa za zenitom uz pred 40 rokmi, niet na com budovať.
Jen tedy dotaz,kolik chce Jawa těch motorek do Indie vyvézt? když výroční zpráva jawy zněla- vyrobeno 1300 kusů slovy tisíc tři sta kusů???? podnik, který zaměstnával cca 20-25 tisíc lidí,!!!!!! do r. 89.a vyráběli až sto tisíc 100 tisíc motorek ročně!!!z toho 90%na e😜ort právě do té Indie a jinam.tak kdo tu jawu zatloukl.jak slyším,že komunisté.ti určitě ne.taktéž ČZ Strakonice.v troskách.slavné , spolehlivé, jednoduché značky.právě pro ty země,indie,Rusko,Afrika,J.Amerika.a další.tak co tam chtějí proboha vyvážet.tak bezdomovce možná,motorky asi ne.