Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nejvýkonnější čtyřválec z dílny Mercedes-AMG možná časem nahradí i šestiválce

15 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
na displej. Dívej jak to svítí. :-!
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - iudex
iudex
Tak som si len narýchlo vygúglil priemernú spotrebu A45 AMG a porovnal to s C triedou so šesťvalcami (C400 a C43AMG). A výsledok? Dvojliter R4 v kompakte priemer 10,68 l na sto, šesťvalec v strednej triede 10,69 l. A to se vyplatí. 😒] ;-\
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - iudex
iudex
Si na hate liste, takže si šetri klávesy, tvoje výplody nevidím.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Myslel bych, že to menší procento zákazníků, co kupují v prémii šestiválce, vědí dobře, proč to dělají. Nepřijde mi to /náhrada čtyřválcem/ jako dobrý nápad.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je realita = dnešní slabší 35AMG má vyšší výkon než relativně nedávný V12 v BMW 850i

A nad tim 35 je 45AMG a to má i silnější verzi

V12 je bomba = ale určitě bys ho s jeho cenou vahou nákladama na provoz servis chtěl radši než dneska už výkonnější 2litr 35 AMG?

Zrovna sem čet z dalšího zdroje názor že R6 400d je nejlepší nafta na trhu = myslim že tu s náma eště chvíli pobude
Avatar - kari.laz
kari.laz
tady snad nejde jen o výkone, ne. Navíc tu neřeší dvanáctiválce, ale šestiválce a popravdě, jestli už kupovat tak drahé auto, tak už radši ten dvanáctiválec, než dvoulitrový čtyřválec. A náklady mezi tímto dvouitrem a R6 moc rozdílné nebudou.
Orm
Ale má to alespoň ty 4 válce ! To je dost hrozná věta - nemyslel jsem, že někdy něco takového napíšu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
I tohle je blbost = Vaculík o R3 1.5 Ecoboost: "Dynamikou, odezvou a překvapivě ani hlučností tříválec nezaostává za čtyřválcem 1.5 TSI" zdroj TECHNIKA Speciál 1/2019

Je to JEN o povedenym vs nepovedenym motoru = eště jednou Vaculík o R4 1.5 TSI = odpověď na dotaz CUKÁNÍ motoru 1.5 TSI jsem nešťastným majitelem čtvrt roku starého VW Touran 1.5 TSI DSG Highline na který jsme museli rok čekat. Motor cuká a škube během zahřívání asi prvních 5 km. I po přehrání SW u dealera je to stále stejné
Odpověď: "Je je dán zahříváním katalyzátoru kdy řídící jednotka nastaví předstih do záporných hodnot = motor pálí a v průběhu e😜anzivvního zdvihu. Fyzikální logika je jasná = pozdní zážeh = menší točivý moment. Situace momentálně NEMÁ řešení = u starší verze DADA výrobce má softwarové řešení, pro novější DACA a DACB zatím ne" aneb s 3válcem celkem v pohodě s 4válcem cukáto :-!

Neni to o počtu válců = třeba R3 1.2 PureTECH https😐/www.auto.cz/…valec-zlo-123376 no a některý R4 zase přesnej opak

Nejnovějš se už víc recenzí shodlo že R4 2.0TDI evo je LEPŠÍ než poWLTP verze V6 3.0TDI

Místní odpor k citacím a faktům často i jen naměřenejm číslum vyjádřenej :no: je sranda = tim se ty hodnoty a fakta atd. URČITĚ nezměněj 😉
spaleny6
Možná místo šestiválce dostanu čtyřválec, ale jako revanš bude mít displej před řidičem metr devadesát. Pro někoho dobrý, já si holt prostě mercedes nechám ujít.
Avatar - kari.laz
kari.laz
podle mě to bude hlavně úspora pro ně, výrobní 😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz já 15:50 dělat pro ca stejnej výkon R4 místo V12? No vo tom žádná = a nejen na motoru ale i konstrukci auta a vůbec :yes: 😄

Ta snaha části lidí ODMÍTAT evoluci = a furt a furt a pokaždý = je až obdivuhodná. Přitom to takhle běží už... no sakra dlouho 😉
Avatar - pradeda777
pradeda777
Přesně. Cost saving rules......... :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No zrovna ty pradedo VELKOU část evoluce motorů = určitě pamatuješ nebo? :-!