Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Avatar - rokyta.p
Re: Re: 2.4ka ?
| 14. 9. 2019 10:48
Martin V. s tím už taky před časem jezdil. Jakmile to nemá nic společného s panoptikem Nošovice, tak je to hned menší zlo. Pochválit by šel automat s HDM a Airbag v ose volantu (Škoda sveřepě ignoruje), ale budíky, nízko umístěné sedáky nebo nemožnost jízdy v terénu na kočku. Za mě 3-.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai
| 13. 9. 2019 12:11
Tak díky, že víš líp jak já, jak se mi s bloklými bolavými zády nastupovalo :D
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai
| 13. 9. 2019 11:09
nastupování je to poslední, co tě s bolavými zády trápí. spíš jde o to jak dlouho v tom vydržíš sedět, jak jsou pohodlné sedačky, jak jdou nastavit a koli je místa v prostoru řidiče.

A to nemá z SUV nic společnýho
Avatar - Ada je zase tady
Chyby se něm hledají jen těžko?
| 12. 9. 2019 20:57
A co ta chybějící rušní brzda? :no:
s e x
| 12. 9. 2019 10:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai
| 10. 9. 2019 15:40
Tady souhlas ;-)
Avatar - Barrichello
Re: Re: 2.4ka ?
| 10. 9. 2019 13:07
kterej kamion jezdí za 15 litrů benzínu, v USA na dlouhých štrkách teda spíš za 11-12? :-) :-) :-)
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Designéři js
| 10. 9. 2019 12:27
jasne... su to veci premenlivé ... aj 4 oči sa premenili na krasavca v niekt pripadoch :D

končím vlákno, kukni na diskusiu Novy land rover defender :-)
Re: Infotainment
| 10. 9. 2019 12:11
Ma to podporu Android Auto aj Car Play, bluetooth samozrejme, bezdratove nabijeni podporuje minimalne v nejakej vybave.
Mirrorlink a wifi nie (ale da sa pouzit tvoj telefon ako AP a potom sa auto "pripoji k internetu")...
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Designéři jsou d
| 10. 9. 2019 12:10
Abych řekl pravdu, hnědá metalíza pro mne nějak vyšla z módy. Jeden čas se mi opravdu líbila, když to bylo nové, ale dnes bych ji nezvolil a to asi ani třeba tu platinovou, kterou dává Ford na Vignale.
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Designéři jsou dobyt
| 10. 9. 2019 11:56
Cervena v pohode, mne k 4 ociam pasuje cierna, hneda metla, cervena, tusim aj siva a strieborna ak ma aspon 18ky... a xenon samo
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai
| 10. 9. 2019 11:02
Santaféčko je o kousek větší, 4770mm, 10cm víc než Octavia. Jde ale spíš o šířku než o dýlku... SantaFe je s 1890mm (2140 se zrcátkama) o 7,5cm širší než i40 (a Octavia).
Neříkám že je to nějakej zásadní problém, ale spousta parkovacích míst i garáží na to není stavěná. Pokud to využiješ, tak nic neříkám, ale osobně pořád vidím jako takové slim-fit optimum kompaktní kombík.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai
| 10. 9. 2019 10:59
To vím taky, ale když už tě to chytne, nastupování bylo jednodušší :)
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Hyundai
| 10. 9. 2019 10:41
No parkování je blbost. Když zůstanu u Škody, pak Kodiaq je dlouhý jako Oktávka kombi, o 15cm kratší než Superb kombi a obě auta vnitřním prostorem převyšuje, tedy oktávku výrazně, u Supa výplatu nevsadím, ale podle oka ano.
Santa Fe na tom nebude jinak.
Ostatní věci nerozporuji- dynamika, obratnost, palivo.
Např. brzdový desky mám ale po 55tkm cca na polovině, a to jezdím poměrně dost málo po dálnicích, tedy brzdím pořád, gumy oproti A6 paráda (na té jsem vyjel gumy za 25tkm)...
Žádná hrůza.
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai
| 10. 9. 2019 10:34
Na záda to chce hlavně pohodlný sedačky, pak moc nesedět a cvičit.
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: OT: Jawa 1000 a 1200 - nové info a fotky
| 10. 9. 2019 10:33
660 dobíhaj, zbývá posledních asi 15 ks na papírech, další už nebudou. Minarelli nesplnuje emisní normy. Leda že by tam šoupli jinej motor, ale spíš si myslím že celá řada skončí.
Takže pokud někdo chce 660, měl by si pospíšit.
Avatar - lumix56
Infotainment
| 10. 9. 2019 09:59
Článek je skoupý na informace ohledně infotainmentu a konektivitě - zda podporuje Apple CarPlay nebo Android Auto, zda disponuje WiFi, Bluetoth, Mirrorlink atp., dále zda SF podporuje bezdrátové nabíjení smartphonu. Příplatek 40tKč za navigaci (ani nevím jakou a s jakou garancí a cenou aktualizací map) mi přijde přehnaný. Na 2. generaci SF byla roční (!) aktualizace map (CD) za 7.500,- Kč. To jsou v dnešní době docela zásadní informace. Pokud bude Intainment spolupracovat se smartphony, vystačí si s Waze, Google Maps, Sygic nebo mapy.cz (ode dneška již v CarPlay) . :-(
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Desi
| 10. 9. 2019 09:23
Napíšu SZ ;)
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Designéř
| 10. 9. 2019 09:16
Jo, uvnitř je Karoq trošku lepší, ale i Ateca se ve vyšších výbavách dá... hlavně má všechno co má mít (loketní opěrku, schránku na brýle atd.).

Tiguan je dražší, protože technicky odpovídá Kodiaqu a ne Karoqu.

Ze... ze... ze by Ford :-D ?
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Designéři js
| 10. 9. 2019 08:58
No my v této třídě aktuálně vybírali SUV a mám to takto: Ateca exteriér jednoznačně hezčí, zvláště v oranžové metalíze, ale po usednutí jsem se lépe cítil v Karoqu (působí na mne hodnotněji v interiéru, lépe zpracovaný a podobně), porovnával jsem i Tiguana (krátkou verzi a tam mne hodně zklamal kufr + je ještě dražší) a T-Roc a T-Cross (jakej je mezi tím rozdíl? :D) a obě auta v interiéru slušná, ale pro mou představu o SUV podměrečná v oblasti kufru, jsou to jen zvýšené kombi
.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Designéři jsou d
| 10. 9. 2019 08:51
Jo, zadní světla jsou o dost modernější, tam fl pomohl... stejně jako vystrčení zadních kol ven.

Proti Karoqu nic nemám, ale Ateca se mi líbí o kousek víc. Ale taky musí být trošku "naložená", aby nevypadala jako šedá myška.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Designéři jsou d
| 10. 9. 2019 08:47
Já jezdím akorát černou, na 16" :D Ale stříbrnejch :D Modrá je krásná, to bezpochyby, ale Škodovka má obecně zajímavou nabídku barev, třeba oproti Fordu :D Vybral bych si více barev, na SUV je hodně zajímavá "khaki" zelená metalíza, nebo tmavězelený Superb Scout, co byl na náplavce se mi taky líbí :)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Designéři jsou dobyt
| 10. 9. 2019 08:45
Mne se hodně líbí poface optika zadních světel, zvláště vynikne i na levnější verzi. On i Karoq umí vypadat dobře, ale stojí pak nesmyslné ceny, kdežto i průměrná O3 není taková "zoufalka" jako některé jiné auta v průměrných konfigurací :)
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Hyundai
| 10. 9. 2019 08:35
Obratnost, spotřeba (paliva, brzd, pneu), parkování, dynamika, akustickej komfort ve vyšších rychlostech... pro mě osobně i posaz a vzhled. Ale jasně, pro pohodovou rodinnou jízdu...
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Designéři jsou dobyt
| 10. 9. 2019 08:29
Ne, to opravdu ne :-)
Mou volbu znáš - modrá Race, antracitový kola, předface ;-)
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Designéři jsou dobytek
| 10. 9. 2019 08:28
Teď jsem poprvé viděl auto naživo, jen tak letmo... a přijde mi, že to protažení světel až k masce je krůček zpět... a i optika světel s těmi "krystaly" byla o fous zajímavější. Ale žádné drama.

O3 fl no dejme tomu, oproti nějakému základu dřív. Ale předface auto s xenonama je furt top.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Designéři jsou dobytek
| 10. 9. 2019 07:40
Mne se líbí ta kombinace červené Oktávky (samozřejmě s xenony) a tmavých disků, nemůžu si pomoct :D Ale na tom se s Emelem neshodneme :D
Avatar - lamal
Re: Re: Re: OT: Jawa 1000 a 1200 - nové info a fotky
| 9. 9. 2019 23:34
v to som dufal aj ja, ze dizajn bude iny... india vyzera dobre a bude sa to aj predavat, tam vidim velky potencial... s touto modernou je to ovsem ovela vacsi problem, tam sa tolko neodpusta... odpusti sa vtedy ak bude pekny dizajn a spracovanie a odpovedajuca cena, inac je konkurencia tak daleko, ze to jawa nedozenie... moderne generacie modelov a hlavne ich ocesane verzie ako CB a kedysi CBF su za dobre prachy a vychadzaju z velmi vyspeleho zakladu

ono to tak bude vzdy, takze raz zacat treba... cena a spracovanie to bude klucove a este ta vyzaz
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Designéři jsou dobytek
| 9. 9. 2019 23:26
s tym cca suhlasim aj s tym fl superbu... scala je OK, iba ten predok mi dost vadi hlavne v niektorych farbach ako zelena, napr v ciernej vadi menej... nemozem si pomoct, ale tieto jednoduche na nic hrajuce sa linie mi sedia viacej https://media.autohled.cz/…ceback-1080w.jpg

S o3 fl som tiez silno bojoval, ako pise Ozz zvykol som si a napr v ciernej alebo tmavych odtienoch so xenon svetlami je to velmi dobre... podotykam ze hlavne kombik cierny po fl - ma ho kolega je to fakt fesne auto... zase biely lift v socke s halogenmi a utopenymi 16kami je desny... tam lepsie vychadza pred fl o3 /spominam si ako som rozdelenie svetiel na o3 fl kritizoval, ze to je predosla generacie E classe akurat menej vydarena... zvykol som si a aj na to, ze niektore verzie resp farby vyeraju po fl otrasne a ine super... mozno to tak bude aj so scalou/
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: OT: Jawa 1000 a 1200 - nové info a fotky
| 9. 9. 2019 21:59
Mne se více líbí 660 Sportard, ale když se na to podívám objektivně, tak za podobné peníze seženu nějakého Japonce, který je buď lehčí a nebo má lepší parametry... Tak snad to nebude podobné i u těchto silnějších verzí.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai
| 9. 9. 2019 21:50
Je to i pocit, že s tím autem dojedeš kdykoliv kamkoliv za jakékoliv situace a to se prostě počítá. Navíc třeba já pořád doceňuji 4x4 více a více, a vůbec nejde o terén, ale o schopnosti jízdy na zhoršených podmínek v krizových situací (výjezdy z křižovatek na mokru, zatáčky v hustém dešti, když je voda na silnici, atp...)
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai
| 9. 9. 2019 21:48
Ale jo, VĚTŠINOU bych dojel i nízkým, i bez 4x4. Šlo to celej život, šlo by to nějak i dál. Je to fajn jistota navíc, úplná nutnost asi ne.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai
| 9. 9. 2019 21:47
To je jednoduché, stará auta mají daleko lepší prostupnost terénem :D Mám staré Clio, to projede po poli a ani si neškrtne, je lehké, takže jentak nezapadne ani na sněhu, dojel jsem s tim na místa, kam jezdí jen SUV, při parkování přejede obrubník a ani nemrkne. Chybí mu různá "lízatka" a spoliery, stylové nízkoprofilové kola a podobné blbosti. S mým druhým autem bych v životě na takovou cestu nejel, protože bych si sedl na břicho, nebo v lepším případě urval spoiler či nárazník :D
Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai
| 9. 9. 2019 21:44
Tak to potom jo. Na druhou stranu... kdyz jsem se jako cerstvy majitel auta se svetlou vyskou pres 20cm splhal k lesni chate asi 5 km dlouho na me celkem ostrou cestou, rikal jsem si...no jeste ze to auto mam. Kdyz pak 10 minut po me dojel parek duchodcu ve veku 70+ v 15 let starym Matizu, moje nadseni pominulo.
Avatar - Barrichello
Re: Re: OT: Jawa 1000 a 1200 - nové info a fotky
| 9. 9. 2019 21:42
Design má být jiný než je tady na těch foto, tak uvidíme, snad bude hezčí. Ale snad konečně důkaz, že Jawa ty dotace neprošustrovala, 14 prototypů už je solidní číslo.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai
| 9. 9. 2019 21:39
Abych řekl pravdu, někdy před rokem mne chytly záda a byl jsem strašně rád, že mi táta půjčil Kugu. To jsem pochopil, že pro starší lidi, kteří už mají trochu tu a tam nějaké to pobolívání v zádech, je nastupování do SUV neoddiskutovatelně lepší a taky jsem je i přes své snahy neukecal, aby si koupili jiný typ karoserie.

Vždy když přestoupím zpět do svého nízkého auta z SUV , příjdu si jak ve formuli, kdy sedím na silnici :D Ale další plus je přehled a výhled, stačí jet za blbcem, co má černá skla (nemusí být ani SUV, nebo dodávka) a nevidíš nic... :/ (Já je tedy mám taky :/ :D ), ale tohle už někdo psal výše.

Explorer vypadá zajímavě, někde jsem viděl snad kolem 1.3-1.5M nikdy jsem nejel, my dnes přivezli novou Kugu :D
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Hyundai
| 9. 9. 2019 21:32
Se zády problém nemám, ale vystupování z A6 je proti SUV jak z F1
Měl jsem ji souběžně s Kodiaqem ještě několik měsíců doma (dýl se prodávala) a když jsem do ní po několika měsících sedl a jel se projet, na první křižovatce jsem natahoval krk jak žirafa a měl pocit, že nikam nevidím.
Samozřejmě ani vystupování ani přehled není zas tak velký drámo, ale je to prostě (pro mě) daleko lepší. Oproti starším SUV už se v nich dnes necítíš jak v autobuse ;-)
P.S. aktuálně pokukuju po modrém oválu, už se těším, až se objeví, jen trnu, co bude stát https://www.ford.cz/…-modely/explorer
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Hyundai
| 9. 9. 2019 21:27
Z mojí odpovědi čiší arogance? Mě zase přišla poněkud útočná tvoje první reakce.
Vyšší světlou výšku užiju občas na stavbě (práce) a tak 5x týdně jsem na rybách, často mimo běžné cesty. Jezdím Kodiaqem.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Hyundai
| 9. 9. 2019 21:18
Karle, jde ti o posaz (záda, lepší nastupování) nebo o přehled o situaci na silnici ? Mne se taky na vysokých autech líbí přehled o situaci, ale zatím jsem tomu odolával. V sobotu jsem po Praze a okolí jezdil novým Hiluxem, na většinu SUV jsem se díval svrchu... mělo to něco do sebe :D A taky ten kufr... pardon, korba :D Škoda, že nejsem zemědělec, nebo stavař :D
Re: Re: Re: Hyundai
| 9. 9. 2019 21:17
argument vyššího posedu chápu, protože tech SUV už jezdí tolik, že z normálního auto tomu clovek akorat čumí do svetel. argument vyšší svetlé výšky posuzovat nemuzu, nevim, na co to máš. ale 75% majitelu SUV tu svetlou výšku nikdy nevyužije.
Co nechápu, je ta arogance, čišící z tvojí odpovedi, ale co už, každej je nejakej.
jakým autem teda jezdíš, jeslti to není zahaleno tajemstvím.
Avatar - _Karel_
Re: Re: Hyundai
| 9. 9. 2019 20:52
Odsoudit auto kvůli znaku na volantu určitě blbost je. A? Já ho přece neodsoudil, jen bych si ho nejspíš nekoupil právě kvůli znaku. Co stačí "normální rodině" a co je normální rodina je zbytečná debata. Já bych si už nízký auto nekoupil kvůli nízkýmu posedu, byť se mi dost kombíků líbí. Plus potřebuji vyšší světlou výšku. Jestli si ho někdo kupuje kvůli módě není můj problém.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Designéři jsou dobytek
| 9. 9. 2019 20:51
Vnímáš facelift Supu III jako slabší? Mne příjde, že je jen lehce dopilován a ve sportlinu to auto působí pořád skvěle, ale to je muj názor :) . Já spíš s časem docenil nadčasovost Kodiaqu a OIII Fl. Z ošklivek jsou slušná auta.
Re: Hyundai
| 9. 9. 2019 20:46
odsoudit auto kvuli znaku na volntu je blbost.
a k tomu prostoru - z vlastní zkušenosti vím, že lidi, rozumej ženy, mají dve základní vlastnosti - muzou mitkolik casu chcou a stejne prijdou o 15 minut pozde, a muzou mit sebevetsi auto, ale vzdycky sbali tolik veci, že aspon jedna se nevejde. Proto si myslím, že normalni rodine staci beznej kombik ve ctyrkolce, jezdí se s tím daleko líp, to auto je prijemnejsi, min to zere a nevozís zbytecne hektolitry vzduchu nad hlavou.
o to smutnejsi je nova doba...kdo nema SUV je socka
Avatar - _Karel_
Re: Re: Hyundai
| 9. 9. 2019 20:41
Nevýhodou jsou peníze (ne že bych byl milionář), ale jinak? Velký prostor pro posádku je fajn, kufr (pro mě) nutnost - v létě moře, v zimě lyže - zaplníme ho spolehlivě a i k moři potřebujeme ještě i rakev. :-)
Avatar - Emel
Re: Hyundai
| 9. 9. 2019 20:30
Určitě je to spolu s eNkem nejzajímavější Hyundai.
Rodina je širokej pojem, pro klasickou rodinu je to asi zbytečně velký a těžký, se všema nevýhodama z toho plynoucíma... ale pokud máš jachtu a koně a horskou chatu... :-)
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Designéři jsou dobytek
| 9. 9. 2019 20:21
To si nemyslím. Je pravda, že vrchol byl Superb III, cokoli po něm je trošku slabší - včetně faceliftu Superbu. A včetně čtyřoké Octavie a Kodiaqa, které ještě kreslil Kabaň.

Ale to je asi celkem normální... já SUVka obecně nemusím a Scalu beru, v dané třídě je to solidní počin (vím že ty ji moc nemusíš). Chleba se pro mě bude lámat s Octavií a Superbem - Octavií jakožto prodejním bestsellerem a Superbem jakožto vlajkovou lodí.
Avatar - _Karel_
Hyundai
| 9. 9. 2019 20:11
Jediný, co mě odrazuje, je znáček na volantu. Jinak z mého pohledu ideální rodinné+pracovní auto, za přijatelnou cenu. :yes:
Obluda
| 9. 9. 2019 19:56
Táto neforemná ťažkopádne vyzerajúca obluda je rodinný ideál...? :'-(
Proc ne
| 9. 9. 2019 19:20
Santa fe vypada fakt hezky. Oproti Tarracu pro me o dve tridy atraktivnejsi auto.
V interieru jsem nesedel, to by me zajimalo, protoze Sorento na me nijak premiovy dojem neudelalo. Stejne tsk ten opevovanej diesel mi prisel jako uplne prumernej, dynamicky slabsi nez treba muj polostarickej megane 1,6dci. Plus dojem ridice autobusu.
Nicmene, za Santa fe palec hore, kluci korejsti jdou kupredu, zpatky ni krok
Avatar - Verny_2013
Re: Předek je vskutku kontroverzni
| 9. 9. 2019 18:32
I design Hyundai se sune kupředu. Celkově to auto působí celkem sympaticky, ale ten předek je tak nějak příliš korejský. Ale na druhou stranu mají aspoň co faceliftovat. Za mě ale ani ten interiér nic moc, taková trochu lepší i30. Ty vystrčené, jakoby naroubované displaye moc nemusím. U auta za mega bych čekal trochu víc.
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Designéři jsou dobytek
| 9. 9. 2019 18:22
mne to pripomina dizajn prvok kt je znamy z citroenu, ale malo by to skor trapit cielovku ked uz ... dizajnovo tápe skodovka, co by bolo pochopitelne celkom, potrebuje cas na zabehnutie noveho vedenia... scala si to odskakala - opat cisto osobny pohlad
Avatar - Emel
Re: Re: Designéři jsou dobytek
| 9. 9. 2019 17:38
Tohle SantaFe dobře ukazuje, jak velký kus cesty za tu dobu Hyundai ušlo :-)
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Designéři jsou dobytek
| 9. 9. 2019 17:36
Tak Kamiq mi určitě neevokuje Picasso ani Berlingo :-) . Když jsem viděl první fotky, tak mě jako první napadla Kona... protože to je +- stejná třída.
Avatar - lamal
Re: OT: Jawa 1000 a 1200 - nové info a fotky
| 9. 9. 2019 17:24
Snad ta 1000 + 1200 budu tiez tak dizajnovo presvedcive ako tie indicke na 90 vyroci Jawy... kazdopadne su to dobre spravy :-)
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Re: Designéři jsou dobytek
| 9. 9. 2019 17:17
tiez mi nevadi pokial sa nieco podoba na auto, kt. uz nevidno alebo mi ho neevokuje, ale Citro ma na tom vystavanu dnesnu modeládu... aj berlingo tj dodavka kt bude kopa, lebo je to predavane auto + kamiq
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Re: Designéři jsou dobytek
| 9. 9. 2019 17:11
jasné, mne sa nelubi ani scala ani kamiq, uvidime ako sa novy dizajn rozbali dalej, snad sa to bude zlepsovat...
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Designéři jsou dobytek
| 9. 9. 2019 16:55
Trošku obecně - LED technologie (a zároveň nástup denního svícení) přináší možnost dělat to jinak. Řešení typu Kamiq, Picasso (a další Citroeny), Kona, Juke, SantaFe - to je jedna z možností. A asi mnozí vzpomínají na průkopníky typu Multipla.

U Škodovky je tohle vidět už na Vision S a v nějaké formě je to vidět jak na Kodiaqu, tak na Karoqu (já vím, tam je to obráceně, hlavní světla nahoře). Kamiq na to nějak navazuje a mně osobně podoba s Picassem neruší (spíš se mi to moc nelíbí, ale to je věc jiná).
Re: Re: Re: Re: Designéři jsou dobytek
| 9. 9. 2019 16:33
S kazdym dalsim rokem je nakresleni neceho skutecne originalniho tezsi a tezsi. A kdyz uz se to povede, nevim jestli je to alespon v polovine pripadu k dobru, ta originalita... :-)
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: 2.4ka ?
| 9. 9. 2019 16:16
:yes:
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Designéři jsou dobytek
| 9. 9. 2019 16:10
Jestli kopírování netuším, ono se kopíruje kde co. ;-)
Je fakt, že u kamika se to vážně citronu podoba.
Avatar - Barrichello
OT: Jawa 1000 a 1200 - nové info a fotky
| 9. 9. 2019 16:07
Avatar - lumix56
Předek je vskutku kontroverzni
| 9. 9. 2019 16:02
O 2. generaci SF se uvádělo že mělo nadčasový design. V době svého uvedení na trh mělo sice jen halogeny i v nejvyšší výbavě, ale líbilo se mi víc než tato čtyřka. Měl jsem jej 9 dlouhých let - nikdy mě nenechalo ve štychu. Jen jsem lil do něj naftu a dodržoval doporučené prohlídky. Věřím že čtyřka bude minimálne tak spolehlivá jako dvojka, ale ten čumák. Za mě :no:
Avatar - lamal
Re: Re: Designéři jsou dobytek
| 9. 9. 2019 15:51
No dobre, ale preco Kamiq prisiel s tym dizajnom ked v r 2013 s tym prisiel citroen a novy dizajner škody to tak trápne okopčil ?
https://www.autoscout24.cz/…picasso-l-01.jpg
https://www.google.com/url?…

viem, ze je to trochu OT v tejto diskusii, ale ked to uz spominas ... odpoved asi necakam, co na to napisat ? predá sa...
Avatar - lamal
Re: Re: 2.4ka ?
| 9. 9. 2019 15:45
nemam na to nazor, spotreba fosilnych paliv nie je jedine hladisko...
Avatar - 3_diamanty
Re: Designéři jsou dobytek
| 9. 9. 2019 15:42
mne sa to naopak na kamiqu juke alebo santa fe-cku pozdava .. a cakam obrovsky uspech jak kamiqu tak aj noveho juke aj santa fe-cka :yes:

aj ked uprimne.. nadalej tato generacia santa Fe-cka mi prisla v kontexte doby najvydarenejsia https://img2.auto.cz/…ull/4272223_.jpg ... a nadalej dodnes je suverenne najelegantnejsia zo vsetkych doterajsich generacii ... ale chapem ze dnes si zakaznik uz pyta kusok odvaznejsi dizajn a to aj na ukor elegancie alebo velkosti kufra a podobne ... prim dnes uz hraje styl
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: 2.4ka ?
| 9. 9. 2019 15:28
:yes: palec za reakci, nebyl to to blbý a vždy přítomný překlep. Musíte to dělat schválně, aby byly příspěvky, které mají nahradit normální příspěvky staré lepší diskuze.
Avatar - _Karel_
Re: Designéři jsou dobytek
| 9. 9. 2019 15:17
Mě se naopak nízká horizontální světla Citroen, Hyundai, Škoda líbí hodně.
Nikdo se nezavděčí všem.
Re: 2.4ka ?
| 9. 9. 2019 15:07
Blbý to překlep. Myšlena je naftová dva dvojka. Díky za upozornění, už je to opraveno.
Avatar - lamal
Re: Re: 2.4ka ?
| 9. 9. 2019 15:06
tiez mi na tom zostali oci a to spisovnu Cestinu uplne neovladam :-)
Avatar - Emel
Re: 2.4ka ?
| 9. 9. 2019 15:01
Slohově je to taky zvláštní, třeba spojení "dá zaměstnat elektronice" jsem ještě neviděl... ale budiž.
Avatar - KANKUNEN
Re: 2.4ka ?
| 9. 9. 2019 14:57
Bohužel v autech zaostalý svět ještě nepochopil turbodiesel a ve svých pickupech ničí přírodu spotřebou kamiónu.
Avatar - KANKUNEN
Designéři jsou dobytek
| 9. 9. 2019 14:45
Nepasující horizontální světla jsou vždy hnusné. Juke, citronci, Kamiq i Háčka. Vždy špatně. Stejně jako na na začátku 1000letí dělali někteří odporné velké kulaté světla. Vždy to končilo prodejní katastrofou
Avatar - lamal
Re: Re: 2.4ka ?
| 9. 9. 2019 14:38
tlak na kvantitu odpovedá tlaku common railu v 2.2 crdi
Avatar - CICERO
Re: 2.4ka ?
| 9. 9. 2019 14:34
To jsou mantáci... toto už hraničí... :-) Dejte tam toho, no.. Vaculíka 3,14če....
Avatar - lamal
2.4ka ?
| 9. 9. 2019 14:31
´´Dva čtyřka totiž dokazuje, že pro takto velké SUV je turbodiesel stále nejlepší´´ ... 2.4 je GDI tj benzin..

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku