Hendly,
Myslíš taková ta greténská prohlášení typu "že pokud všichni okamžitě a střelhbitě nepřestaneme ničit matičku Zemi těmi hnusnými auty, tak všichni do 12 let zahyneme?"
2 Petik
Zkus si občas vyjet za hranice a podívat se někam do světa.
Vídeň, Berlín, Drážďany, Řím, Milán, Pisa, Londýn, Paříž, Brusel, Malmö ... všechna tato města vypadala v roce 1995 celkem dosti jinak, než v roce 2005, v roce 2015, nebo nyní - a struktura lidí, které člověk potkával na ulicích tehdy a teď, byla celkem diametrálně odlišná.
Tak rychlá změna struktury obyvatelstva v historii evropských zemí dosud snad ještě nebyla - a ani pomalejší změny tímto směrem nikdy neměly na "původní" obyvatelstvo pozitivní vliv.
(1) dohledej
(2) uveď odkaz
(3) a cituj přesně ten můj údajný přebrept.
Já vím, že to nezvládneš, protože jsi jenom malá zakomplexovaná hamuňka - a budeš tady neustále pindat, tlachat, plácat a plést se do všech diskusí a témat. To je asi to jediné, co umíš a kde se dokážeš seberealizovat ...
Jenom prosím nechoď někam na farmu. Mohla by jsi se tam připlést prasaťom do žrádla a cosi takového by si ta nebohá zviřátka fakt nezasloužila :D
Tak se řiď radou Vilmy Puskás - a hledej šmudlo :D
Až ten údajný přebrept "-ie vs -ka" najdeš, přijď, zúčtujem spolu.
Do té doby si račiž škubnouti fanglí či jakýmkoli jiným oudem - a hezky si to užij ;-);-);-)
Koukám tady je to samej odborník, který když by chtěl tak založí automobilku a všechny strčí hravě do kapsy. Ale nemá na to chuť, lepší je psát jedovaté příspěvky na auto.cz.
Hele Jerry = co abych bych ti taky začal komolit nick a řikat ti šmudlo = abych si dodal sebevědomí? I když já to nepotřebuju = a když už chceš zapírat svuj OMYL CHYBU a teď jak to trapně popíráš tak už slušnej TRAPAS s -e a -ka tak víš že, tim nezmizí žejo :-)
Co se chceš domlouvat, když někdo nepochopí tak jednoduchou věc, že obrovská výhoda elektromotorů je v jednoduché regulaci. Na takového hybrida to už chce fištróna.
Ty voe = ty umíš googlit latinu? Si jako DOST borec :*)
No tak škoda že sis takhle před tim machrovánim = nevygooglil co to je ekonomi-ka a co ekonomi-e :-)
Tak to ty musíš trpět děsnu samomluvou, že jsi se dopracovala až semka
No nic - hledej šmudlo hledej, až najdeš ten můj údajný přebrept, tak se s ním vytas. Do té doby mám fakt důležitější věci na práci nežli ztrácet čas duchaprázdnou konverzací s hamuňkou, sakra :D:D:D
Ale no tak, Hamuňko, sakra - klid :D
(1) dohledej
(2) uveď odkaz
(3) a cituj přesně ten můj údajný přebrept :)
Jak říkávali juž staří Římané "hic Rhodos, hic salta" (čili tady se předveď).
Jenže na tebe se hodí spíše to "Vasa vacua maxime sonant" (neboli - prázdné sudy nejvíce duní) viď ;-)
Hanuňko, s veškerou úctou - tebe bych se nechtěl dotknout ani dvoumetrovým hrablem na sníh a že se s něčím takovým, jako ty, nesetkávám - tak to považuju za velké štěstí ;-)
Jakej můj "přebrept" máš na mysli, puseno?
Dohledej si ten můj konkrétní příspěvek, přečti si ho, pak si to nech někým kvalifikovaným vysvětlit - a třeba ti dojde, že (jak je u tebe zvykem) zase jenom tak hloupě plácáš.
Njn, ale když jsi enem taková malučká hamuňka, tak co by od tebe mohl člověk čekat, viď ;-)
V elektrice je již vše vymyšlené - s výjimkou jedné maličkaté a zanedbatelné drobnosti:
- baterie, která by měla dostatečně nízkou váhu, dostatečně velkou kapacitu, dostatečně rychlou možnost nabíjení, dostatečnou stabilitu a dostatečně nízkou cenu, aby umožnila realizovat "progresivní představy / vlhké sny" všech správně nekritických příznivců elektromobility ;-)
Hamůňa ekonom????
Hamůňa se svojí (ne)tetou Kylie a (ne)babičkou , které (ne)pracovala v (ne)bance s (ne)ekonomem (ne)Tomášem (ne)Sedláčkem?
Ale pane kolego, co to (ne)pravíte :D:D:D
Hamůňa má přece již ve svém vlastním nicku jasně uvedeno, co je zač :D:D:D:D:D
Rovnako "hravo" študenti stavajú solárne vozidlá, monoposty na preteky, motokáry, automobilové štúdie, alebo hoci tatrovky. A podľa toho sa dá usudzovať, že je to vlastne jednoduché, áno?
No, pokud v nejbližších 20-30 letech nenastane nějaká skutečně ZÁSADNÍ změna přístupu k (percentuálnímu i absolutnímu) nárůstu muslimské populace v evropských zemích, tak naši potomci nebudu říkat VŮBEC NIC (ono se blbě mluví, když se rozpadají bílkoviny) a potomci potomků potomků dnešních připrchlíků budou říkat "Saláááám Alejkum, Allláááááh je zatratil, protože byli špatní a dalnám, že jsme nad nimi zvítězili. Co Allláááááááh činí, dobře činí, jméno jeho budiž pochváleno"
A po nějakém Muskovi (a tisících dalších jmen) neštěkne ani pes, protože dějiny píší vítězové
"EV vůbec není těžké vyvinout" - aké máš pre toto tvrdenie podklady?
"První použitelná baterka stojí jak celá nová Dacka" - definíciu použiteľnosti nepoznám, ty áno?
"jak neklesá cena mědi, tak nebude klesat cena baterek" - máš k dispozícii nejaký graf priamej závislosti? Sú všetky baterky na bázi medi?
"Silová energie nejsou data, tam nejde poslat po skle mega dat , tam jde o kabely jak anakonda." - pán je zoológ alebo elektrikár?
VW ID 3 a Tesla Model 3 nejsou úplně srovnatelné. To je jako kdybyste napsal, že VW Golf je za 500 000,- a BMW 3 nebo MB C je za 900 000,- a tudíž má BMW nebo MB smůlu.
Naopak má Tesla Model 3 cenu nastavenou velmi dobře a je víceméně stejná jako stejně výkonné sportovní sedany konkurence a to i bez dotací. Následné výrazně nižší náklady na provoz jsou už jen do plusu.
Rozdíl mezi VW a Teslou. VW ID za 30 000, Tesla 3 za 47160.
Pokud Tesla nepůjde pod € 30 000, tak podle mě bude mimo hru.
Já to s Teslou vidím velice špatně, nad € 47 000 dostane silnou konkurenci a pod € 47 000 vyrábět nebude.
Opět nehledej v tom vědu, první Li-on baterka byla snad představena v roce 1991, prototyp Tesly S byl představen v roce 1999 a tři roky se auto prodávalo. Pro Teslu S platí, čím větší hmotnost, tím větší dojezd, ale taky cena. Nikdo nebude stavět gigafabriky na baterky, když by hrozilo, že než dostaví, tak bude něco úplně nového.
Nebýt Tesly a Muska, tak si dnes v novinách přečteme, že je mimo fyzikálni zákony vyrobit elektromobil s dojezdem vyšším než 80km. :'-(
Naši potomci se tomu jednou budou smát, stejně jako se my smějeme válce mezi střídavým a stejnosměrným proudem a říkáme si vždyť to bylo úplně jasné.
Narozdíl od nějakého ředitele VW má Musk již nyní jisté své místo v lidských dějinách (SpaceX, Tesla, SolarCity). To co provedl s dynosauřím kosmickým průmyslem je neskutečné a vše jen proto, že si z něho rusové v otázce nákupu jednoho startu rakety dělali legraci a smáli se mu. Ne nadarmo se říká že pýcha předchází pád...
Nehledej v tom vědu, chceš usměrnit větší proud, použij větší nebo více diod, vznikne větší teplo, tak to více chlaď. Prostě jako nezrychlíš světlo tak měď i křemík a současně lithiové baterky mají svoje stropy. Hamuno, jsi přece ekonom, takže když budeš potřebovat 2000 korun tak potřebuješ třeba jednu dvoutisícovku nebo 20 stokorun, ani za deset let to nedáš z deseti stokorunami.
mají megawatové pohony, které brzdí rekuperací, pohony na sebe navazující řízené frekvenčním měničem. Zdvižky jezdí na elektriku celé desetiletí, v elektrice je vše vymyšlené.
ještě nepochopil, že EV vůbec není těžké vyvinout, ale mnohem těžší je na něm neprodělat. První použitelná baterka stojí jak celá nová Dacka a jak neklesá cena mědi, tak nebude klesat cena baterek. Silová energie nejsou data, tam nejde poslat po skle mega dat , tam jde o kabely jak anakonda.
Len silne zakomplexovany Tesla hater ako nejaky pisalek Ales Dragoun dokaze k tak racionalnym a realistyckym komentarom sefa VW dodat svoj trapny hate komentar a prekrutit tak cele posolstvo zdroja.. trapne.
V jeho svete zvyknu najvacsie automobilky sveta nasledovat tu malu krachujucu.. zosmiesnuje ich predajne cisla ktore predstavuju stonasobky predajov VW elektromobilov.. v skutku trapne zivobytie.