Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Frankfurt 2019

Autosalon Frankfurt 2019

Letošní ročník IAA se koná mezi 12. a 22. zářím 2019, na 10. a 11. září jsou naplánovány novinářské dny. Hostí jej jako tradičně frankfurtské výstaviště. Mottem ročníku je "Driving tomorrow," tedy řízení zítřka.

Hlavními hvězdami výstavy jsou Land Rover Defender, Porsche Taycan nebo Volkswagen ID.3. Škoda na IAA 2019 představuje hlavně nové deriváty svých modelů, např. elektrické Citigo.

 

Vstupné

Vstupenky na IAA 2019 je možné zakoupit online nebo až na místě. Nákup přes internet je však cenově výhodnější, vstupné během pracovního týdne v takovém případě vyjde na 13 eur. Výstaviště je otevřeno každý den od 9:00 do 19:00.

Kdy: 12. – 22. 9. 2019

Kde: Ludwig-Erhard-Anlage 1, D-60327 Frankfurt/Main, z Prahy 510 km

VSTUPENKY ONLINE

 

Historie

Autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem se koná od roku 1987 a pořádá se jednou za dva roky. Zaměřuje se na osobní automobily a ob rok se střídá s výstavou nákladních automobilů v Hannoveru.

Původně byly tyto výstavy společné, když se ale staly kapacitně nezvladatelné, rozdělily se podle zacílení. Společná minulost se ostatně odráží i ve společném názvu obou výstav. V domovském Německu jsou nazývány stejně, IAA (Internationale Automobil-Ausstellung), neboli mezinárodní automobilová výstava.

I přes pokles zájmu vystavovatelů i návštěvníků patří autosalon ve Frankfurtu mezi největší automobilové výstavy na světě. Poslední ročník, konaný v roce 2017 navštívilo přes 810.000 osob.

Starší ročníky

Autosalon Ženeva

Autosalon Paříž

Další autosalony

Zpět na článek

IAA živě: Honda e je elektromobil, na kterém se těžko hledají chyby

11 komentářů

TT
Úplne stačí absencia klasických späťákov a farebná hudba namiesto prístrojovej dosky. Pri takom množstve displejov vodič nebude mať čas pozerať na cestu. Nesympatické a pravdepodobne aj nebezpečné. Dizajn exteriéru fajn, zbytok :no: .
kalousek
Jo ty displeje a vlastně celá palubovka jsou zoufalství a moc nechápu jak je při hledání chyb mohl autor článku přehlídnout. Kromě toho mi uniká k čemu jsou dobré "sportovní" jízdní vlastnosti u krátkodojezdového městského přibližovadla. K tomu horší prostor vzadu a další slabinou bude i cena, která je prý v Německu srovnatelná se základní verzí ID.3, při výrazně horších parametrech Hondy
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suhlas... jak je exterier pekny az by som povedal celkom retro a cool tak ten interier je doslova nechutny ... tazko tu chapat zmyslanie co ich viedlo k tejto hruze v kabine ale za mna sa to dalo spravit daleko krajsie a zaujimavejsie ... kludne nieco na styl novej i10 alebo nejakeho swiftu a pod... skoda.. velka skoda... lebo kabina je za mna prave ten rozhodujuci faktor
Meky
Sláva, proporcie su nejake cudne. Ale aspon dnu je to trochu originálne.

Interiér z fondy, exteriér z Id3, pohon od hyundai a mame ideálny EV
Meky
Sláva, proporcie su nejake cudne. Ale aspon dnu je to trochu originálne.

Interiér z fondy, exteriér z Id3, pohon od hyundai a mame ideálny EV
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
A kde je ruční brzda? BTW: interiér působí jako léčivo proti sníženému žaludku.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ale ten interier je des.... taketo male sikovne auto nepotrebuje domace kino miesto palubovky.. navyse soferova prvorada povinnost a priorita je sledovat dianie na ceste a nie displejove peklo ktore ho doslova obkolesuje v aute ... a pritom by to mohol byt trhak keby to vzali s kabinou tak sikovne ako s kasnou .. skoda..
Pit Wossen
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ve Su
A v čem (krom originálního designu) je to lepší než Fiat 500e?
Jinak palubovka mi připomněla starší verze Maserati Biturbo, tak kolem roku 1986.
Olle Garden
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Olle Garden
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.