Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNejvýkonnější čtyřválec z dílny Mercedes-AMG možná časem nahradí i šestiválce
15 komentářů
KANKUNEN
4
na displej. Dívej jak to svítí. :-!
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
iudex
Tak som si len narýchlo vygúglil priemernú spotrebu A45 AMG a porovnal to s C triedou so šesťvalcami (C400 a C43AMG). A výsledok? Dvojliter R4 v kompakte priemer 10,68 l na sto, šesťvalec v strednej triede 10,69 l. A to se vyplatí. 😒] ;-\
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Myslel bych, že to menší procento zákazníků, co kupují v prémii šestiválce, vědí dobře, proč to dělají. Nepřijde mi to /náhrada čtyřválcem/ jako dobrý nápad.
To je realita = dnešní slabší 35AMG má vyšší výkon než relativně nedávný V12 v BMW 850i
A nad tim 35 je 45AMG a to má i silnější verzi
V12 je bomba = ale určitě bys ho s jeho cenou vahou nákladama na provoz servis chtěl radši než dneska už výkonnější 2litr 35 AMG?
Zrovna sem čet z dalšího zdroje názor že R6 400d je nejlepší nafta na trhu = myslim že tu s náma eště chvíli pobude
A nad tim 35 je 45AMG a to má i silnější verzi
V12 je bomba = ale určitě bys ho s jeho cenou vahou nákladama na provoz servis chtěl radši než dneska už výkonnější 2litr 35 AMG?
Zrovna sem čet z dalšího zdroje názor že R6 400d je nejlepší nafta na trhu = myslim že tu s náma eště chvíli pobude
tady snad nejde jen o výkone, ne. Navíc tu neřeší dvanáctiválce, ale šestiválce a popravdě, jestli už kupovat tak drahé auto, tak už radši ten dvanáctiválec, než dvoulitrový čtyřválec. A náklady mezi tímto dvouitrem a R6 moc rozdílné nebudou.
Ale má to alespoň ty 4 válce ! To je dost hrozná věta - nemyslel jsem, že někdy něco takového napíšu.
I tohle je blbost = Vaculík o R3 1.5 Ecoboost: "Dynamikou, odezvou a překvapivě ani hlučností tříválec nezaostává za čtyřválcem 1.5 TSI" zdroj TECHNIKA Speciál 1/2019
Je to JEN o povedenym vs nepovedenym motoru = eště jednou Vaculík o R4 1.5 TSI = odpověď na dotaz CUKÁNÍ motoru 1.5 TSI jsem nešťastným majitelem čtvrt roku starého VW Touran 1.5 TSI DSG Highline na který jsme museli rok čekat. Motor cuká a škube během zahřívání asi prvních 5 km. I po přehrání SW u dealera je to stále stejné
Odpověď: "Je je dán zahříváním katalyzátoru kdy řídící jednotka nastaví předstih do záporných hodnot = motor pálí a v průběhu e😜anzivvního zdvihu. Fyzikální logika je jasná = pozdní zážeh = menší točivý moment. Situace momentálně NEMÁ řešení = u starší verze DADA výrobce má softwarové řešení, pro novější DACA a DACB zatím ne" aneb s 3válcem celkem v pohodě s 4válcem cukáto :-!
Neni to o počtu válců = třeba R3 1.2 PureTECH https😐/www.auto.cz/…valec-zlo-123376 no a některý R4 zase přesnej opak
Nejnovějš se už víc recenzí shodlo že R4 2.0TDI evo je LEPŠÍ než poWLTP verze V6 3.0TDI
Místní odpor k citacím a faktům často i jen naměřenejm číslum vyjádřenej :no: je sranda = tim se ty hodnoty a fakta atd. URČITĚ nezměněj 😉
Je to JEN o povedenym vs nepovedenym motoru = eště jednou Vaculík o R4 1.5 TSI = odpověď na dotaz CUKÁNÍ motoru 1.5 TSI jsem nešťastným majitelem čtvrt roku starého VW Touran 1.5 TSI DSG Highline na který jsme museli rok čekat. Motor cuká a škube během zahřívání asi prvních 5 km. I po přehrání SW u dealera je to stále stejné
Odpověď: "Je je dán zahříváním katalyzátoru kdy řídící jednotka nastaví předstih do záporných hodnot = motor pálí a v průběhu e😜anzivvního zdvihu. Fyzikální logika je jasná = pozdní zážeh = menší točivý moment. Situace momentálně NEMÁ řešení = u starší verze DADA výrobce má softwarové řešení, pro novější DACA a DACB zatím ne" aneb s 3válcem celkem v pohodě s 4válcem cukáto :-!
Neni to o počtu válců = třeba R3 1.2 PureTECH https😐/www.auto.cz/…valec-zlo-123376 no a některý R4 zase přesnej opak
Nejnovějš se už víc recenzí shodlo že R4 2.0TDI evo je LEPŠÍ než poWLTP verze V6 3.0TDI
Místní odpor k citacím a faktům často i jen naměřenejm číslum vyjádřenej :no: je sranda = tim se ty hodnoty a fakta atd. URČITĚ nezměněj 😉
Možná místo šestiválce dostanu čtyřválec, ale jako revanš bude mít displej před řidičem metr devadesát. Pro někoho dobrý, já si holt prostě mercedes nechám ujít.
podle mě to bude hlavně úspora pro ně, výrobní 😁
Viz já 15:50 dělat pro ca stejnej výkon R4 místo V12? No vo tom žádná = a nejen na motoru ale i konstrukci auta a vůbec :yes: 😄
Ta snaha části lidí ODMÍTAT evoluci = a furt a furt a pokaždý = je až obdivuhodná. Přitom to takhle běží už... no sakra dlouho 😉
Ta snaha části lidí ODMÍTAT evoluci = a furt a furt a pokaždý = je až obdivuhodná. Přitom to takhle běží už... no sakra dlouho 😉