Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: IAA živě: Honda e je elektromobil, na kterém se těžko hledají chyby

Nemá nejdelší dojezd, není největší, ani nepřekypuje vnitřním prostorem. Přesto je Honda e snad prvním elektromobilem, který bych opravdu chtěl.
Zpět na článek
13. 9. 2019 10:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 9. 2019 10:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 9. 2019 17:00
proč?
A v čem (krom originálního designu) je to lepší než Fiat 500e?
Jinak palubovka mi připomněla starší verze Maserati Biturbo, tak kolem roku 1986.
12. 9. 2019 10:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
11. 9. 2019 20:23
Re: Ťažko sa hľadajú chyby?
suhlas... jak je exterier pekny az by som povedal celkom retro a cool tak ten interier je doslova nechutny ... tazko tu chapat zmyslanie co ich viedlo k tejto hruze v kabine ale za mna sa to dalo spravit daleko krajsie a zaujimavejsie ... kludne nieco na styl novej i10 alebo nejakeho swiftu a pod... skoda.. velka skoda... lebo kabina je za mna prave ten rozhodujuci faktor
Avatar - 3_diamanty
11. 9. 2019 20:06
exterier pekny
ale ten interier je des.... taketo male sikovne auto nepotrebuje domace kino miesto palubovky.. navyse soferova prvorada povinnost a priorita je sledovat dianie na ceste a nie displejove peklo ktore ho doslova obkolesuje v aute ... a pritom by to mohol byt trhak keby to vzali s kabinou tak sikovne ako s kasnou .. skoda..
Avatar - Ada je zase tady
11. 9. 2019 18:46
že se na tom těžko hledají chyby?
A kde je ruční brzda? BTW: interiér působí jako léčivo proti sníženému žaludku.
11. 9. 2019 11:54
ziadna
Sláva, proporcie su nejake cudne. Ale aspon dnu je to trochu originálne.

Interiér z fondy, exteriér z Id3, pohon od hyundai a mame ideálny EV
11. 9. 2019 11:54
ziadna
Sláva, proporcie su nejake cudne. Ale aspon dnu je to trochu originálne.

Interiér z fondy, exteriér z Id3, pohon od hyundai a mame ideálny EV
11. 9. 2019 10:05
Re: Ťažko sa hľadajú chyby?
Jo ty displeje a vlastně celá palubovka jsou zoufalství a moc nechápu jak je při hledání chyb mohl autor článku přehlídnout. Kromě toho mi uniká k čemu jsou dobré "sportovní" jízdní vlastnosti u krátkodojezdového městského přibližovadla. K tomu horší prostor vzadu a další slabinou bude i cena, která je prý v Německu srovnatelná se základní verzí ID.3, při výrazně horších parametrech Hondy
11. 9. 2019 09:27
Ťažko sa hľadajú chyby?
Úplne stačí absencia klasických späťákov a farebná hudba namiesto prístrojovej dosky. Pri takom množstve displejov vodič nebude mať čas pozerať na cestu. Nesympatické a pravdepodobne aj nebezpečné. Dizajn exteriéru fajn, zbytok :no: .