Nepísal som, že sa zmenia k lepšiemu, ale dúfam v to :D:D
Inak mne ten plast na palubovke alá Tipo v Giulii až tak neprekáža, skôr mi vadí poddimenzované uchytenie stredového tunela v Stelviu, ktoré po pár km začne neskutočne vŕzgať.. :no:
Taky jsem poprvé majitel alfa... stelvio 280 koní. Ano, má své mouchy jako každé auto. Ale je to poprvé co se těším, že musím někam jet. A to jsem u jiných aut dříve neměl.
Milý Meky, taky jsem koupil stelvio 280 k, benzín... a za své peníze. Neuvěřitelné co? A věř mi, že nelituji jediné minuty, že jsem to udělal. A to jsem alfu nikdy předtím neměl a alfista jsem tedy až teď. Je to bomba... :yes:
AR a celkovo Taloši majú hodne pošramotenú povesť, techicky sú ale hodne zdatný (napr. techonlógie v priemysle) len to nejako nevedia "predať". Nie som Alfista a súčasná Giulia je moja prvá Alfa a zatial som nadmieru spokojný, to iba nejaký miestny odborníci (hlavne tabuľkový a obrázkový) vedia čo je lepšie. Dalšia vec sú fleetové predaje tak tam nemajú nárok.
To není pravda, po HW stránce to byla špička. Ještě vzpomínám na svou lumii 930 - foťák o třídu výše jak tehdejší galaxy S5, nebo iphone 5s, navíc bezdrátové nabíjení, nechybělo NFC, kvalitní displej... SW byl trochu omezující, ale poslední WM10 byl poměrně příjemný OS, jen bohužel, bez aplikací nemůže konkurovat ostatním...což je chyba MS. Mimochodem, u takového androidu i ios je komplet(!) tmavé pozadí do teď problém a emailový klient od MS byl o dost lepší než gmail. Samozřejmě vše nebylo dokonalé, ale trochu mě mrzí, že ubyla konkurence.
Možná můj příspěvek bude pro někoho tendenční. Faktem je však pouze to, že neustálá kritika Alfy Giulia od neobjektivních novinářů má zčásti za následek váhání potenciálních zájemců ke koupi tohoto vozu. Osobně vlastním Lexus. Měl jsem možnost již 3x vyzkoušet novou Giulii a srovnám li jí s jinými vozy stejné třídy z dnešní doby, musím objektivně přiznat, že Giulia bude mým příštím vozem. Je technicky velmi dobré auto a to zřejmě vadí německé konkurenci a proto to hodnocení uplácených novinářů. Já se však zviklat nehodlám nechat a tak mám jasno. Pokud jde o budoucnost Alfy, osobně bych jí, pokud bude ekonomická nutnost jí prodat, tak bych rozhodně Číně, protože VW by jí jen "zprasil", tak jako vše, co dostal pod svá křídla. S VW by časem mohla být jako tragický Seat. Ale pokud to nutné není, tak bych neprodal.
Napríklad ja som kúpil, a na počudovanie miestnych odborníkov to aj jazdí.
Koľko km si najazdil s nejakou novou Alfou? Čo máš teraz za auto?
Len tak mimochodom, predaje to asi nezvýši ale : https://www.motortrend.com/…-comparison-test
Když se tak koukám na portfolio mých milovaných Italů, je mi z toho smutno na duši...
Alfa Romeo má dneska v nabídce 4 auta - Julii, Jůlinku :D otevřenýho Spájdra 4C a SUV Stelvio...
když to vezmu odspodu, tak
Spider 4C je specialitka, která potěší srdce, ael korporátní peněženku moc nenaplní :(
Jůlinka :D nižší střední třída, krásné auto, které vypadá, že jede, i když stojí. Jakož takož masovka, ale sama na všechno nestačí
Julie :D Nádherný sedan střední třídy - ale proč, PROČ NENÍ i kombi?? :-(:-(:-(
Stelvio - SUV, protože je taková móda a do "obyčejného " kombíku se nám jít nechce. Pokud vím, zatím se nějak extrémně moc nechytlo? :(
Lancia má t.č. v portfoliu JEDINÝ MODEL, navíc již skoro 10 let starý?
FIAT dělá ve větších objemech vlastně jenom "pětistovku stokrát jinak a vždy nově" a ostatní modelynechává tak nějak dožít, pokud je rovnou nezařízne :(
Chrysler má van Pacifica - a stále udržovanou, byť již morálně zastarávající 300
No a Dodge, ten je v Evropě dosti vzácným ptáčkem jarabáčkem :(
Bože, mít přezdívku jako Žbirka :-! Připomínáš mi jednoho našeho politika, co je tam od vás, ten taky přesvědčuje lidi, že jenom to, co si myslí on, je pravda.
Súhlas :yes: dokonca ceny počas predaja razantne poskočili hore..
Facelift G a S je už v testovaní - infotainment, volant a celá stredová konzola budú 100%tne prepracované, zmenia sa aj niektoré materiály.
"Poruchová bačkora" je nekonečne opakovaný nezmysel, ktorý jednoducho vyvracajú oficiálne štatistiky. Pokiaľ si myslíš, že kúpou "prémie" si servisne za vodou, mohol by si byť veľmi dramaticky prekvapený.
Tvrdiť, že ide o prepadák je trošku silné, v každom prípade, AR očakávala lepšie predaje. Faktom je, že vrámci áut tejto koncepcie a ceny je Giulia predajmi hneď za Audi A4, BMW3 a MBC, dokonca lepšie ako napr. Jaguár XE (v tomto prípade to prepadák je). Verzia kombi im zobrala 50% predajov a cena mohla myť naozaj o min. 4-5000 € nižšia. Technicky a jazdne však ide o stále špičkové auto, „hospodské“ kecy o nespoľahlivosti sú už naozaj trápne, spomínaný slabý výber motorov tiež neobstojí. Zaujímavý je fakt, že Stelvio, ktoré je drahšie sa predáva v dvojnásobných objemoch ako Giulia. Tej chýba po troch rokoch facelift (lenivá Južanská nátura), hlavne v interiéry (infotainment, niektoré materiálové detaily), inak je to stále nadštandardné auto. Podľa dostupných štatistík sa Giulie predá mesačne spolu na trhoch EU a US cca 1500 ks., Stelvia 3000 až 3500 ks.
Bohužel Alfa má spousty příznivců, ale málo kupců. Obdivovatelů a fanoušků si najde dost, ale ne moc z nich si jí opravdu koupí.
Side udělají krásnou Gulii a to i s 2,9 V6 BiTuro, ale tu si koupí pár lidí. Sedan je pěkný, ale tolik lidí v Evropě neosloví. Ale kombi už neudělají. A celkově modelová základna je dost malá. Takže zde bohužel platí staré známé přísloví, že z ho*vna bič neupleteš a pokud nemají co nabídnout (myslím modelově, ne technikou), tak nemohou čekat úspěchy.
Giulia je rozhodně lepší auto než ten Lexus..
Jenže doba je jiná , lidi chtějí SUV..
Stelvio je super auto , mít na něj beru ho.
Jinak nedostatek kombíků a SUV je problém Alfy i Fiatu v Evropě..to je fakt.
rozplacnuta giulia je uz teraz prepadak.. len to nikto dopredu otvorene neprizna... uz ked prisla na trh som tvrdil ze tadial cesta nepojde.. ( chybaju sikovnejsie motorove kombinacie .. chyba aj kombik .. pripadne 4x4 zvysene oplastovane kombi ) ... navyse za tie peniaze mas uz skutocnu premiu.. nejakeho lexusa a pod a nie takuto poruchovu backoru ktora uz polroka po kupe je nepredajna
na stelviu mi ten zabaci svalnaty dizajn uz sedi daleko lepsie ako na giulii.. ale opat nesikovne strihnute jak motorizacie tak vybavy.... takze ani tu sa neda cakat extra predaj
Za mě to auto nemá žádnou zajímavou křivku, design hlavně nic nepokazit. Tomu autu by stačil jediný motor diesel V6 a bylo by líp. Gulii nechce nikdo ani z bazaru, kdy už je za perníkové srdce.
Skupina Fiat mi čím dál víc připomíná osud Nokie.
Slavná inovativní značka, jenž byla lídrem trhu zaspala a snažila se mermomocí jít vlastním směrem.
Nakonec z toho vzniklo zachranářské FCA (Microsoft).
Výrobky sice vznikly velmi dobré ale důvěra a zájem zákazníku byl už jinde a přesvědčit je o opaku je téměř nemožná cesta.
Nakonec to skončí číňanem, který vše opět zrodí od nuly. :'-(
Rozumiem tomu po prečítaní článku dobre, že preto musí plebs jazdiť litrove trojvalce aby papaláši mohli jazdiť na zravych V8kach?? ..feudalizmus novej doby?