Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nejvýkonnější čtyřválec z dílny Mercedes-AMG možná časem nahradí i šestiválce

23. 9. 2019
75
15
Zobrazit náhledy (75)
Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec AMG představilo nejvýkonnější produkční čtyřválec

Nejvýkonnější dvoulitrový čtyřválec, kterým je pohonná jednotka Mercedes-AMG M139, zřejmě brzy zamíří pod kapoty většího spektra modelů. A u některých by mohl nahradit i šestiválce.

V automobilovém průmyslu je běžným trendem, že se nové technologie postupem času objevují i v nižších a levnějších modelech. Dvoulitrový přeplňovaný motor Mercedes-AMG M139, který se pyšní výkonem až 421 koní, však nejspíš čeká opačná cesta. Během pár let by se totiž mohl objevit v ještě větších, výkonnějších a samozřejmě i dražších modelech ze stále AMG.

V rozhovoru pro web Paultan.org to během frankfurtského autosalonu IAA prozradil Tobias Moers, samotný šéf celého AMG. Podle jeho slov by se mohl nový motor objevit u podstatně větší palety modelů, než je AMG A45 & CLA 45. A nemuselo by se jednat jen o modely s pohonem předních kol.

„Důvodem (proč má motor tolik výkonu) jsou naše plány na další využití motoru, který nemusí být nutně umístěn příčně.“ Z toho lze soudit, že do budoucna se můžeme dočkat modelů AMG s motorem M139, který bude pohánět zadní kola.

Představitelé Mercedesu a AMG se však nikdy netajili svou vizí, podle které je budoucností značky elektrifikace. Dá se proto očekávat, že bychom se do budoucna mohli dočkat i hybridních / plug-in hybridních sportovních modelů, kde bude motorizace M139 doplněna ještě elektromotorem.

V takovém případě by tato kombinace mohla nahradit dokonce i šestiválcové motory v modelech 43 a 53. Moers navíc v minulosti naznačil, že budoucí modely 63 by stále měly mít výkon okolo 600 koní. A to dokonce i v kombinaci s hybridními systémy.

Zdá se tedy, že schopnost značky vydolovat z malého motoru tak obrovský výkon ji otevřela další možnosti na cestě k výkonným a současně relativně hospodárným hybridním pohonným jednotkám. Zatím se však bavíme hlavně ve spekulacích a nezbývá nám než čekat, čím se AMG v dalších měsících a letech pochlubí.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Re: Re: Úspora
| 23. 9. 2019
Možná místo šestiválce dostanu čtyřválec, ale jako revanš bude mít displej před řidičem metr devadesát. Pro někoho dobrý, já si holt prostě mercedes nechám ujít.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Úspora
| 23. 9. 2019
No zrovna ty pradedo VELKOU část evoluce motorů = určitě pamatuješ nebo? :-!
Avatar - pradeda777
Re: Re: Úspora
| 23. 9. 2019
Přesně. Cost saving rules......... :yes:
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Úspora
| 23. 9. 2019
I tohle je blbost = Vaculík o R3 1.5 Ecoboost: "Dynamikou, odezvou a překvapivě ani hlučností tříválec nezaostává za čtyřválcem 1.5 TSI" zdroj TECHNIKA Speciál 1/2019

Je to JEN o povedenym vs nepovedenym motoru = eště jednou Vaculík o R4 1.5 TSI = odpověď na dotaz CUKÁNÍ motoru 1.5 TSI jsem nešťastným majitelem čtvrt roku starého VW Touran 1.5 TSI DSG Highline na který jsme museli rok čekat. Motor cuká a škube během zahřívání asi prvních 5 km. I po přehrání SW u dealera je to stále stejné
Odpověď: "Je je dán zahříváním katalyzátoru kdy řídící jednotka nastaví předstih do záporných hodnot = motor pálí a v průběhu expanzivvního zdvihu. Fyzikální logika je jasná = pozdní zážeh = menší točivý moment. Situace momentálně NEMÁ řešení = u starší verze DADA výrobce má softwarové řešení, pro novější DACA a DACB zatím ne" aneb s 3válcem celkem v pohodě s 4válcem cukáto :-!

Neni to o počtu válců = třeba R3 1.2 PureTECH https://www.auto.cz/…valec-zlo-123376 no a některý R4 zase přesnej opak

Nejnovějš se už víc recenzí shodlo že R4 2.0TDI evo je LEPŠÍ než poWLTP verze V6 3.0TDI

Místní odpor k citacím a faktům často i jen naměřenejm číslum vyjádřenej :no: je sranda = tim se ty hodnoty a fakta atd. URČITĚ nezměněj ;-)
Re: Re: Úspora
| 23. 9. 2019
Ale má to alespoň ty 4 válce ! To je dost hrozná věta - nemyslel jsem, že někdy něco takového napíšu.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku