Novinky
Orm
5
Ale má to alespoň ty 4 válce ! To je dost hrozná věta - nemyslel jsem, že někdy něco takového napíšu.
Přejít do diskuze
Myslel bych, že to menší procento zákazníků, co kupují v prémii šestiválce, vědí dobře, proč to dělají. Nepřijde mi to /náhrada čtyřválcem/ jako dobrý nápad.
Tak som si len narýchlo vygúglil priemernú spotrebu A45 AMG a porovnal to s C triedou so šesťvalcami (C400 a C43AMG). A výsledok? Dvojliter R4 v kompakte priemer 10,68 l na sto, šesťvalec v strednej triede 10,69 l. A to se vyplatí. 😒] ;-\
tady snad nejde jen o výkone, ne. Navíc tu neřeší dvanáctiválce, ale šestiválce a popravdě, jestli už kupovat tak drahé auto, tak už radši ten dvanáctiválec, než dvoulitrový čtyřválec. A náklady mezi tímto dvouitrem a R6 moc rozdílné nebudou.
CICERO
fakt ne... ještě, že máme v zemi zdejší TATRU 815 jest! A V3S uloženky…. 😄 :-! :yes: :yes: :yes: ještě, že tak...
AJATOLAHU PRAVDY AUTOMOBILISMU SAMOZVANY KRALI VSELIDOVE PRAVDY, Tímto Tě vyzívám spravuj po celý tento nečas, všechny Rotační čerpadla BOSCH, Vzduchem chlazená monstra V8 V12 TATRA , navždy je ochraňuj, jako svá první a poslední dítka, neboť nastávají časy nejkrušnější… Timto Ti děkuji a nechávám prostor svědkům Grétenským na řev...
AJATOLAHU PRAVDY AUTOMOBILISMU SAMOZVANY KRALI VSELIDOVE PRAVDY, Tímto Tě vyzívám spravuj po celý tento nečas, všechny Rotační čerpadla BOSCH, Vzduchem chlazená monstra V8 V12 TATRA , navždy je ochraňuj, jako svá první a poslední dítka, neboť nastávají časy nejkrušnější… Timto Ti děkuji a nechávám prostor svědkům Grétenským na řev...
CICERO
nezaměnovat spotřebu s emisema… :-! emise sou nižší, spotřeba vyšší.. Běž se doučit Gretenštinu…
NOVA DOBA !!! TURBO PLUG IN VYHAZUJE ATMOSFERY.... no... do atmosfery… :-!
NOVA DOBA !!! TURBO PLUG IN VYHAZUJE ATMOSFERY.... no... do atmosfery… :-!
To je realita = dnešní slabší 35AMG má vyšší výkon než relativně nedávný V12 v BMW 850i
A nad tim 35 je 45AMG a to má i silnější verzi
V12 je bomba = ale určitě bys ho s jeho cenou vahou nákladama na provoz servis chtěl radši než dneska už výkonnější 2litr 35 AMG?
Zrovna sem čet z dalšího zdroje názor že R6 400d je nejlepší nafta na trhu = myslim že tu s náma eště chvíli pobude
A nad tim 35 je 45AMG a to má i silnější verzi
V12 je bomba = ale určitě bys ho s jeho cenou vahou nákladama na provoz servis chtěl radši než dneska už výkonnější 2litr 35 AMG?
Zrovna sem čet z dalšího zdroje názor že R6 400d je nejlepší nafta na trhu = myslim že tu s náma eště chvíli pobude
Možná místo šestiválce dostanu čtyřválec, ale jako revanš bude mít displej před řidičem metr devadesát. Pro někoho dobrý, já si holt prostě mercedes nechám ujít.
I tohle je blbost = Vaculík o R3 1.5 Ecoboost: "Dynamikou, odezvou a překvapivě ani hlučností tříválec nezaostává za čtyřválcem 1.5 TSI" zdroj TECHNIKA Speciál 1/2019
Je to JEN o povedenym vs nepovedenym motoru = eště jednou Vaculík o R4 1.5 TSI = odpověď na dotaz CUKÁNÍ motoru 1.5 TSI jsem nešťastným majitelem čtvrt roku starého VW Touran 1.5 TSI DSG Highline na který jsme museli rok čekat. Motor cuká a škube během zahřívání asi prvních 5 km. I po přehrání SW u dealera je to stále stejné
Odpověď: "Je je dán zahříváním katalyzátoru kdy řídící jednotka nastaví předstih do záporných hodnot = motor pálí a v průběhu e😜anzivvního zdvihu. Fyzikální logika je jasná = pozdní zážeh = menší točivý moment. Situace momentálně NEMÁ řešení = u starší verze DADA výrobce má softwarové řešení, pro novější DACA a DACB zatím ne" aneb s 3válcem celkem v pohodě s 4válcem cukáto :-!
Neni to o počtu válců = třeba R3 1.2 PureTECH https😐/www.auto.cz/…valec-zlo-123376 no a některý R4 zase přesnej opak
Nejnovějš se už víc recenzí shodlo že R4 2.0TDI evo je LEPŠÍ než poWLTP verze V6 3.0TDI
Místní odpor k citacím a faktům často i jen naměřenejm číslum vyjádřenej :no: je sranda = tim se ty hodnoty a fakta atd. URČITĚ nezměněj 😉
Je to JEN o povedenym vs nepovedenym motoru = eště jednou Vaculík o R4 1.5 TSI = odpověď na dotaz CUKÁNÍ motoru 1.5 TSI jsem nešťastným majitelem čtvrt roku starého VW Touran 1.5 TSI DSG Highline na který jsme museli rok čekat. Motor cuká a škube během zahřívání asi prvních 5 km. I po přehrání SW u dealera je to stále stejné
Odpověď: "Je je dán zahříváním katalyzátoru kdy řídící jednotka nastaví předstih do záporných hodnot = motor pálí a v průběhu e😜anzivvního zdvihu. Fyzikální logika je jasná = pozdní zážeh = menší točivý moment. Situace momentálně NEMÁ řešení = u starší verze DADA výrobce má softwarové řešení, pro novější DACA a DACB zatím ne" aneb s 3válcem celkem v pohodě s 4válcem cukáto :-!
Neni to o počtu válců = třeba R3 1.2 PureTECH https😐/www.auto.cz/…valec-zlo-123376 no a některý R4 zase přesnej opak
Nejnovějš se už víc recenzí shodlo že R4 2.0TDI evo je LEPŠÍ než poWLTP verze V6 3.0TDI
Místní odpor k citacím a faktům často i jen naměřenejm číslum vyjádřenej :no: je sranda = tim se ty hodnoty a fakta atd. URČITĚ nezměněj 😉