Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Frankfurtský autosalon pod palbou kritiky. Návštěvu komplikují tisíce demonstrantů

O rizicích rozsáhlých protestů ze strany ekologických aktivistů se mluvilo ještě dlouho před oficiálním zahájením autosalonu IAA 2019 ve Frankfurtu, během víkendu však propukly naplno.
Zpět na článek
Avatar - donPedro
17. 9. 2019 18:20
Re: Chce to zachovat chladno
Neplánuji, plánuju? Mé kroky řídí Bůh ;-) V zemi, kde jest stáří vozového parku 14 let a délka se prodlužuje, kde výstava základní infrastruktury jest naprosto tragická to vidím tak, že koupě EV bude dávat smysl tak za dvě generace, a to jsem, myslím, ještě optimista ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 14:07
Re: Chce to zachovat chladno
Ty plánuješ během příštích třeba 10ti let umřít? To reálný rozběhnutí náhrad spalovacích motorů musí přijít rychlejš než si připouštíme = někde to berou vážně https://autobible.euro.cz/…vinne-nabijecky/ zrovna my sme teď období růstu totálně promrhali https://www.novinky.cz/…stnancu-40296570 ve spoustě zemí se po infrastruktuře pro EV šíří už i ta vodíková. Českej ministr průmyslu https://www.facebook.com/byznysCT24/?… to zrovna tenhle týden při upozornění že náš stát až extrémně zaostává a patří na chvost Evropy = dál okecával. Nejdál kam se dostal = že jsou ochotni problematiku diskutovat = smutný že si v době růstu budujeme opět ZAOSTÁNÍ a dokonce fakt velký
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 14:00
Re: No, ale v tech pozadavcich ja nevidim nic o elektromobil
Tak lepší pre- než post- ne? ;-)

To že je pre- my lidsto říkáme.. no odvždy? :-)

Neni to utopie = občas nezvítězí žvásty a populismus = tu a tam i rozum a pravda a láska :-!
Avatar - donPedro
17. 9. 2019 12:00
Re: Chce to zachovat chladno
Tož to je zas o tom úhlu pohledu. Nám by více aut bylo na nic, neb máme ve vlastnictví toliko jedno řidičské oprávnění ;-) Jak já to vidím, tak se ceny EV ke spalovákům blíží velice plíživě. A že budou lacinější? Někdy možná jo, to už mi ale bude ganz egal.
Avatar - donPedro
17. 9. 2019 11:57
Re: No, ale v tech pozadavcich ja nevidim nic o elektromobil
No právě, možost c) jeví se býti čirou utopií, tak nějak bohužel čím dál tím víc, v tomto světě preapokaliptickém. Toto jest ale téma, BTW neveselé, přesahujíc rámec této diskuse.
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 11:41
Re: Vzkaz všem ekofašistům
Neefektivní? Vysoká cena když už ho umíme vyrobit i z mořský vody? Vysoká spotřeba energie je i při rafinaci ropy v rafinériích. Náklady na denní distribuci nafty a benzínu na čerpačky = na ty větší 3x denně by tě asi zaskočily

https://www.businessinfo.cz/…liva-122934.html
17. 9. 2019 11:17
Re: Vzkaz všem ekofašistům
Vodík je neefektívny. Vysoká cena, vysoká spotreba energie pri výrobe, vysoké náklady na distribúciu aj uskladnenie. Celé zle.
17. 9. 2019 11:14
Re: Chce to zachovat chladno
Tak či onak, stále viac rodín vlastní viac ako jedno auto, takže ani to nemusí byť zásadný problém. Ceny EV sa pomaly približujú k cenám bežných áut a časom môže nastať aj situácia, že EV budú nakoniec lacnejšie.
17. 9. 2019 10:55
Re: Greenpeace
A vieš aspoň, čo to bolo? Zažil si ju?
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 09:44
Re: Co JEDINE pomuze zivotnimu prostredi
Omezení rychlosti pokroku? To zařídíš jak = zase zavedeš socialismus? :-)
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 09:43
Re: Chce to zachovat chladnou hlavu...
Ono sou karty přírodou rozdaný že stejně NENI jiná šance než skončit se spalovacíma motorama = jen to můžeš ještě o pár let odložit = jak tady hlasuje DOST lidí

Momentálně EV a vodík vypadaj na slušnou bezemisní budoucnost = že nějaký sporťáky a tak můžou eště dlouho zůstat pro fandy ve stávající podobě = to neni problém
Problém je těch zbylejch sto milionů novejch aut ročně = to prostě donekonečna NEJDE

Popravdě většině lidí je jedno na jakej pohon jedou = jestli benzín, nafta, CNG, LPG, vodík nebo elektřina = pro běžný ježdění je to naprosto fuk. Většinu lidí stejně zajímaj jen náklady = proto se tu rozšířila nafta = díky stovkám miliard umělý slevy = prostě působila levnějš = to je to hlavní co většinu zajímá

No a jestli třeba po Praze ráno poskakuje pár set tisíc aut na spalovací motory nebo EV a vodík = vono to bude znát :D
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 09:37
Re: Chce to zachovat chladnou hlavu...
2 auta, z tohohle důvodu, sou FAKT NESMYSL

Uhlíková stopa neni populární = ale možná SAKRA velkej problém

Řešenim je možná nejspíš vodík = zatim to co dělá třeba BMW pro majitele i3
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 09:35
Re: No, ale v tech pozadavcich ja nevidim nic o elektromobil
a) Ten co vždycky? Ten u moci? ;-)

b) V lepšim případě = ten rozumnější?

c) V ideálnim případě = a+b jedno jest? :-)
Avatar - donPedro
17. 9. 2019 08:25
Re: Chce to zachovat chladnou hlavu...
Tož bať, na většinu jízd by EV stačilo i mně. Ďábel jest však skryt v onom detailu menšiny. Aneb při mém způsobu používání automobilu bych byl nucen vlastnit jak EV na tu většinu a spalovák na tu menšinu. Ergo pořizovací náklady v nenávratnu, o nyní tak populární uhlíkové stopě ani nemluvě. Řešení, táži se? Asi jedině hybrid - obcí provčím na elektro, mimo obec pak spalovák s troškou té rekuperace, Ale ani ten ekopošukům nejde pod fúzy :-(
Avatar - donPedro
17. 9. 2019 08:14
Re: No, ale v tech pozadavcich ja nevidim nic o elektromobil
A kdo bude stanovovat co jest rozumné? Neb to je to, oč tu nyní běží .......
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2019 07:47
Re: Vzkaz všem ekofašistům
Dyť sem řikal že si nedáš poradit. Světe nediv se = způsobů jak vyrobit vodík je narozdíl od způsobu zpracování ropy v rafinériích dost = účelový aktuální srovnání že nejlepší premiér je Babiš neni problém. Přesto z dlouhodobějšího hlediska může bejt nejhorší = těch posledních xy let růstu sme fakt promrhlali

X a Y jen mírně? Tos mě teda zase dostal :-)

Tohle sou ty extrémismy = že se ropa spálí a šmidlec konec příštích 5 milionů let nic ví každej = že je NUTNÝ hledat alternativy to si zjevně už velká část odmítá i jen připustit = nebo aspoň PO MĚ = JÁ CHCI dojet jak sem zvyklej po mě.. :D

To je asi ta část co TRVÁ na tom že je zvyklá na spalovák a PROTO nic jinýho do konce jejich života nechtěj = co pak je jim fuk. A je fakt že během JEJICH života to klidně eště zvládnem = nechat bejt. Stejně jako ty a Venezuela = ono to eště roky vydrží když bude po jejim = a co pak = je fuk ;-)

Furt ten STEJNEJ rozdíl v přístupu = kdo trochu myslí na budoucnost je.. ten špatnej :-!

Sutný si s tim odmítnutim PODSTATY = fakt ani s nápovědou? Benzín naftu prostě spálíš konec. Drtivá většina kovů materiálů se dá znovupoužít = z aut mobilů elektroniky čehokoliv. Trochu to už děláme ale O TOM to je = se spálenou ropou proměněnou v jedy v ovzduší neuděláš už nic = maximálně nás opět rozděluje pohled na to jak moc nám škodí :*)

Jo elektrolýzou = nejvíc elektřiny dneska spotřebuješ KDE? V rafinériích na přeměnu ropy = neni lepší jí poslat rovnou do aut a nemuset tahat ropu do těch rafinérií a pak neskutečnym množstvim cisteren zase z rafinérií? Nebo tu elektřinu použít místo na zpracování ropy který sme už polovinu během chvíle spotřebovali použít třeba na tu elektrolýzu? Chytřejší než my 2 dohromady = řikaj že jo. Muj cerebrum to vidí stejně. Tvuj?

Viz já včera 7:51 = většina z nás tu JEN řiká jak co CHCE = jak to CHCE vidět a CHCE aby bylo = odbornou znalost týhle docela složitý problematiky..
Avatar - _Karel_
17. 9. 2019 06:13
Re: Chce to zachovat chladnou hlavu...
EV jako alternativa - ok. Ale diskutujeme pod článkem o event. úplném zákazu spalováků.
16. 9. 2019 23:40
Co JEDINE pomuze zivotnimu prostredi
Jedina opravdova pomoc zivotnimu prostredi neni ukazovani na to zda Evropa ma na svedomi tolik nebo tolik %. Neni to ani o tom, ze by se mela starat pouze Asie nebo Afrika, protoze "toho" vypousti nejvice...ani o tom jestli elektro-auta zachrani svet (nezachrani ;-) )
Jedina cesta k cistejsimu (nebo aspon nezhorsujicimu se) zivotnimu prostredi je ve zkratce:

Snizeni spotreby vseho lidstva a podpora lokalnich kvalitnich aktivit.

Tim se muze myslet vse: Omezeni vetsinou naprosto zbytecnych veci. Vyroba kvalitnich veci, ktere vydrzi. Podpora lokalniho zemedelstvi a naprosta zmena toho, jak se "moderni" zemedelstvi na vetsine planety ted dela. Podpora lokalni vyroby. Nefanaticka ochrana existujici prirody, nekdy i na ukor lidi. Odstraneni lidi jako brazilsky prezident, ktery hlasa, ze ekonomika je dulezitejsi nez pralesy nebo indiani. Totalni omezeni jednorazovych obalu. Omezeni rychlosti pokroku (to, co mame dnes, neumime ani poradne vyuzit).

Pokud poresime tyhle a dalsi velke veci - ktere nikdo resit nechce, protoze prece PENIZE JSOU DULEZITEJSI NEZ COKOLIV a kazda z tech veci by vedla k omezeni toku penez - potom nemusime vubec resit a hadat se zda spalovaci motor nebo elektro je vice ekologicky.

Do te doby se nemame o cem bavit a protesty na autosalonech nebo dokonce paleni luxusnich aut (doufam, ze pali i Tesly) jsou jen projevem nepremyslejiciho zmanipulovaneho agresivne jednajiciho stada, ktere slepe uverilo a predevsim vubec nepremysli.
16. 9. 2019 23:34
Re: Chce to zachovat chladnou hlavu...
A nutne ho potrebuješ? Mne ako laikovi zatiaľ stačí vedieť týchto pár vecí:
1. EV mi nesmrdí pod nosom
2. EV produkuje výrazne menej hluku
3. Na výrobu EV sa spotrebuje porovnateľne alebo menej surovín a energie ako na výrobu klasického spaľováku - pár vinutí namiesto stoviek dielov spaľovacieho motora. Na druhú stranu masa bateriek namiesto jednej. Ťažko to presne počítať, rôzne štúdie ukazujú rôzne údaje.
4. Pre každodenné použitie (mimo dlhých ciest a dovoleniek) EV poskytuje dostatočný dojazd.
5. EV je jednoznačne ekologickejší ako spaľovák. Potrebuje výrobu a distribúciu elektriny. Spaľovák ju potrebuje tiež - v nemalom objeme, na výrobu palív. Ťažba a doprava ropy do rafinérií, výroba palív a ich distribúcia (za spotreby veľkého množstva elektriny aj nafty), produkcia znečistenia ovzdušia a odpadov z petrochemickej výroby. Iste, výroba bateriek do EV tiež životné prostredie zaťažuje, ale voči množstvu paliva, ktoré počas prevádzky bežné auto spotrebuje, je to podstatne menší podiel na znečistení. Naviac batérie sa recyklujú, zbytkami spáleného benzínu a nafty si trvale ničíme ovzdušie a svoje zdravie.
6. Negatívum - EV je všeobecne stále výrazne pridrahý pre bežného motoristu. Táto nevýhoda sa ale postupne stráca.

Záver - na EV zatiaľ nemám, alebo toľko peňazí dať nechcem. Ale páčia sa mi. Sú tichšie, v mieste prevádzky čistejšie a aj celkovo si myslím, napriek opačným tvrdeniam odporcov, že sú k životnému prostrediu šetrnejšie. Nie sú pre každého, a nie sú vhodné pre všetky účely. Naozaj t nechápem, prečo im je to vyčítané ako nedostatok - je to proste iba parameter. Vyhovuje - ber ho, nevyhovuje, kúp si niečo iné. Ak si ten elektromobil budeš musieť kúpiť, lebo nebude na výber, nebude to jeho chyba, ale skôr chyba politická. Nie je to nejak tak? ;-)
Avatar - rohYpnol
16. 9. 2019 23:07
Re: No, ale v tech pozadavcich ja nevidim nic o elektromobil
Jak omezuje diesel moji svobodu?? Nechápu.

Těma vypuštěnýma emisema? Ok, ale ta Q7 převeze 5 dětí. Na to budeš mít 3 Citiga. Co vypustí více emisí??

Nehledě na to, že moderní diesely jsou již skutečně čisté nejen v laboratoři...

Nerozumím, proč mám trestat někoho, kdo si koupil za vlastní peníze řádně do provozu homologovanou věc? Proč? Ok, jestli vykuchá DPF, tak ať okamžitě letí z cesty. ALe pokud je technický stav ok?
Avatar - rohYpnol
16. 9. 2019 23:02
Re: Vzkaz všem ekofašistům
Zrovna proběhlo srovnání pohonů a ... světe div se, vodík to naprosto projel.

Jinak vodík se vyrábí z té mořské vody čím? Elektrolýzou. A k tomu je potřeba co??

X a Y neuniká vůbec žádná podstata, protože podíl recyklace jen mírně oddaluje nedostatek.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2019 21:58
Re: Vzkaz všem ekofašistům
Nedal si na mě v ekonomickejch otázkách = tak určitě ani teď, ale zkusit to musim ;-)
Problém je že tenhle neoblíbenec https://www.novinky.cz/…stnancu-40296570 má většinou pravdu = asi proto ho neznalý tak nesnášej :-!
Ale k věci:

Že si od tebe nedali poradit https://oenergetice.cz/…-elektromobility žejo :-)

To já poradil Toyotě https://vtm.zive.cz/…250/default.aspx a hlavně vodík = čeho je na světě nejvíc víš a když už umíme vodík z mořský vody https://oenergetice.cz/…diku-morske-vody tak to vypadá docela nadějně

Zrovna teď pluje kolem světa loď na vodíkovej pohon = která jede jen na mořskou vodu = odpad molekula kyslíku = fakt paráda :yes:

Jo a v tom X a Y máš ZÁSADNÍ logickou CHYBU = unikla ti PODSTATA

Spousta lidí tu trvá na tom že pro běžný ježdění POTŘEBUJOU spalovat ropu = jinak že to prostě nejde. A zatimco tu naftu benzín fakt SPÁLÍŠ a polovinu toho co vznikalo pět milionů let sme za posledních sto let rozprášili spálili spotřebovali = a 5 mio let než vznikne další je fakt dlouhá doba = tak ty drahý kovy jak jim řikáš ty se RECYKLUJOU ;-)

Copak asi tak dojde dřív???
Avatar - CICERO
16. 9. 2019 21:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CICERO
16. 9. 2019 21:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ja Prvni 123
16. 9. 2019 20:40
Re: No, ale v tech pozadavcich ja nevidim nic o elektromobil
No, to už řešíš nástroje a ne princip.. ale budiž.

A snad jen: poměrně častá citace říká, že moje svoboda končí tam, kde začíná svoboda někoho jiného... a V10 TDI Q7 moji svobodu omezuje teda dost drasticky.

;-)
Avatar - rohYpnol
16. 9. 2019 19:54
Vzkaz všem ekofašistům
https://www.911metallurgist.com/…t-mines-on-earth

Tohle je ta vaše "čistá" elektromobilita...

A kvíz na závěr:

Zásoba drahých kovů vystačí na dalších X let...
Zásoba uhlí a ropy vystačí na dalších Y let...

Copak asi tak dojde dřív???
Avatar - CICERO
16. 9. 2019 19:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CICERO
16. 9. 2019 19:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CICERO
16. 9. 2019 19:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
16. 9. 2019 19:06
Re: No, ale v tech pozadavcich ja nevidim nic o elektromobil
Stále nerozumím tomu, proč někdo má potřebu někomu jinému nařizovat co je a co není správné.

Jestli někdo chce V10 TDI Q7 na vození dětí 3km do školy, ok. Je to jeho volba a nemám s tím problém.

Jestli chce společnost někam směřovat, má lidi motivovat. Např. tím, že pokud budeš mít malý městský vůz, tak třeba nebudeš platit parkovné. Nebo snížené parkovné.
Avatar - _Karel_
16. 9. 2019 19:05
Re: Chce to zachovat chladnou hlavu...
A existuje vědecký konsensus podložený čísly, že přechod ze spalovacích motorů na EV výrazně pomůže planetě?
Avatar - rohYpnol
16. 9. 2019 19:00
Re: Chce to zachovat chladno
Na tohle téma jsem tu vedl jednu skvělou diskusi s Hammunem...

P.S. Souhlas :-[] :yes:
Avatar - rohYpnol
16. 9. 2019 18:55
Re: DĚSIVÁ diskuze
Tady asi někdo nechápe význam protestního práva v právním státě.

Jestliže protesty názorově malé až nepatrné skupinky lidí přerůstají do míry, kdy omezují a obtěžují ostatní, tak to s demokracií nemá pranic společného.

Je to stejné jak spolky Duha, Děti země a další skvělé výdobytky svobody. Bere se zde absurdní ohled na jednotlivce a společnost trpí.

Mimochodem - protestní shromáždění je třeba nahlásit a povolit. Byly tyhle protesty nahlášené a povolené? Silně pochybuji. Autosalon je soukromá komerční záležitost, byť pro veřejnost.
16. 9. 2019 18:36
Re: Nepopulární názor
Štatistiky klamú. Líšia sa podľa toho, kto ich zaplatil.
16. 9. 2019 18:35
Re: Nepopulární názor
Nebude to tým, že na ACZ sa dávajú častejšie za nick ako za obsah príspevku?
16. 9. 2019 18:33
Re: O zelenem hakenkreuzu muze psat jen pitomec
Na tom tiež asi niečo je.
16. 9. 2019 18:31
Re: Co dělala německá policie?!
Pred sebou nikdy neutečieš.
16. 9. 2019 18:27
Re: Hmmmmmm
Zas pamiatok tu za sebou nechali dosť, pravda, trošku iné. Lepšie nerýpať sa v rodokmeni, lebo keď človek zistí, kto všetko mohli byť jeho predkovia... ;-)
16. 9. 2019 18:26
Re: Chce to zachovat chladnou hlavu...
98% vedcu se shodlo na tom, ze se otepluje vlivem cloveka.

Dnes uz je to brane jako fakt.

Rika se tomu vedecky konsenzus. Promin, musel jsem tvuj prispevek uvest na spravnou miru, niemande.
16. 9. 2019 18:22
Re: Chce to zachovat chladnou hlavu...
No jo, jenze mezi vedou a nabozenstvim je velky rozdil.

Kdyz bude hlasat nabozensky fanatik apokalipsu, tak ho budu ignorovat.

Ale kdyz vedec v oboru pronasi takoveto predpovedi, tak mi to nenechava klidnym.
Avatar - Ja Prvni 123
16. 9. 2019 16:49
Re: Chce to zachovat chladno
V zasade dobry... akorat ze my na tu nadspotrebu mame i nadprodukci.
Uved mi jediny duvod, proc by se meli mit flakajici se agresivni polointeligentni taky lidi stejne dobre, jako po generace makajici cast lidstva?
Avatar - Ja Prvni 123
16. 9. 2019 16:46
No, ale v tech pozadavcich ja nevidim nic o elektromobilite.
To uz si tam dosazuji ti, co se jim to hodi.
SUV jsou blbost? Rozhodne.
Podporujte chozeni pesky, jizdu na kole a hromadnou dopravu? To je taky rozumne!
Ze je podstatna vetsina aut pouzivanych zbytecne? No pokud nabidnou alternativni variantu, tak proc ne?!

To porad jeste nic nemeni na faktu, ze kdyz uz auto, tak rozumne velikosti, s rozumnym vykonem... a pri soucasnem stavu znalosti a technologie se spalovacim motorem.
;-)
Avatar - _Karel_
16. 9. 2019 16:02
Re: Nepopulární názor
Moc by mě zajímalo, za co máš ty palce, když jsi konstatoval holý fakt, asi jako že země je kulatá.
Avatar - _Karel_
16. 9. 2019 16:01
Re: Nepopulární názor
Plast, co podle tebe vozí Čína do Afriky, vozíme do Číny my. Aktuálně už plast, který jsme vytřídili do odpadu, nechtějí, a my teď nevíme, co s ním. Máme ekologicky vytříděný odpad, a "ekologicky" jsme ho vozili do Číny, a teď ho nejsme schopni zpracovat. Věřím, že končí na skládkách.
Avatar - _Karel_
16. 9. 2019 16:01
Re: Nepopulární názor
Plast, co podle tebe vozí Čína do Afriky, vozíme do Číny my. Aktuálně už plast, který jsme vytřídili do odpadu, nechtějí, a my teď nevíme, co s ním. Máme ekologicky vytříděný odpad, a "ekologicky" jsme ho vozili do Číny, a teď ho nejsme schopni zpracovat. Věřím, že končí na skládkách.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2019 15:57
Re: Certifikovaný demonstrant
Nojo DonVito jako jeden z mála dá spíš na odborný znalosti = fanatik jeden :-!
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2019 15:56
Re: Greenpeace
Nojo ale to že nestačí vysázet stromy = ani obrovský množství = to taky už víme https://ekolist.cz/…co-dulezitejsiho + https://www.denik.cz/…la-20160525.html

Názory i v týhle diskuzi rozděluje JEN to že někdo odmítá věřit = a odborníky nazývá sluníčkáře i hůř. A politiky typu Klaus = za seriozní zdroj informací :-)

ŽE spousta věcí NENI v pořádku a že JE nás už skoro MOC atd. = to asi snad nezpochybňuje nikdo. Nebo? :-)

Bohužel už to co se dohodlo naposled v Paříží JE neskutečně drahý = a podle našich českejch klimatologů = je to MÁLO. A eště jedno bohužel = naše odkady znamenaj že to bude eště DRAŽŠÍ a možná bude muset bejt i RAZANTNĚJŠÍ a bude to BOLET = bolet víc než kdybysme začali trochu myslet na souvilosti a buducnost dřív

Ale jo = stejně jako řešení čistě ekonomickejch problémů který způsobilo zhruba poslední desetiletí https://www.novinky.cz/…stnancu-40296570 dá se to odložit a řešit až bude za minutu 12
Avatar - CICERO
16. 9. 2019 15:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CICERO
16. 9. 2019 15:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2019 15:49
Re: Co dělala německá policie?!
No a přesně takhle fungujou popírači. Fakt vytrhávaj z kontextu a odmítaj že by to mohlo bejt až tak zlý :-)

Jinak viz já 7:51 = víš absolutní totální kulový = oproti desítkám tisíc lidí který se tomu věnujou celý životy od rána do večera. A spíš se jim snažíš odporovat ;-)

Bylo by MNOHEM lepší kdyby měl pravdu českej popírač č 1 Klaus a dneska i jeho podobě rovnej potomek https://manipulatori.cz/…maci-a-nesmyslu/ a všichni by byli rádi kdyby to nebyli žvanilové, nebo existuje bohužel ne nepravděpodobná verze že Klausové jako většinou žvaní kecaj oblbujou = prostě politici a pravdu samozřejmě má obor lidský činnosti problematikou se zabývající https://www.novinky.cz/…aplnuji-40291182
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2019 15:42
Re: Chce to zachovat chladnou hlavu...
No je JASNÝ kterou stranu sis vybral ty ;-)

Taky bych byl radši kdyby to bylo takhle a fungování lidstva posledních jedno dvě století víceméně nemělo na nic vliv. Bohužel i tak to spíš znamená = že sou nutný FAKT VELKÝ ZMĚNY

Jestli vliv lidstva na planetu za ty poslední století od přemnožení po všechno další MÁ vliv = ty změny budou muset bejt eště VĚTŠÍ

Verze po který jak se zdá touží nemalá část lidí = že se NIC neděje že to sou všechno JEN bláboly = ta moc pravděpodobná neni

Ale jak řikám = nikdo z nás to nemá ani vystudovaný ani se tomu nevěnuje tisíce hodin = jen se rozdělujeme na věřící spíš Klausovi a věřící spíš odborný veřejnosti
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2019 15:39
Re: Chce to zachovat chladno
Proč neveřejná = jen TY se dostaneš k 0,00001% informací = a viz těch 7:51 na základě TOHO tu všichni hodnotí = ať že to viděj tak nebo onak :-!
16. 9. 2019 15:36
Re: Chce to zachovat chladno
Takže relevantná štúdia je neverejná?
A inak stále omieľaš to isté. Súčasné škody sú irelevantné, lebo v našej vyveštenej budúcnosti vďaka tomu zachránime svet.
16. 9. 2019 15:32
Re: Chce to zachovat chladnou hlavu...
Vedci sa zhodli na tom, že sa otepluje. Ale nie na vplyve človeka a úž vôbec na tom, čí ma väčší vplyv priemysel. Alebo chov a výrob lesov.
Ale devastácia prírody krátkozrakými snahami o zníženie globálnej teploty sa poprieť nedá. Kto sme, že môže tvrdiť, že devastácia vtáctva je v pohode, lebo bez nás by to aj tak neprežili.
16. 9. 2019 15:24
Re: Co dělala německá policie?!
A takto presne alarmisti fungujú. Fakty sa vytrhávajú s kontextu a každá teplé obdobie v minulosti bolo len lokálne bez ohľadu na to koľko tých lokalít bolo. Faktom je, že po tomto teplom období prišla malá doba ľadová. A súčasný rast teplôt sa počíta od 1880 keď ešte mála doba ľadová úplne neustúpila. Objektívnejšie by boli merania od 1920.
Ďalším faktom je, že klimatológovia nechápu skoro žiadnu zmenu teploty v minulosti, ale alarmisti nemajú problém veštiť budúcnosť.
Hlavne zmien teplôt bolo veľa a planéta bola často oveľa teplejšia ako dnes. Niektoré zmeny prebehli za pár storočí, ale život na planéte to vždy prežil. Teraz ničíme prírodu a tvrdíme, že je to preto aby sme ju zachránili. Napríklad likvidácia vtáctva a netopierov veternými turbínami je fakt. Na to netreba žiadne veštenie. Stačí sa pozrieť koľko mŕtvol za týždeň v niektorých oblastiach vyprodukujú.
Ak chceme zachrániť planétu tak nestačí nahradiť jedno auto iným autom a tváriť sa o koľko bude teraz svet lepším. Nútená výmena je vždy len konzum, ktorý decimuje ďalšie zdroje. Krásna ukážka je odstavovanie elektrárni v Nemecku. Jadrové už svoju uhlíkovú stopu spravili a musia byť odstavené. Z daní sa majiteľom zaplatí ušlí zisk. A ďalšie zdroje sa použijú na stavbu inej elektrárne a to je akože ekologické. V prípade OZE kde vietor zálohuje, FVE a ten zálohujú fosílne zdroje je to plytvanie tak enormné, že je otázne či sa niekedy vyrovná uhlíková stopa pri budovaní.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2019 13:30
Re: Chce to zachovat chladnou hlavu...
Je jedno jestli NĚJAKÁ studie = já mluvim o závěrech celejch vědních oborů desítkách tisíc lidí = ty spíš všichni uplacený nebudou

Takže jo když se sejde náš nejznámější klimatolog, šéf Akademie věd a vysvětlujou že Klaus kecá a že to bohužel je tak a možná eště hůř = teda že to probíhá rychlejš než kdysi když začali intenzivně varovat mysleli = tak spíš věřim jim

Že nejsi jediný vim = že ani Klaus neni jedinej taky = bohužel reálnějš působí že pravdu maj ty vědci napříč planetou. Až do těhle rozměrů https://www.respekt.cz/…-do-temneho-veku i kdyby to bylo půl na půl = byl by to slušnej megaprůser. To že část lidí odmítá že by to byla jen ta půlka = to je zajímavý = fakt velký skupiny lidí daj spíš na popírače typu Václav Klaus = než na desítky tisíc vědců z celýho světa

Takže viz já ten úvodní příspěvek vlákna v 7:51 = odbornou znalost na to nemá nejspíš NIKDO z nás tady = třeba já holt dám spíš na tu Akademii věd apod. = než na toho https://echo24.cz/…jvetsiho-zlojeda
16. 9. 2019 13:21
Re: Chce to zachovat chladnou hlavu...
No ja práve niektoré tie štúdie spochybňujem a nie som jediný. Ale pochybnosti väčšinou ostanú bez odozvy proste sa ďalej vykrikujú fakty vytrhnuté s kontextu. Mnohý tomu veria, tak nemáš problém zohnať dobrovoľníkov. A financujú to tí ktorý na tom zarábajú.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2019 13:12
Re: Chce to zachovat chladno
Hele a KDE by si jí asi jako viděl? :-)

Viz já 7:51 a úvod vlákna DĚSIVÁ diskuze

A to Grónsko viz já 12:37

Viz dál takhle diskuze = spíš bych asi dal na desítky tisíc vědců včetně Akademie věd = než na politický populisty žvanily typu Václav Klaus https://www.euro.cz/…-vidomus-1408495

I když jak už sem psal = věřit Klausovi vs vědecký obci týhle planety = je daleko Daleko příjemnější. Protože kdyby jako většinou kecal a pravdu měli naopak ty vědci... :-!
16. 9. 2019 13:02
Re: Nepopulární názor
To som tiež nepísal tebe, takže sa nedivím, že sa nedivíš. ;-)
16. 9. 2019 13:01
Re: Co dělala německá policie?!
Asi by si si mal vyskúšať, ako sa buduje v krajne zdevastovanej fyzicky, kultúrne aj intelektuálne.
16. 9. 2019 13:00
Re: Chce to zachovat chladno
Ja som ešte serióznu vedeckú štúdiu, ktorá by neignorovala fakty čo sa jej nehodia nevidel. Väčšinou je to len veštenie a hlasný krik, ktorý prekričí umiernených klimatológov(áno aj taký sú).
Už som to v diskusii spomenul. V 10-12 storočí sa v Grónsku pestovali plodiny, ako dnes na severe Slovenska. Bolo tam oveľa teplejšie ako dnes a aj menej ľadu. Vikingov odtiaľ vyhnalo prudké ochladenie. Kde rýchlosť zmeny teploty bola možno aj vyššia ako teraz(malá doba ľadová). A to všetko bez v vplyvu človeka. Krátkozraké pokusy o boj s otepľovaním zatiaľ narobili viac zla ako samotné otepľovanie. Výrub lesov, lebo veľkú časť poľnohospodárskej pôdy zaberajú dotované technické plodiny a tak ľudia nemajú kde pestovať jedlo. Aj bez výrubu je dlhodobé pestovanie repky na tom istom mieste problém. Veterníky sa stavajú na trasách vtákov a decimujú ich populáciu s obhajobou, že bez nich by to aj tak žiadny vtáci neboli. Ale pritom príroda si vždy poradila. Aj Keď bolo teplejšia aj keď bolo chladnejšie aj pri katastrofach veľkého rozsahu ako rôzne veľké vulkány.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2019 12:52
Re: Chce to zachovat chladnou hlavu...
Zdá se mi Bariku že jako většinou = si mimo realitu = jako důkaz beru že člověk TVEJCH názorů řiká někomu mýho typu marxista

Navíc když sem tě OPAKOVANĚ žádal = ať to neděláš = ale to už je jen vulgarita a póvloidní chování

Jinak viz já 7:51 vlákno DĚSIVÁ diskuze první příspěvek
Avatar - Beefcake
16. 9. 2019 12:48
Re: Chce to zachovat chladnou hlavu...
Nezda sa ti cisto nahodou, ze prave to nablite v tomto vlakne je ukazkovy ciernobiely pohlad ?
Avatar - Beefcake
16. 9. 2019 12:46
Re: Nepopulární názor
Nie, naozaj by som sa nedivil. Pozri si statistiky.
16. 9. 2019 12:43
Re: Nepopulární názor
EU má pol miliardy ľudí. Ak máš na hlavu dvojnásobnú spotrebu potravín ako Afričan a to vrátane plytvania máš. Tak potom môžeš napísať, že Afričanov nie je tak veľa. A to ani nehovorím o spotrebe tovarov, ktoré nie sú nevyhnutné k prežitiu. Tam máš desať násobnú spotrebu ako priemerný Afričan. A ver mi, že toho čo sa nezrecykluje je veľa. Väčšina ľudí na rozumné nakladanie s odpadom kašle.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2019 12:38
Re: Co dělala německá policie?!
lyone a teď si představ KOLIK černejch po planetě je inteligentnějších a vzdělanějších než ty = až absurdní číslo žejo? :-!
Avatar - lyon667
16. 9. 2019 12:25
Re: Co dělala německá policie?!
No vsak vidime, jak se tem zaostalym "dari", kdyz si jedou na vlastni triko.

Ze je koloniste vyuzivali ku vlastnimu prospechu je jedna vec, ale ze to tam jde po zruseni kolonii od desiti k peti je vec druha.
16. 9. 2019 12:18
Re: Hmmmmmm
Karlšteijn nebo Pražský hrad ? ;-)
Avatar - Barrichello
16. 9. 2019 12:17
Re: O zelenem hakenkreuzu muze psat jen pitomec
Někdy se podaří, že vlastní prospěch diktátora je ku prospěchu i občanů té země. A jeden diktátor s rodinou někdy krade méně jak 300 politků v demokratickém systému a za nimi 1000 lobistů, podnikatelů a kapitánů průmyslu.
Avatar - Barrichello
16. 9. 2019 12:16
Re: Co dělala německá policie?!
emigrovat se dá vždycky....
Avatar - Barrichello
16. 9. 2019 12:15
Re: Greenpeace
Já sem asi tolik komanč jako ty ředitel Metrostavu :-)
16. 9. 2019 12:08
Re: Chce to zachovat chladno
Skrátka všetko je ojeb. Škrtáme emisie z výfukových plynov - pritom by sme najprv mali zastaviť obrovské odlesňovanie a odvodňovanie. Zakazujeme plastové slamky na pitie nápojov. Ideme zálohovať PET-fľaše. Namiesto toho, aby sme to všetko natvrdo zrušili a vrátili sa k prirodzenejšiemu produktu - ku sklu. Ukazujeme prstom na preľudnenosť rozvojových krajín. A nechceme vidieť, že sme pôvodcami ich biedy a hladu, pričom sami sme vyžraní ako prasatá a máme neskutočnú nadspotrebu a produkciu odpadu.
Sorry, ale takto to vidím.
16. 9. 2019 12:04
Sme skrátka ľudia
Sme len ľudia a ako takí nie sme schopní širšej spolupráce a kolektívneho cieľa namiesto osobného prospechu. Tak to je a inak to nebude, aj keď na to nakoniec všetci chcípneme.
Elektroautá sú ekologickejšie ako spaľováky. Ale presadzujú sa natvrdo preto, že sa na tom niekto nabalí, nie aby sme mali pod nosmi čistejší vzduch. Často sa hráme na takých alebo onakých ekologistov, ale vždy sú za tým peniaze. Paradox ale je, že bez tých peňazí by EV neboli vôbec - to sme my ľudia, z čoho nám nekvapne, to nás nepáli a nezaujíma. Okrem pár nadšencov a rozumných ľudí (často v jednej osobe). A tí sami, bez tých špinavých nechutných peňazí a nenažranosti a hamižnosti obchodníkov nezmôžu nič. To je vizitka ľudstva. Nemáme byť na čo hrdí.
Avatar - Ozzman
16. 9. 2019 12:02
Re: DĚSIVÁ diskuze
Tady s tebou naprosto souhlasím, pro nějaké objektivní posouzení je potřeba najít a vyčíslit tolik proměnných, že jeden správný názor neexistuje a asi ještě existovat nebude. Myslím, že hlavně je důležité řešit příčiny a né jen důsledky = zakázat něco, ideálně lokálně, jak to mají ve zvyku.
16. 9. 2019 11:56
Re: Nepopulární názor
Aby si sa nedivil. Plakal by si, keby si videl, čo vedia v moriach narobiť Senegalci alebo Somálci. Ale Afrika nie je jediná. Veľké svine sú napr. severní Kórejčania a tiež Japonci a Austrálčania.
16. 9. 2019 11:53
Re: O zelenem hakenkreuzu muze psat jen pitomec
Je to paradox, ale máš pravdu. Problém je, že aj ten diktátor bude iba človek, s rovnakými chybami ako každý iný, keď sa dostane k moci.
Diktatúru beriem, ale diktátorom by musel byť sám pánboh, aby mu šlo len a jedine o dobro a nie o vlastný prospech.
16. 9. 2019 11:50
Re: Co dělala německá policie?!
Ty si úplný feudál. Čo robili naši predkovia, český a slovenský ľud v minulosti? Žili často v biede, živorili - a mali kopu detí. Čo povieš na tú podobnosť?
16. 9. 2019 11:48
Re: Co dělala německá policie?!
Ak budeš hodnotiť očami dobyvateľov, "nosičov pokroku" a "záchrancov od biedy a zaostalosti", vždy budeš v rovnakej pozícii a tvoje tvrdenia budú mať s realitou málo spoločné. Všetci títo "dobrodinci" tvrdia, že sú spásou a záchranou porobeného národa. Opak je pravdou. Skús pohľa očami tých "zaostalých" a zistíš, že všetko je úplne inak.
16. 9. 2019 11:46
Re: Co dělala německá policie?!
Ne tomu se říká realistický pohled na věc :D
16. 9. 2019 11:45
Re: Co dělala německá policie?!
Přesně tak. Protože v Číně o tom jen blbě nekecaj jako politici v Evropě, ale makaj na zlepšení. Taky se tam nebaví s žádnýma ekologickýma rozvracečema co by jim chtěli blokovat výstavbu jaderek, přehrad, atd. Takovou pakáž tam prostě smetou a vyřízeno. :yes:
16. 9. 2019 11:44
Re: Co dělala německá policie?!
Priveľa výkričníkov je na škodu, to je pravda. Ale musíš uznať, že zas tak nekecá.
Avatar - Ozzman
16. 9. 2019 11:43
Re: Greenpeace
Protože na komanče je to slušné myšlení :yes:
16. 9. 2019 11:41
Re: Co dělala německá policie?!
Ale to sa hlboko mýliš. V kompaktnej triede ešte nič nedopadlo, len to začína. Teda ak sa vyhneme predstave, že jediný kompakt je Golf. Táto trieda je silne obsadená a ako ide dopredu technika (zvýšenie dojazdu z pôvodných 120-150 km na súčasných reálnych 300 a viac), tak budú aj elektrické pohony pribúdať. Prvý elektrický Golf neuspel, zase Nissan Leaf áno, druhá generácia je výrazne lepšia po všetkých stránkach. A ešte uvidíme ako sa bude dariť ID.3 a ďalší výrobcovia tiež na seba nenechajú dlho čakať.
Avatar - lyon667
16. 9. 2019 11:40
Re: Chce to zachovat chladnou hlavu...
No uff. Vedec, ale s retorikou nabozenskeho fanatika...
16. 9. 2019 11:40
Re: Co dělala německá policie?!
Taky bych je vočudil vodníma dělama a rozehnal. Ať si protestujou někde jinde a nedělaj tyjátr na výstavišti.
16. 9. 2019 11:37
Re: Greenpeace
A to chceš udělat tím, že budeš protestovat proti uvádění moderních ekologicky šetrnějších aut na trh?
16. 9. 2019 11:33
Re: Greenpeace
Pekne, ale vzhľadom na súčasnú realitu by to bol ťažký idealizmus. :'-(
16. 9. 2019 11:30
Re: Greenpeace
Zlodej kričí chyťte zlodeja... :no:
16. 9. 2019 11:10
Re: Co dělala německá policie?!
Na tom komente nie je nič radikálne. Ak niekto porušuje zákon ma sa s ním tak jednať.
Tiež ma pravdu v tom, že túto bandu fakty nezaujímajú. Ako som písal nižšie pred 1000 rokmi v Grónsku fungovalo poľnohospodárstvo. Bolo tam oveľa teplšie ako dnes a následne ochladenie prišlo rýchlo a príroda to ustála. Väčšie škody páchame pochybnými snahami a boj s oteplovaním. Napríklad kácanie lesov, lebo veľkú časť poľnohospodárskej plochy zaberajú dotované technické plodiny. Podobne aj FVE na voľnej ploche, kde sa do pôdy lejú tony herbicídov, aby im náhodou tie soláre nič neclonilo. Veterné elektrárne sa stavajú na trasách sťahovavých vtákov(vhodné veterné podmienky) a v niektorých oblastiach už výrazne zredukovali vtáctvo. Toto sú len niektoré reálne problémy ktoré vznikli nezmyselnou snahou v boji s teplotou planéty.
16. 9. 2019 11:00
Re: Co dělala německá policie?!
V prvom rade dôkaz. Kým privediem pol miliardy ľudí k chudobe a budem riskovať veľký vojnový konflikt, tak by sa bolo dobre aspoň obzrieť do minulosti a zamyslieť sa nad súčasnostou. V 10-12 storočí sa v Grónsku pestovali plodiny podobného typu ako dnes na severe Slovenska. Bolo tam oveľa teplejšie ako dnes a oveľa menej ľadu. Potom prišlo ochladenie, ktoré prebiehalo rýchlejšie ako sa teraz otepľuje a vyhnalo z Grónska Vikingov, lebo sa tam už nedalo nič pestovať ani chovať. To sú fakty. Už sa to stalo. Nie je za tým žiadne veštenie. To všetko sa udialo bez vplyvu človeka. Dnes je situácia taka, že klimatológia ako veda nevie mnohé veci vysvetliť. Alarmisti tieto udalosti ignorujú a hlásia len vhodné fakty a fanatici na tom stavajú svoju kampaň.
Avatar - lyon667
16. 9. 2019 10:59
Re: Co dělala německá policie?!
Otroctvi a kolonizace byly jedinym obdobim, kdy se Afrika rozvijela. Problem cernych neni v tom, ze jsou cerni, ale vyvojove zaostali.
Avatar - Barrichello
16. 9. 2019 10:54
Re: Chce to zachovat chladno
Pak kdo čte sputnik vid :-) :-) :-)

A je Klaus agentem GRU nebo KGB, bratře Cibulko? :-)
Avatar - Magister
16. 9. 2019 10:53
Re: Co dělala německá policie?!
Sranda musí být, ale abychom za pár let nebyli souzeni my, co si budeme chtít dopřát pečený bůček...
Avatar - Barrichello
16. 9. 2019 10:52
Re: Chce to zachovat chladnou hlavu...
Hele, ekomarxista přišel. Já myslel že do týhle diskuze nedovalíš, že ti bude trapný že tvoji soukmenovci co chtěj zachránit svět ničí majtek druhých, vyhrožují a nadávaj lidem co maj jiný názor a nutí světa černobílej pohled, navíc založený na bludech a polopravdách.
Avatar - lyon667
16. 9. 2019 10:51
Re: Co dělala německá policie?!
Znakem upadku spolecnosti je, ze teroristum nesmi byt zkriven vlas. Na tohle civilizace dojede.
Avatar - Magister
16. 9. 2019 10:50
Re: Co dělala německá policie?!
Copak CO2 je pro chodce jedovaté? Vždyť ho vypouštíme všichni. Co se znečištění týká, osobní doprava se na něm nepodílí ani 1 % ...a tohle celé kolem je účelové zeleno-rudé hnutí. Vždycky říkám, kdyby tito pseudoekologové sázeli stromy, byli by užitečnější.
Avatar - Barrichello
16. 9. 2019 10:50
Re: Greenpeace
zelenáči si koupí jutovou tašku z Bangadéše protože je EKO, že jí sem musel dovalit nákladní Boeing co spálí za let tuny škodlivin je jim šumák.

to samé cetky z Ebay, aliexpress atd za 5 usd + free shipping. Toho letí deně 20 letadel do Evropy a USA
16. 9. 2019 10:49
Re: Co dělala německá policie?!
Lenže Čína narozdiel o EU nemelie len hubou a reálne budujú novú štruktúru energetiky založenej na veľmi rozumnej kombinácii OZE a jadra. Novú uhoľku tam už asi nepostavíš. Zato majú najväčšie solárne a veterné parky, veľa nových už spustebých reaktorov. 30 reaktorov vo výstavbe a ďalších 40 v projektovej príprave. Týmto tempom nepotrvá dlho a ich energetika bude čistejšia ako priemer únie.
Avatar - Beefcake
16. 9. 2019 10:48
Re: Nepopulární názor
Ameriku treba dat do svojej vlastnej kategorie, co sa tyka spotreby a drancovania zdrojov.
Avatar - Barrichello
16. 9. 2019 10:48
Re: Greenpeace
Tak pokud souhlasíš tak je vše OK. Ale pak nevím proč zíráš :-)

Moje postoje znáš, nejsem vůbec proti ekologii, ale musí se řešit zásadní problémy a ne začít hasit sklep, když hoří střecha :-)
Avatar - lyon667
16. 9. 2019 10:46
Re: Greenpeace
Levicovy extremismus nema s budoucnosti nic spolecneho. A s ekologii taky ne.
Avatar - Beefcake
16. 9. 2019 10:42
Re: Greenpeace
Oni vypaluju pralesy ? Vies, kto ich vypaluje ?
16. 9. 2019 10:41
Re: Európa
Kým bude Európa na tej istej planéte, tak mimo nie je. Aký ma zmysel navrhovať radikálne riešenia, ktoré zvyšok sveta ich nepríjme? Nie je lepšie navrhnúť menšie kroky pre všetkých?
16. 9. 2019 10:21
Re: Certifikovaný demonstrant
Perfektný príspevok! Na všetko treba mať kvalifikáciu, len na slnieckarstvo niekedy stačí fet ..
16. 9. 2019 10:20
Re: Greenpeace
Ale toto zelenacom vadiť nebude.. lebo oni čo je plne v rozpore s ich ideou podporujú oligarchiu, a tá potrebuje presun tovarov na ich machinácie..
16. 9. 2019 10:19
Ovce
Posluhovacske ovce mocných v akcii... Alebo prečo im nevadia vojny a bridlicový plyn? ...inak zbrojarstvo ničí zem X krát viac ako auta.. a asi aj zbraní sa za posledný rok vyrobilo viac ako aut. Ale toto týmto tajtrlikom nevadi! Čím to asi bude.. odkiaľ im tečú dengy??
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2019 10:00
Re: Chce to zachovat chladnou hlavu...
Tak ono se to řeší na NEJVYŠŠÍ úrovni žejo https://cs.wikipedia.org/…Esk%C3%A1_dohoda že podle třeba českýho asi nejznámějšího klimatologa TAK POMALU že už je spíš pozdě = a že nás čekaj daleko větší změny než si většina vůbec je ochotná připustit https://www.respekt.cz/…-do-temneho-veku to je bohužel víc pravděpodobný = než že se z Klause stal slušňák bránící lidstvo před spiknutim = zlejch vědců :-)
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2019 09:58
Re: Chce to zachovat chladno
Nojo dyť řikám že velký skupiny lidí spíš daj na Klause = no a co když klasicky KECÁ?

Na základě čeho ses rozhod? Já mám spíš tendeci věřit třeba těm lidem z Akademie věd = než politikovi = navíc https://cz.sputniknews.com/…ozkradani-statu/ možná tomu uplně nejhoršímu https://cs.wikipedia.org/…3%A1clava_Klause + https://www.novinky.cz/…l-babis-40056011

Takže předpoklad že se to otočilo a vědecká obec je teď křivá jak Klaus dřív a on je naopak slušňák bránící lidstvo před spiknutim vědecký obce = no nevim
16. 9. 2019 09:51
Re: Chce to zachovat chladno
"Klimatická politika by měla prosadit do zákonů a do praktického života opatření, která buď zabrání změně klimatu nebo nám pomohou se této změně přizpůsobit. Pokud možno tak, aby se nenadělalo více škody než užitku.

Ve skutečnosti se však globálním oteplováním spíše zdůvodňuje přesun peněz z kapes daňových poplatníků do kapes privilegovaných skupin (klimatická lobby). Politici schvalují zákony, které jistým podnikavým kruhům dávají mimořádná privilegia. Občan si nemá na olupování stěžovat, má se uskromnit. Uhlíková lobby si podporu pro své zájmy kupuje pomocí legální korupce, pomocí "zelených dotací".

Klima je ale jen záminka, na klima nemá tato politika sebemenší vliv. Adaptační opatření se zanedbávají. Ignoruje se hlavní zdroj, který dokáže snižovat emise, tedy jaderná energetika."

Více zde: https://www.klimaskeptik.cz/energetika/
16. 9. 2019 09:49
Re: Chce to zachovat chladnou hlavu...
Já nezpochybňuji vědecké studie, jen stále platí, že sebelepší myšlenka prezentovaná hysterickým blbem je dehonestovaná.
Určitě je potřeba vědomě usměrňovat lidskou činnost, zároveň je to však nutné řešit plošně a koordinovaně, ne pomocí výkřiků na nejnižší úrovni.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2019 09:40
Re: Chce to zachovat chladnou hlavu...
Nojo https://www.info.cz/…amura-25410.html může za všechno špatný = u nás spolu s Kalousem :-!

Naprosto zcela nejDĚSivější je = že tomu nemalý skupiny lidí FAKT věřej :yes: :D :*)
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2019 09:36
Re: DĚSIVÁ diskuze
No ale o tom taky nikdo nemluví = řeč je např. o tom Porsche nebo B7 vs 760

Že je 750 pod 760 je v pořádku. Trošičku v nepořádku je to u toho Porsche :-)
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2019 09:34
Re: Chce to zachovat chladno
Nevim co je výkřikář papouškující hesla = ale třeba lidi z český Akademie věd to jako naprosto liché neviděj. Zajímavý kolik lidí radši dá na žvanila politika Klause = než na klimatology apod.

Je fakt že by bylo daleko příjemnější lepší atd. kdyby měl pravdu ten Klaus https://domaci.ihned.cz/…pospinit-prestiz + https://www.e15.cz/…lni-vedec-852703 než naopak = jestlí jí maji desítky tisíc vědců
Avatar - Beefcake
16. 9. 2019 09:33
Re: Chce to zachovat chladnou hlavu...
Mas pravdu, ale fakt si myslis, ze v tej hromade vedeckych studii toto nikomu nenapadlo ? Tie ozaj nepisu ludia z ulice.
(ja viem, zidojaster ich z nejakeho dovodu zaplatil :) ).
16. 9. 2019 09:31
Re: DĚSIVÁ diskuze
Znám 750i a zkusil jsem 760i a nikdy, nikdy by mě nenapadlo v případě koupě uvažovat o V8.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2019 09:30
Re: DĚSIVÁ diskuze
No právě = projet!

O tom to je i u toho Porsche = řečí jednoduchých čísel jak řikáš je samozřejmě V8 Turbo daleko lepší = no v reálu V6 2.9. Stejně jako je JÍZDNĚ lepší Alpina V8 než BMW V12 = prostě tak to je

Jestli se ptáš co já při volbě jestli sedmičku s V12 nebo od Alpiny = fakt těžký :-)
16. 9. 2019 08:44
Re: DĚSIVÁ diskuze
Osmiválec od BMW (a je jedno, zda prošel tuningem Alpiny) není samozřejmě lepší než mnichovský V12. Chce se to oprostit od jednoduchých čísel a projet. Pokud V12 projde podobnou kůrou, jsou hodnoty výkonu a točivého momentu na fantastických 700HP a 900Nm.
16. 9. 2019 08:25
Chce to zachovat chladnou hlavu...
...těžko obecně zpochybňovat vliv člověka na změny klimatu, zároveň je však potřeba vnímat přirozené klimatické změny, které se v určitých periodách na Zemi opakují. Nechat se strhnout výkřikáři papouškující hesla, kterým pravděpodobně sami vůbec nerozumí je naprosto liché.
Avatar - kari.laz
16. 9. 2019 08:20
Re: Greenpeace
Musím říct, že od tebe asi nejlepší příspěvek, co jsem četl :yes:
Ještě by jsem přidal (byť v měřítku problémů, které jsou globální to bude spíše zanedbatelné, nic méně jemu to bude bližší, jelikož se to týká Evropy) neustálé přemisťování všeho sem tam. Potraviny se vozí napříč Evropou sem tam a to prakticky totožné. Mléko se vyveze a jiné se přiveze a to se děje i v rámci ČR. Ať se Unie zaměří na nesmyslné dotace a regulace trhu a narovnají celá odvětví tak, aby silnice nebyly plné kamionů, kteří vozí věci sem tam.
Avatar - KANKUNEN
16. 9. 2019 08:04
Certifikovaný demonstrant
Založím si neziskovou organizaci a budu demonstrantům vydávat certifikát po předložení ověřených dokumentů, že žijí ekologicky.
Nemohlo by se pak stát, že demonstrantům platí výlet neziskovka navázaná na nějakou arabskou teroristickou organizaci žíjící z prodeje ropy.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2019 07:51
DĚSIVÁ diskuze
Tohle je tak složitá problematika = že drtivá většina z nás prostě jen střílí od boku = nevěřim že někdo z vás z nás se jí dlouhodobě věnuje = aby jeho slova měly nějakej smysl. Spíš jen střílíme svý pocity = a ty jak koukám sou..

Ne že by tu nebyly příspěvky s kterejma se nedá souhlasit a stejně tak pokusy o rozumný pohledy = ale nějak nám furt po tý socialistický masírce nejde do hlav demokracie = když někdo chce říct názor už smí = proto je nerozehnala násilim policie jako v soudružský Číně.

Že to s klimatem autama atd. pujde timhle směrem = je ve sci-fi knížkách nevim 60 let starejch = holt sme v realitě kdy šestiválec je lepší než osmivál https://www.auto.cz/…mat-telem-130988 a osmiválec v B7 lepší než dvanáctiválec v 760i = kam ten svět spěje https://www.idnes.cz/…25_ekonomika_zaz ;-)
Avatar - WinDiesel
16. 9. 2019 07:22
Re: Ehmm
Chtěl jsi říct Číňani, nebo jsi jeden z těch co trpí psychickou nemocí nazvanou syndrom "vrahů z Wall Streetu" ?
Avatar - Magister
16. 9. 2019 07:21
Re: Co dělala německá policie?!
A kolik lidí kupuje dnes kompaktní vozy? Dávno vede nižší střední a větší auta (SUV) a tam to od Golfa pro elektriku nedopadlo vůbec dobře.
Avatar - WinDiesel
16. 9. 2019 07:19
Re: Nepopulární názor
To byses divil kolik "modernizovaná" Afrika vyrobí plastů a kolik plastů tam dovezou Číňani. A kolik lodí se levně plaví pod Africkými vlajkami.
Avatar - WinDiesel
16. 9. 2019 07:17
Re: huh
Chodci vypouští i metan, čpavek a smrady (merkaptany).
Avatar - WinDiesel
16. 9. 2019 07:13
Re: Co dělala německá policie?!
Ty jsi taky nějaký aktivní … progresivista nebo jen naivní mladíček?
Avatar - WinDiesel
16. 9. 2019 07:10
Re: Greenpeace
Nálepkuješ se sám, pane Nálepko.
Avatar - WinDiesel
16. 9. 2019 07:10
Re: Greenpeace
Švédi už v těch maličkých bytech bydlí. :no:
16. 9. 2019 06:52
Ehmm
Amíci za pomoci slnieckarov zničia EU... To sme došli :no: :no: :no: ;-\
16. 9. 2019 06:49
Re: Co dělala německá policie?!
Ja viem čo by pomohlo proti zmene klimatu! Protest proti burzam finančníkov a bezbrehemu konzumu!! Auta? Prečo nie? Ale nech sa nemenia každé 3roky!! Ale oligarchia práve potrebuje točiť peniaze a okrádať štáty aj ľudí... A čo na to Greenpeace? Nič! Nikdy nič! Lebo je to odnož týchto oligarchov. Elektromobilita a ekológia je len ďalšia možnosť otočenia peňazí.. A automobilky dokazujú že to je slepá ulička, preto teraz oligarchia naháňala týchto šašov! Dôkazy? Vojny im nikdy nevadili! Vyprodukujú 50x toľko skodlivyn ako auta! Ťažba v Kanade im nevadí! Najväčšia záťaž pre Zem! ... To bude mať EU za to, že s "Americkou na večné časy" ...stiahnu nás na dno dlhu a už nebudú sami... No a zase začnú niečo veľké na čom zaryzuju. Chyba zapredancov v EU laviciach!
16. 9. 2019 05:56
Re: Co dělala německá policie?!
Aha. Tak to bylo hodne obecny. :-)

Na kritiku Greenpeace byt klimatolog nemusis.
Ale kdyz se te zeptam co tedy, tak krcis rameny.

Az vymyslis, jak vynakladat tve prostredky na boj proti zmene klimatu bez omezovani, tak dej vedet.
Avatar - twistedTSD
16. 9. 2019 01:31
Re: Co dělala německá policie?!
Nevím, nejsem klimatolog. Rozhodně ale nebudu skákat po SUV na autosalonu a hlásat nesmysly o městech bez aut. Chci vědět, že je s mými prostředky nakládáno účelně, pro dosažení reálných, globálních výsledků, a ne jen pro potřeby ideologického boje a omezování druhých.
Avatar - _Karel_
16. 9. 2019 00:51
Re: Greenpeace
Jeden z nás dvou asi špatně chápe. Nevylučuju, že já. Já s tebou souhlasím, a ty mě pošleš vy.rat?
Avatar - Barrichello
16. 9. 2019 00:38
Re: Greenpeace
Zírej.
Už si jel hasit sibiř nebo amazonii? Kolik dopisů si předal na čínskou ambsadu s protesetem proti nelegálnímu kácení stromů na sibiři? Kdy jedeš čistit ocenán? Co radioaktivní voda z Fukušimy?

NIC?

Tak se jdi vy**at s EKOLOGII!!!
Avatar - Barrichello
16. 9. 2019 00:34
Re: Co dělala německá policie?!
Uhlí je čéče taky svinstvo a těžba niklu, mědi, lithia, kobaltu na tvoje EV obludy + na výrobu a stavbu solárních panelů a větrnků taky. Dělá to emise a znečistuje ovzduší a vody jak blázen. Navíc hrozí blackouty. Když je bezvětří nebo vichříce nebo 60 cm sněhu na panelech nebo zataženo nepoužitelný....
Avatar - Barrichello
16. 9. 2019 00:26
Re: O zelenem hakenkreuzu muze psat jen pitomec
Zavedeme diktátora, to jediné funguje.
Avatar - Barrichello
16. 9. 2019 00:25
Re: Co dělala německá policie?!
Jménem republiky budou všichni zatčeni a odsouzeni k 15 letům nucených prací ve vepříně :-)
Avatar - Barrichello
16. 9. 2019 00:21
Re: Greenpeace
Super, tak pošli na Sibiř, do Afriky a jižní ameriky 500 hasicích letadel, 11 000 vrtulníků a 2,5 milionu dobrovolníků a tak 99 miliard liber.

Nemáš? To máš kurna problém, protože ještě budeš potřebovat další milion dobrovolníků na vyčištění oceánů a dalších 20 miliard liber + na změnu zemědělství a voddohospodářství po světě tak 600 trilionů :-)

Potom vyreš přelidnění afriky a asie a pak můžeš začít řešit auta. Do té doby než vyřešít to co jsem jmenoval nemá smysl řešit auta.
Avatar - Barrichello
16. 9. 2019 00:19
Re: Německo...
už přešli, záplili několik Porsche, poničli Astony, Jaguary a Landrovery. Jestli myslíš násilí na lidech, tak to přijde, neboj. Fanatismus je nekonečný a hlavně ten ekofanatismus. Je to mor co zničí Evropu
Avatar - Barrichello
16. 9. 2019 00:17
Re: Anděla Mrkalová ...
copak svazačka Anděla, to je případ sám pro sebe. A že jsou němci magoři, tu tvrdím už 20 let, teprve ted někteří pochopili že sem měl pravdu.
16. 9. 2019 00:15
Re: O zelenem hakenkreuzu muze psat jen pitomec
Hmmm zase k veci.

Zavedeme monarchii..
16. 9. 2019 00:13
Re: Co dělala německá policie?!
Konecne jsme nasli nepritele, ktery za vsechno muze.
Avatar - beibej
16. 9. 2019 00:10
Re: Nepopulární názor
Tak jasně amerika, ale tam asi ekologizovat počet obyvatel nepůjde. Že mají největší nadspotřebu všeho a v ekologii nejsou nejlepší je jasný, ale Donald by si asi nenechal kácet voliče.
16. 9. 2019 00:08
Re: Co dělala německá policie?!
A co tim chces zase rict??

Obhajujes tady auta, ktera jezdi na ropu.

A kdyz ti napisu, ze ropa je svinstvo, tak napises: Ja nic, to Afrika a Rusko :-)

Btw v delte Nigeru tezi a tezila ropu evropska firma Shell.

WTF
Avatar - beibej
16. 9. 2019 00:06
Re: Nepopulární názor
Tak to buď rád že žiješ dnes.
16. 9. 2019 00:06
Re: Co dělala německá policie?!
Chlape ty to máš v tej palici úplne vymetené, nevieš čo píšeš. História nezačína kolonizáciou a po nej, Afrika aj ďalší rozvojový svet tu boli aj predtým. Nebol im dopriaty čas na vlastný vývoj a otroctvo a zbedačovanie trvajúce po dlhé generácie ty označíš za pozitívum? Doprial by som ti byť rodeným Afričanom, ako by si sa na svet pozeral v čiernej koži... :no:
16. 9. 2019 00:05
Re: Co dělala německá policie?!
Co bys navrhoval ty v pripade realne hrozby nezvratne zmeny klimatu?
Avatar - _Karel_
16. 9. 2019 00:03
Re: Nepopulární názor
Ameriku samozřejmě počítám do našeho světa.
Co se týče třídění odpadů, tak značná část končí na skládce. Afriku bych do ryb netahal. Afričan sežere, co si uloví. Rybářských lodí z Afriky moc v oceánech nepluje - domnívám se.
16. 9. 2019 00:01
Re: Co dělala německá policie?!
No rozvojové země v Africe (nebo třeba Rusko) při těžbě ropy ekologii vůbec neřešení. To je ale hlavně jejich chyba, ne?
Jinak ty doly na vzácné kovy pro elektromobily v Africe v naprosté většině vlastní čínské společnosti, ne evropské nebo americké!
15. 9. 2019 23:59
Re: O zelenem hakenkreuzu muze psat jen pitomec
Tak ako môžeš potom napísať, že ľudia si tých zelených nezvolili... Zvolili. Väčšina alebo menšina, kto je pri moci, o tom rozhodujú ľudia a pravidlá, ktoré síce sami nevytvorili, ale akceptujú ich. Za dnešný, budúci aj ten minulý stav si môžeme iba sami.
15. 9. 2019 23:58
Re: Greenpeace
Umis slusne nalepkovat :-)

Mohl bys dobre kadrovat..

Za co bych se mel stydet? Za ekologicke smysleni? Za to, ze mi zalezi na budoucnosti?

Na cem zalezi tobe? Abys mohl navzdy jezdit TDI :-)
15. 9. 2019 23:52
Re: Nepopulární názor
Opäť ten hnusný alibizmus... Trochu sebareflexie kámo. Mimo to _Karel_ asi nemyslel len Európu. Problém je trochu globálnejší...
15. 9. 2019 23:50
Re: Smutná pravda
Správne. Kým nás vyhubí matka Príroda, radšej sa navzájom vymláťme sami... :no: Ľudská blbosť je nekonečná.
15. 9. 2019 23:49
Re: Nepopulární názor
Asi tak.Hráme sa na ekológiu a tvárime sa ako spasitelia, že chceme zachrániť svet od zla (ktoré sme sami spôsobili). Pritom len chceme uľahčiť svedomiu (nie som si istý, či ho máme) a realita pokračuje bez ohľadu na naše "snaženie" k horšej a trpkejšej budúcnosti...
Avatar - beibej
15. 9. 2019 23:46
Re: Nepopulární názor
No nás evropanů není zas tolik. To je co se týče sežrání ryb v porovnání s afrikou, asií a amerikou skoro jako prd ve stromovce. A co se odpadu týče kdo jinej třídí odpad a recykluje?
15. 9. 2019 23:45
Re: Co dělala německá policie?!
Ahoj arese,
Jsem rad, ze pokladas kolonialni dobu v Africe za vybornou, ale dnes ti vadi tezba vzacnych kovu na temze kontinentu. :-)

A naopak tezba ropy je v poradku :-)

https://www.idnes.cz/…_zahranicni_linv

Mel by sis to v hlave trochu urovnat..

WTF

PS Na nutnosti pouzivani antikoncepce se shodneme.
15. 9. 2019 23:41
Re: O zelenem hakenkreuzu muze psat jen pitomec
No, NSDAP si Němci taky onehdy zvolili...
15. 9. 2019 23:39
Re: Co dělala německá policie?!
A dalsi duvod nedelat nic :-)

Vy jste tady dneska prehlidka tech, co nehasi, kdyz je nepali..
15. 9. 2019 23:37
Re: Co dělala německá policie?!
Karle, precti si, co jsem napsal Winovi vyse.

A bud v klidu. Stejne jsi naprosto bezvyznamny, jak pises a cokoli udelas je uplne jedno. ;-)
Avatar - pradeda777
15. 9. 2019 23:36
Re: Hakenkreuz na zeleném podkladě
Tak tak...zrovna tak se báli jejich předkové v 30 letech nacistů....a pak celý svět na to šeredně doplatil... :-(
Avatar - pradeda777
15. 9. 2019 23:33
Re: Co dělala německá policie?!
Tak tak...a vegani také víc pr-dí a tím produkují víc skleníkových plynů..... :-!
Avatar - pradeda777
15. 9. 2019 23:29
Re: Co dělala německá policie?!
Rozvojové krajiny jsou zbídačené, protože tam lidé jen šukají, mají plno děcek a ráno se jim nechce vstávat do práce....a čím víc se jim pomáhá...tím víc šukají.... :-!
Avatar - _Karel_
15. 9. 2019 23:29
Re: Nepopulární názor
Ano, "hrajem" je správné slovo. Ne, že by nebylo fajn zbavit továrny kouře, ale když vyprodukujeme bambiliony tun odpadu, vydrancujeme zdroje po celém světě, sežereme ryby ze všech oceánů.....
15. 9. 2019 23:27
Re: Co dělala německá policie?!
Hele, to neustále sebeobviňování Západu, že zavinilo bídu a zaostalost např. v Africe je fakt k smíchu. Dokud totiž byla Afrika kolonizována, byl tam daleko menší bordel, než po dekolonizaci, kdy se k moci dostali většinou hrůzní místní diktátoři, kteří většinou zbídačili své země a rozpoutali mezi nimi spoustu válek. Na tomto kontinentu jsem v minulosti dost dlouho pracovně pobýval na to, abych si udělal obrázek. Hlavním problémem Afriky je naprosto pasivní a nemakačenkový přístup místního obyvatelstva (které dovede jen natahovat ruku po zahraniční pomoci, jejíž většina je potom rozkradena), nikoliv koloniální minulost. Oni jsou tak líní, že si neuklidí ani bordel před svými chatrčemi. Jediné, na co líní nejsou, je obludně masivní rozmnožování. Taková je tvrdá pravda, kterou samozřejmě západní levičáci nechtějí slyšet!
Avatar - beibej
15. 9. 2019 23:16
Re: Nepopulární názor
My "západ" jsme asi jediní co si hrajem na ekologii.
Avatar - rohYpnol
15. 9. 2019 23:15
Smutná pravda
Brečet tady v diskusi nemá smysl. Až někde tihle zelení fašisti začnou s protestama, chce to začít po nich házet jejich alkalické snářství :-! :-!
Avatar - pradeda777
15. 9. 2019 23:14
Re: Hmmmmmm
Tak tak....Švédi na kšeftování s Hitlerem za 2WW hodně zbohatli. Za prachy a zlato, které Němci ukradli zavražděným židům si vybudovali sociální stát.
Byl také nejvyšší čas, protože jim pomalu docházely prostředky, které nakradli v Evropě za 30. leté války. BTW v tu dobu také úplně "vybílili" Karlštejn.... :-(
Avatar - twistedTSD
15. 9. 2019 23:13
Re: O zelenem hakenkreuzu muze psat jen pitomec
Své voliče mají i komunisté, Pitomio a další exoti. A?
Avatar - twistedTSD
15. 9. 2019 23:07
Re: Co dělala německá policie?!
Alibismem je tvoje ignorace faktu, že klima sdílíme se zbytkem světa. K čemu myslíš, že povede tenhle německý levicový aktivismus, kromě omezování svobody pohybu, pokřivení trhu a zhroucení německé/české ekonomiky, která na automobilovém průmyslu stojí?

Tedy ještě je tu možnost, že se rozhodnou své osvícené myšlenky vyvážet. Zase.
Avatar - _Karel_
15. 9. 2019 23:04
Re: Nepopulární názor
Má kus pravdy. Jen to vypadá, že nás nějak vyviňuje. My (západ) svou obrovskou mega spotřebou jsme na špici všech parazitů planety. Asi spolu s Čínou.
15. 9. 2019 22:59
Re: Nepopulární názor
To nemôžeš myslieť vážne? Svet nie je čiernobiely.
15. 9. 2019 22:57
Re: O zelenem hakenkreuzu muze psat jen pitomec
To myslíš vážne? A tých, čo nie sú v parlamentnej väčšine volil kto? Orangutani, delfíny alebo mimozemšťania?
15. 9. 2019 22:56
Re: Co dělala německá policie?!
Kus pravdy máte všetci. Ale zase robiť aspoň niečo je lepšie ako nerobiť nič.
Otázka znie, prečo na to máme doplácať práve my a tie rozvojové krajiny, kde sa veselo špiní ďalej, nie. Problém je v tom, že tie rozvojové krajiny doplácali na politiku "vyspelého" západu doteraz - a sú také zbedačené, že na čisté technológie (netýka sa to len áut) proste nemajú, lebo často nemajú ani čo jesť. Kto je na vine? Moc. Kapitalizmus. Honba za ziskom. Teraz na to doplácame, lebo sme sa, žiaľ, stali súčasťou toho vyspelého západu. Chceme jeho výdobytky, jeho životnú úroveň, ale preberáme aj časť zodpovednosti za jeho minulé aj súčasné hriechy.
Avatar - twistedTSD
15. 9. 2019 22:53
Re: O zelenem hakenkreuzu muze psat jen pitomec
Ne, nezvolili. Zatím nevím o tom, že by někde měli parlamentní většinu.
Avatar - twistedTSD
15. 9. 2019 22:46
Re: Greenpeace
Já zase nechci, aby následující generace musely žít v totalitě.
Avatar - beibej
15. 9. 2019 22:46
Nepopulární názor
Lidí je na světě už moc. Ekologii a světu, přírodě, ledním medvědům atd by nejvíc pomohlo prudké a rychlé snížení populace lidstva. Je to blbý, ale je to tak. A ptáte li se kterých lidí (páč lidí je jak 5r@č3k všude) tak to lze říci překvapivě jednoduše. Těch co se chovají co se ekologie týče nejhůře. Těch jejich počet roste s každou další generací exponenciálně, těch co jim vyspělý svět neustále a zcela zbytečně pomáhá už dlouhou řadu let. Za chvíli nebudou mít co pít a budou chtít pít u nás.
A taky bych přidal na seznam vhodných ke zlepšení ekosituace skupinu lidí podporující tmářsvtí a žijící podle zásad neslučitelných se zásadami našimi, tedy vyspělého vědeckého svobodného světa který se o ekologii snaží. Skupina lidí kteří podle svých zásad raději každého kdo žije jinak zabijí nebo zotročí.
Nekonkretizuji....zatím.
A nakonec otázka: jak by se líbilo skupině kámen v převodovce kdyby vznikla přesně opačná skupina, která by podpaloval všechny elektromobily?
Avatar - Beefcake
15. 9. 2019 22:42
Re: Anděla Mrkalová ...
Ty si tiez nejaky pomyleny.
Vlada ich tam nahnala ?
Avatar - _Karel_
15. 9. 2019 22:42
Re: Německo...
Římská říše před pádem je přesně to, čemu se aktuálně podobá naše civilizace.
Avatar - Beefcake
15. 9. 2019 22:40
Re: Európa
To co sem zase motas ?
Si nejaky pomyleny.
Avatar - Beefcake
15. 9. 2019 22:38
Cyklisti na dialnici ?!?
S tym by sa dal spravit rychly proces.
15. 9. 2019 22:33
Re: Co dělala německá policie?!
Tomu se rika alibismus ;-)
Avatar - xxc
15. 9. 2019 22:33
Re: Německo...
Uz v starovekom Rime sa nasli zapisy, ze aka je mladez skazena a kam ten svet speje :-) Rim sice casom padol, ale asi sa mame lepsie.
Avatar - _Karel_
15. 9. 2019 22:30
Re: Co dělala německá policie?!
"Ja zase chci, aby tuhle planetu mohli obyvat i nasledujici generace."
Takže celosvětově je ok. Atmosféru máme společnou, foukají v ní kupodivu větry atd.
Elektromobil je úplně k hov.nu. Zrušit auta jako taková by ekologii ale nepochybně pomohlo.
Stejně jako úplný odklon od konzumního života západní civilizace. Ale pokud to neudělají všichni, je to k ničemu. K ničemu. Přerod aut na EV je pro planetu asi jako dávat umírajícímu na rakovinu acylpirin. Nutno říct, že acylpyrin, za který ten marod musí dát svou střechu nad hlavou.Aby dostal acylpyrin.
15. 9. 2019 22:23
huh
Dufam ze ekofasisti vsetci dosli peso, lebo akykolvek iny dopravny prostriedok vypusta co2.Vlastne aj oni pri chodzi vypustaju co2. Takze samovrazdou by pomohli planete najviac.
15. 9. 2019 22:21
Re: O zelenem hakenkreuzu muze psat jen pitomec
A neni to nahodou tak, ze si je lide zvolili???

https://www.euro.cz/…politiku-1453066
15. 9. 2019 22:19
Re: Co dělala německá policie?!
Jasne vegetariani, ty jsou uplne nejhorsi. Sebranka :-)
Avatar - WinDiesel
15. 9. 2019 22:18
Re: Co dělala německá policie?!
Číslo které uvedl platí pro Evropu a ty to dobře víš. Chtěl tím říci že Evropa to opravdu opravdu nezachrání. :no:
Avatar - WinDiesel
15. 9. 2019 22:15
Re: Greenpeace
Nepřekvapils. My víme že jsi ekofašista. :no: Ani to tady netajíš, ani se nestydíš. Je dobře vědět co jste vy fanatici zač.
Avatar - WinDiesel
15. 9. 2019 22:13
Re: Německo...
Já to taky píšu a levičáci na Auto CZ mi přidělili 5 trestných palců. :-! :-! :-! :-! Že by pan Hříbek a jeho kamarádíčci?
Avatar - WinDiesel
15. 9. 2019 22:11
Re: Hmmmmmm
Vždycky to začínají nablblí Němci a jak známo Švédi s nimi za 2WW vesele kolaborovali :no:
15. 9. 2019 22:06
Re: Co dělala německá policie?!
Tak jsem si to nastudoval.

Doprava tvori 30% emisi co2.
Z toho 72% je silnicni doprava.
A z toho je 60% osobni doprava.

Dela to 12%. ;-)
Ty jsi psal 1-2%
Ok, celosvetove. Ale brat to celosvetove, tak nemusis ani tridit odpad ani chodit na technickou :-)
Celosvetove nejak celej tvuj zivot nema zadny vyznam ;-)
http://www.europarl.europa.eu/news/de/headlines/society/20190313STO31218/co2-emissionen-von-autos-zahlen-und-fakten-infografik
15. 9. 2019 21:45
Re: Co dělala německá policie?!
Viz ty me dva odkazy vyse.

To ze nekdo napise hrozne dlouhy prispevek neznamena, ze dava smysl :-)

Nenech se na.rat Karle..

PS V te studii ADAC vysel v kompaktech Nissan Leaf s odstupem nejlip: '' E-vozidlo v kompaktní třídě má také nejlepší ekologickou rovnováhu, a to i při použití německého energetického mixu s 22,5 tuny CO 2 , těsně před hybridním modelem plug-in a hybridním modelem.'' Zdravim Cherokee ;-)

Benzin vychazi na 30 tun.
A pri pouziti obnovitelnych zdroju se EV dostava na 10t. To neni zanedbatelne - to jsou tretinove celkove emise, Karle.
Energii z obnovitelnych zdroju si muzes kupovat uz ted ;-)

https://presse.adac.de/…mpaktklasse.html
15. 9. 2019 21:32
Re: Hakenkreuz na zeleném podkladě
Fakt je ten, že z toho levičáckého německého eko-šílenství jde hrůza. Už jen třeba ta jejich úplně absurdní politika v jejich elektrárenství. A nejhorší je, že rozumní Němci (vč. politiků a šéfů firem) se těch zelených extrémistů bojí!!! :-( :no: :no: :no:
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2019 21:31
Re: Co dělala německá policie?!
este si zabudol na vegetarianov ktori k nim tiez nemaju daleko :-)

najnovsie uz vidim vsade ze sa ludia v mediach chvalia ze prestavaju jest maso prave kvoli klime nie kvoli vlastnemu dobru v crevach ... sranda
Avatar - _Karel_
15. 9. 2019 21:25
Re: Co dělala německá policie?!
Fandové EV to zpochybní, možná nejsou EV o něco horší, než spalováky, možná jsou na tom stejně, a i kdyby byly lepší o 20% (kdyby!) - dá se to snad považovat za nějakou záchranu planety? Za cenu mega revoluce ušetřit 20% ze 2%? Za cenu stovek miliard eur? Vzhledem k tomu, že nemáme dost elektřiny tak spíš těžkých bilionů eur. Tenhle svět mě se.re čím dál víc.
15. 9. 2019 21:18
Re: Co dělala německá policie?!
Díky! Tesat do kamene a všem rudozelným mozkům opakovat donekonečna! :yes: :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
15. 9. 2019 21:17
Re: Německo...
nostradamove proroctva sa az hrozostrasne naplnaju 8-s ... sila .... my 30-40 rocni to este doklepeme ale tym dnesnym deckam narodenym 30 rokov po mne/nas uz dnes vobec do buducna nezavidim ... nie je fakt co ... a aj ked nie som povercivy... iste veci nejde nevidiet... a ze padame globalne do s.raciek vidim aj ja uz aspon poslednych 10 rokov ... a auta bude za 30 rokov uz to posledne co bude lustvo trapit
15. 9. 2019 21:13
Re: Co dělala německá policie?!
Hele, Done Vito, nastuduji si nejdřív, kolik % světových emisí CO2 produkují státy EU (10 %) a kolik z toho má na svědomí automobilová doprava (1-2 %). A pak si nastuduj, kolik vzácných kovů musí být vytěženo (mnohdy dětmi v Africe) pro výrobu těžkých, neskladných a drahých baterií s omezenou životností (a nevyřešenou recyklací). A to nemluvím o takřka neřešitelných problémech s dobíjecí infrastrukturou, rozvodnou sítí atd., atd, nemluvě o likvidaci radosti z jízdy s normálním autem (přitom nejnovější generace spalovacích benzinových i naftových motorů už je opravdu velice čistá a extrémně hospodárná). O "zákazech" jakékoliv individuální mobility, jak by si to tato euromarxistická soldateska přála, ani nemluvě. Zakazovat, regulovat, nařizovat, o tom jim jde. Tyhle lidi totiž v prvé řadě nenávidí lidskou svobodu a pokud se jim nepostavíme, za pár let tady máme zelenou totalitu jako vyšitou. Je to stejný levičácký hnůj, který chce Evropu zničit dovozem milionů islámských uprchlíků a ve finále zcela zničit západní civilizaci a kapitalismus! Ještě štěstí, že starší generace obyvatel východní Evropy mají proti této levičácké lůze vypěstované obranné instinkty z dobu komunistické tyranie. Proto taky vedení EU tak nenávidí státy Vyšehradské čtyřky, které si nenechá tak snadno vypláchnout mozky jako západní evropské země. Hlavně je ale třeba o tomto nebezpečí neúnavně informovat naši mladou generaci, což já například u svých dětí již roky činím.
Avatar - rohYpnol
15. 9. 2019 21:13
Hakenkreuz na zeleném podkladě
Někdo chce prosazovat elektromobily? Ok, ať s tím kandiduje do voleb. Jestli si to lidi zvolí, jejich problém...

Jestli ale malá skupinka lidí skrze svoje představy terorizuje ostatní, tak to demokracií nemá nic společného.

Tentokrát to tedy nebude čistota krve, ale čistota z laufu... Ještě lepší...
Avatar - _Karel_
15. 9. 2019 21:05
Re: Greenpeace
Ne, ty si chceš koupit EV. A máš pocit, že si ho musí koupit i všichni ostatní, abychom se měli sluníčkově. Za pár let nám lidé s myšlením co máš ty zakážou bydlet v rodinných domech, protože byt 50m2 je ekologičtější. Mezitím nás zbytek světa umlátí čepicema. :no:
Avatar - CHerokee
15. 9. 2019 21:04
Re: Co dělala německá policie?!
Tihle eko-šílenci zasahují druhým do všech oblastí života: rušení atomelektráren, nesmyslné větrníky, eko-auta, bránění výstavby dálnic, rušení vnitrostátních letů, prosazování nesmyslných podchodů pro žáby, celá řada jich působí v medicíně - různé očisty, rituály, vymyšlené energie, přírodní šamanství, čínská medicína, domácí porody...
Diktují většinové populaci své vlastní priority, běžně provádějí vymývání mozků, hlavně mladým a nevzdělaným.
Avatar - CHerokee
15. 9. 2019 21:04
Re: Co dělala německá policie?!
Horliví propagátoři rekrutující se především z rad zelenorudých městských liberálů nám lžou. Elektromobilita není cestou k očištění vzduchu ani nástrojem k zastavení nebo alespoň k zpomalení globálního oteplování. Navíc dotace do pořízení a provozu elektroaut jsou v podstatě dotacemi k dalšímu ničení přírody. Administrativa Bruselu se tragicky mýlí.
Toto opakovaně prokázané tvrzení nyní podpořila i nejnovější studie laboratoří Joanneum Research, kterou objednala FIA (Mezinárodní automobilová federace) a veřejně výsledky prezentuje ADAC (Všeobecný německý autoklub). Studie probíhala na vozech třídy VW Golf a porovnávala dlouhodobě provoz a emise vozů s různými pohony. Jednoznačně se prokázalo, že elektromobily se emisně vyrovnají spalovacím motorům nejdříve za 8,5 roku provozu, tj. až po ujetí minimálně 127.500 km, oproti dieselům dokonce až po 15 letech provozu a ujetí 219.000 km! Takovou výdrž ovšem autobaterie nemají. Výroba autobaterií je ekologicky náročná (skleníkové plyny) a nákladná. Lépe ekologicky oproti elektroautům vyšla rovněž auta na stlačený zemní plyn. Současné dotace na pořízení a provoz elektroaut, neplacení mýtného, úlevy na parkovném v centrech měst, na daních aj. jsou tedy zcela neefektivní a neúčinné z hlediska ochrany životního prostředí. Kompletní výsledky studie budou veřejnosti k dispozici letos na podzim.
Benzínové i naftové motory jsou totiž dnes nesmírně efektivní. V USA průměrný vůz dnes produkuje jen setinu exhalací oproti 60. letům. Elektřina se musí vyrobit a její podstatná část se vyrábí v tepelných elektrárnách (v Německu 38%, v ČR 40%, v Číně 59% - a Čína má deklarovanou ambici být lídrem v elektromobilně!). V praxi rozšíření elektromobility logicky znamená větší znečištění vzduchu, více emisí a větší klimatické problémy. Jediný rozdíl je, že dým nejde z výfuků elektroaut, ale z komínů elektráren na fosilní paliva. Elektroauta nám s klimatem nepomohou – spíše naopak a navíc jejich rozšířením zničíme strojní automobilový průmysl
Avatar - CHerokee
15. 9. 2019 21:02
Re: Greenpeace
Ano, ale kritika dnešních aut a ještě jen v Evropě nemá vůbec vliv na životní prostředí. Je to čistě účelové. když chtějí bojovat s CO2, tak se nesmí vypalovat pralesy a je třeba sázet stromy...a ne ječet na veletrhu moderní techniky.
Avatar - CHerokee
15. 9. 2019 21:00
Re: Európa
Tak nějak to je. Oni nebudou protestovat, když hoří Tajga a Amazonie. Oni nebudou sázet stromy, ale bujou je*at do automobilek a lidí. Ekofašismus v praxi.
15. 9. 2019 20:48
Re: Greenpeace
:yes:
Ja zase chci, aby tuhle planetu mohli obyvat i nasledujici generace.
15. 9. 2019 20:37
Re: Co dělala německá policie?!
Promin, ale vetsi vrasky mi delaji nenavistne komentare podobne tomu tvemu.

Myslim, ze vetsina protestujicich se o dane tema zajima vic nez prumerny petrolhead :-)

PS Mrkni na nejaka ''tvrda data" a budes protestovat s nima :-D
Citace: Electric Vehicles with Lowest CO2 Emissions
https://climate.nasa.gov/
https://www.volkswagen-newsroom.com/…2-emissions-4886
15. 9. 2019 20:32
Co dělala německá policie?!
Nechápu, proč s tou ekoteroristickou pakáží pořádně nezametla německá policie. Jsou to fanatická a totálně levičácky vymatlaná individua, které nezajímají žádné konkrétní argumenty s tvrdými daty, které usvědčují elektromobilitu z totální ekonomické, ale i ekologické nesmyslnosti.
Jak je možné, že je po násilném proniknutí na výstaviště tyto zmetky okamžitě po napaření tučné pokuty nevyvedli?!!
Avatar - CICERO
15. 9. 2019 20:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CICERO
15. 9. 2019 20:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CICERO
15. 9. 2019 20:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 9. 2019 20:10
Greenpeace
Co když vše nebude tak jako dřív a my už nebudeme moct zavírat oči.

Co když je k těm protestům opravdu důvod a my máme opravdu problém.

Pořád jsou ty protesty špatně?
Avatar - CICERO
15. 9. 2019 19:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CICERO
15. 9. 2019 19:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
15. 9. 2019 19:17
Re: Anděla Mrkalová ...
Na Merkelovou budeme ještě s láskou vzpomínat, až se do vlády dostanou Zelení nebo Linke.
Avatar - twistedTSD
15. 9. 2019 19:13
Německo...
Normální levicový extrémismus, už jen čekám, kdy přejdou k regulérnímu násilí. Nejsmutnější jsou politici na různých úrovních, kteří se snaží nahnat politické body na tom, že na tuhle jejich buzeraci přistupují a slibují nejrůznější postihy pro skupiny, na které zrovna ukázali. :no:
Avatar - pradeda777
15. 9. 2019 18:51
Hmmmmmm
......že by to zase začínalo v Německu? :-(
15. 9. 2019 18:49
Európa
Je stratena.

Debovia neuvedomujúc si, ze ich genderove studia su financované z automobiliek ničia budúcnosť nasich deti.

Čína zatial veselo drancuje Afriku a Sibír a usaci zavádzajú demokraciu v ďalšej nevinne krajine.


Smutne
Avatar - WinDiesel
15. 9. 2019 18:38
Anděla Mrkalová ...
… může být spokojená, za její vlády se Německo v *** obrací.
Německá vláda už nevládne, vládnou , ekofašisté, anarcho-fašisté, aktivisté, levičáci a fašistická takzvaná Antifa.
Bravo Mrkalová !!! Na řadě jsou "rudé armády" osmdesátých let a v Německu zavládne totální chaos jako ve 20 letech minulého století.
Zatím, opakuji zatím - je v Německu sociální smír. Do té doby, kdy budou německé automobilky nuceny vyhodit statisíce lidí, kteří přestanou nosit domů tučné výplaty.