Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Američané prověřili systémy zabraňující střetu s chodcem, výsledky jsou tristní

Americká automobilová asociace, známá pod zkratkou AAA, nedávno vyzkoušela čtyři vozy vybavené systémem automatického brzdění, který by měl řidiči pomoci předejít srážce s chodcem. Výsledky testů však ukazují, že k dokonalosti mají tyto systémy ještě daleko.
Zpět na článek
4. 10. 2019 21:51
Avatar - xxc
4. 10. 2019 21:03
inteligentne systemy
ci to nebude tym, ze system vie rozoznat figurinu od chodca a na nafukovacie figuriny nereaguje :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - beibej
4. 10. 2019 21:51
Úplně na ho
vno! Zpočátku jako by to bylo deaktivováno. A při pomalé jízdě to lze uhlídat i bez asistentů. :no:
Rozbalit vlákno
0
4. 10. 2019 23:13
Už kdysi dávno
jsem jel myslím Opelem a najednou začal brzdit, protože na billboardu vedle silnice děcko drželo značku STOP a auto si myslelo, že je tam stopka... Ještě horší je ale systém který má zmírnit náraz zezadu - ten dokáže solidně a naprosto zbytečně vylekat přitažením pásů tak silně, že se ani nedá dýchat. Stačí zastavit pod kopcem na křižovatce když se zezadu přibližuje náklaďák.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5340709
5. 10. 2019 08:52
Vždycky jsem byl k
těmto systémům rezervovaný, a až na hlídání pruhu na dálnici vesměs všechy vypínám, jo ještě aktivní tempommat a pojezdy v kolonách jsou ok. Pokud člověk jdede trochu svižněji, jen obtěžují a někdy dělají paniku. Viz. test, nejsou schopné fungovat ani ve 40ti km/hod., kdy je člověk nepotřebuje. V 90ti, nebo ve 120ti si o těhto systémech nedělám iluze. Hlavně že jsou to dnes prodejní taháky, když ti v showroomu borec půl hodiny vykládá co to všechno umí.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - xxc
5. 10. 2019 09:45
Re: Vždycky jsem byl k
Ono to zabrzdí dosť aj z väčšej rýchlosti. Problém asi budú malé deti a malé zvieratá. A neštandardné správanie (keď v 160 obieham ešte posledné auto v kolóne a už ani ja nie som si istý, či stihnem, auto nátlakuje aj posilňovač bŕzd)
5. 10. 2019 09:57
Mňa by zaujjémalo prečo zlihali
Podobný test robí aj EuroNCAP a výsledky sú oveľa lepšie. Tak bude rozdiel v testovacej metodike, alebo systémoch u nás a za morom.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - cascadia2
5. 10. 2019 12:40
Kde není vůle systém nepomůže
Systémy fungují, ale jen za přesně definovaných podmínek. Jakmile je něco jiného, dokáže to senzory překvapit. Nejde jim otáčení v hluboké trávě nebo příjezd ke zdi, před kterou je stojan na kola z tenkých trubek, čáry pod sněhem či cesty bez krajnice kdy zaprášený asfalt postupně homogenně přechází ve štěrkopás. V západní evropě to čtě ale značky dobře, stejně jako sám zpomalí, protože z mapových podkladů ví, že bude zatáčka. Při vyjíždění z parkovacího místa se už ani nedívám a spolehám na varování před blížícím se vozidlem a zatím funguje výborně. Chce si to ošahat a vědět co od konkrétního auta očekávat. Nevíte někdo, zda už se vyřešili klokani? Jakmile klokan skáče na cestě, stystém to mate a jako osobu/zvíře na cestě to nevyhodnotí.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Uživatel_5340709
5. 10. 2019 15:06
Re: Kde není vůle systém nepomůže
Na klokny jsou systémy krátký, to jsou pěkný ***, tady je důkez:https://www.youtube.com/watch?…